בדיחה נחמדה שהמצאתי

הנה בדיחה על נפיחה:

אישה באה לרופא והתלוננה בפניו שיש לה נפיחות ואין להן קול ואין להן ריח. הרופא רשם לה תרופה. אחרי כמה שבועות חזרה ואמרה לו: אוי ואבוי, מה עשית לי? עכשיו לנפיחות שלי יש ריח ואין קול! אז הרופא אמר לה: שבי תירגעי. קודם טיפלנו בחוש הריח שלך, עכשיו נטפל בחוש השמיעה שלך.
&nbsp
 
גם בכתבים קודשים

מוזכר שאין לנפוח (מלשון הוצאת אוויר או שחרור אוויר אם לדייק) בזמן תפילה

נפח את נשמתו- ישנה תפיסה דואלית של גוף ונפש וזה רמז לה
שמשחרר את נשמתו מעליו

בכל מקרה זה בדומה למרה שחורה שהיא זכר לתפיסה של ארבע מרות האדם
שמציינות כל אחד איבר, אופי ומצב רוח מסוים ואיזון בהן מביא לאיזון באדם.

זה היה רגע של לשון
 
בדיחה נחמדה שהמצאתי

בחור פנה לבחורה ושאל אותה: אבא שלך גנן? אז הבחורה אמרה: אבא שלך גנן, אבא שלי עורך דין!
 
למעשה זה נשמע כמו משהו

תמים וחינני. דרך נחמדה להחמיא לבחורה ולשמח אותה. העניין כנראה שזה הפך לקלישאה וכל מיני מפוקפקים משתמשים בזה להטריד.
&nbsp
 
כן, וזה גם מציג את הצד השני

הקלות הבלתי נסבלת שמייחסים לתלונות כגון אלה.

זה מזכיר לי שראיתי אדם ששאל הנחיות ממישהי במקום עבודתי
והיא אדם מאוד ... עממי
והיא ענתה לו בטון מזלזל "מאיפה לי" כשהיא עובדת במקום
והוא ביקש הנחיות -
מכיוון שכך
הוא אמר לה תודה באופן מנומס ואחרי שהיה נבוך ולא ידע מה לומר
אמר ... יש לך...
משקפיים מעניינות (הן היו צבעוניות ושברי צבעים השתקפו בהן
עדשות כחולות).
וזה היה למעשה מין ביטוי של ...
את גסה מאוד ולא חביבה

ולאחר מכן היא הסתובבה בעבודה וטענה שהטריד אותה מינית
כי תלתה את משקפיה על מחשוף הצוואר שכמובן היה נמוך קצת מדי לטעמה-
וזה היה ברור שלא העיר לה על זה , אלא רצה בדרך עדינה לומר שזו גסות רוח
והיא חשבה שהתמקד בחזה שלה

וזה מראה לך כמה מרחב פרשני יש כאן ,
שבהיותה גסת רוח כמובן מיד קפצה על השלל
ולא כל שכן אלא שזה לא התקשר לה כלל
לגסות הרוח והטון המזלזל שהיא מפגינה לכל מה ששונה אותה
(אני לא אוהבת את הביטוי אבל קוראים לזה פרחה או ערסית בשפה לא נעימה)

*כלומר המשקפיים על הצבעים הבוהקים , העובדה שהם גדולים וממותגים וחסרי כל ענווה פשוט מייצגים אותה כאדם - שהוא גס רוח וחיצוני לגמרי וזה היה ברור שלזה התכוון.
 
בעידן של היום יש הרבה הטרדות מיניות

ולכן התנהגויות שבעבר נחשבו למחמיאות ויפות כמו להגיד לאישה שהיא יפה, יכולות בתנאים רבים להיחשב כיום להטרדה. נשים פוחדות. האישה חלשה פיזית מהגבר ולכן הגבר יכול לנצלה, ולכן גם הגברים השתלטו על הנשים ורדו בהן במשך כל ההיסטוריה.
&nbsp
 
בהחלט גם נכון

אבל צריך להיות ערים גם לזה שפרשנות אחת לדבר עשיר כמו היסטוריה
ונסיבות לא משקף באמת את העולם על כל גווניו ובמקרים כמו שהבאתי יכול להזיק
בגלל שלכל אדם סובייקטיביות משלו לדברים

ולכן אהבתי את הבדיחה שלך כל כך שהיא יפה שמגשרת את הפערים האלה בדיוק
ומכניסה הכל לכמה משפטים שיוצר קומיות.
 
כמובן הרעיון בבדיחה

שגנן מקצוע פשוט, ועורך דין מקצוע מכובד. היה לנו פעם במועדון מדריך משוגע שהפחיד את כולנו, והוא אמר שאם אומרים לבחורה ברחוב "שלום מותק", אחת תיתן לך אגרוף ענקי, ואחרת תחשוב: אה, מישהו קורא לי מותק. "מי אתה?".
&nbsp
 
אהא לא הכרתי

יש לי גם ח"ח ואני אספית

אני חושבת שהתקשורת של אנשים נורא מוגבלת
ואז הם מנסים להגביל אחרים לפעמים
אני חושבת שלאס יש תקשורת יותר עגלגלה
 
זה דווקא מועדון טוב

אבל הוא היה מדריך ששיגע את כולנו בתיאוריה מטומטמת. הרבה אנשים במועדןו העריצו אותו. לי הוא שטף את המוח ואחר כך פסיכולוג אחד שחרר אותי מזה. הוא היה מאד מפחיד.
&nbsp
 
זה לא היטיב אתי בכלל

רק נתן אשליה של טוב. הוא שטף לי את המוח בשטויות שלו והזיק לי קשה, והפסיכולוג בחוכמתו שחרר אותי מזה אבל גם הוא בזמנו הזיק לי מאד. בכללי לבב הוא מקום טוב, יש בו כל מיני קבוצות ומדריכים והם קשורים לכל מיני גורמים ופעילויות.
&nbsp
 
זהו , התכוונתי למועדון עצמו

לא למדריך כי אמרת שהוא מקום טוב
מה טוב בו ובמה הוא שטף את מוחך? (המדריך)
 
תשובה

בלבב יש קבוצות שונות עם מדריכים שונים שמנהלים שיחות בנושאים שונים, יש סקסולוגית ודרמטיסטית ויש קשר לחברת טיולים טובה לחו"ל ומשרד שידוכים יקר אבל איכותי. ייתכן שעכשיו יש שם גם פעילויות. המדריך הזה היה משוגע, הייתה לו תיאוריה של אפקטיביות ביחסי אנוש איך לבצע החלטות ולהוכיח שחשוב לנו לדעת פרטים בקשר לחברים ולאנשים זרים וכך גם להתחיל עם בחורות ברחוב. הוא אמר שצריך להגיד בטלפון לידידה שחשוב לי לדעת מה עשתה אתמול, ושצריך ליצור קשרים ברחוב ולהתחבר לאנשים בעזרת מה שיפה בהם ולמשל לשאול על הבגד היפה איפה קנו אותו. הוא צעק עליי והשפיל אותי בדרך מרתיעה מאד, למשל אמר שאני לא מקשיב למה שמלמדים אותי איך לפנות לזרים, שאני שואל מה הקשר של סירחון לנושא אהבה כי אני כמו תינוק אומר לאימא לתת לו עוד בכפית ושאפעיל את התאים האפורים שלי כדי לא להטריח אנשים בשאלות, ושהוא מעדיף חניך שמקשיב מחניך שלא מקשיב ולומד. זה גרם לי לדבר מוזר ורגשי גם למדריכים, להיות שתלטני ולפנות לזרים. הפסיכולוג אמר לי שאנשים אוהבים לספר על עצמם וצריך לשאול שאלות כוללות ומתעניינות ולא חוקרות, וכך הזכיר לי שתהיתי למה יש לשאול דווקא מה עשו אתמול ולא בזמן אחר. אחר כך הוא בדק בדרך מתוחכמת שאכן השתחררתי מאותה שטיפת מוח.
 
זה למה

אני פוסלת שילמדו אספים תקשורת של נוירוטיפקלים

"בעזרת מה שיפה בהם ולמשל לשאול על הבגד היפה איפה קנו אותו. הוא צעק עליי והשפיל אותי בדרך מרתיעה מאד, למשל אמר שאני לא מקשיב למה שמלמדים אותי איך לפנות לזרים, שאני שואל מה הקשר של סירחון לנושא אהבה כי אני כמו תינוק אומר לאימא לתת לו עוד בכפית ושאפעיל את התאים האפורים שלי כדי לא להטריח אנשים בשאלות"

זה תיאור של דיקטטור פאשיסטי שלא יכול לראות כלום חוץ מהדרך שלו לתקשר.
זה מראה שיש בך רצון להתמסר לאדם וזה לא עשה לך טוב,
התמסרות זה ממש ההפך מחוסר הקשבה לאדם - זו הקשבה בדרכים יותר פנימיות ועדינות שרוב האנשים בגלל הנורמה לא מודעים ולכן גם אנשים רגישים יותר כמוך רגישים למגע עין - או לתפיסה של אחר אליהם ומתמסרים בלב שלם .

הוא התיימר לייצג תקשורת פתוחה ואוהבת אבל האם נהג בך באהבה וברצון?
האם לא ירד עליך ונהג הפוך? זה היחס שלי לכאלה

ללמוד את שלך ... להאמין באהבה שבך ובעולם ...
וזה שזה לא עולה יפה לדעתי זה רק כי אתה לא מוכשר (ותודה לאל על זה ) לתקשר בצורה גסה ודיקטטורית אלא להפך לתנועה של אהבה והתמסרות שזה ממש א.ב. בתקשורת עם אנשים והכלה של אחר.

אני יודעת שהעולם הוא לא ככה עדין אבל לדעתי זה מציג כמה דברים יפים יש בך - וכמה אתה רגיש לזולת .

אני מקווה שחלק מלבב סייע לך במציאת אולי זוגיות ,
אבל חוץ מזה היחס שלי לנורמה שכופה ככה הוא קשה
ובעיקר לאנשים כאלה שמשכתבים לך מה נכון ומה לא.

אני ממש חשה הקלה לשמוע שהשתחררת ממנו
 
גם אני בזמן האחרון

נלחם על דרך תקשורת מיוחדת שפיתחתי לי: להתעניין בתחביבים. אני שואל את החבר בפגישה אלו דברים חדשים עשה בתחביביו, ומספר אותו דבר על עצמי. זה גורם לי להרבה קשיים כי זה נראה מלאכותי ורובוטי. אני מקווה שזה יקדם אותי ואת יחסי האנוש שלי מבחינה רוחנית.
&nbsp
 
למעלה