אני פשוט לא מסוגל ? או מה?

Skar FaSe

New member
אני פשוט לא מסוגל ? או מה?

כתבתי בזמן האחרון כאן על מישהי... - בכללי :
יצאנו לדייט עד הבוקר - ים נשיקות צרפתיות בדייט לקח לי ותר מחודש עד שנפגשנו עוד פעם... - שבוע הראשון חשבתי ש " לא עשיתי לה את זה" עד שהיא יצרה קשר ושאלה "לאן נעלמת?" איך שהוא גררתי שבועיים, והצעתי לה להפגש -אמרה: כן- (עם חיוך) לא קבעתי איתה, אבל שלחתי לה פרחים, ושוקולדה לעבודה . יצרה קשר, אמרה "תודה" דיברנו, נשמעה אוהבת - בלילה עוד פעם דיברנו, שאלתי: "למה את תקועה ב weekend? קחי את הנעלי עקב שימי אודם וצאי לבלות" - והיא שאלה: "זאת הזמנה או סתם הצעה?" אמרתי לה: "אני רחוק ולא קרAתי לך כי חשבתי שאת לא פנויה " - ענתה: "זה מה שאתה תמיד אומר לי " חשבתי שאת לא פנויה" אחרי יומיים דיברנו עוד והיא אמרה לי:" אתה כל הזמן נמנע ומתחמק ממני.." ולמחרת הזמנתי אותה להפגש - ענתה: " בוא מחר"ויצאה לבלות- ראיתי בfacebook - ניסיתי למחרת ענתה:" אני נחה אכתוב לך אחר- כך" כתבה אחר- כך אמרה שכבר, מאוחר, למרות שלא היה יותר מידי מאוחר, גם רמזה לי שזה תרוץ - אבל דיברנו עד הבוקר- למחרת הציע להפגש לכמה שעות, נפגשנו אבל היא הייתה בדיסטאנס- לא נתנה לי לגעת בה יותר מידי, גם לא יצאנו לבלות. סתם קפה על ספסל, וטיילנו לאורך החוף- ניסתי למחרת, אמרה שצריכה לינסוע לשדה התעופה- ניסתי עוד פעם יום אחרי , אמרה שיש לה כאב ראש, ולחץ דם - נשמע תרוץ ( ואני מבקש סליחה ,אם באמת כאב לה הראש,והיה לה לחץ דם) ניסיתי עוד פעם למחרת, אמרה שיש לה עניינים לסדר- אז התחלתי להתיאאש וירדתי ממנה... כמה ימים לא מדברים איך שהוא יצרה עוד פעם קשר, התחלו לדבר ואחרי כמה ימיםהזמנתי - קבענו יצאנו (אחרי שבועיים וחצי של תרוצים,ויותר מחודש וחצי אחרי הדייט הקודם) יצאנו לבלות, עיר מועדונים ו wow איזה יפה היא היתה - הסתכלו עלינו... ואחריזה באנו אלי הביתה ב 4 בבוקר..חיבוקים נשיקות - אבל הייתה צריכה לחזור הביתה ושאלה אותי " מה אתה עושה מחרתיים" ( ידעה שאני עובד למחרת...) אחרי יומיים sms ממנה :hi" חשבתי שנפגשים היום..." - נפגשנו, ירד גשם בדרך כבר קבענו שנפגשים למחרת ויוצאים לבלות בעיר, ונסענו אלי הביתה- היה 4 July ~ אחרי 20 דקות כבר היתה ערומה כמו אידיוט לקחתי קוקאין ולא עמד לי עד הסוף - הייתי כבר בפנים אצלה ובידיוק כשהייתי בתוכה התחילו זיקוקים בחוץ -cool ~ אמרה: "אם היית יודע איך רציתי אותך..."קמה התלבשה,נסעה, הביתה - למחרת sms- אמרה "לא יכולה לינסוע לעיר" מרגישה רע אחריא תמול" ניסיתי בכל זאת לשכנע אותה להפגש אמרה "~ לא יודעת" אחרי שבוע כתבתי לה שאני מצטער וחבל לי שעשיתי שטויות- והיא ענתה "התעגעגתי אלייך"י... - למחרת הצעתי להפגש התחילה לדבר איתי על משהו אחר ובלילה כתבה לי " סליחה שלא עניתי לך על ההזמנה" ולמחרת סתם יצרה קשר כדי לדבר - נמאס לי מההתחמקויות שלה ולא יצרתי קשר איתה - אחרי שבוע היא יצרה קשר " מה עניינים ... נעלמת ... לא מתקשר,לא כלום.. - ואחר כך כתבה " משעמם לי בבית" אמרתי לה שאני הולך לאן- שהוא - ולמחרת דיברנו הצעתי לצאת, והיא אמרה " לא היום" - ועוד פעם אמרה: " כל פעם כשאני קוראת לך אתה תמיד עסוק, ורץ לאן שהוא - אמרתי " לא נכון" - היא : "כן נכון" התבעסתי והפסקתי לדבר איתה, אחרי שבוע וחצי שמתי תמונות בפייס-בוק עשתה "like"וכתבה לי " מה נשמע חשבתי שטסת ל - LA" עם חיוך ,עניתילה בציניות סרקסטית " חשבתי שטסת ל Monaco - ענתה" בכייף: ים שמש" עניתי - אז תסעי - שתי מרטיני ותסתכלי על הזריחה" - או על השקיעה - והיא תפסה ג'אנאנא" " השם שלי למה אתה כזה גס רוח???"
-
מה כבר אמרתי לה??? כתבתי לה שאני לא גס רוח ועוד כמה - לא ענתה - התעלמה,אבל בכל זאת התנצלתי וכתבתי עוד מכתב אחרי כמה ימים - אמרה " הכל טוב - לא נעלבתי" - לא נעלבה אבל ידעתי שהיא כותבת לי Bulshit- אבל הצעתי לה להפגש לקפה - סתם ככה.... - התעלמה... וגם עכשיו מתעלמת- כלום! לא מדברים,ולא כלום- כאילו יש לי את ההרגשה שהיא משדרת לי משהו style ~מה לי ולך בכלל? מי אתה בכלל?התיעצתי עם ידידה והיא אמרה לי שלכלכתי שה אז תסעי - שתי מרטיני ותסתכלי על הזריחה או השקיעה" זה כמו "לכי לעזזאל" - "ילל'א עופי" או אפילו משהו יותר גרוע - וממש לא התכוונתי לזה והסברתי לה את זה... הידידה אמרה שזה נראה שאני פשוט לא יכול או לא מסוגל לקחת או לקבל גם כשזה בא לי בקלות?? כאילו מה זה??? היא גדולה עלי??? מה אני אמור לעשות????
 

שילת281

New member
תקשיב...

כמו שאתה מלא בפחדים, כך גם היא. מפחדת להיפגע. כבר התאכזבה בעבר. יש לה אגו (כמו לכולנו), צלקות על הלב. ועוד. ביאסת אותה פעם פעמיים אז תפסה מרחק ונכנסה לשריון שלה. אל תאכזב אותה... שלח לה שוב בהפתעה פרחים לעבודה, תרשום לה משהו, תזמין אותה לארוחה במסעדה טובה, הקטע שהיה עם הקוק..... שמע זה אחד המבאסים!!!! זה שהיא דיברה איתך עוד אח"כ זה כבר הרבה. אז תפסיק עם השטויות ועם המשחקים. רוצה אותה? תראה לה את זה שהיא מיוחדת בעינך. ואז כבר תוכל לדעת שאת שלך עשית.
 

Skar FaSe

New member
תודה על התגובה ~

עונה לפי הסדר
היא הייתה ב-אגו תפסה מרחק אז כשהיא אמרה שאני מתחמק מימנה - אולי בקטע של פרנציפ ו״דוקא״ וגם בקטע עם הקוק גם תפסה מרחק - גם אם זה היה אחד המבאסים- אבל אז היא דיברה איתי - ענתה לי, גם לבד היתה פונה אלי - לא הייתה מתעלמת- עכשיו היא מתעלמת לגמרי - <i>totaly</i> בקטע של ״עזוב אותי״ - העיפה אותי- וזה נראה לי הטרדה לנסות כרגע משהו- אם אני אקלוט מצב שכן,אז אני כן אתנצל אשלח לה פרחים -מה <i>שמבאס זה שהיא כן נתנה צ׳אנס ,אבל אני לא יכול לקחת את הצ׳אנס</i> כי אני מרגיש שאני לא שווה אותה - לא בליגה שלה- או פשוט לא מוכן כרגע...לא אפרט כי יוצא שירשור ארוך - בגלל זה התעכבתי בלהזמין אותה-אולי אח״כ... היא יודעת ש אני חושב שהיא מיוחדת - אמרה לי : ״<i>you make me feel special..." היא לא אמריקאית- </i>
גם אמרה לי: ( נגיד שאני מדמיין אם הייתי שיכור או ~ <i>high</i>) כשהתנשקנו אמרה לי: you are the best- אחרי הקטע עם הקוק אמרה כשהיא ערומה<i>:״אם הייתה יודע איך שרציתי אותך״ </i>ואחרי - זה שאני כל הזמן רץ לאן שהוא כשיש מצב להפגש אמרתי: ״לא נכון- אני אוהב להעביר איתך זמן״ והיא ענתה: ״אני יודעת- גם אני אוהבת״ חבר שבילה איתנו סיפר שראה אותנו מרחוק מתנשקים באמצע הכביש בלילה(לא זוכר האמת) והסופר דל הבינין הראה לי את מה שהמצלמה במעלית הקליטה- שלחתי לה את זה ) אבל אחרי הקטע עם ה״למה אתה כזה גס רוח- אני מרגישה שנעלבת בגללי״ היא חתכה לגמרי כאילו אני לא קיים בישבילה... ככה זה מרגיש .... והכל בגלל שטויות....
 

TotalCommnader

New member
חלאס עם הסמסים והמשחקים. תהיה גבר, תרים טלפון ותסגור עניין.

לא יכולה מחר? מתי כן? אם היא לא קובעת איתך תאריך ברור, או קובעת ומבטלת תבין את הרמז. עשית את המקסימום.

ואתה תפסיק עם קוק, סמסים ולקבוע ולבטל. תהיה גבר ותראה רצינות
 

TotalCommnader

New member
פתאום קלטתי שעברו מעל חודשיים. תן צאנס אחרון אבל רציני ורד מ

זה.

אגב קצת אירוני שבגלל סם שקוראים לו קוק לא הצלחת...
 
למעלה