תחילת קשר

קמוש1

New member
תחילת קשר

היי לכולם
הייתי רוצה לספר משהו על בחור שהכרתי, ולשמוע את דעותכם
כי אני כבר מיואשת לא יודעת מה לחשוב...
בזמן האחרון לא הולך לי בזוגיות בכלל! אני עוד מעט בת שלושים הכרתי מישהו בן 35
יצאנו בנתיים לשני דייטים, דיברנו קצת בטלפון ואז נפגשנו. הוא בחור דברן ככה שכן הייתה תקשורת בנינו, אוהב לדבר ולספר דברים על עצמו.
בזמן הםגישה הראשונה היו פעמים שרציתי יותר ופעמים שלא
כאילו יש משהו בתוך תוכי שכל הזמן מתלבט.. נסיתי באמת שניסיתי
אחרי הפגישה הראשונה שלח הודעה שהיה לו מאוד נחמד והוא מקווה שזה הדדי המשכנו להתכתב ואז הציע לי לבוא אליו בערב (פגישה ראשנה הייתה בצהריים )
אמרתי לו שזה מוקדם מידי.
פגישה שנייה הייתה בסדר יש דברים שמפריעים לו בו כמו בסגנון דיבור ואנחנו גם מאוד שונים אחד מהשני אבל אמרתי אני לא אפסול בקלות אני כן אנסה לתת הזדמנות (אני אספר בהמשך על השוני בנינו). המשכנו להתכתב ולדבר בטלפון ההרגשה האישית שלי היא שונה אני כן רגילה לחיבור וכימייה והתרגשות בדייטים הראשונים ואיתו זה לא קורה לי, אני מרגישה שאני יושבת עם סתם מישהו בבית קפה...האם אתם באמת חושבים שזה יכול להשתנות לי?
כמה ימים לאחר הדייט הציע להיפגש אבל שאני אבוא אליו הבייתה שהוא מסיים לעבוד ב11 בלילה, לא מספיק שאני מרגישה לא בנוח , עוד לא מספיק פתוחה איתו הוא מציע לי לבוא אליו הבייתה בשעה מאוחרת שאמרתי לו שאני מעדיפה שנחכה עם זה קצת.
במהלך הדייטים זה לא שהוא ניסה משהו בקושי חיבוק , שום קירבה לא הייתה בנינו אפילו לא משהו קטן אז אני לא יודעת אם זה מה שהוא רוצה וזה מוזר לי ככה.
אנחנו מאוד שונים, הוא בן אדם של בית עבודה, כמעט ולא יוצא גם אני כזאת אבל אין לי בעייה לצאת ולבלות ובשבתות בים בריכה הוא כל השבת בבית
חוץ מזה שאנחנו מאוד שונים מבחינת הטעם שלנו בדברים, באורח חיים
הוא גדל בסביבה מאוד שונה משלי בא מבית מאוד מאוד עני סביבת הילדות שלו הייתה קשה סמים וכל היום בתור ילד היה ברחובות דבר שמאוד שונה ממני
לא למד , אני ממש לא שופטת אותו על כך שלא תבינו לא נכון אבל מרגישה שאנחנו שונים כי אני כן רגילה לרמת חיים מסויימת. אם הייתי מרגישה מאוהבת בו אני מאמינה שהייתי מתגברת על הכללל... אבל אני אישית מרגישה שאני לא שם.
חברות שלי דיי שופטות אותי , אומרות שאני קשה מידי שאין בן אדם מושלם ואני צריכה להתפשר לתת לעצמי הזדמנות להיפתח ולנסות להרגיש משהו
אבל איך אפשר בכוח?
אני מנסה, באמת שכן אבל מפחדת שאני לא אמצא אחריו מישהו
כי הוא כן מעוניין ומראה רציניות... חברה אמרה לי שכבר המון המון זמן שאני יוצאת לדייטים אבל אני לא מצליחה להרגיש את החיבור הזה, את הקליק הזה ולכן אני צריכה לנסות בכוח לתת הזדמנות אמיתית לבן אדם ולהתעלם מדברים שמפריעים לי.
 

Shamy

New member
ההודעה שלך מאוד מבולגנת

ולא קריאה ומובנת במיוחד,עם זאת אני אנסה לענות לך. 1.נשמע ממה שכתבת שאת לא רוצה אותו -לגיטימי; ואת לא חייבת לתרץ במיליון תירוצים.הוא ספציפית לא נראה לך וזהו-אני במקומך הייתי מסיימת ולא נותנת שלל תירוצים;מספיק להגיד אני לא התחברתי אלייך ואין לי רצון גם. עדיף להיות כנה תמיד. 2. אז הוא בא מילדות קשה-אז מה?! אני באתי מבית פועלים עני ;ולחלק מהמשפחה שלי גם אין בגרות וגדלתי ברחובות -ונחשי מה? אז מה?!..לא משנה העבר שלו;משנה מה הוא היום ומה הוא עשה מעצמו ולא מי אבא ואמא שלו ומה הרקע הסוציואקונומי שלו -אז נא להשתחרר מתפיסת עולם זו בבקשה. 3.אני לא הייתי נותנת לאף חבר או חברה להכתיב לי עם מי לצאת ועם מי להכנס למיטה.זה יהיה בחירות שלי נטו.אז הן אמרו שאת קשה..את מרגישה שאת קשה ולא נותנת צ'אנסים?זה מפריע לך? תקני ....לא מפריע לך? אז אל תקשיבי. אני מאחלת בהצלחה ,שאם לא הזוגיות הזו אז כן שתמצאי זוגיות מוצלחת וטובה ונהדרת עם מי שתחפצי בו והוא יחפוץ בך. וברוכים הבאים לבינו לבינה.
 

אייבורי

New member
לא אז לא

באמת שלא חייבים
אני יודע שיש החושבים שרקע סוציואקונומי איננו חשוב
אבל הוא בהחלט חשוב, אדם בעיקר לומד מסביבתו ע"י חיקוי
וסביר להניח שהרקע כן יבוא לידי ביטוי בקשר.
בטח אם אין לו השכלה.
<כן תמיד יש יחידי סגולה שהם אחרים, אבל כבר היית יודעת אם הוא כזה>
&nbsp
בנוגע לצורך שלך בקליק
זה דבר שכן כדאי לחשוב עליו שוב, לא תמיד קשר נולד בקליק
יש קשרים מעולים שמתחילים נעים וממשיכים בסערה.
 

שמים1

New member
למה הלחץ הזה?

תראי איזו רשימה ארוכה של דברים כתבת שלא מתחברים לך בו ..
אז למה בכוח? הקלילק חשוב , החיבור והמשיכה וכל מה שאין בינכם ..
כל מה שהוא עושה יוצר אצלך התנגדות אז למה בכוח ?
ולמה לפחד שלא יהיה אחריו ? בודאי שיהיה , במיוחד בעידן הזה שאת נכנסת לאתר הכרויות ויכולה לחפש אינסוף עד שתמצאי .
לא להלחץ , אל תתפשרי על דברים חשובים לך , אני בטוחה שתמצאי משהו באמצע שתאהבי , שתמשכי ואולי גם קצת תתפשרי בדרך .

והכי חשוב ... אל תתני לחברות להחליט עבורך .
 
שלום

התאמה בין אשים יכולה לכלול גם דמיון וגם שוני, לפעמים אנחנו זקוקים למשהו שישלים אותנו ולא ידמה מדי לדברים המוכנים לנו. אם הוא נחמד ואת מחבבת אותו, כדאי לנסות לשמור על הקשר ואם תתני לו רגשות ואהבה יוכל הקשר להישאר למרות השוני. זה שהוא הגיע מסביבה קשה, רק סיבה שתדאגי ותעזרי לו להתגבר כי זאת המשמעות של קשר ואהבה. אם הוא מסוכן לך, כבר עניין אחר. לא מוכרחים מיד לאהוב חזק, צריך לתת לקשר ולרגש להתפתח בהדרגה. כדי להגיע למגע קרוב, כדאי לפתח את הקשר הרגשי וגם מצדך כדאי שתיצרי קרבה אבל בעיקר כחלק מהבעת רגש. לא הכרחי לבוא מאוחר בלילה, אם זה לא נוח לך זה בסדר ועליך להסביר לו את זה.
 
למעלה