גבר יפה אבל קירח

דני12127

New member
מילים חמות! תודה לך!


כיף לשמוע
 
יש כאלו שקירחות ממש סקסי להם,

ובמידה ולא- אין דבר שסקס אפיל ובטחון עצמי לא מכסים עליו.
 

Shamy

New member
תשובה לבחור הצעיר

דני שלום רב,

אני מבינה שפתחת יוזר לכבוד שאלה זו?

בכל אופן הנה תשובתי וסליחה על המענה המאוד מאוד ארוך, חשבתי הרבה זמן מה לכתוב לך.

1.כן תשמע יהיו בחורות שיפריע להם לצאת עם קירח. באותה מידה יכול להיות גם הרבה מאוד גברים שלא ירצו לצאת עם בחורות נמוכות מתחת ל1.4 או נשים גבוהות מעל 1.8 או נשים שמנות וכו'. זה בסדר אין לשפוט אנשים כאלה- כמו שנאר "על טעם ועל ריח אין מה להתווכח". הם קיימים וזה מה יש אין מה להתווכח על עובדה זו והאם היא פיירית או לא.

אתן לך דוגמה - יש לי המון חברות וגם במשרד הרבה נשים רווקות (בגובהי ה1.6 כמוני שמסרבות לצאת עם גבר מתחת ל1.7 כי מפריע להם..זכותם..אז מה..מפסידות קצת לטעמי אבל זכותן)

2. יהיו הרבה נשים שלא יפריע להם לצאת עם גבר מתקרח, יש כאלו שחושבות שזה אפילו סקסי.בגיל 26 להתחיל להתקרח זה בסדר גמור, הכרתי לא מעט גברים שבגיל 24 כבר חצי ראש לא היה להם...תוכל להסתכל על הצד החיובי (כן זה גנטי, כן יש קשר למזג האוויר ויש קשר חזק מאוד לכמות טסטסורון - גברים עם כמות גבוה של הורומון זה בדם ינטו להתקרח). אז לא הייתי ממהרת לפחד שלא ירצו אותך או משהו כזה..לכל סיר יש מכסה; זה כבר למדתי מספר פעמים.גם ראיתי לא מעט גברים שהחליטו כשהם התחילו להתקרח לגלח לחלוטין את הראש (יש לי גם כמה ידידים שיש להם ראש שיער מלא לחלוטין בגילאי ה30 והם מחליטים באופן קבוע לעשות גאלח מאוד קרוב כי הם חושבים שזה יותר יפה להם כך..)זה אינדיבדואלי לחלוטין.

אגב - אם מאוד מאוד מפריע לך העניין אתה מוזמן לפנות לרופא עור ולשאול על פתרונות (אני יודעת שיש היום פרופסיה שזה כמויות גבוהות של מגנזיום שעוצרות את תהליך ההתקרחות אם לוקחים באופן קבוע, וישנם עוד פתרונות כמו מינקוסיל וחבריו)

באופן אישי כאישה, לא הפריע לי לצאת עם גברים מתקרחים, כן הפריע לי לצאת עם גברים שחשבו שהם מאבדים את השיער וגידלו מעין קוקו כזה כמו של אהרוני..זה לדעתי לא יפה לאף אחד שיש קרחת בפרונט ומאחורה מעין קוקו דליל אבל זה כבר עניין של טעם אישי בלבד.

בקיצור ולעניין (אם קראת את כל המגילה עד עכשיו), אני מאחלת לך שתמצא את בחורת חלומותייך ושתהיו מאושרים ביחד במיוחד לא משנה היכן תהיו ומה תעשו.

תעדכן,ובינתיים אנחנו פה.
ברוכים הבאים לפורום בינו לבינה
שיימי
 

דני12127

New member
וואו תודה שני על התשובה המפורטת


כיף לשמוע...לא יצאתי תקופה ארוכה האמת..לאו דווקא מהסיבה הזאת...לא רוצה להתאכזב ולא רוצה לאכזב...עדיין מחפש את האחת שתדע להעריך את כל שאתן לה...
 

Shamy

New member
תשמע אני תמיד אומרת

אהבה היא אכן סיכון או הימור.
&nbsp
יחד עם זאת, אם לא נהמר יכול להיות שלא נזכה ואז אומנם שיחקנו בטוח ושמרנו את הכסף בכיס (או במקרה של אהבה-את האהבה שאפשר להעניק לבן זוג רומנטי בכיס) אבל עם הרבה שעמום.
&nbsp
לפעמים משתלם לנו להמר על אהבה, גם תמיד זוכים מזה (ע"י הפקת לקחים לדוגמה מקשר לא מוצלח) או בחוויות מרגשות ומעניינות (כשהקשר מוצלח או אם הקשר מוצלח) ובדברים נוספים כמו הקשבה, חבר טוב, וכו'.
&nbsp
אז ..לא לפחד להמר כן? (בקזינו של קופידון)

שיהיה בהצלחה וברוכים הבאים לפורום בינו לבינה
&nbsp
שיימי(לא שני..
)
 

דני12127

New member
חח...סורי שיימי


כשאתה סטודנט שלומד עד מאוחר הראייה כבר לא משו בשעות הלילה המאוחרות
 
שלום

תמיד טוב להיראות מושך ונאה, אבל החשוב הוא האופי והמעשים הטובים. הדגש בחברה את התכונות הטובות שבך, וזה יחפה על החסרונות.
&nbsp
 
לדעתי זה שולי בעיקר בגילאים יותר מבוגרים

אני חושבת שכשתיכנס לשנות השלושים שלך, רווק איכותי בשנות השלושים ופנוי זה מוצר ששוה הרבה מאוד בשוק הפנויות וקרח או לא קרח - פרט שולי ביותר
 
למעלה