מה כדאי לי לעשות?

Skar FaSe

New member
מה כדאי לי לעשות?

- "משכתב" קצת את מה שכתבתי לפני שבוע וחצי בערך... נפגשתי עם בחורה נשיקות צרפתיות אלכוהול ב- 4 בבוקר השכבתי אותה על איזה אופנוע שחנה והתנשקנו שם - אח"כ היתה קצת אי הבנה ושלושה שבועות לא נפגשנו והיא אמרה לי " אתה כל הזמן מתחמק ממני.."והתחילה לבא לי בתרוצים כגון: " אני צריכה לינסוע לשדה התעופה" למחרת" כאב ראש " " לחץ דם" ( מתנצל אם באמת היתה חולה) למחרת "עניינים וסידורים" היה חבל לי, אבל ירדתי מזה. איך שהוא עוד פעם היינו בקש,אחרי שבועיים וחצי נפגשנו .. ~WOW~ איזה יפה היא היתה... מועדונים , בתי קפה, ואחרי זה באנו אלי הביתה( קצת אחרי 4 בבוקר) לשעה וחצי ככה )כי היא היתה צריכה לחזור הביתה - ג'ין טוניק נס -קפה ו ~ ים חירנומים ונשיקות, וקבענו לעוד יומיים- נפגשנו אחרי יומיים. היה גשם אז הלכנו אלי והיה ~ cool ~
party היא ואני .. קבענו מחרת שנפגש בעיר..גם אלכוהול, ואני כמו אידיוט לקחתי קוקאין נסחפתי... על ההתחלה מתחבקים, מתנשקים וזה היה בכיוון ל ~ sex ~ לא עמד לי.... קמה, התלבשה, ליוויתי אותה ל -Taxi - אמרה : " אני אזכור את זה" - למחרת היא כותבת לי שהיא לא יכולה לבא לעיר - שאלתי: " בטוחה?"
- ענתה: לא יודעת.." ותוך כדי שיחה אמרה: " אני רגישה לפעמים, ולוקחת הכל ללב ומרגישה רע אחרי אתמול..." התנצלתי, ואמרתי לה שלא אשמת, כנראה שה בגלל הקוקאין- היא אמרה שזה מה שגם היא גם חושבת, ואמרה: " שגם אם זה "כיף" לפעמים אתה, מפסיד יותר"
ומאז ניסיתי להפגש איתה כמה פעמים והיא מתחמקת מימני ... - כתבתי לה שאני מתנצל ושזקרתי את זה - ענתה לי: התגעגתי אליך" הזמנתי לצאת - התחמקה.. מה? רק בגלל שלא היה sex? - זה עושה את זה כזה מאכזב ?? קורה(כמעט) לכל גבר לפעמים... לא נשמעת לי סיבה של " לחתוך עיניין" - יש משהו שאני יכול לעשות או להגיד לה?
 

שילת281

New member
שלח לה זר פרחים לעבודה

איפה הגברים של פעם... לא סובלת את כל ההתכתבויות המטופשות האלה.. ללכת סחור סחור.. ג'ין וטוניק ..מסיבות וכל החרא הזה. שלח לה זר פרחים כמו גבר .
 

Skar FaSe

New member
עשיתי את זה

עם שוקולד ~ Godiva אבל לפני חודש וקצת - אז כשהיא חיכתה להזמנה להפגש אם נשלח עוד פעם זה לא קצת מאפן?
 

שילת281

New member
הממ...

אם כבר עשית את זה.. אז פחות מתאים
תיראה... זה קצת שוק לגלות שמישהו מישתמש בקוקאין.. לא יודעת איך הייתי מגיבה (אבל אני חנונית מהפריפריה. לא תל אביבית)
 

Skar FaSe

New member
היא לא הגזימה קצת ?

זה כזה קריטי ה״תקלה״ הזאת?
היא לא הגזימה קצת בתגובה שלה?
״אני מרגישה רע אחרי אתמול״
כאילו לא נדיר .. קורה לפעמים לגבר...
וגם לא נראה לי שהיא מתגעגעת כמו שהיא כתבה... סתם צוחקת נראה לי...כשמישהיא מתגעגעת היא מחפשת להיות בקשר ,ורוצה להפגש ולא מתחמקת ונעלמת ... היא לא היתה כזאת עד הקטע הזה....
 
אני חושבת שהיא

התבאסה מהקטע של הקוקאין.
&nbsp
גם בעיניי זה סם דוחה למדי ואני חושבת שזה היה מוריד לי מאוד מגבר אם הייתי מבינה שהוא משתמש.
 

Skar FaSe

New member
אני לא ג'אנקי

ו - לי נראה שהיא התבאסה מהקטע בכללי - בגלל ש " זה " לא ממש קרה...
כאילו "נכנסתי" ל - תוך תוכה לכמה שניו..., ויצאתי... היא קמה התלבשה ולקחה מונית הביתה - גם ככה היתה צריכה כבר ללכת - לא יכלה להשאר אצלי אותו לילה... אמרה לי :" אני אזכור את זה..." ולמחרת אמרה: " אני מרגישה רע אחרי "אתמול" ולפעמים לוקחת הכל ללב..." גם בגלל ה קוקאין - כי זה מה שיכול ליהיות קלקל הכל ,אבל בכללי בגלל הקטע המביך...
אני לא מכור, ולא משתמש קבוע ,חושב שהיא יודעת את זה... וחבל לי שככה זה עכשיו.. לא מדברים בכלל כבר כמעט שבוע... - לפני שבוע הצעתי לה שנלך לאן- שהוא (אזור בעיר) היא כאילו התחמקה בתשובה שלה.. ענתה לי קצת בלי קשר " רציתי ללכת לים ,אבל יורד גשם" וזה לא היה רמז של בוא נלך לים... למחרת דיברנו קצת, ומאז לא מדברים (כמעט שבוע..) כאילו לא יודע מה לעשות.. התנצלתי,אמרתי שחבל לי שבגלל שטות נאיבית התקלקל , אמרתי שמפסיק עם זה ,הצעתי להפגש..(פעמיים)
לא כל- כך יודע מה לעשות יותר - אז לא מדברים ו לא בא לי לנדנד לה....
 
לא מתכוונת לתת עצה

אבל שוב נדמה לי שאתה מפספס כאן ,
הסיבה היא לא "הזקירה" או שהזקרת,

הבעיה היא כמו בפעם הקודמת:
""אני מרגישה רע אחרי אתמול ושתדע לך שבתמורה ל"הנאה שלך" אתה מפסיד הרבה יותר" "


אגב- לא ברור לי למה , אני ממש מתחברת לאיך שאתה כותב.
אתה כרגע באיזור דובר אנגלית אני מניחה.
 

שמים1

New member
זה כלל לא הקטע הפיזי

אלא הקטע של הקוקאין .
כך זה נראה בכל אופן , גם אני הייתי חותכת אם היית לוקח קוקאין .
 
למעלה