חוסר אונים

batel103

New member
חוסר אונים

אני בחורה אקדמאית ,נאה בשנות ה 30 לחיי ,כבר מספר חודשים שאני נמצאת בקשר שגורם לי המון עצב ורציתי לשאול אנשים מנוסים מה אתם הייתם עושים?
התחלתי עם בחור שהגיע לשכונה שלי . בהתחלה היינו ידידים טובים ,היינו מתכתבים,משוחחים , שיחות נפש .הכל היה בסדר . אני רציתי יותר מזה והוא הבהיר לי שהוא לא מעוניין מבחינה רומנטית בי למרות שהייתה משיכה ..מסתבר שהוא כן היה מעוניין במין ומגע בלבד. גיליתי שהבחור הזה סובל מבעייה פיזית ובעייה נפשית(נוטל תרופות) ועם הזמן הקשר בינינו התהדק מבחינה פיזית ונחלש מבחינה ידידותית . כך מצאתי את עצמי מטפלת בו , עוזרת לו, מוציאה אותו כשרע לו להופעות וכו' בקיצור :הייתי שם כשהוא עצוב.
בחודש חודשיים האחרונים הוא הכיר מישהי שכנראה כן מעוניין בה, הוא לא מצליח להפגש איתה בגלל המצב הבריאותי וכנראה שזה מאוד כואב לו .ואני רואה את זה מהצד ,שאני ברירת מחדל .איתה הוא מסתיר את הבעיות שלו ואיתי אני רואה אותו במצבים הכי גרועים שלו .אני מתחילה להרגיש לאחרונה שאני ממש מובנת מאליה בשבילו , היחס שלו יותר מזלזל .אבל גם לי יש חלק בזה ,לא הצבתי שום גבולות,תמיד הייתי זמינה ב 100% מהזמן ,לא שיחקתי אותה ב'יצ'ית והייתי הכי מבינה ואיכפתית וזה התפרש בעיניו כחולשה עד שהפכתי סמרטוט שמשתמשים בו וזורקים אותו. ככה אני בעיניו . אפילו כשהיינו יחד הוא את שלו סיים ולא היה אכפת לו ממני . הכל בלי רגש ואני עדיין נשארת שם . כי כל פעם שהוא נופל אני מרחמת.לאן הולכים מכאן? האם אני יכולה להשיב את הכבוד האבוד?
 
אני מזדהה

אני מבין את הדילמה שאת נמצאת בה, עברתי סיפור דומה..

אני למדתי מהניסיון שלי שאין פה עניין של טוב ורע.. אלא רק עניין של טוב אישי,
את צריכה לחשוב מה טוב בשבילך, הבחור, אם שרד עד עכשיו בלי העזרה שהבאת לו, הוא ימשיך לשרוד, ואם הוא לא מעריך מה שמונח לו מול העיניים, אז זה עליו, לגמרי עליו, לא משנה כמה הוא חמוד לפעמיים או כמה בנאדם מעניין הוא, או כמה אימפטיה יש לך למצב שלו, אם זה גורר אותך למטה... את צריכה לחשוב על עצמך.. ואם את לא בכבוד שלו.. אז ההמלצה שלי אלייך היא כן להקיף את עצמך באנשים שמכבדים אותך (גם אם לא בזוגיות בתור התחלה..), יקח זמן עד שהרגש הזה ייעלם וזה יהיה קשה, אבל בסוף אני מאמין שזה יהיה שווה את זה..

זאת הדעה שלי, תשווי אותה לדעות של אחרים ויחד עם סט הדעות שלך תגיעי להחלטה הנכונה ביותר בשבילך!

שיהיה המון בהצלחה!
 
.

Compassion is not a relationship between the healer and the wounded. It's a relationship between equals. Only when we know our own darkness well can we be present with the darkness of others. Compassion becomes real when we recognize our shared humanity.”
 

sharpcookie

New member
את קודם כל צריכה לכבד את עצמך

לפני שאחרים יוכלו לכבד אותך. מילא אם גם את היית מעוניינת בו מהבחינה המינית בלבד, אבל נשמע שרצית בקשר רומנטי מלכתחילה והוא היה כנה ואמר לך שאינו מעוניין. כבר בשלב הזה היית צריכה להתנתק. את לא המטפלת ואפילו לא החברה שלו, את ברירת המחדל שלו עד שירגיש מספיק בריא כדי להפגש עם זאת שהוא באמת רוצה. את לא חושבת שמגיע לך יותר? רחמים זאת לא סיבה להישאר בקשר שגורם לך להמון עצב. תתנתקי ממנו לחלוטין כדי שתהיי פנוייה למצוא גבר שיאהב אותך.
 

פלונית30

New member
אסור

להיות במערכת יחסים שאת מטפלת בו או הוא בך, היא לא בריאה ומזיקה לקשר. נשמע שלך יש יותר רצון מאשר לו. תתחילי לכבד את עצמך יותר, תאהבי את עצמך ותשיגי מערכת יחסים בריאה ויציבה ולא כזאת שבאה מרחמים עצמיים או בדידות. אני הייתי חותכת ממנו כמה שיותר מהר.
 

קליט

New member
חייך קודמים

הבחור יעיף אותך בהזדמנות הראשונה שיהיה לו.
&nbsp
אז למה לך להיות איתו ?....
&nbsp
מגיע לך אהבה בריאה ומושלמת.
&nbsp
בהצלחה !
 
שלום

בחברות בין אנשים, צריך להיטיב לא באופן מלאכותי כדי שיהיה קשר, וגם לא באופן כנוע של וויתור על זכויותינו ועל החשוב לנו. צריך להיטיב בגלל אהבה ורצון להשתתף ברגש הטוב שתיצור אצלו הנתינה. כשאוהבים מישהו חושבים שהוא ראוי לקבל טוב ולכן שמחים כשהוא מקבל אותו. אז הנתינה לא נהיית מוגזמת ולא נהיים כנועים, אלא נהנים לתת ולהשקיע. אדם שלא נותן מעצמו כנראה לא אוהב, ואז אין הרבה תועלת להישאר בחברות חזקה.
&nbsp
&nbsp
 

Shamy

New member
אני אענה

מצטערת על האיחור בתשובה.

תראי, היות ואני בן אדם שדומה לך ונותן מכל מה שיש לי כי כך למדתי ואני אוהבת לתת ומבחינתי מי שנותן אוהב אז אני יכולה יותר להבין אותך.
עם זאת , כדי לחסוך לך כאבי לב ועצבים שהם מיותרים אני הייתי ממליצה לעזוב לחלוטין את הבן אדם. למה? כי הוא נצלן..הוא מסוג האנשים שיודעים לקחת ולא לתת. יש אנשים שיש להם בעיות נפשיות והם נטולי יכולת הכלה נפשית ואמפטיה. למה? כי כשרע לך אתה נוטה רק לעיסוק עצמי ולא באחרים. אני בהבנה שלי מאיזה בן אדם את..הייתי מתרחקת מהאנשים האלה כמו מאש כי הם עושים לך רע. אני אנחש כי זה תסריט מאוד ידוע מראש שגם אם תנסי לדבר איתו ולהסביר לו שאת לא סמרטוט והוא ניצל את טוב ליבך הוא יתעלם..יש אנשים כאלה לצערנו. לכן אני פשוט הייתי עוזבת אותו לנפשו ושיתחיל להתמודד באמת. אם הוא לא מסוגל לראות מי באמת רוצה בו אז לא צריך..את הכבוד האבוד לא תוכלי להשיב ממנו. אבל תוכלי לבנות לעצמך כבוד עצמי משלך ולשקם את עצמך ולהחליט עם עצמך שיש אנשים שאת לא נכנסת איתם לשום קשר.

שיהיה בהצלחה! ולהבא אולי להיות זהירה יותר בכמה את נותנת בעצמך בכל קשר וקשר (חברי או רומנטי)
 

שמים1

New member
למה לחשוב על כבוד אבוד?

איתך הוא מרגיש שהוא יכול להיות הוא , אין לו רגשות אלייך אבל מינית הוא כן אוהב להיות איתך , את היא זו שצריכה להחליט אם זה מתאים לך או לא .
ציינת שהקשר גורם לך לעצב רב וזו התשובה עבורך , אל תישארי במקום שלא טוב לך בו ואין לדבר כל קשר לכבוד .
הקשר לא מעניק לך מה שאת זקוקה לו , נקודה .
לכי לדרכך וחפשי לך קשר שיעניק לך סיפוק , אהבה ושמחה .
לא קל לבצע , אבל הצעד הראשון הוא להתנתק ממנו , לא לרחם , את לא מטפלת של אף אחד , את אישה נחשקת שרוצה שיאהבו אותה .

בהצלחה חמודה .
 
למעלה