דעת נשים על מדורי הגברים בעיתונות

amybr

New member
אני לא לוקח אותם קשה ולא מפרנס אותם בכלל

אבל להתעצבן ולהעביר ביקורת עדיין מותר לי,לא?
 

amybr

New member
דעת נשים על מדורי הגברים בעיתונות

הייתי רוצה לשמוע מה דעתן של נשים על מדורי הגברים בעיתונות. כגבר דעתי עליהם היא מאוד מאוד שלילית. אין בהם שום דבר אנטיליגנטי. כולם עוסקים אך ורק בדבר אחד-סקס,וליתר דיוק-פורנוגרפיה, כשהיא מצונזרת קלות מאוד מאוד. כנראה שעורכי המדורים האלה (שהרבה מהם הן נשים) חושבים שמה שמעניין גברים הוא אך ורק סקס. מי שחושב כך טועה, ובגדול. זה מה שאתן חושבות עלינו,הגברים? שלא מעניין אותנו שום דבר אינטיליגנטי חוץ מסקס? אם כך אתן חושבות,אתן טועות ובגדול. לי,ולעוד כמה גברים שאני מכיר,יש עוד כמה תחומי עניין בחיים,לא רק סקס,ספורט ומכוניות, אלא תחומים אינטיליגנטיים. אז מדוע מדורי הגברים בעיתונות לא עוסקים בשום דבר אחר חוץ מפורנוגרפיה מצונזרת (וקצת מאוד בספורט ומכוניות)? לפי דעתי לנו הגברים יש יותר אינטיליגנציה מכפי שמשתקף בעיתוני הגברים.

והייתי רוצה,מנגד, לשמוע את דעתם של גברים על עיתוני הנשים. לדעתי, מצבם קצת יותר טוב,אבל לא בהרבה. לפעמים יש בהם גם דברים אינטיליגנטיים, אבל על פי רוב הם עוסקים בנושאים שבאופן מסורתי יוחסו לנשים,כמו חינוך ואופנה. מה דעתכם, הגברים?
 
אין לי הרבה לתרום בנושא

בנוגע ללאישה , את , עלמה ודומיהם סיימתי את הראונד שלי בגיל 14 וזה כנראה היה כי פינת "שאלות אינטימיות למתבגר" במעריב לנוער כבר לא נתן לי מענה מלא.

אבל חוץ מסשנים מהנים במיוחד במספרה, אפשר להגיד שמבחינת הסטיראוטיפ אני די תואמת לרקורד, אני מאוד אוהבת לקרוא על בישול ואפיה, היצע מבחר המכוניות שאוכל לכמת מצומצם (וזה כולל מכונית ספורט , מאזדה, אוטו אדום של הדואר , אוטו גלידה וסובארו פשע), אני יכולה לבהות בערוץ האופנה שעות (ולהגיד זה יפה , זה לא , זה מוגזם , זה לא) ובגיל שמונה ספרתי עלי חרציות במשחק :"אוהב אותי או לא" והעובדה שאני נהנית במונדיאל קשורה כנראה לזה ששיחקתי תמיד עם אבא שלי מאז שהייתי קטנה (ולגבי האבקויות השד יודע למה).

עכשיו בהקשר, אני חושבת שאם יש טורים גבריים שאני מוכנה לקרוא בשמחה , במידה ונחשבים כאלה - אני חושבת שרענן שקד כותב נחמד מאוד (ובעיקר נאמנה לו מגיל 9 אז עוד היה כותב טורים מלאי עניין והומור על תוכניות טלוויזיה שונות) ואני לא זוכרת את שמו של בחור נחמד וימני להחריד שאהבתי לקרוא בגלל הקישורים הדמיוניים ובלתי אפשריים שהכתיב בטורים שלו (הוא הגיע פעם לדבר על פרעות תרחץ- או שנה אחרת משיחה מלאת עניין על מיתוס האפיפיורית היחידה שמאוזכרת בקלפי הטארוט - יוהנה עד כמה שנדמה לי) ושכחתי את שמו.

עד כמה ששמתי לב, הם היו מלאי עניין . גם את ספקטור חיבבתי עד לפני שהביאה ילדה לעולם והתחילה לאבד את זה.
בהקשר - באמת שאין לי שום מושג למה צריך להפריד זכר /נקבה ואני מוצאת עניין בשניהם . במידה וישנה הפרדה כזו היא משרתת אינטרסים צרים של הומור, הנהון של זה מ"החבריה" והעברת זמן . אני לא חושבת שיש מישהו שבאמת קונה את זה עד כדי כך...

ואני גם לא מאמינה שיש מישהו שמסייג את העולם עד כדי כך , הרי לכולנו אמא אבא , אחים ואחיות...
ברור שיש מין האמת בחלק מההפרדה הזו (כלומר אני מאמינה שלא אתחיל להתעניין בנגרות, או בובות מתנפחות בעשר השנים הקרובות) ובכל זאת - אישית לא לוקחת את זה יותר מדי ברצינות ומאמינה שלכולם יש קצת מפה וקצת משם.

יום נעים :)
 
וכן אציין את שי גולדן

אינני מכירה את הטורים שכתב אבל ספריו ותוכניות שעשה גרמו לי לאהוב אותו מאוד כאדם.
 

sharpcookie

New member
מסכימה איתך, מדורי הגברים יוצרים רושם רע מאוד על גברים

אפילו יותר מאשר שמדורי הנשים יוצרים רושם רע על נשים. אני מנסה שלא לקחת את כל המדורים האלו ברצינות ולקוות שהם לא יותר מאשר משקפים סטריאוטיפים שחוקים ולא בהכרח נכונים, לפחות לא לגבי אנשים משכילים ומפותחים. כנראה שלא הייתי יוצאת עם גבר אם הייתי יודעת שהוא צורך עיתונות כזאת על בסיס קבוע.
&nbsp
בעיתונים בסגנון "לאישה" יצא לי לדפדף פה ושם, בד"כ בזמן המתנה בכל מיני משרדים. מדובר בעיתונות פחות פוגענית מאשר "מדורי הגברים" אבל לדעתי היה עדיף אם היו קוראים לעיתון הזה בשם פחות מגדרי אלא משהו ניטרלי כמו למשל "Living" (העיתון של מרתה סטיוארט). זה צעד שיכול היה להגדיל את כמות הקוראים כי זה היה מנטרל את רמת אי הנוחות של גברים מלעלעל בעיתון הנ"ל.
&nbsp
באופן כללי, אני לא אוהבת את החלוקה של עיתונות / ערוצים / צעצועים וכיו"ב לפי מגדר. לשמחתי כבר בילדותי הוריי היו מספיק נאורים כדי להביא לי גם ערכת נגרות ומשאית צעצוע וגם בובות ברבי, כך שיכולתי להנות מכל העולמות בלי להרגיש שאני לא "בסדר". די התבאסתי לראות חלוקה של בנים ובנות בביצי קינדר שהופיעו לאחרונה, ועוד בצבעי תכלת / וורוד הקיטשיים. הרגיש לי כמו רגרסיה לשנות ה50.
 
נכנסתי מהראשי. תראה, לא קוראת מדורי גברים

אך ברשת עצמה יש הרבה טוקבקיסטים-גברים שהם פסיכופתים/מפגרים/ מכונות מטומטמות. שמעתי גם שיש מגזין בשם "בלייזר" ואני משערת שהוא בוטה ופורנוגרפי, וכמוכן כולל דיונים על מכוניות וכדורגל, וזהו. בנעוריי, כמה אידיוטים זיכריים קראו סטאלאגים , פלטו "בדיחות" אנטי נשיות "מיניות",שמעתי על קלפים וחפצים נוספים שמחפיצים את הגוף הנשי ו"נצרכו" ע"י מחוצ'קנים בגיל העשרה, ואני חושבת שהטמטום הזה מאפיין די הרבה זכרים ממוצעים.

"לאשה" בזמן האחרון (כשנופל לידי, בחדר המתנה לרופא שיניים וכד') מפתיע אותי בנסיונו הכן להביא חומר חכם ומגוון. אמנם בצורה קלה.
 

amybr

New member
זה בדיוק מה שמפריע לי

שהמדורים האלה מתייחסים אלינו כאל חבורה של מפגרים חסרי מוח. ולי דווקא יצא להכיר כמה גברים שיש להם מוח, ושמתעניינים בעוד כמה דברים חוץ מפורנוגרפיה וכדורגל (וגם לך יצא להכיר כמה וכמה כאלה,לא?
)
 
כן


אבל לצערי רובם מנבלי פה, פתאום out of the blue יוצאת להם איזו "יציאה" דוחה, "מינית" זיהומית או עם דיעה קדומה נגד נשים.....ואת תמיד נדהמת מחדש. (כמו אותן נשים , במקרים החריפים כשזכר ממכריהן או קרוביהן מנסה לאנוס אותן, ואינן מבינות מאיפה באה ההתנהגות הזו).
 

amybr

New member
זה מוגזם לתאר כך את רוב הגברים

כפי שאת עשית כשכתבת "לצערי רובם מנבלי פה". רובנו מגיבים כמו בני אדם, ואין אדם שלא מקלל מידי פעם כשהוא עצבני. נו אז מה. ושלא תחשבי שאתן, הנשים, כליל השלמות. ממש לא. גם אתן יודעות יפה מאוד לקלל כשמעצבנים אותכן.נו, אז כולכן מקללות כשמעצבנים אתכן. אז אני מסיק מזה משהו על כל המין הנשי? לא. אני,למשל, שופט אדם עפ"י אופיו,ללא כל קשר למגדר שלו. יש גברים שאפשר רק לקנא בהם,ויש נשים שפח האשפה הוא מקומן הטבעי.אל תשפטי אדם עפ"י מגדרו,אלא עפ"י אופיו
 
למעלה