להתאמץ? כי אני מבולבל...

Skar FaSe

New member
להתאמץ? כי אני מבולבל...

זה ההמשך ל - זה:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/30/180834741/[/URL]אהבה_ויחסים/בינו_לבינה

נפגשתי עם בחורהה cool-ית - דייט של 6 - 7 שעות בערך - נשיקות צרפתיות, מתדברים, מתכננים עינינים - למחרת, היא שאלה אם הגעתי הביתה בשלום - ושבוע לא דיברנו, אחרי שבוע היא:
" היי - לאנ נעלמת?" - היה כייף לדבר - הייתי חייב לעוף - היא כתבה במסנג'ר - כשתחזור, צור קשר ונמשיך לדבר - היה כבר מאוחר, התכתבנו כל כמה ימים אבל לא היה דייט - לה - לא הזמנתי- ועברו יותר משלשה שבועות אחרי הדייט- וכשדיברנו היא התנהגה כמו מאוהבת מתלהבת - דיברנו חצי שעה , ואמרתי לה שאני חייב לעוף - וכתבתי לה מה -TAXI - והיא: "איזה כיף שלא הלכת- כמעט נעלבתי כבר" ושאלתי אותה עם בא לה להפגש - והיא ענתה :
- "כן!" -

אבל לא נקבעה יציאה.. באוויר כזה - - לא הייתי בקשר יומיים, וביום השלישי שלחתי פרחים עם שוקולד לעבודה... יצרה קשר אמרה תודה דיברנו - ובערב דיברנו עוד פעם - שאלתי:
- " למה את תקועה בבית? "
- "איפה אני אמורה להיות?"
-" למרוח את האודם ה Sexy~ את הנעלי עקב ולצאת לבלות"

- "זאת הזמנה או סתם הצעה??"
-
אני רחוק - לא קראתי לך כי לא ידעתי אם תהיה פנויה"
- " זה מה שאתה תמיד אומר..
"
השיחה הזאת בערך חודש אחרי הדייט
יומיים אחרי zה מדברים.. הצעתי לה ללכת לים - והיא : קר עדיין בים - בוא נלך למקום אחר ?..?" - לא - והיא אמרה אתה תמיד מתחמק מימני... אמרתי לה שלא נכון..
ואז..... היא...
הצעתי לה להפגש.. והיא אחרי 4 שעות אומרת לי " בוא נפגש מחר" - והלכה לבלות
- למחרת קראתי לה להפגש - אמרה - אני ישנה אכתוב לך אחר - כך - כתבה ב 10:30 בלילה- שרק התעוררה - אמרתי לה: בואי נצא.. היא: באה בתרוץ שמאוחר וגם רמזה שזה תרוץ- למחרת נפגשנו , והיא אמרה מראש שזה קצר, (לשעה, או משהו) לא באה לבושה ליציאה.. וסתם טיילנו לאורך החוף, וישבנו על ספסל.נתנה לי קצת להתקרב אליה אבל zה בכלל לא כמו הדייט הקודם ( קצת יותר מחודש אחרי....(
ניסיתי יום למחרת - גם אמר שלא יכולה...
-
כדאי להתאמץ ???? הרי לא כל- כך מזמן ~ היא כן רצתה והסכימה ...
 
שלום

בילויים יכולים ליצור הנאה שחשובה לאדם וגם לשיפור היחסים. יחד עם זה, אפשר לבנות את היחסים לפעמים בדרכים אחרות, כמו שיחות, פגישות בבית, מעשים משותפים. חשוב לתת אהבה, דאגה והתעניינות. בילויים משותפים יכולים לרענן את החברות וליצור עניין משותף. אפשר גם להציע להיפגש בבילוי שייצור עניין אצל שניכם, כמו סרט שאתם אוהבים.
&nbsp
 

שמים1

New member
לדעתי פיספסת אותה ...

היא כנראה כבר לא בעניין שלך , אבל הדרך הטובה ביותר היא לשאול אותה .
 

שילת281

New member
ייבשת אותה כבר עם המשחקים שלך

אם הדייט הראשון היה כזה מוצלח.. למה לא רצית להיפגש איתה כמה ימים אחרי...? שבוע? אולי התאכזבה..
אם אתה באמת רוצה תתאמץ אבל בלי משחקים
 
למעלה