לא מצליח להתגבר

BEMYBESTFRIEND

New member
לא מצליח להתגבר

לפני כמה חודשים החלטנו להיפרד.
זו הייתה מערכת יחסים מלאת תשוקה ואהבה, אבל גם הרסנית מאוד. הבחורה עשתה לי רע בהרבה מאוד מובנים, הורידה אותי למקומות נמוכים, הפעילה אין סוף מניפולציות וניצלה אותי בלי בושה.
הפרידה הייתה תהליך, במהלכו ניסינו אין ספור פעמים להתקרב מחדש, אבל תמיד זה נגמר במפח נפש.
לאחרונה החלטנו שזהו, מתנתקים, ועכשיו אני משתגע מהידיעה שהיא עם מישהו אחר.
היא גם לא מהססת לתת לי לאכול את הלב על זה (אמרה לי את זה במפורש).
אני יודע עמוק בלב שאנחנו לא צריכים להיות יחד ושלטווח הארוך זו אמורה להיות החלטה טובה ונכונה, אבל אני לא מצליח להתנתק מהמחשבה על זה שהיא עם מישהו עכשיו, שוכבת איתו, מסתכלת עליו כמו שהסתכלה עליי, עוברת הלאה.
אני מרגיש אבוד. לא ישן, לא מתרכז בכלום חוץ מזה. ייעצו לי למצוא ריבאונד, אבל זה קשה לי. אף אחת לא עושה לי את זה, את כולן אני משווה אליה וזה חסר טעם.

מה עושים עם זה? מה לא בסדר איתי שבחורה שכל כך התעללה בי משתקת אותח לגמרי גם אחרי הפרידה..?
 

sharpcookie

New member
הכל בסדר איתך

קשה מאוד להתגבר על קשר כזה. אני במצב די דומה לשלך, כבר לפני יותר משנה סיימתי מערכת יחסים ארוכה שהיו בה המון אהבה ותשוקה אבל בו בזמן הייתה הרסנית מאוד מסיבות אחרות. לא יכולה להגיד שעד עכשיו התגברתי עליו לגמרה, אבל זה כן נהיה קל יותר עם הזמן. כשמתחילים להכיר אנשים חדשים, יש נטייה להיזכר רק בצדדים החיוביים שהיו בבן הזוג הקודם ומולם אף אחד אחר לא עומד ברף הציפיות. לפעמים צריך להזכיר לעצמך בכוח את כל הדברים השליליים שבגללם בסופו של דבר הקשר ההוא נהרס. להגיע להבנה שאין למה לחזור, הדברים האלו לא ישתנו ושהקשר ההוא לא נועד להיות.

מכל מה שסיפרת, הבחורה נשמעת ממש בעייתית. תנסה למצוא נחמה בכך שכעת היא הפכה להיות הבעייה של מישהו אחר. היא זרקה לך את זה בפנים בגלל שרצתה לפגוע בך, כנראה כי היא יודעת שלא התגברת וחבל שאתה מאפשר לה את זה. לדעתי אתה חייב לנתק איתה את הקשר לחלוטין כדי שתוכל לתחיל להתקדם הלאה... לא צריך לחפש עכשיו ריבאונד כהגדרתו אלא להגיע למצב בו אתה מוכן להתחיל קשר חדש ממקום בריא ולנסות לא להיגרר להשוואות. זוגיות חדשה לא מוצאים באינסטנט, לוקח זמן למצוא וגם לוקח זמן להתקרב ולהתחיל לפתח רגשות. אבל זה לא יקרה כל עוד לא תשתחרר מהקשר ההוא.
 
שלום

אני מניח שעכשיו אתה פחות אוהב אותה מאשר בעבר אבל מתגעגע אליה, והיא כנראה כבר בכלל לא אוהבת אותך ואולי אף לא מחבבת אותך ולא חושבת עליך. על המעשים הרעים שעשתה לך תצטרך לחשוב בנפרד איך להעניש בפעמים הבאות כדי להתגונן, ובכך שעזבת אותה כבר הענשת אותה אף שלא הודתה בזה. בקשר לאהבה שלך אליה, אולי כדאי שתנסה לחשוב על הדברים הטובים שהיו בחברות ומה שתרמו והעניקו לך, ויחד עם זה להשקיע יותר באהבה שלך לעצמך - אולי ע"י כך שתעסוק יותר בדברים שאתה אוהב ושגורמים לך עניין, הנאה ושמחה. היפה באהבה שהיא נשארת תמיד. הקנאה בכך שהיא עם אחר, לא צריכה להפריע לך כי אם היא הייתה רעה אליך אתה יותר איכותי ממנה ויכול למצוא בחורה טובה יותר, ואם הייתה טובה אליך תוכל לשמוח שהיא מאושרת עם חבר חדש שמתאים לה יותר.
&nbsp
 
למעלה