תחילת קשר

קמוש1

New member
תחילת קשר

שלום לכולם,
בקשר לבחור שהכרתי באפליקציית הכרויות.
התכתבנו כמה ימים ואז נפגשנו. האמת שהתכתבנו מלא בימים האלה יש לנו חיבור דיי טוב אמר שהרבה זמן לא קרה לו ככה.
בכל הימים האלה הבחור לא התקשר בכלל ורק התכתבנו ואז נפגשנו. אני רק אציין שאני בחורה שלא קשה לפתח איתה שיחות לי זה לא דבר מוזר שהתכתבנו ככה, בכלל, הרבה אנשים אומרים לי שכיף לדבר ולנהל איתי שיחות כי אננ מאוד זורמת. אז הוא מאוד התלהב מזה.

הדייט הראשון מבחינתו היה מושלם!!
מבחינתי היה בסדר, הייתי בדייטים הרבה יותר מוצלחים ממנו היה כיף אבל לא חזרתי בעננים וזו פעם ראשונה שלי שיצאתי מדייט ולא החלטתי אם זה כן או לא ולכן החלטתי לתת עוד הזדמנות גם בגלל שהוא מאוד היה בעניין.
הדייט השני היה יותר טוב, הדייט השלישי היה פחות טוב מבחינתי.
מבחינתו כל דייט איתי זה מושלם כל הזמן אומר לי כמה אני מדהימה ומושלמת וקורא לי מלאך שלי האישה שליי נסיכה שלי יפה שלי מלכה שלי ככה כל היום כל הזמן בשיחות הטלפון באמצע שום מקום קורא לי ככה. ואם היה עוד תארים כמובן שהיה קורא לי. ואני באמת לא רגילה לזה
הוא נדלק עליי בקטע הזויי!

עכשיו מאוד רע לי עם המצב הזה כבר יצא לי לחזור מדייטים ולהרגיש שאני רוצה ומתגעגעת ואיתו זה לא ממש קורה לי. ואני באמת לא מבינה למה הרי יש לנו שיחות טובות הכל זורם טוב הוא בחור איכותי מלומד עובד אבל לא מצליחה להרגיש כרגע מה שהוא מרגיש..
ואותי זה מלחיץ קצת כל העניין הזה שלו בי
הוא גם מאוד שונה מהגברים שיצאתי ונמשכתי אליהם בעבר הוא מעדה שונה משלי והדיבור וההתנהגות והשפת גוף שלו זה משהו שלא התחברתי מההתחלה אבל חשבתי שאולי זה בראש שלי וניסיתי לתת הזדמנות וראיתי שקשה לי , אני לא יודעת אולי זה משהו שיחלוף? כל דבר שאני אומרת או מספרת לו הוא אומר אמן או צוחק ומאושר עד השמיים מבחינתו אני משהו מיוחד
כל היום קורא לי האישה שלי אני אעשה אותך מאושרת ואני ככה ואני ככה וכל הריגוש של ההתחלה אני לא מרגישה אותו למה?!
&nbsp
 
שלום

כשאנשים אוהבים, הם יכולים ליהנות מקשר משותף. אולי מבחינתו יש יותר התאמה ולכן חיבב אותך יותר. אם את נהנית אתו, אני ממליץ שתישארי אתו בקשר המתאים לך - אפשר בינתיים גם קשר חלש יותר כמו ידידות פשוטה, לדבר ולהיפגש במידה לפי המתאים לרגשותיכם ההדדיים. אחר-כך כשיתפתחו רגשות חזקים יותר תוכלו לנסות לחזק את הקשר. אם את נהנית מחברות אתו, תוכלי להישאר חברתו ולהמשיך ליהנות מאהבה כלפיו עד שתרגישי שלא מתאים לך ואז תוכלי להחליש את הקשר בהדרגה ובעדינות.
&nbsp
&nbsp
 

Shamy

New member
תשובה

כפי שגולשים אחרים כתבו לך בחוכמתם הרבה יש לציין; כי התשובה היא שפשוט אין לכם כימיה.

תראי לפעמים מסיבות לא מוסברות למה אין לנו כימיה בדייט עם בן אדם , עם מראיין למשרה, עם אנשים בעבודה. סתם ככה "כי לא באנו להם בטוב בעין". אין להם סיבה ממשית, התשובה היא שזה נקרא חוסר כימיה. למה זה קורה? שאלה טובה -אם היה לזה תשובה לכולנו היה זוגיות מוצלחת ושיעורי גירושין נמוכים ותמיד היינו מצליחים להתקבל לראיון עבודה בקלות ושיעורי האבטלה היו נמוכים גם כן. אבל התשובה שאין לכך תשובה מדעית אז נאלצים להתמודד עם הדיסוננס הזה בינינו לבין עצמנו בסופו של יום.

על כן אני פשוט אומרת זה בסדר שזה לא עובד ,פשוט ממשיכים הלאה. יפה שבכלל ניסית לתת לזה כמה וכמה צ'אנסים וזה לא הסתדר. את יכולה להגיד ניסיתי וזה לא זה. וזה גם מה שכדאי להגיד לך לאותו בחור - תשמע, יצאנו כמה פעמים אתה באמת 10 של בחור אתה אחלה, אבל אין בינינו את הכימיה המתאימה לי ואני מתנצלת. וזהו..

אם הייתי סופרת את מספר הפעמים שיצאתי לדייטים ולא היה כימיה ולמרות שעל הנייר וגם בפגישה הבחור היה נחמד מאוד , יפה , מלומד, מתורבת וכולי , נאלצתי להגיד זה היה נחמד אבל אני מצטערת זה לא אני.
אני גם אגיד לך שפעם אחת יצאתי עם מישהו שנה וחצי וזה לא היה זה וזה לא היה זה מהדייט הראשון אבל אחרי שנה וחצי החלטתי שזה מספיק צ'אנסים ואמרתי לא. ולכן אני אומרת לך חבל לבזבז את הזמן שלו ושלך -אומרים יפה שלום לומדים להגיד שלום ולא לרדת על עצמנו ולא להאשים אף אחד ולהמשיך הלאה.זה קשה לפעמים אבל זה שיעור חשוב שעלינו ללמוד בחיים.

שיהיה בהצלחה בהמשך וברוכה הבאה לפורום בינו לבינה
 

Skar FaSe

New member
"באמת לא מבינה>>>-------> למה?"

-

"הרי יש לנו שיחות טובות הכל זורם טוב הוא בחור איכותי מלומד עובד אבל לא מצליחה להרגיש כרגע מה שהוא מרגיש.."
- ניצוץ , קליק or what dfuck ever
כי זה לוא דוקא מה הוא אומר ו האיכויות של הבן- אדם אלא מי אומור את זה- ללא ספק הכרחי שיהיה עינין - אבל לפעמים מדברים לא משנה על מה אבל האנרגיה עצמה קלאסה - כי יש ניצוץ
 
למעלה