שאלה

שאלה

רציתי לדעת מהיכן נובעת התנהגות גועלית אצל נשים?
המקרה שלי עבדנו יחדיו עזרתי לא מעט שמרנו על איחולי חג שמח ,וכל מפגש כזה הייתה הרגשה נעימה !
אין קטע רומנטי אלא רק חיבה הדדית טובה!
ביום העצמאות שלחתי איחולי חג עצמאות שמח היא ראתה ולא כתבה בחזרה משום מה ,אני נפגעתי הסרתי אותה מניהול קבוצה והפסקתי לעשות לה לייקים!

לפעמים התנהגות של נשים מטריפה את המוח ,מה כל כך קשה לרשום בחזרה ולשמור על זכרון נעים בראש ולא תרעומת!

מה דעתכם? שנשים לא יתפלאו אחר כך למה גברים מתנהגים מגעיל...
 
אתה לא צריך להיות כל כך רגיש

אז לא הגיבה לך פעם אחת, זה לא אומר שום דבר על הידידות שלכם. אולי שכחה או לא חשבה להגיב, אולי הייתה עסוקה באיזשהו עניין או הייתה אי הבנה. אם הידידות חשובה לך, תן לה אהבה והשקע בה ואל תהרוס אותה בגלל טעות אחת.
&nbsp
 
היי

מבחינתי זה נשכח אבל בכל זאת זה מזכיר לי את אי תגובה ,אם היא הייתה שולחת יום אחרי אז היה ניתן להחליק את זה ,לפעמים צריך גם להבין רמזים ,אני הייתי מנומס 2 חגים שלחתי לכמה שלא הגיבו פעמיים ואז הפסקתי לשלוח!

כנראה שזה הדרך לרמוז...לי יש תמיד כבוד בסיסי לכל אדם ,אני לא עושה חישובים כן אשלח לא אשלח ,זה מזכיר את האחד שהוא מפורסם או בעל ממון שכולם חברים שלו וכשהוא נופל הוא נשאר לבד ...
 
שלום

אם הקשר חשוב, כדאי תמיד לנסות לדבר אתה על זה ולברר למה לא שלחה. לא נורא אם הקשר לא הצליח, לפעמים אין מזל ומאבדים עניין באדם האחר וצריך להתגבר ולהמשיך הלאה.
&nbsp
 
היי

עבדנו יחדיו בעבר היא נשואה והקשר הוא רק כללי כזה בכונה ,אני לא מתחכך עם אנשים לא פנויים
 
היי

אם הקשר לא ממש חשוב לך, אתה לא צריך להצטער מדי שהוא לא מצליח ושגם היא לא רצינית בקשר אליו. העיקר שתיהנה ממנו או מקשרים אחרים שיש לך.
&nbsp
 

sharpcookie

New member
מהיכן נובעת התנהגות גועלית אצל גברים?

לא צריך להכיל סטריאוטיפים כוללניים על כל הנשים רק מזה שמישהי לא איחלה לך חג שמח בחזרה... אולי היא לא ייחסה לזה חשיבות או הייתה עסוקה בעת קבלת ההודעה ושכחה מזה אח"כ. אולי היא נעלבה עליך בגלל משהו ואולי היא באמת לא אישה נחמדה. יש גם גברים לא נחמדים. שבוע שעבר נתתי המלצות לבחור בלינקדאין והוא ראה, אבל לא החזיר או אפילו אמר תודה... לא נורא, עוברים הלאה ולא מאשימים את כל המגדר.
 
כי לשלוח איחולי חג שמח זה מאמץ כביר אלטרואיסטי מתחשב וגברי

שחלק מהאנשים ונשים חושבים שזה צבוע מאוס לא אישי ומבזה כל אדם שחברות במציאות היא טובה איתו, ושולח לך הודעה כאילו הוא הבנק או החברת ביטוח שלך.
&nbsp
דעתי היא שתתחיל לשים קרם הגנה שמוחך לא יטרף הקיץ..שחרר קצת...
 
היי

למה זה מאמץ כביר? התקשרתי לא היית זמינה שלחתי הודעה מתוך זה שאני מכבד אותך !נהפוך הוא כיום אני שולח הודעות רק למי שאכפת לי ממנו ואנחנו בסוג של קשר!
בכל יש כאן רמז ממשיך הלאה בלי לייקים ובלי עזרה ..
 

Shamy

New member
התגובה שלך הצחיקה אותי

אני מאמצת את ה"לשים קרם הגנה מוחי"...

לדעתי התכוונת לקרם הגנה נפשי יותר מאשר מוחי אבל זה טוב...הלוואי לכולם היה גישה הומוריסטית כזו לחיים
 
היי

תגידי איזה ברירות יש לי? ניתן בקלות להתחרפן מנשים מי שלא שומר על עצמו :)
ברגע שאתה מכבד אישה כגבר או כחבר לא רומנטי ולא מקבל בחזרה תבין לבד ותצנן כמה שיותר ,אז היום עשיתי לה לייק לאיזה פוסט במקום כל פוסט שלה עשיתי לייקים בכיף!
התחושה באויר הייתה שיש קשר טוב כזה שנשמר במגבלות שלו ...
 

aשרון

New member
בגלל שלא ענתה לך בחזרה 'חג שמח' אתה מנתק איתה כל קשר?

פורפורציות בנאדם, פורפורציות.
סך הכל לא ענתה לברכה ממך, והיא גם לא חייבת לך כלום. סך הכל עבדתם ביחד, כנס לפורפורציות.
 
היי

היה בינינו קשר כזה יפה עם לייקים הדיים ועזרה והזמנות לאירועים מצדה במגבלות הסטטוס שלה
בינתיים מאז לא עשיתי לה לייקים אבל זה מבעס האי תגובה ,ושוב זה אולי רמז ממנה..
 
חשפת את עצמך.

אתה כל כך מנותק שאתה מוציא מפרופרציה עכשיו זה ברור.
"קשר יפה עם לייקים הדדיים"..חיים ריקנים וחסרי ערך לדברים שבאמת חשובים.
בטח שתתנפח על כל שטות תגובה ולייק...זה כל מה שיש לך בחייך...?
&nbsp
 
מה הקשר?

היה לנו קשר הדדי ועבודה יחדיו מאוד טובה !לאור הסטטוס שלה לא היה יכול להתהדק הקשר גם אם היא הייתה מאוד רוצה!
רור שאלמלא היה קצת כואב לא הייתי מפרסם על זה פוסט!וזה סוג של התנהלות שלא משנה מה ואך ,גם אם זה אדם וירטואלי או לא קרוב כלל אני הענה בנימוס מהסיבה שלא חלילה יתעמר עלי בגלל שלא הגבתי!
אצל נשים בעיקר האי תגובה היא תגובה ואין מה להתבעס אלא להבין את המסר ולהמשיך הלאה ,כשהיא תרצה או תבין שהקשר איתך רווחי היא תדע אך להתקרב שוב !

זה מזכיר את אלו שהיו עניים ולא הסתכלו עליהם ופתאום עשירים וכולם רודפים אחריהם
 

Shamy

New member
תשובה

ואוו איזה תגובה חריפה.

אני מבינה שאתה רגיש ונעלבת מזה שהיא לא ענתה לך חג שמח. זו זכותה אבל אגב...אנחנו לא חייבים להגיב לכל דבר אתה יודע. גם אני שלחתי הרבה חג עצמאות שמח להרבה קולגות שלי וחלקם שלא ענו..למעשה אף אחד לא ענה לי, אפילו הבוס שלי שיש לי יחסים טובים איתו. כן , קצת נעלבתי אבל זה זכותם המלאה לא לענות..אתה לא חושב כך?

מה שאתה צריך לשאול את עצמך זה לא למה היא התנהגה מגעיל , אלא למה אתה החלטת שמלהעלב ולעבור לצעדים קיצוניים כמו הורדה מניהול קבוצה, לא לעשות לייקים וכאלה?..מה גרם לך להשבר כך? what snapped In you? שגרם לך לפעול בצורה קיצונית כל כך וגרם לך לא לבעור, אלא להתלקח בעשירית השנייה?

גם עכשיו שאתה כותב את ההודעה אני שומעת את הזעם ותקתוקי המקלדת שנשמעים לי חדים מתער דרך המסך. הצורה שבה כתבת את ההודעה טעונה במיוחד וזה אחרי מספר ימים אחרי יום העצמאות.
אני מהמרת שרב החג גם "שרפת" על להעלב מזה.
אני בן אדם רגיש גם ככה ואני אגיד לך שאם יש משהו שעזר לי ואולי יעזור לך זה ללמוד מתי להגיד לעצמך : "אוקיי אני עצבני, אבל האם זה שווה את העצבים שלי?" ברב המקרים התשובה תהיה -לא ,מה שקרה לא שווה את העצבים האלה ואז לשאול למה זה עצבן אותך ואחרי שתבין למה תוכל להבין דבר או שניים על עצמך ,להפיק את הלקח הראוי ולהמשיך הלאה בכיף ושמחה בחיים. סטרס גובה מאיתנו מחירים כבדים מאוד שחבל לשלם אותם.

אני מאחלת לך הרבה שנות אושר,רוגע,הצלחה עם בנות המין השני , אהבה ולמידה לכבד ולהוקיר את האחר באשר יהיה. ושיהיה לך הרבה חגים שמחים מאוד!!

וברוכים הבאים לפורום בינו לבינה..מקווה שנוכל להנעים את זמנך בתפוז קצת


 
אהבתי את התגובה

מקסימה :) זה בסדר אני משחרר קיטור בכתיבה !
היא כנראה טיפוס הפכפך פעם רצף של לייקים ואיחולים וכו ופתאום התהפכות והעלמות ,לא אוהב התנהגויות כאלו,אני מכבד מוקיר וכו אבל אם אין הדדיות ,אז לא מתאים לי התהפכויות לדעתי זה לא מכבד אישה אבל זה התנהגות אופיינית ,אם היא הייתה דלוקה או צריכה אותי אז זה היה אחרת מסכימה איתי נכון?

אני אומר גבר מכר מכבד ומתנהג יפה תחזירי באותו מטבע בעיקר להשאיר טעם טוב בפה אחר כך כשנזכרים ורואים..
 

שילת281

New member
שמע..

יש מצב שהיא ראתה אבל היתה עסוקה מידיי ואז שכחה מזה... למ שלא תפנה אליה פשוט ותגיד לה משהו כמו "נהיית סנובית למה לא ענית ? איחלתי לך חג שמח" לפעמים הכל זה עניין של תקשורת
 
למעלה