התייעצות

מילי1991

New member
התייעצות

על מה לדבר עם מישהו בטלפון שלא דיברתם 6 שנים?
יש משקעים, יש כאבים וגם אצלי הרבה סימני שאלה גדולים...
אז....מה להגיד?
 
אולי

לשאול אותו מה הוא עושה עכשיו בחיים, אם הוא עובד או לומד משהו, אחר-כך אולי לשאול אותו אם הוא משתתף בחוגים מסוימים, ולספר דברים דומים על עצמך. אחר-כך אפשר לדבר על מה שעושים בעבודה, בלימודים ובחוגים.
&nbsp
 

TotalCommnader

New member
תתחילי מלמה. למה לדבר עם מישהו כשיש משקעים אחרי 6 שנים. מי ז

ה ומה מטרת השיחה?
 

מילי1991

New member
נמאס לי

שאומרים לי לשכוח ממנו וכמה זה לא מה שאני רוצה להיות עם אדם גרוש עם ילדים
אתם לא מבינים שנשאר לי משהו לא פתור איתו? ואני מקוה גם לפתור את זה וגם להיות איתו לנצח אם זה מה שה' יחליט..יש גבול לכמה שאני יכולה להילחם, זה נכון
אבל אני עדיין רוצה לדבר איתו כבר שנים(!)
 

sharpcookie

New member
כבר כתבו לך את זה, אולי בצורה בוטה מידי ובגלל זה זה נמחק

אבל באמת שכדאי לך ללכת לטיפול. ייתכן שזה יכול מאוד לעזור לך. אם אין לך כסף ללכת באופן פרטי, את יכולה לנסות לקבל סיבסוד דרך קופת החולים או לפנות לטיפול דרך אוניברסיטה בה יש בוגרי פסיכולוגיה קלינית טריים שעוברים הכשרה ואז זה משמעותית יותר זול.
&nbsp
אני ממש לא מומחית בנושא, אבל לי אישית נשמע שייתכן שאת סובלת מהפרעה כפייתית (OCD). את כותבת שוב ושוב על איזשהו גבר נשוי או גרוש, שלא לגמרה ברור אם הוא רוצה או מתישהו ירצה אותך, ואת לא מסוגלת לשחרר... אם את באמת בת 24, על אחת כמה וכמה - יש המון דגים בים וזה ממש לא "או הוא או לוותר על אהבה/להתחתן עם הומו". נשמע שאת בכוח מחפשת מורכבות, וזה לגיטימי, אבל אפשר למצוא מורכבות נפשית גם אצל בחורים רווקים שיוכלו להעניק לך הרבה יותר מעצמם ותוכלו לבנות עתיד משותף ביחד. את דוחה את הרעיון הזה על הסף כשאנשים אחרים מבטאים אותו, אבל אולי כשתהיי יותר מאוזנת נפשית תוכלי להפנים את זה בעצמך.
 
לא אנחנו לא מבינים וגם,

כי אם זה היה רציונלי אפילו שהוא נשוי או גרוש עם ילדים את היית קמה ומדברת איתו. אם את לא מסוגלת לדבר בטלפון או שזה לא אפשרי עקב סינון או מספר שהוחלף את היית הולכת ומוצאת פיזית איפה לחכות כדי לראות אותו ולתפוס שיחה.

את לא באמת רוצה מספיק. אבל את רוצה בדיוק מספיק כדי לא לעשות עם זה כלום מצד אחד, ומצד שני לא לעשות כלום כדי להתקדם רגשית עם בחורים אחרים.
 

מילי1991

New member
אז ככה

א. אני כן רוצה מספיק..אבל מפחדת. עברתי מספיק דחיות בחיים שלי.
ב. אני לא יארוב לו מחוץ לבית זה שיא ההשפלה !!!!
ג. אני ממש לא מחפשת מורכבות, זיהיתי בו משהו מיוחד
ד. אוףף האינטואיציה שלי אומרת דבר 1 וכל העולם בערך אומר ההפך..מה לעשות? האם זה מבחן שאבי מעביר אותי?
 
אז זהו שלא.

א.כולם מפחדים, גם רווקים מפחדים להתחיל עם הבחורות שהם דווקא כן רוצים לשמוע מהן כן.את מפחדת לשמוע לא שיגרום לך לפנות מלא מדפים בתוכך ולתת למישהו חדש הזדמנות למלא חוויות תוכן ומקום. את מפחדת לדעת אם להתקדם או לחכות כל החיים. את מפחדת
מלהחליט. וגם לא להחליט זאת החלטה, לשבת על הגדר שנים מבוזבזות.
ב.השפלה=לרדת על הברכים עם טבעת זה השפלה? להציע למישהו לצאת זה השפלה? זה שאת בחורה אומר שצריכים לקטוף לך את הירח בלי שאת מוכנה "להשפיל" עצמך ולהתאמץ גם בהדדיות כדי להיות שווה שמישהו בכלל ינסה לקטוף את הירח?
ג.את לא מחפשת כלום. כל האמונות שכרגע פורחות אצלך עדיין שם כדי לטפח מצב של כלום. זיהית בו משהו שתלוש אחרי 6 שנים. אין לך מושג איך הם עברו עליו, ולא אכפת לך מספיק ממנו וממך כדי לשאול אפילו.
ד.היא לא אומרת לך אפילו דבר אחד מספיק חזק כדי שתקשיבי לה. אין לך שום מבחן. הוא שכח ממך אחרי 6 שנים שלא הזזת זרת כדי להראות שאת קיימת בעולם שלו עם הבעיות שלו, חששות שלו. שכחת שאהבה זה שני אנשים וכל אחד הוא עולם שלם.
נורא קל להגיד לך להסתכל על זה מהנעלים שלו. אבל בילית את השנים בציפיה חרדות וכעסים ולא ממש ביציאה מאיזור הנוחות כדי להכיל אדם אחר.
&nbsp
זאת הפעם האחרונה שאני מגיב לך על הבחור הזה וכל מה שקשור לזה. זה מתחיל להיות כמו הסיפור של הקופאית שחוזרת כל כמה זמן, ושל ההוא שחי בארה"ב ותקוע על מישהי
שהוא לא עושה עם הרצונות שלו כלום גם. מנסיון אישי, תעברי הלאה מכח הרצון שלך, תיזמי קשר ופגישה, השפלה זה לשבת בבית 6 שנים בחושך בשנים הצעירות ולא להסכים להיות ראויה לאהבה של בן אדם ש6 שנים בחיים משלו, וגם לכל הבחורים האחרים בעולם, אבל הכי חשוב...ויתרת על עצמך. אם זה לא עוזר לכי לטיפול. הפורום הזה לא יגרום לך לעשות כלום חוץ מלדוש ולחפור כאן בנושא במעגלים.
&nbsp
היי בטוב...שבת שלום.
 

TotalCommnader

New member
אולי כדאי יותר פרטים. מה היה לפני 6 שנים? למה לא דיברתם 6 שנ

ים? למה פתאום התעוררת אחרי 6 שנים?
 

מילי1991

New member
ממ אז ככה

בהתחלה הייתי בטוחה שהוא יחזור, אח"כ (או אולי בעצם תוך כדי) חליתי במאניה דיפרסיה, תמיד המשכתי לעקוב אחרי הפרופיל שלו בפייסבוק..
הכיר מישהי, התחתן
כל כך רציתי ליצור איתו קשר ולו כדי לסגור את הסיפור הזה אבל..אני עם הרגשי נחיתות שלי פחדתי שאישתו תרביץ לי או משהו אנערף........
שתחשוב שאני מתחילה איתו או משהו (ולא אין לי אומץ להתחיל עם נשואים בגדול)
אוף..:(
לאחרונה ישלי הרגשה שהוא התגרש...זה הכל בגדול
 

TotalCommnader

New member
איך נפרדתם ולמה? נפרדתם יפה? עד כמה זה מעסיק אותך? את יכולה

לכתוב לו בכנות שאת מרגישה שחסרה לי סגירה והיית שמחה לשיחה אחת. תשאירי לו את ההחלטה. קחי בחשבון שאולי לא ירצה או שלא תקבלי את התשובות שרצית.

בכל מקרה גם הייתי מתייעץ עם פסיכולוג אם זה מטריד הרבה אחרי כל כך הרבה זמן.
 

מילי1991

New member
הבעיה היא ש

הוא לא עונה לי בכלל..בפייסבוק, לא מתייחס
אז אני מניחה שהוא גם לא יענה אם אשיג את הטלפון שלו
 

TotalCommnader

New member
אז קיבלת תשובה. לא רוצה שום קשר. תמשיכי הלאה ותיעזרי בעזרה מ

קצועית אם צריך, כי נראה שלבד קשה לך להמשיק הלאה
 
כי לא שאלת כלום. כתבת מהבית במחשב.

הכי פחות אנושי ונורא קל לשכוח בשבילו שזה בן אדם בצד השני, ופשוט להתעלם.
בכל מקרה ניסית כמיטב יכולתך לפחות בזמנו. אפשר לראות בימינו אם הבן אדם השני ראה את ההודעה וקרא אותה בכלל (יש תיקיות ספאם בפיסבוק). אם יש סימן וי אז הוא ראה וקרא את ההודעה והתעלם. אם ניסית שלשום אני מניח ששרפת את עצמך. עדיף להתאמץ קצת ולהתקשר או לסמס בפעם הבאה. תמשיכי הלאה ותניחי שגם הוא.
 
למעלה