חנון שנדלק על בחורה קשוחה ו"ערסית"...

NSW2

New member
בוא נעשה הפרדה בין הדברים

יש מלא בחורות אתלטיות שושמרות על עצמן שגם יש להן משהו מעבר.
זאת נשמעת סתם עוד פרחה ברבארית שבמקרה נראת לך טוב ויזואלית.
נשמע שאתה פשוט מאוד ניידי לתשומת ו"שתהיה" לך מישהי שאתה נמשך עליה.
אז אתה מוכן לסבול את זה שהיא פשוט יצור.
ממליץ לך לעבוד על ההערכה העצמית שלך.
כי שום גבר (או אישה) שאוהבים את עצמם לא היו מוכנים שיתנהגו עליהם ככה באלימות.
את אותו הדפוס יש לנשים מוכות וחסרות בטחון שנשארות עם הבעל למרות שהוא מתנהג אליה כמו לזבל.
 
אני ממש לא מוכן שהיא תתנהג אליי ככה! זה בכלל לא הסיפור

אבל אתה מעלה פה נקודה אחרת שהיא כן נכונה, שסך הכל אינני ממש מכיר אותה ולכן ייתכן שגם היא עברה במהלך 20 שנותיה דברים שאינני יודע ושממש לא הייתי רוצה להתחלף איתה. וכמו שאמרתי לך קודם, במידה רבה הנקודה אצלי היא אף הפוכה: יש לי את הפנטזיות (אולי ילדותיות משהו) שבהן אני זה ששולט בה, מרביץ לה, מעצבן אותה וזה מגרה אותי מינית בצורה מטורפת...

וברור שהכי בריא היה במידה ויכלתי לשכוח ולהתנתק ממנה מכל הבחינות, מטוב ועד רע. אבל הריגוש הזה הוא מאד חזק בשלב זה, כפי שאתה מבין
 

NSW2

New member
קודם כל אין מצב שאתה

"מרביץ" לה. תגיד את זה במדינת ישראל המלאה בפמיניזם רדיקאלי וצפה להיות אורח בתא של קצב.
גם יחסי שליטה זה בהסכמה. מה שנעשה שם זה לא אלימות בכפיה או ללא הסכמה.
פה אין לך ממנה שום הסכמה או עניין ככה שכבר אין לך מה לעשות חוץ מאשר לשחרר.
מעבר לזה כרגע אני לא רואה איך אתה עם חוסר בטחון כזה תוכל לשלוט בבחורה חזקה שתהיה מוכנה להתמסר לך.
לא אומר בקטע של לרדת עליך. אומר לך את זה כי נשלטות כאלה רוצות גבר דומיננטי.
אולי אם תמצא מישהי מתחילה וחסרת בטחון כמוך שתהיה מוכנה לזרום עם פנטזית השליטה שלך.
 
בפנטזיות הפרטיות בינך לבין עצמך יש מצב להכל...


בכל מקרה במקרה איתה (במציאות), הדבר שהכי טוב ורצוי עבורי כמובן זה אכן להתרחק ממנה ולאו דווקא מהסיבות שאתה ציינת. זה נשמע נורא כשבחור אומר שהוא מפחד מבחורה, אבל תכלס אני באמת מעדיף לא להגיע למצבים שבהם שוב יקפוץ לה הפיוז. היום למשל הקפדתי להתעלם, לא להסתכל לכיוונה במהלך כל 4 שעות הלימודים כולל ההפסקה וכך להימנע מכל סוג של אינטראקציה.

אז שוב, המשיכה כמובן קיימת. היצר והגירוי עדיין מאד חזק, אבל היות ולא רק שלא ייצא מזה כלום אלא זה רק יהפוך אותה לעצבנית עלי יותר, לכן אני נחוש לנסות לשדר בכל דרך שאיבדתי בה את העניין וכך העניינים יירגעו. מקווה שזה מה שיקרה
 

supersonic777

New member
לא הגזמת,מה?!נו,מזה אומר עליה?פריחולה בריבוע!

אין כאלה דברים,לא קיים דבר כזה,שבחורה תכה גבר!אין,פשוט לא קיים סרט כזה(אולי בסרטים כן).במציאות?קשה לי להאמין!
&nbsp
 

Shamy

New member
תשובה לבעל השרשור +
הבהרה


הבהרה לגולשי הפורום
כפי ששמתם לב בבאנר הכניסה לפורום כתוב שאתם נדרשים / מחויבים לכתיבה נאותה ותרבות דיון אינטרנטית נעימה!
נמחקו פה לא מעט תגובות. אגב לא ניתן למחוק תגובה בודדת , כשהיא "הודעת אב" לשרשורים של הודעות שמתחברות אליה, כך שחלק מן ההודעות היו דווקא עניניות אבל נאלצתי למחוק אותם בשל הכלים של תפוז.

אני מבקשת בכל לשון של בקשה מהגולשים- הפורום בינו לבינה בא לידון על נושאים וסוגיות שקשורות בינו לבינה ולעיתים גם בשרשורי OFF TOPIC שלאו דווקא קשורים בינו לבינה אלא כנושאים חברתיים, כי הפורום בראשיתו הוא מדיה חברתית ועל כן כל מה שכותבים בו הוא שחור על גבי לבן.(בעולם הרשת אין דבר כזה למחוק דברים לצמיתות והמדיניות היא "נגעת-נסעת") בהתחשב לנסיבות אלו אני ממליצה לכל הכותבים לחשוב היטב לפני שמפרסמים הודעה אפילו אימפולסיבית(המלצה אישית).
הודעות שמעליבות גולשים אחרים , לועגות ומתקטנות עם הגולשים האחרים -יימחקו! קחו לתשומת לבכם.

כמו כן אני רוצה להבהיר ולהדגיש - גם כותבים שנראים לכם לפעמים כטרולים , יש דרך , יש צורה להגיב ולענות להם מבלי להגיד בדיוק מה אתם חושבים עליהם ומאיזה חור הם יצאו ושאר ירקות מרנינות. בסופו של יום אני המנהלת פה ואם מישהו פה באמת נראה לי טרול וכותב דברים שהם מאוד לא לעניין אני מבטיחה שדבר כזה לא חולף מעיניי והוא מטופל בדרך ובצינורות המקובלים באתר ובהנהלתו (כולל לעיתים עירוב דרגות שמעליי, תלוי במקרה).

על כן אני מבקשת בכל לשון של בקשה עבור הנוחות שלכם ושיהיה לכולנו נעים ושקט וכיף כפי שהיה עד היום - לשמור על תרבות דיון- זוהי האג'נדה של פורום זה הרבה לפני שזה פורום שבינו לבינה. ואהבת לרעך כמוך בעיניי זה ערך עליון לכל דבר בחיים.

תודה והמשך גלישה מהנה -שיימי מנהלת פורום בינו לבינה
=======================================================

תשובה לבעל השרשור :
אין ספק שכפי שכמה מן הגולשים טענו, מדובר באלימות פיזית שיש לדווחה למנהלת הלימודים. לא רק מפאת העובדה שזה ישפר לך את הבטחון העצמי ותחושת הערך העצמי האישית שלך. לא משנה באיזה מחיר , לפעמים יש דברים שעלינו לעשות על מנת להכיח לעצמנו את שווינו האמיתי בפני עצמנו.

שנית , אני אישית לא הייתי ממליצה לך בכלל לצאת עם גברת שכזו , מפני שאם היא "מרשה לעצמה" להגיע לאלימות פיזית עם אדם שהוא רק מכר וזר לה בעצם ; אינני הייתי רוצה לדעת או אפילו לחשוב מה היא עושה או כיצד היא נוהגת עם אלו הקרובים לה יותר (שכן עם אנשים מסוג זה אנו מרשים לעצמנו לנהוג יותר בחופשיות בטוב קל וחומר שגם ברע).

שלישית , אינני חושבת שההתנהגות שלה מעידה על "סטייה" או "משיכה מינית" לכיוונים שונים מהנורמה. כפי שאני רואה זאת, אני בסה"כ רואה בחור צעיר שנדלק על בחורה לדעתי ולו רק מהסיבה שאולי היית רוצה חלק מהבטחון העצמי שיש בה שיקרין על עצמך -בפסיכולוגיה נוטים לקרוא לזה "השלכה" או "projection" וזה כנראה יותר קראש מאשר התאהבות אמיתית וכנה ומלאה.(אם אני טועה אני טועה, אינני פסיכולוגית ואינני מתיימרת להיות, אני רק כותבת על סמך הניסיון חיים וחוויות אישיות שלי). ואם זה המקרה אז בוודאי שאין פה שאלה ואתה חייב לעצמך לגשת למנהלה ולדווח על התקרית ולהתכונן נפשית לשימוע עימה , כי יהיה אחד כזה וגם לגשת אליו ולהתמודד עם ההשלכות כי בטווח הרחוק זה ייתן לך חלק מאותו בטחון עצמי שאתה כ"כ כמה אליו.
סיבה נוספת שבגינה אני חושבת שאין פה התאהבות שלך בבחורה המדוברת לעיל באמת, היא חרף העובדה שמה שזועק מבין השורות בטקסט שלך היא הרגשה של חוסר שייכות, אולי חוסר הערכה עצמית, וחוסר בטחון שנראה שאותו אתה מעוניין לשנות (אפילו ציינת שזה לא עניין עדתי מה שמדגיש את העובדה הזו).

אני מקווה שהעצות עזרו , ואני מתנצלת שלא יכלתי להגיע ולנטר את השרשור שיצא מעט משליטה קודם לכן. אשמח לשמוע עדכונים

שיהיה לך המשך לילה טוב וברוכים הבאים לפורום בינו לבינה.

שיימי
 
תודה רבה שיימי! מעריך מאד את תגובתך

רואים שאת מבינה דבר או שניים בנושא כיאה למנהלת פורום שכזה

בכל מקרה, כפי שאת בוודאי מבינה, זה לא ממש עומד על הפרק שהיא תצא איתי... כך שאנחנו לא דנים כאן על משהו היפותטי, אלא באתי לכאן על מנת לנסות להבין יחד איתכם מה קורה איתי בקטע הזה. הייתי יכול לעשות לעצמי חיים קצת יותר קלים ולומר שהיא כנראה פשוט בחורה שמטבעה נוטה לאלימות ושכנראה תמיד היא הייתה כזאת (במיוחד עם הרקע - לא העדתי חלילה - אבל הדי ערסי שלה), אלא שאני באמת לא משוכנע שזה המקרה כאן. לא חושב שהיא מטבעה כזאת רעה, וכנראה שהעובדה שאחד כמוני הפגין בהתחלה בכזאת ישירות את העניין וההתלהבות שלי ממנה, זה מסוג הדברים שיכולים להפוך אותה לכזאת תוקפנית.

אמממ במידה והתקרית שקרתה לפני יומיים לא תישנה שוב, אני באמת נורא מהסס אם כדאי לעשות מזה עכשיו עניין ולהתלונן. תכלס זה גם עלול להביך אותי במקצת, כי מה אומר להנהלה: שנדלקתי עליה? שהיא "עשתה לי את זה"? לא יודע.

אכן, הגדרת זאת נכון. שאיפה להרגיש שייך. להרגיש שווה. להרגיש IN. כל הדברים הללו הם שגורמים לי לרדוף אחרי אחת כזאת, זה מעורר המון פנטזיות שקשורות לאגו ושליטה עליה, ומכאן נולדים גם כל הגירויים המיניים שהיא מעוררת בי.

שיהיה לך חג שמח שיימי, ושוב המון תודה!
 
הבחורה הזו נשמעת חתיכת טיפוס

טיפוס שמומלץ להתרחק ממנו.
אני הייתי מנסה להימנע מליצור קשר איתה- קשר חברותי או יותר מזה...
&nbsp
ממש לא נראה שהיא בעניין שלך וגם אם כן- יש דרך להתנהג והיא מתנהגת בצורה מאוד מגעילה בעיני. אתה בטוח שאתה רוצה להיות עם מישהי שמתנהגת ככה? יש לי הרגשה שלא.
&nbsp
&nbsp
 
אין כאן שום בעיה גדולה הבעיה מאוד קטנה הבטחון העצמי שלך

והקורבנות שאתה משדר לכל המכללה ולה. עד שלא תתהלך בעולם כאחד שיש לו נשק אישי
והוא יודע ובעל רשיון להשתמש בו, או אומנות לחימה, לנצח תשאר אחד שמחפש את המכות
ואז לעמוד על שלו ולהצליח איפה שכשל בעבר. אבל אתה לא באמת משהו. אתה למעשה עושה כלום. לא עם עצמך, לא איתה ולא לשנות את המצב שלך במכללה. הייתי מצפה שהבעיטה הזאת שלה תביא אותך למוטיבציה. אבל לא. תשחרר ממנה כי ברגע שהיא כן תשים עליך, יירד לך ממנה. לתת לה סטירה של גבר מכה לאישה מוכה לא ילך כאן. כי אתה האישה המוכה שחוזרת. רוצה לצאת עוד יותר נשי וגם לעשות אותה אישה קצת? רסס אותה בגז מדמיע בפעם הבאה שהיא עושה צעד אליך, ואתה מבקש ממנה להתרחק.
&nbsp
איך לא ראית את זה עד עכשיו? כמו במחסום או באומנות לחימה. קודם מגדירים ומבקשים להתרחק ולתת ספייס. ואם היא לא, והיא לא כי היא ערסית מגעילה...אז תקח צעד קדימה ורסס אותה. אתה רק צריך למצוא שוב סיטואציה כזאת שמותר לך להשאר במקום וזה לא יחשב פרובקציה. אני חיב לומר שאתה בעיקר מבזבז מחשבה ולא עשיה
על הנושא וברגע שתבזבז מחשבה על מישהי שכן תירק לכיוונך אתה תשחרר מהערסית.
&nbsp
עתידות בזוקה- עד סוף הקורס ירד לך ממנה, שבוע אחרי שלא תתראו תמצא מישהי אחרת לבזבז זמן במחשבות עליה. ואתם לא תתחתנו או תתודאו אחת לשניה...ואת זה כולם יודעים גם בלי להיות מתרוממי ממר"ם :-|)
 
למעלה