חנון שנדלק על בחורה קשוחה ו"ערסית"...

היי ורד. סאדו-מזוכיזם??? חס וחלילה. ממש ממש לא בכיוון...חח

אבל אולי טוב ששאלת. לא, ממש אינני מחפש להיות "נשלט" ע"י אף אחת.
ובמקרה איתה, זה במידה מסויימת אולי אפילו להיפך, ואני אסביר למה אני מתכוון: בגלל שמשהו בקשיחות שלה פשוט מגרה אותי ברמות מטורפות, לכן מאז שהכרנו, בפעמים הרבות שבהן היא מן הסתם מושא הפנטזיות והדמיונות שלי גם לפני השינה, ולא פעם גם בחלומות עצמם, שם אני הוא השולט, שם אני זה שמצליח לעצבן אותה ולא להיפך וכו' וכו'.

לברוח לשעה קלה לעולם הפנטזיות ששם אתה האדון ויכול לעשות כל מה שבא לך, זה תמיד מפנק ונעים, אלא שאח"כ כשחוזרים למציאות ואחת כמוה תמיד "עושה לי בית ספר" - לכן מה שהיא עשתה לי אתמול הכניס אותך לתסכול איום ונורא פי כמה וכמה. תחושה של לוזר מוחלט. של נעבעך, של אחד שבא לך כל כך "להחזיר" לה אבל אינך יכול (יכול להיות שחלק מהדברים שתיארתי כאן עכשיו, זה פשוט נובע מכך שעדיין לא השתחררתי מכמה תסמיני גיל הטיפש עשרה. אבל בכולופן זה המצב). מבינה?
 
זה לא עניין של בהלה. אני פשוט יודע שאין לזה קשר אליי

אולי אינני מבין גדול בתחום, אלא שאצלי זה נובע ממשהו אחר. ליהנות מהתעללויות זה נשמע לי חולני, אבל להימשך למשהו בלתי מושג ושיכל לספק את האגו שלי בצורה שחבל"ז (לוחמת מג"ב שתשים על אחד כמוני) - זה מה שמושך אותי אצלה
 
פנטזיה זה לא נקרא גם להידלק?


אבל אין ספק שכשניגשים לאחת כזאת (אם בכלל כדאי היה לי לעשות זאת), הייתי צריך להיות טיפה יותר מתוחכם. לכן אני עכשיו מאד סובל מכך..
 
הבנתי. אבל לפי זה אי אפשר לומר את אותו דבר

גם על דברים נוספים? אחד מתגרה משיער, אחד מתגרה מחזה גדול...
אז לפי דברייך גם במקרים כאלה זה לא נקרא "להידלק" על מישהי בגלל מי שהיא אלא בגלל השיער או החזה. לא ככה?
 

גברת ע

New member
הבעיה היא שלימדו אותנו בבית ספר

(בעיקר את הבנות) שאם ילד מרביץ או מציק, זה בגלל שהוא 'אוהב' אותך ורוצה להיות חבר שלך.
הדברים האלו מחלחלים ואנחנו מתחילים להבין אלימות כ'סממני אהבה'
 
חנון שנדלק על בחורה קשוחה ו"ערסית"...

ערב טוב לכולם ונעים מאד


אציג את עצמי בכמה מילים: אני בן 23. גר במרכז. שירתתי בממר"ם. מאז השחרור אני עובד משמרות בבזק, ולפני חודשיים התחלתי ללמוד בקורס להנהלת חשבונות 3 פעמים בשבוע. ופה אני מגיע לעניין (לא שאני כזה פרנואיד, ובכל זאת אני בכוונה נמנע מלציין את שמי ואת המכללה שבה אני עושה את הקורס. אחרי הכל, פורום כזה פתוח לציבור הרחב וגם ככה אותה בחורה יכולה להיתקל בו אפילו שאני יודע שהסיכויים לכך נמוכים. אז איתכם הסליחה)

ובכן, יש איתי בקורס מישהי שהיא משוחררת טריה, שהייתה מג"בניקית ממש מורעלת, השתחררה לפני כמה חודשים, מבנה גוף אתלטי, קשוחה ומלאת בטחון עצמי. בקיצור, כמה שזה יישמע אולי הזוי, ישר נדלקתי עליה. לכל מי שאני מספר זה אכן נשמע משונה ומוזר, אבל דווקא בגלל מה שהיא יש משהו בקשיחות הזאת שמאד עושה לי את זה. אלא שפה בדיוק מתחילה הבעיה הגדולה...

עלי להיות הגון ולומר, שבאופן כללי היא ממש לא איזה סאדיסטית רעה שאוהבת להתעלל. ממש לא. אלא שבמקרה שלי, מרגע שהיא קלטה שאני נמשך אליה, היא לא מפסיקה להשפיל אותי בפומבי, וזה בא לידי ביטוי בעיקר בעובדה שכולם בקורס קולטים שאני מפחד ממנה וזה הפך אצלם לבדיחה... כל פעם שהיא קולטת שאני מסתכל עליה, היא ישר חוטפת עצבים ומזהירה אותי שאסיט מיד את המבט לכיוון אחר... ושבכל פעם שאנחנו עוברים אחד ליד השני, היא מפגינה מבט שמשדר שהיא מתה להוריד לי כאפה...
בסוף השיעור האחרון לפני פסח אזרתי אומץ, ניגשתי אליה וביקשתי שתקדיש לי 5 דקות כדי שתשמע את מה שיש לי לומר ו"ליישר את ההדורים", והיא על המקום ניפנפה אותי והגיבה בדיבור הערסי שלה "בואנה תתחפף מהר לפני שתגמור בבית חולים"...

עד שהיום, כשעמדנו בתור בקפיטריה, היא אומרת לי "זוז, אל תעמוד לידי". כמובן שנתקפתי פחד, אבל החלטתי לעמוד על שלי וסירבתי לזוז. בקיצור, זה נגרר לחילופי דברים עד שהיא חטפה עצבים, העיפה לי סטירה ובעטה בי. לא יודע מה לעשות כרגע בקשר לאלימות שהיא נקטה והקלות הזאת שהיא מרשה לעצמה להוריד למישהו כאפה רק כי מתחשק לה, אבל לא על זה באתי להתייעץ איתכם כרגע (כלומר אפשר גם על זה אבל בעיקר על משהו אחר):

חברים אומרים לי "פשוט תשכח ממנה. למה אתה לא מחפש בנות ברמה שלך? דווקא אחת כזאת?". ותכלס הם צודקים. כלומר, אמנם מפריע לי שאצל חלק מהם זה מריח גם טיפה גזענות על רקע עדתי שזה נושא שמקומם ומרגיז אותי מאד.
אבל כמובן שאלה שמתכוונים פשוט לעובדה שהיא מג"בניקית פייטרית ערסית ואני לעומתה צפונבון מפונק, אז ברור שאין שום הגיון בריגושים והיצרים האלה שאחת כמוה מעוררת בי. אולי זה פשוט משיכה למשהו שמאד שונה ממני ושאינני מכיר. אולי זה רדיפה אחרי האגו - שחשוב לי שדווקא מישהי כזאת תירק לכיוון שלי.
והריגוש הזה לא עוזב אותי גם אחרי המכות שחטפתי ממנה היום.

מה שבטוח, היות והקורס הזה עוד רחוק מלהסתיים (5 חודשים), ברור שככה זה לא יכול להמשיך. זה גם משגע אותי בכל פעם מחדש שאני רואה אותה, ולא פחות מכך העובדה שכמו שהבנתם היא גם מרשה לעצמה להיות אלימה כשקופץ לה הפיוז.

אז מה דעתכם?
 

TotalCommnader

New member
סליחה על השפה הבוטה אבל אתה חייב להתעורר. זה לא סיפור הפרברי

ם של החנון נדלק על הקשוחה.

זה טרגדיה של גבר מוכה שנמשך למי שעושה לה רע. ואין פה אפילו את הזיוף של כביכול הדדיות. סתם אדם רע שצריך להזמין משטרה, ואדם שחייב לברר מהר למה הוא חושב שזה מגיע לו
 
א. תודה על המחמאות ב. אתעלם מההערות הציניות הבוטות ואומר,

שעם כל הפגיעה שלי ממה שקורה בכלל ומה שהיה הבוקר בפרט, אתה לא חושב שאתה קצת מגזים כשאתה מתאר את זה בצבעים של "טרגדיה"? היא גם אחרי הכל לא כזה אדם רע כמו שרשמת, פשוט סתם לא בכבוד שלה שאחד כמוני יידלק עליה.

ולא, אני ממש לו איזה "מזוכיסט" ואינני חושב שזה מגיע לי. אולי רק איזשהו קטע מסויים של נחיתות שבגללו אני כאילו "זקוק" להכרה של מישהי כזאת, וזה מה שבאתי לנסות לברר פה איתכם. מקווה שאחרים יקפידו על שפה טיפה יותר מכובדת ועדינה. תודה לך בכל מקרה.
 

TotalCommnader

New member
אתה בסדר? "העיפה לי סטירה ובעטה בי" "לא מפסיקה להשפיל אותי ב

פומבי?"

מה הקשר בין זה לכבוד? סליחה אם נעלבת מהשפה אבל כל בן אדם נורמלי רואה שיש פה אלימות.

אלוהים יודע למה אתה מבלבל "קשיחות סקסית" עם אלימות. אבל או שאתה טרול או שאתה בבעיה קשה אם נראה לך תקין "העיפה לי סטירה ובעטה בי" ואתה לא בורח מזה כמו מאש. אם אתה לא בורח מזה כמו מאש זה ממש משנה למה אתה חושב שזה בסדר או למה היא עושה את זה.

דמיין שחבר מספר לך את מה שאתה מספר פה ותבין כמה שההתנהגות שלה מעותת
 
אם הכל היה לי ברור ותקין, לא היינו מנהלים עכשיו את הדיון הזה

זה בהחלט חבל מאד שהיא מתייחסת ככה. ברור שהייתי רוצה שהיא תקבל את מה שהרגשתי כמחמאה, או מקסימום תאמר בנימוס "תודה, אבל לא מתאים לי".
אתה חושב שזה כ"כ פשוט לברוח מזה כמו מאש? זה לא שאני במקרה נתקל בה לשניה במדרכה. אתה מסכים איתי שיותר קשה לעשות זאת כשאתה יושב איתה באותה כיתה שלוש פעמים בשבוע - ארבע שעות בכל פעם?

ברור שאם זה יקרה שוב שהיא לא תשלוט בעצמה ותתחיל לדבר עם הידיים והרגליים, ייתכן מאד שאגש להנהלת המכללה שיזהירו אותה. גם לבחורה לא הכל מותר. אבל זה שהרגשתי צורך לשתף כאן, בגלל היתרון שיש בפורום שלא חייבים להיחשף בשם עם תמונה, מוטב יהיה אם תכבד זאת ותתייחס למה שאני מרגיש. לא לפתרונות הטכניים. להם אני כבר אדאג בעצמי במידה וזה יקרה שוב.
 

TotalCommnader

New member
עיקר ההתייחסות שלי היא לא לפתרונות הטכניים אלא דווקא למה שאת

ה מרגיש. ולא פחות מזה למה שאתה לא רואה ולא מרגיש. קשה מאוד לנתק רגשות ממי שהיית איתה 5 שנים והתייחסה אליך לא יפה. איתה אין לך כלום והיא לא רוצה כלום חוץ מלדרוך עליך. בושה ששוטרת לשעבר עושה את זה. אם לא קל לך להגעל לחלוטין ממנה ועוד הלכת ליישב איתה את ההדורים תבין שאתה מתמודד עם משהו אצלך שהוא הרבה מעבר לרגשי נחיתות.

אני לא אוסיף סופרלטיביים אבל הדיעה פה חד משמעית.

מי שאלים מתרחקים ממנו. מי שנמשך לזה חייב לפתור לעצמו מהר את הבעיה.

ולפתרונות הטכניים פונים עוד כשמשפילים אותך.

דיעה על מה אתה רוצה? על איך לצאת עם אדם אלים שלא שם עליך ורואה בך רק מטרה לרגליים ולידיים שלו? מה בכלל אתה מנסה לעשות? מה המטרה שלך? ואם תגיד לי לצאת איתה אז תן לעצמך כאפה (רגשית) וצא מזה.
 
אחי, אני מסכים איתך שהיא מתנהגת כמו בהמה ושזה מקומם שככה

היא מרשה לעצמה לפרוק את עצביה בגלל שלא מתאים לה שאעמוד לידה בתור לקפיטריה (טוב לדעת שיש מי שסבור ששוטרים אמורים להיות מלאכים
), ואם זה יקרה שוב בוודאי שאיאלץ שלא לעבור על כך בשתיקה.

ברור שזה נשמע היה הרבה יותר סביר ונורמלי במידה ודבר כזה היה מתפרץ אחרי איזשהו "רומן ארוך" ולא במקרה הנוכחי. תקרא לזה נחיתות, תקרא לזה חוסר בטחון או איך שאתה רוצה. אתה טוען שזה נשמע לך חמור מכך. סבבה. אין ספק שהרצון שלי לשנות את ייחסה נבע מצורך לא בריא לקבל ממנה הכרה בגלל מה שהיא ומי שהיא. והלוואי והייתי מסוגל לצאת מזה כבר מהרגע הראשון.

ולא, אני לא חושב שאני יכול לצאת איתה חח ובעיקר הייתי רוצה להוציא אותה גם מהפנטזיות והדמיונות שלי, והלוואי הלוואי הלוואי שזה היה כ"כ קל... אבל זה לא עוזב אותי בגלל הריגושים והגירויים שהיא מעוררת בי... ולכן אני מרגיש נורא אחרי מה שהיה היום... מבין אותי?
 

TotalCommnader

New member
להבין זה שלב א ההכרחי. לפעול (לפעמים בניגוד לטבע שלנו) זה של

ב ב
 
אכן. כולנו צריכים לעבוד על עצמנו (זה כולל גם אותה מן הסתם)

ולכן גם ניסיתי לפני כמה שבועות לדבר איתה, כי חשבתי שגם לה מגיע הזדמנות להראות את הטוב שבה, להבין שהיא טועה ולהתחרט.
כמו שציינתי אתמול, עלי אישית היא חטפה את הג'ננה חבל"ז, זה ברור לכולם.
אבל אני יודע לזהות אנשים שהם רעים בבסיס. היא בפירוש לא כזאת.
אם לא הייתי מפגין בהתחלה את העניין וההתלהבות שגיליתי בה, אין מצב שהיא לא הייתה מכבדת גם אותי כפי שהיא מכבדת אחרים (ושלא יידמה לך שיש בדברים הללו משום הצדקה כלשהי להתנהגות שלה אליי. כי זה ממש ממש לא...)
 

גברת ע

New member
תתלונן על האלימותת במזכירות של המכללה

במיוחד אם זה היה בקפיטריה כפי שאתה אומר והיו לזה עדים.
דלוק לא דלוק עליה, אלימות פיזית, אלא אם כן היא כהגנה עצמית, לא מוצדקת בשום מצב
 
שוב, אני בהחלט שוקל לעשות זאת. רק שפה העדפתי להתמקד

פחות בפתרון הטכני ויותר במה שקורה לי מבחינה רגשית עם כל הסיפור הזה.
אני יודע כמה שזה נשמע הזוי שבחורה שמתייחסת אליי ככה, אני עדיין לא מצליח להתנתק מהמתח והגירוי שהיא מעוררת בי... זאת בעיניי נקודה הרבה יותר בעייתית אצלי במישור המהותי...

לגבי התלונה בהנהלה, כמו שאמרתי אני שוקל זאת אבל עדיין מתלבט לפני שאני עושה סקנדל. יכול להיות שביום שלישי אני פשוט אזהיר אותה שאם עוד פעם אחת וכו'. נראה אם היא עשויה להתרכך. ואם היא תמשיך להתנהג בבהמיות הזאת, באמת שלא תהיה לי ברירה.
 

NSW2

New member
שמע קודם כל בוא נקרא לילד בשמו

מה שהיא עשתה זאת אלימות לשמה זה גם לא בדסמ.
אז יכול להיות או שיש לך בעיה רצינית של חוסר בטחון ורגשי נחיתות ששווה לבדוק אותם עם איש מקצוע.
זה לא אומר שמשהו דפוק אצלך. אולי יש דברים שתרצה לעבוד עליהם בשביל שתוכל ליצור חיבור יותר בריא עם נשים.
בנוסף יכול להיות שאתה נמשך לנשים חזקות בקטע של יחסי שליטה.
יש לזה פורום נפרד. קח בחשבון שגם שם יגידו לך שמה שקרה כאן זה אלימות.
ביחסי שליטה יש הסכמה והתמסרות מבחירה מה שהיה כאן הוא עדיין אלימות.
 
בדיוק עכשיו עניתי על כך לורד. זה שהיא נהגה באלימות,

על כך אין ספק. וזה שהאופי שהיא משדרת והגוף האתלטי עושים לי את זה בתור גבר, זה עניין של משיכה. ממש לא רצון להיות נשלט. בטח שלא נטיה לסאדו.
וכן, מן הסתם אינכם מתקשים לזהות שאינני בר נסיון עם בנות המין השני, ולכן אין ספק שחלק התסמינים אצלי בקטע הזה הם קצת ילדותיים (כך שלפחות אמר לי אכן איש מקצוע).

ויסלחו לי מראש כל הבנות החמודות כאן בפורום, אבל יש כאן אולי גם אלמנט שובניסטי שכל כך מושרש אצל כולנו (ואני ממש לא שובניסט...
), שגורם לכך שהאינסטינקט הראשוני שלנו זה ישר להיות הרבה יותר מושפלים כאשר "בת מרביצה לי", "בת מנצחת אותי" וכו' וכו', מאשר אם מדובר היה בגבר.

בקיצור, אין ספק שבקטע הזה אני בהחלט מתוסבך ברמות חחח
 
למעלה