מעוניין בי מעבר לסתם קולגה בעבודה או לא?

קרא שוב את השורה הראשונה, זה סיפור חוזר כל פעם בהודעה קצת

שונה שאינך מודע לו רק נכנסת להיות טרול ביקורת.
ולתגובה עניינית יותר פתח משתמש בתפוז, שבת שלום וכל טוב.
 


די סיפורים דומים שחוזרים על עצמם כל פעם.
&nbsp
את צריכה למצוא יותר ביטחון עצמי כי כאשר את נכנסת למערבולות רגשיות האלו את ממש נסחפת - את מתחילה לחשוב ישר האם הבחור מתאים לך לזוגיות (ועוד לא דיברתם), האם הקשר הזה יחזיק מעמד (והוא רק חייך).
&nbsp
קחי צעד אחורה, תחייכי, תהני, תדברי עם כמה שיותר בחורים כך שכאשר מישהו מחייך אלייך את לא תתחילי לדמיין דברים כי זה רק גורם לך להילחץ ואז את לא יודעת איך להתנהג וכו׳ וכו׳
 

crema61

New member
מעוניין בי מעבר לסתם קולגה בעבודה או לא?

אני מאוהבת עד היום במישהו שעבד איתי במקום עבודה. כל כך רציתי אותו וזה לא הצליח לי בכלל. גרם לי להרבה כאב הקשר הקצר איתו.
רק עכשיו אני מצליחה אחרי שחצי שנה עברה מאז שהוא התפטר שאולי הגיע לשחרר את הבן אדם..עם כל האהבה שאני מרגישה כלפיו. כבר אין כמעט שום תקווה שהוא יצור איתי קשר..ואם אני יצור איתו קשר , אני עלולה לחוות שוב את הדחייה הכואבת הזאת.
הבחור הזה היה בשבילי הבחור המושלם. בחור צעיר בן 26 עם קסם אישי וחמוד ועכשיו אני מרגישה כבויה.

לפני בערך שבועיים התחלתי לקלוט סימנים מבחור אחר בעבודה, אבל הוא נראה לי מבוגר ממני לפחות ב5 שנים קרוב יותר לגיל ה-40
הוא יודע להתלבש יפה והוא נראה לי בן אדם מקסים.
לפני חודש שהייתי בחדר אוכל התיישבתי במקום אחד ואז עברתי שולחן כדי לשבת עם בנות אחרות ממקום עבודה וגם הוא עבר לאותו שולחן.
כיום מדי יום הוא נוהג להגיד לי שלום ולחייך אבל עדיין אולי אני חיה בסרט וכל יחס נחמד אני מפרשת לא נכון. אולי..
היה איזה קטע שדיברנו העובדים לגבי טיסה לחו"ל אז הוא זרק שאני יטוס איתו ואני ישר צחקתי אמרתי אין מצב לחו"ל אני טסה רק עם חברה.
מפה לשם היה איזה מבט או שניים שקיבלתי ממנו וגרמו לי להרגיש שאולי הוא מסתכל עליי מעבר לסתם..
היום כזה הוא היה קרוב אלי והרגשתי חוסר נוחות, מין לחץ כזה בנוכחות שלו. שוב הוא הסתכל אלי ואני השפלתי מבט

עם הבחור שאני מאוהבת בו כל כך הייתי מאוהבת בו שלא טרחתי להתיר זאת וכל העבודה ידעה מכך והסתלבטה.
אני לא רוצה שככה יהיה איתו ולכן אפילו לחברה הכי טובה שלי לא אספר כרגע מי זה. סיפרתי לה רק שיש איזה "לקוח" קבוע שמגיע ושאני רק מתביישת כשהוא בסביבה.
כי אין לי כח שוב למבטים לצחקוקים, וגם לחוסר הוודאות..
ואני אחת שאני לא אשת שיחה בכללי עם בנות אני מתקשה לשוחח ועם הבנים פי כמה וכמה..
בכל מקרה כרגע אני נייטרלית אבל עדיין קשה לי עם זה שאני משפילה מבט ואולי משדרת לו שאני זאת שדלוקה עליו??
יש לציין שאני לא נמשכת אליו הוא רק נראה לי כאופציה שאולי כדאי לנסות.. . הוא לא בחור שלדעתי נראה ממש טוב אבל יש בו את הקטע הזה שהוא מחייך ונחמד כזה לכולם מה שאני לא..אני ההפך ממנו וזה משהו שמושך אותי בגברים

למה כל פעם שמופיע גבר חדש בתמונה אני נכנסת ללחץ ולא יודעת איך להתנהג. אחך להתנהג טבעי לידו? כי אני מרגישה ממש מבוכה..מנסה למצוא על מה לדבר ומחכה לרגע שהוא יעלם מהשטח
 
תמצאי עוד תחומי ענין ותעסוקה בחיים

עוד עשייה שתפגיש אותך עם אנשים. כל פעם אותו סיפור בערך. העבודה שלך היא
מקום הפרנסה. את לא בבית ספר כשכל בחור בן 30-40 שאורז שקיות בסופר ליד הקופאיות
יסתכל עליך ובעצם מתחת הוא נסיך. המבטים האלו אמורים להיות עם אנשים שאת לא מכירה ולא קולגות בעבודה. מה את יודעת עליהם? אולי יש להם חברה בבית? ילדים?
זה לא בית ספר אלו אנשים מבוגרים וזה מקום הפרנסה שלך, לא שוק בשר.
 
שלום

אם את מחבבת אותו, נסי לדבר אתו על ענייני העבודה וכך ליצור אתו שיחות ובהמשכן תנסי לדבר אתו על נושאים יותר אישיים ולחזק את הקשר. אם הוא טוב ונחמד אליך ואת מרגישה שזה אמתי ולא מזויף, הוא כנראה מחבב אותך וכדאי להשקיע.
&nbsp
 

crema61

New member
קראתי את כל התגובות

נכון אני מסכימה עם זה שאני רוב הזמן רק בעבודה או בבית ולכן אין לי כל כך אפשרויות להכיר.
בפעם הראשונה בעבודה זה היה אורזן ומהר מאוד פסלתי אותו והיום אני לא מבינה איך הסתכלתי עליו בקטע רומנטי. הבן אדם נואש שמתחיל עם כל מה שזז ולא רציני בכלל . שלא נדבר על זה שהוא בן 30 וגם לא יציב כלכלית. נכון אני לא מחפשת גבר עם כסף ממש לא אבל בכללי הרושם הסופי שהוא יצר עליי הוא רע .
הבחור שאני מאוהבת בו עכשיו מעבודה שעבד איתי עבד במחלקה אחרת.
למרות שהוא כבר לא עובד אצלינו ואין לי שום קשר איתו. אני עדיין אוהבת אותו ומתגעגעת אליו. בימים האלה אני מוכנה לעשות צעד ולנסות לא לחשוב עליו ושהפעולה הסופית תהייה אדישות מוחלטת כלפיו.
המחשבות על הבחור החדש בעבודה עוזרות לי עם זה.
קודם כל לא מדובר באורזן ולא מישהו ממחלקה אחרת. מדובר בקופאי
נכון שוב בחור שלא עושה משהו מיוחד עם חיים שלו. בעצם גם אני כזאת אז מי אני שישפוט אם רק זה החיסרון אצלו אז לא נורא!
הוא עובד אצלינו כמה חודשים בודדים ומעולם לא ראיתי בו פוטנציאל.
כשהוא רק הגיע מישהי מהעבודה דווקה זרקה הערה מה איתו אם בא לי להכיר אותו שהוא בחור טוב . לא ממש התייחסתי אליה.

אלא שלאחרונה פתאום אני שמה לב לסימנים ממנו. יכול להיות שאני מגזימה וככה הוא עם כולם , אבל האינטואיציה שלי אומרת שהוא מחבב אותי.
פעם הוא נעץ בי מבט כזה ממושך שמשך את תשומת ליבי אבל עדיין לא נתתי לזה משמעות ולא ראיתי בו אופציה . שוב אני מאוהבת במישהו.
מאז הוא כל פעם אומר ליע שלום כל יום ומחייך ומציין בשמי כל פעם שנתקל בי
גם אתמול הוא ראה אותי עם הלקוחה הנכה שעזרתי לה לעשות קניות ואמר לי שזה טוב לעזור לאנשים.
הוא לא מושך אותי אבל יש בו 2 דברים שאני אוהבת. סגנון הלבוש הקבוע שלו שזה חולצה עם צווארון ודבר שני שהוא מחייך כל הזמן. אני לא בחורה שמחייכת כמעט בכלל והוא משדר לי אופטימיות והרצון להיות חברתית.
אני לא מתכוונת לעשות כלום לגביו כי אני נורא נורא מפחדת לשחזר את הסיפור עם הבחור שאני מאוהבת בו. כל הסופר ידע שאני דלוקה עליו בזמנו וזה.
אני חושבת שזה אולי עוד גורם לכך שהבחור פסל אותי
מרוב שאני מפחדת מזה כל כך שאפילו לחברה הכי טובה שלי לא סיפרתי על הבחור. מספיק שהיא תצחקק לי שהוא בסביבה או שתגיד איזה מילה שתגרום לי להרבה מבוכה ואין זה אני רוצה למנוע.
הייתי רוצה שהוא זה שיעשה את הצעד .אם לא אז לא נורא
 
את לא צריכה לעשות צעדים דרסטיים

אם את מחבבת אותו, אפילו רק לקשור אתו שיחה נעימה מדי פעם יכול לפתח לקשר טוב מאד בעתיד אם אתם מתאימים. העיקר שתהיי עדינה ונחמדה אליו ואז הוא יבין שאת מחבבת אותו וזה יחמיא לו והקשר יוכל להתפתח.
&nbsp
 

crema61

New member
אז זהו ש..

אני לא ממש רגילה לפתח שיחה עם המין השני.
בעצם יש כאלה בעבודה אבל זה לא ממש שיחות זה סתם כמה מילים פה ושם. לא שיחות ולא כלום
הבעיה שברגע שהוא מדבר איתי ישר אני מתחילה להריץ בראש מחשבות שגורמות לי להיות בלחץ ולשדר ריחוק. בא לי פשוט לברוח מהמצב הלא נעים או פשוט לא לדעת מה להגיד בכלל כי אני לא אשת שיחה
בקיצור נדפקתי עם האישיות הסגורה שלי
לא פלא שבגיל 29עוד לא הייתה לי מערכת יחסית אחת יציבה
 
שניכם בני אדם

וכל אדם יכול לאהוב וליצור קשר. אל תחפשי שיטות מתוחכמות, אלא תני רגש ונעימות ונחמדות באופן טבעי. גם המין השני אנושי באותה מידה, ולכן אפשר לדבר אתו באותה רמה רגשית. אפשר לדבר על דברים שיוצרים אצלכם רגשות, כמו דברים שאתם אוהבים, דברים שמעניינים אתכם ודברים מיוחדים שעשיתם או שקרו לכם.
&nbsp
 

Shamy

New member
לא נשמע לי שהוא מעוניין במשהו רומנטי

על פניו כמו שזה נשמע לי מההתנהלות זה סתם כנראה איזה בחור פלרטטן שכזה שעושה עיניים לכולם. ושאולי נפלת יתרה בקסמיו האישיים ובכריזמה שלו. לי זה נשמע יותר כמו קראש חזק יותר מאשר "התאהבות" אמיתית ומלאה.

הסיבה המאוד פשוטה להבנה או הסבר הכי טוב שאוכל לתת הוא כזה :
  • בקראש נדמה לנו שאנחנו ממש מאוהבים באותו אדם, לפעמים נדמה שנועדנו להיות או שמדובר באהבה ממבט ראשון. אך למעשה מה שאנחנו עושים זה מעין אידיליזציה למצב ולאדם ומייחסים לו תכונות "על אנושיות" כשמלעשה אין אנו מכירים את האדם כלל וכלל. בד"כ בשל "הפנטזיה" הזו שיצרנו בראשנו היא גם חולפת מהר מאוד. לעיתים הצורך בזוגיות כ"כ חזק מאתנו שבעצם "נתאהב" בכל בן אדם ראשון שנפגוש כי אנו כ"כ רוצים זוגיות.
  • בהתאהבות אמיתית בבן אדם , היא למעשה ההתאהבות כפי שאנו מכירים אותה כ"התאהבות לא ממבט ראשון". אחרי שנכנסו כבר לקשר ואנחנו עם אותו אדם מספר חודשים כבר למדנו להכיר אותו ואת הרגליו האישיים (במיוחד אם אנחנו גרים ביחד) ואז החלקים שבהם אנחנו אומרים אני אוהב אותו בזכות זה וזה...זוהי תחושת אהבה והתאהבות אמיתית ולא כזו שנובעת מפנטזיה שפיתחנו בראשנו.
על כן , אני מאמינה שמה שאת חווה הוא קראש.
בנוגע לבעיה שלך "להתנהלות טבעית" בקרב בני המין השני , זה משהו שיגיע עם הזמן והניסיון ויהפוך לטבע שני. פשוט להכריח את עצמך להיות במצבים כאלה של סתם לדבר עם בני המין השני (ולא למטרת הכרות אלא לשיחות חולין כמו בעבודה) ותראי שעם הזמן הם ייראו לך כמו כל אדם אחר או חברה וזה ירגיש לך כאילו אין דבר חריג פה. בהתחלה זה יהיה מכאני וקשה ועם הזמן והתרגול זה נהיה קל יותר. גם חשוב במצבים אלה להסביר ולהגדיר לעצמך את מדברת עם בחור לא למטרת הכרות ולא להתאהבות ואת לא מתאהבת באדם זה אלא מתרגשת לדבר איתו , או למצוא את הרגש האמיתי שאת חשה ולא המילה מתאהבת.אני נוטה להאמין שעם הזמן זה יהיה לך קל יותר..זה סוג של תרגול

שיהיה בהצלחה ומקווה שהתשובות שלי עזרו
 

crema61

New member
אני אנסה..

לפתח שיחות עם בני המין השני שלא למטרת היכרות. למעשה גם היום אין לי בעייה להגיד שלום לבנים בעבודה ואפילו סתם לצחוק פה ושם בקטנה.
ברגע שאני קולטת מישהו שאני חושבת שהוא אולי מעוניין או שאני מתחילה להיות מעוניינת העניינים משתנים מהר ואז אני מתנהגת בצורה מוזרה. משתתקת , משפילה מבט, מנסה לשבור את הראש מה ועל מה לדבר.
אני יודעת שאיתו ספציפית כן יש לי קראש עם הבחור החדש..
אבל הייתי רוצה שהוא היה מחזר אחריי
שיתפתי את חברה הקרובה שלי לחיים ולעבודה באיזה בחור מדובר.
ביקשתי ממנה לא לצחקק שהוא בסביבה, לא לזרוק מילה או כל דבר שעלול לגרום לי להתבייש עוד יותר. היא אמרה בסדר אל תדאגיי
אבל אני כן דואגת..היא אמרה לי שהוא לא נשוי אבל היא תשאל אותו אם יש לו חברה. אז אני לא הכי בעד שתעשה את זה כי הוא יודע שאני והיא חברות ממש טובות וצמודות אחת לשנייה. אני מחפדת שאני יעורר את החשד שלו שאני זאת שמתעניינת בו.
אם הוא היה מחזר אחריי זה היה טוב מאשר שאני ישבור את הראש איך לתקשר איתו בצורה קלילה ונוחה .
אבל לא אכפת לי לוותר על הפוטנציאל איתו כי אני כל כך מפחדת ששוב ירוצו השמועות ושוב לעבור את הכישלון מחדש.
הייתי באמת רוצה לתרגל את הקטע הזה עם בנים שיהיה לי קל לתקשר איתם בלי קשר לכלום.
חברה שלי היא כזאת ואני כל כך שונה ממנה.אין לי בכלל ידידים אולי כדאי שאני יכיר
 
למעלה