הרגשה מוזרה - מלנכולית אולי?

גברת ע

New member
לא ממש יודעת איך להסביר

כאילו ביחד אבל לא באמת זוג. המצב ככה כשנה וחצי (מאז שנפגשנו)
שנינו לא היינו עם אף אחד אחר בתקופה הזאת.
כביכול יש דברים שהם פרופר זוגיים אבל כל הזמן יש דגש (בעיקר מהצד השני) שאנחנו לא זוג - לא במילים האלו אבל בדרך שלא תשתמע אחרת...
 
באופן תאורטי את צודקת

בחיים האמיתיים, לפעמים בחורה במצבה איננה מספיק חזקה לשמור על עצמה ואם הבחור הגון ויודע שהוא לא יכול לתת לה את מה שהיא צריכה, מן הראוי לשחרר אותה.
 

גברת ע

New member
תודה על vote of confidence חחח

אני לא בחורה מסכנה חסרת ישע.
&nbsp
כן קשה לי מאוד בסיטואציה הספציפית הזאת בגלל הרגשות העמוקים שיש לשנינו
הסיטואציה מבלבלת אותי זה לא לפה ולא לפה, יש איכפתיות, יש בלעדיות, יש הרבה דברים אבל באותה הזמן לא ברור אם יהיה מעבר, אננחנו 'ביחד' אבל לא זוג או לא ביחד.
&nbsp
חוצמזה לדעת מה נכון לעשות והלעשות בפועל זה שני דברים שונים זה כמו שאנחנו נותנים עצה למישהו ויודעים שהיא יכולה להיות נכונה כלפינו והסיטואציה שלנו אבל אנחנו לא מצליחים או מפחדים ליישם אותה.
 

Shamy

New member
אבל זה בדיוק הסיבה

שבגללה את מרגישה כך. עם האקסיות שהוא מכיר בהן כאקסיות הוא כנראה הגדיר את מערכת היחסים כפי מה שהיא. הוא הרגיש מחויב להן והיה אקסלוסיבי איתן (זה מה שאני מבינה ). וממה שברור לי כרגע ביניכם אתם במעין יזיזות קבועה (כנראה אתם זה עם זו אבל לא רוצים להגדיר את עצמכם חבר וחברה ) וברגע שאין התחייבות כזאת נפשית אז אין סיכוי שאי פעם הוא ירגיש שאת משהו עמוק יותר ממה שאת מתארת. כשאין לנו התחייבות למישהו אנחנו לא מרגישים גם אחריות שכרוכה בהתחייבות לחוזה מסוים (אני מתייחסת לזה כחוזה למרות שאני מקווה שאת מבינה למה אני מתכוונת ). לדעתי זה הסיבה שאת חשה מה שאת חשה.את רוצה משהו מחייב יותר וטבעי שתרצי בכך, אני הייתי פותחת את זה כדי שתדעי בדיוק איפה את עומדת והאם מבחינתך זה מקובל ובר דעת ומשהו שתוכלי לחיות עימו. בהצלחה ומקווה שעזרתי בתגובתי
 

DogsPCI

New member
היי ע', מה שלומך? Long time...

&nbsp
קראתי את השרשור, ומה אפשר לומר? שלא אמרו או שאת כבר לא יודעת?
&nbsp
&nbsp
לי זה באמת נשמע שאחרי תקופה ארוכה שכזו - זכותך ואולי חובתך לשאול - "יחסינו לאן". שוב, בהנחה ואני מבין נכון שמבחינתך מה שיש כרגע - לא מספיק.
&nbsp
וזה באמת נשמע ממש מבאס מה שאת מתארת, שאת לא באמת חשובה לו כמו אחרות שהיו לו, ולעולם לא תהיי. אני מאוד מקווה שאת טועה פה בדברים שאת אומרת, ומקווה שיתברר שזה ממש לא נכון, ורק חוסר הבנה. לא נראה לי שמגיע לך (או לכל אדם טוב אחר) לחיות תחת הרגשה שכזו. לדעתי זו פשרה שהיא כבר - גדולה מדי, בכדי לאפשר חיים מאושרים.
&nbsp
&nbsp
המון בהצלחה לך, בכל מה שתחליטי ותעשי

&nbsp
שבוע-טוב! ומקווה שהיה לך חג-שמח ;).
&nbsp
 

גברת ע

New member
הרגשה מוזרה - מלנכולית אולי?

אף פעם לא הייתי הבחורה הזאת שמפריע לה הקטע של 'ידידות', לא האמנתי שזה המדד לנאמנות או להצלחת קשר, סהכ לכולנו יש תיק ואנשים שבחיים שלנו גם בלי קשר לזוגיות כזאת או אחרת שיש לנו.(וכן אני יודעת שהרבה לא יסכימו איתי עם החלק הזה...)
אף פעם לא הפריע לי מכתבי אהבה או פתקים ישנים מאקסיות, זה חלק מהעבר שלנו, נוסטלגיה ומשהו שהוא חלק מאיתנו.

אני במעין קשר לא קשר בסגנון ה ITS VERY VERY VERY VERY COMPLICATED.
יש פתיחות שהיא לא מובנית מאליו, מהסוג שלפעמים גם אחרי קשר של שנים אין, יש הרבה רגשות ואיכפתיות וגם התאמה פיזית מצויינת , אבל יחד עם זה אני מרגישה מוזר: לא בטוחה, לא מבינה איפה אני , אנחנו, הוא בכל זה.
מרגישה שאני אף פעם לא אהיה חשובה/משמעותית/יקרה כמו האקסיות.
זה נשמע אולי כמו קנאה, ואולי זאת קנאה או סוג של קנאה, אבל לא כלפיהן ספציפית אלא יותר אל הרגש שהיה לו כלפיהן ועל איך הוא מדבר עליהן ואני יודעת שאני אף פעם לא אהיה חלק מה'חבורה' הזאת, עלי בחיים הוא לא ידבר ככה.
אני יודעת שאכפת לו ממני ושאני יקרה לו ושהרגשות הדדיים ועדין, כאילו משהו חסר, לא שלם, לא יודעת להסביר.
לא יודעת אפילו למה זה מפריע לי פתאום עכשיו או בכלל, אבל זה מפריע לי ואני מוצאת את עצמי לא תמיד מצליחה להכיל את ההרגשה הזאת ולא יודעת איך להגיד לו ואם בכלל, כי כל הסיטואציה הזאת וההרגשה הזאת מרגישים לי טיפשיים ומוזרים....
ואולי, אולי בכלל אני אשמה בסיטואציה, כי לא יודעת מה להגיד או לבקש שאני רוצה וצריכה...

 

גברת ע

New member
נכון ולא נכון

הקשר בהתחלה היה יזיזות פלוס, אבל מהר מאוד התפתח ליותר מזה, גם מבחינת רגשות שלי כלפיו וגם שלו כלפי, גם מבחינת הפתיחות והשיחות בנינו, גם מבחינת הדברים שאנחנו עושים ביחד, הרבה פעמים אנחנו נפגשים ומבלים אבל לא עושים שום דבר פיזי, אבל עדין אנחנו לא באמת זוג, יותר בגלל שהוא לא רוצה/מפחד/לא יודע /השלם את החסר.

אני לא מקנאה באקסיות, לא מפריע לי שמדברים עליהן לפעמים, גם אני יכולה לפעמים לתת דוגמאות על האקס שלי, אבל כאילו מרגיש לי שלעולם לא יהיה אלי או עבורי איזושהי משמעות עבורו.
ברור לי שלכל אחד יש חשיבות/משמעות מסויימת שהיא לא תמיד זהה אבל כאילו מרגיש לי ששלי היא משנית לכל מישהי אחרת.
שאם אי פעם לא נפגש יותר, לא יהיה לו את הקטע של הגעגוע כמו לאקסית , הוא לא ידבר עלי עם אחרות או עם חברים או משפחה כמו שהוא מדבר עליהן וזה מעציב אותי באיזשהו מקום.... ואני שונאת את ההרגשה הזאת
 

גברת ע

New member
אני יודעת שאני צריכה כנראה

לשחרר ולהמשיך הלאה אבל זה לא קל במיוחד נוכח כל מה שיש בנינו.

קראתי פעם ציטוט שבסוף היה כתוב:
I KNOW IS DIFFERENT FROM I CAN

וזה לגמרי מה שאני מרגישה
אני יודעת מה כנראה צריך לעשות אבל הלעשות את זה מפחיד אותי וקשה

 
שלום

אנשים אוהבים אנשים שונים במידות שונות בגלל שוני באופי שלהם. לי יש ידידת נפש שאני אוהב אף יותר מאת החברה שלי שגם אותה אני כמובן מאד אוהב. אם את חשה שהחבר שלך מספיק אוהב אותך, ולכן טוב לך אתו, לדעתי תוכלו ליהנות מקשר משותף. אולי יש לו כמה אקסיות או ידידות שיש לו רגש מיוחד אליהן בגלל גורמים כמו אופי, סוג קשר והיסטוריה של קשר. אני מציע שתשתדלי להתרכז בקשר בין שניכם, ויחד עם זה תוכלי להתעניין גם בקשריו האחרים כדי לצרף את הקשור לחייו לקשר שלכם. אם את מרגישה שהוא מזלזל בך ולא ממש אוהב אותך ולא משקיע בך, חבל אבל אם הוא חשוב לך כדאי לנסות לתקן את זה ולהשקיע כדי שהחברות תצליח.
 

גברת ע

New member
מממ...

הוא לא מזלזל בי, אני יודעת שיש לו חיבה כלפי ואכפתיות.
גם כמו שכתבתי לSHAMY אני מודעת להיסטוריה ומשמעות של אנשים שונים (גם אקסים) בחיים שלנו, ואני חלילה לא מנסה לקחת את זה ממנו, גם לי יש את האקסים שלי ואת התיק שלי והקשרים שלי מפעם, חלקם אני חושבת לפעמים כי היה קשר או היסטוריה משותפת נחמדה וחלקם פחות.
אבל תחושת המשמעות שלי בחיים שלו חסרה לי, מעין חוסר ביטחון והבנה של מה קורה...
&nbsp
אני לא ממש יודעת להסביר את זה, אפילו לא לעצמי אז בטח אני נשמעת ממש מוזרה חח
 
מדד לאהבה

הוא נתינה, דאגה ועזרה. בדקי כמה הוא משקיע בך במהלך הקשר, לפי זה תוכלי להרגיש כמה הוא אוהב אותך וכמה את חשובה לו. נסי גם את להשקיע בו מעצמך.
&nbsp
&nbsp
 
לא אמרתי שאת לא

רק שחשוב להשקיע כדי שהקשר יצליח, וככל שנותנים ומשקיעים באהבה הקשר יכול להצליח יותר. צריך גם לבדוק כמה הצד האחר משקיע ונותן אהבה, ולפי זה להרגיש כמה הקשר חשוב לו.
&nbsp
 

גברת ע

New member
אני לא מאלו שמאמינים

שזה תמיד חייב להיות 50-50, כל אחד נותן לפי הרגשה ויכולת שלו, אני גם לא נותנת או עושה משהו בשביל בהכרח לקבל בחזרה אבל זה כן נחמד לא להרגיש מובנים מאליו
 
זה בדיוק מה שכתבתי לך

צריך לתת באופן טבעי, לא כדי לקבל בחזרה או כדי שהקשר יצליח, אלא כדי להשתתף בהנאה ובשמחה של המקבל בעקבות הקבלה. אם הוא נותן באופן שנראה טבעי, הוא כנראה אוהב. מצדך חשוב גם כן שתתני לו אהבה ודאגה, וככל שתשקיעו בקשר יוכל להתפתח יותר.
&nbsp
 
הקשר וטיבו לא ברורים לך ולכן הם complicated


ולדעתי את פשוט מבולבלת כי יש לך אולי יותר רגשות אליו ואולי מה שיש ביניכם לא מספיק לך. כנראה שאת רוצה יותר והוא עוצר את זה-זה לפחות מה שאני הבנתי מההודעות שכתבת.
&nbsp
אני הייתי מעלה את זה בפניו ומי יודע אולי דעתו השתנה, ואם לא- אולי שווה לחשוב אם את מוכנה שזה יימשך בצורה דומה גם בהמשך הדרך.
 

גברת ע

New member
זה לגמרי נכון! (אני חושבת... חחח)

לא יודעת למה אבל מאוד קשה לי לדבר איתו, אולי כי גם את זה הוא עוצר (בנושא הזה הכוונה), אני יודעת שאולי זה לא מה שאני רוצה להמשך ואפילו לעכשיו אבל מצד שני הפחד הזה של הלאבד משהו הוא חזק מאוד
 
אין שום פתיחות בקשר, אם אי אפשר לדבר על המהות שלו

שזה למעשה הדבר הכי חשוב ומה שמגדיר את הקשר.
את חמודה, אבל תפסיקי לספר לעצמך סיפורים.
את מאוהבת בו ורוצה זוגיות אמיתית איתו ולא משהו ערטילאי.
הוא, נח לו עם חוסר המחוייבות ומנצל את מצבך הרגשי (פוחדת לאבד אותו) כדי לשמר את המצב הזה.
את מנסה להמעיט בערך ה"דפקט" של הקשר שלכם, אבל בדיוק כמו שאין טעם לקנות את הנעליים הכי איכותיות ויפות אם הן לוחצות לך בבוהן הקטנה (כי לא תצליחי ללכת בהן יותר מ-20 מטר), ככה אין טעם לנסות לתחזק קשר שלא עונה לך על הצורך הכי בסיסי בזוגיות - ביטחון.
 
למעלה