זה רמז?

Skar FaSe

New member
זה רמז?

- נאבד לי הפלפון, לא היה לי - back - up - ונעלמו לי המספרי טלפון.
כתבתי על זה ב- face-book , וביקשתי שישלחו לי את המספרי טלפון
- אנשים שלחו מספרים - ובחורה אחת שפעם אהבתי, והתפםספס איתה באופן אבסורדי לגמרי, גם באשמתי לגמרי....( אני דפק) שחלה לי הודעה כדלכמן :
- ״תגיד - אתה צריך המספר טלפון שלי שלי
?״ - ככה עם הסמייליז
~ התחלנו לדבר והיא שואלת:
״מתי הולכים להופעת רוק?״ - שכחתי לקחת את הטלפון - אבל לקחתי
למחרת, אבל לא קבעתי איתה כלום - גם צחקה עלי קצת
כי שכחתי לקחת את הטלפון לפני אמרתי ״צ׳או - תהני מהשמש״
- -ענתה ; - ״ תודה- אני אהנה מהשמש״ - סתאם ככה... היא כבר רגילה לזה שאני מ מפספס איתה...
- אז... כדאי לנסות או לא?
קצת רקע - היא מאד מוצאת- חן בעייני , וגם אני פעם מאד מצאתי חן בעיניה ... והיינו בקטע אינימי - צעד מינמלי לפני ~ Sex - כי משהו הגעיל אותה אצלי בבית - אז היא גם אמרה לי; איך שראיתי אותך בפעם הראשונה ידעתי שזה יקרה בינינו ...״
( כשהיא על המיטה על הציצי בחוץ) ן אז התפספס לי איתה כי יצאתי טמבל - ו גם התפספס לי איתה עוד פעם כשהיא אמרה לי שהכל אפשרי והיא התאכזבה כשראתה שכלום לא קורה מהצד שלי ושאני לא עונה לה כי ידעתי שזה יהיה להפגש והעיפה אותי.. ( ״אתה לא יודע מה אתה רוצה, ואתה לא בטוח בכלום...״)
- שואל עם כדאי לנסות או לא כי :
אז ידעתי שהיא אוהבת אותי - רצתה אותי ורק אותי! כי באמת היה מדהים אז כשנפגשנו - ולא נתנה לאף אחד אחר להכנס ״לתמונה״. והייתה נעולה עלי - אבל העיפה אותי מכל המדרגות ,ואני מרגיש שהרגש עבר לה....- עבר הרבה זמן וגם כל הרושם השלילי וכו׳... - ועכשיו אני מרגיש שאין לה בעיה לוותר עלי...
ו אני לא בטוח שרק אני בתמונה... גם לא בטוח שאני המועדף בכלל ...

אז לא הייצי צריך בכלל לנסות לצתא - חן בעיניהה - לא הייתי צריך כמעט בכלל להתאמץ - אבל עכשיו זה נראה לא ככה... היא שכחה את הרגש היא לא מתגעגת כמו פעם - אני רוצה אתה כמו פעם- בלי להתאמץ ובלי לנסות למצא - חן בעינה - ככה זה היה פעם.... אבל איך שהוא הרגשתי שהיא מנסה להתקרב או ליצור קשר.. ו לפני שבועיים יצרה איתי קשר ביוזמתה.. דיברנו כמה פעמים
- לנסות לקבוע איתה או לא? זה רמז או לא??
 
לדעתי

אם היה לך נעים ונחמד לשוחח אתה ואתה מרגיש שאתה מחבב אותה, כדאי שתנסה לחזק את הקשר אתה אבל השתדל לא להעיק עליה.
&nbsp
 
כמה שנים אתה כבר חוזר על אותו סיפור?
אתה חוזר לפורום כל כמה זמן, בכינויים שונים, עם אותו סיפור על אותה בחורה.
&nbsp
אולי פעם אחת תהיה גבר, תתקשר אליה, ותזמין אותה לצאת לאיזשהו מקום נחמד. בשיחה איתה תשב מולה, ותגיד לה בכנות: "תקשיבי, אני יודע שהייתי טמבל. עשיתי איתך המון טעויות, אבל התבגרתי מאז. אני חושב שאת בחורה מדהימה ואני רוצה שניתן לזה צ'אנס?". תהיה ישיר, תהיה אסרטיבי.
&nbsp
או שזה ילך, או שזה לא ילך, אבל לפחות תדע איפה אתה עומד ותפסיק לייסר את עצמך במחשבות.
 
אבל היא לא רוצה בכלל לדבר אתי

כבר שנים היא לא מוכנה בשום אופן לשמוע ממני מלה. אני אוהב אותה יותר מכל אישה אחרת כי היא אהבת חיי, וברור לי שהיא לא רוצה וגם אמרה לי הרבה פעמים, אבל אין מה לעשות עם זה שהיא בכל-זאת חשובה לי ואני מקווה שהיא תשנה את דעתה או שנהיה שוב באיזו מסגרת ואז תהיה לי הזדמנות להיות אטי אתה ולהתקרב אליה.
&nbsp
 
לא דיברתי אליך
התגובה שלי היא לפותח השרשור, שחוזר פה כבר שנים על הסיפור עם הבחורה שכמעט הגיע לסקס איתה והכל נהרס, ועל איך שהוא פספס הזדמנות איתה כי הוא היה צריך לרוץ באמצע הלילה לקנות מנורה.
&nbsp
 
אבל הוא לא התבגר

והוא גם דואג להכשיל את עצמו כל פעם מחדש.
שאם אולי היה סיכוי קטן שבקטנים שיקרה משהו- הוא "שוכח" לקחת טלפון/נייד או מנורה..
 
למעלה