לעולם לא נחזור להיות ביחד

לב שבור

היי פעם ראשונה שאני כותבת בפורום .. הסיפור שלי הוא קצת ארוך .. אבל אני חייבת לשתף ואולי יהיה למשהו תגובה שתוכל לכוון אותי ו לעזור לי אז ככה !!!
לפני שנה היה לי חבר אהבתי אותו אבל לא ממש .. הוא טס לטיול אחרי צבא .. אני את שלי כבר עשיתי ! ואז נפרדתי ממנו אחרישהתחלתי לצאת עם מ שהוא ששנים אני מכירה דרך המשפחה אבל אף פעם לא היה בנינו משהו ... אז הסיפור הכואב מתחיל מפה .. !! נפרדתי מהחבר שטס לדרום אמריקה ומיד התחלנו לצאת ( אני כותבת שנגיד השם שלו יוסי ) אז יוסי לאנ י יצאנו .. היה נחמד ואז התאהבתי בוא הוא היה מדהים אליי מאוד מאוד עשיר וכבר חלמתי על זה שאנחנו עוברים לגור ביחד ... אני ויוסי באותו גיל וגם באותה סטואציה ( לומדים באוניברסיטה מקצועות שונים ) בכל מקרה היה הלנו מדהים ביחד הכי מדהים שהיה לי בחיים בגלל שלא היה חסר לו כסף הוא תמיד הזמין אותי לשלם וזה ממש עשה לי טוב !!! ידעתי שהוא נפרד לא ממזמן ומחברנ שלו .. אבל אני אמרתי לעצמי שגם אני נפרדתי מחבר שלי ... ולא הרגשתי איזה צורך לחזור אליו !! בכל אופן הוא יוסי כל כך אהב אותי יאמר לי שאין אני האישה שהוא רוצה ואיזה כיף שנעבור לגור ביחד והוא בחיים לא אחזור לחברה הקודמת שלו גם אם אני אזרוק אותו ... ואז נקודת המפנה הגיעה החברה קודמת שלו ביקשה להפגש איתו כי היא שמעה מחברה שיש לו משהיא חדשה !!! שזאת אני בעצם אז אמרתי לו שהוא ע חייב לפגוש אותה ולהגיד לה את זה ... הם נפגשו ואני בכלל לא דאגתי הוא נתן לי הרגשה שרותי הוא הכי אוהב ומעריץ בעולם הזה !!!אחרי שלושה ימים הוא בא אומר לי שהוא מתגעגע והוא רוצה לחזור אליה ... אני נשארתי עם הלב שבור !!! שבור לרסיסים איך סמכתי עלייך איך נתת לי להרגיש שאני הכי מדהימה ופרגנתי לך ללכת להפגש עם אקסית כדי להסדיר עניינים ובתמורנ נפרדת ממני כדי נחזור אליה כל כך השארת אותי מבולבלת עם הלב שבור לרסיסים אז אחרי כמה נסיונות לשאול מה שלמו וכאךה והטא לא זרם ואחרי שההיץ כל כך נחמדה יתר על המידה ... החלטתי שאני מוחקת אותו מה פייסבוק כדי שהראה שאנחנו לא חברים ... ופה התחיל הארוך הוספתי מלא אבל מחא בנים לא אמרתי כבר. שאני יפה ... לטובתי ולצערי ו כמובן שכולם הוסיפו אותי וטמנתי לעצמי ראש בחול כי הוספתי חברים שלו מכרים שלו ועטד מחא גברים במטרה למצוא לי חבר נוסף עשיר כמהו חמוד יפה ושיקל לשנות את המצב ואני ארגיש שוב אהובה ומחוזרת ..... את התמונות של יוסי לא יכולתי כבר לראות כי חסמתי אותו ... אבל אחותו הגדולה שלמדה איתי היתה חברה שלי לדרכה יכולתי להסתכל על תמונות ולערר לעצמי שאולי למחזור להיות ביחד בקרוב !!!!! הרי אני יודעת מה היה לנו ומה הרגשתי והנה אני נכנסת לפייסבוק ולא מצליחה לראות את התמונות שלו !!! אחותו הגדול הסירה אותי מהרשימה שלה .. אני בסרטים בטח מלא חברים שלו לא הבינו למה הוספתי אותם !! ואת הרושם של חמודה מתוקה ומפרגנת התחלף ב אחת שמוסיפהאת כל החברים שלו ונואשת למצוא משהו חדש !!! ( הוספתי גם חברים בנים של אחותו הגדולה ) איזה סטומה אני מזל שבחיים אני לא הצתרך לראות אותם יותר
 
לעולם לא נחזור להיות ביחד

בחיים לא נפגעתי מקשר כמו בפעם הזאת אני בוחרת האם להפגע או לא ( כנראה שלא הלב פשוט מת ) ... מרגישה שאת הכל הביצים שמתי בסל אחד הסל נפל והלב נשבר ... אולי זה נובע מערך עצמי נמוך שלי שאת החלמות והתקוות ... אולי אני תולה את כל הרצונות והחלומות שלי שבן זוג שלי יגשים לי ... והערך שלי נמוך ממש נמוך מרוח על הריצפה ואני לא מצליחה לרים אותו או להרגישה יותר טוב... מרגישה לא חכמה לא עשירה לא מצחיקה ובעיקר לא יכולה לשמור גל בן זוג שהירצה אותי לאורך זמן ... זה או שהוא רוצה אותי ואני לא אותו או ההפך איזה ביש מזל !! מתי אני כבר אקלע לאחד שזה יהיה הדדיי ואיזה תהליכים אני צריכה לעבור כדי שהזוגיות שלי תיהיה מטיבת כל כך הרבה פעמים נפגעתי והמשכתי הלאה אבל אין הפעם אין לי כוח אין לי כוח להפגש להכיר מחדש אין לי את האנרגיות האילו זהו החששות הביסו אותי !@! הלב נסגר לא מסוגלת לכיל עוד פגיעה אחת ... הזמן התאוששת שלי כל כך ארוך נכון שזה מתקצר מפעם לפעם אבל הצלקות אמא כמה צלקות זה משאיר בך .... לא אני לא מלאת בטחון עצמי גם לא מתימרת להיות כזאת ... אבל לפחות רוצה להשלים עם העניין שמי שלא רוצה להיות איתי אין מצב בחיים אני ארצה להיות או לחזור אליו בחיים !!! אבל זה לא קורה כמו ההטריק הכי ישן בספר שמשהו לוקח צעד אחד אחורה על הדרך הוא גם לוקח את הלב !
 
שלום

אהבות ופרידות הן חלק טבעי מהחיים. צריך לדעת לאהוב את עצמנו לפני הכול, ואחר-כך להעניק מעצמנו לאחרים. כדאי וחשוב להכיר הרבה אנשים, בעיקר במסגרות ובעיקר כאלה שמעניינות אותנו, וליצור אתם קשרים ועדיף לאט ובהדרגה. כולנו זקוקים לאהבה כל החיים, נותנים ומקבלים אותה.
 

ELLA1992

New member
היי מקסימה!


גם tbh חושבת בדיוק כמוך שכאשר אדם תולה במישהו את כל הרצונות והחלומות זה נובע במקום מסוים מחוסר ביטחון עצמי. תלותיות היא אף פעם לא דבר חיובי.
יוצא לי פעמים רבות לשמוע מחברות משפטים כמו "המצב רוח שלי תלוי בו, אם אנחנו רבים או במצב של חוסר וודאות אני לא מסוגלת להתרכז בשום היבט בחיים שלי, לימודים, עבודה , הכל משתבש".
אני מבינה אותן מצד אחד אך מאידך גיסא, יש בזה משהו מאוד לא בריא ולא נכון.

לאור מה שציינת אני ממליצה לך לקחת הפסקה בעיקר לעצמך, לטפח את עצמך (מבחינה מנטלית), ורק אחרי שתהיי שלמה עם עצמך תתפני לחיפושים, למרות שאני לא אוהבת את המילה "חיפושים", את לא אמורה "לחפש", פשוט תצאי תבלי ותכירי, אל תתלי באף אחד תקוות שווא כבר מההתחלה, לאט לאט, לזרום,
והכי חשוב לא לבוא עם המחשבה "זה בטוח הולך להשתבש כמו הקשרים הקודמים", כי המחשבה הזו עוברת בך בכל תחילתו של קשר גם אם לא במודע, וזה מה שמשמיד את כל הקשרים, יכול להיות שזה גם הרבה בגלל הגישה.
 
איזה כיף שנתת התיחסות !!!

תודה רבה על ההתייחסות זה מאוד מעודד להרגיש שיש תמיכה במצב זה והבנה שלא רק לך זה קורה !!!! התגובה נתנה לי היות הרבה יותר אופטימית עם עצמי
 
שלום

אם מפגש אחד עם האקסית יצר בו געגועים שביטלו בו את כל האהבה שהייתה לו אלייך, כנראה רגשותיו כלפי האקסית מראש היו יותר אמתיים. לפעמים אנשים טועים בפירוש הרגשות שלהם עצמם. את מצדך נתת מה שיכולת. אם הוא החליט שהאקסית יותר מתאימה לו, כנראה מצא בה משהו מעניין במיוחד ששכח כשהיה אתך. עניין רגשי של אנשים הוא דבר כל-כך מורכב שקשה לחזות אותו. לא נורא, את תתגברי. אולי פעם הוא יתגעגע שוב אליך ויחליט לחזור אליך. תמיד יימצאו אנשים שיוכלו לאהוב אותך.
&nbsp
 
תיקון לתגובה

נראה שלבחור הזה יש איזושהי בעיה, ולכן רגשותיו משתנים מהר ובקיצוניות כזאת. צריך להשתדל להתמודד עם סוגים שונים של אנשים, את מצדך עשי מה שתוכלי כדי לשכנע את האדם שאתך להישאר. אם הוא חשוב לך, כדאי שתשתדלי לתמוך בו ולעזור לו להתמודד עם הבעיה הנפשית שמעיקה עליו, בעזרת הקשבה ושיחות. תוכלי לשאול אותו אם משהו מעיק עליו.
 
למעלה