הוא אמר היא אמרה

Shamy

New member
הוא אמר היא אמרה

גרים ביחד
ישנם שני מודלים בגדול לזוגיות..זוגיות בה לא גרים זה עם זה (דוגמת ליאור שליין ומירב מיכאלי שגרים קומה מעל קומה באותו בניין וזה עובד להם שנים..) יש הרבה זוגות כאלה. מאידך ישנו מודל קונסרבטיבי יותר (המוכר יותר) בו בני זוג גרים יחד (לפני או מייד לאחר החתונה)

ביקשתי מהגולשים שלנו בפינה : ELLA1992 ו *-מרקי קקטוס-* לתת את דעתם על העניין. הנה מה שהיה להם להגיד בעניין.
==============================================================================================================

ELLA1992 אומרת כי :

אכן ישנם שני מודלים עיקריים באופן כללי לזוגיות, יש את המודל הנפוץ והמוכר יותר של זוגיות בה בני הזוג המתגוררים יחדיו, ויש את המודל הפחות שכיח בו הזוג מתגורר בנפרד זה מזו. לי אישית ישנה העדפה למודל המוכר והידוע, כמובן שלכל אחד מן המודלים הללו ישנם הסברים רבים ומגוונים למה הוא טוב ולמה הוא לא, אני חושבת שכאשר מתקרבים למיסוד הזוגיות הדבר הנכון הוא לקיים מערכת יחסים של שותפות ושל קירבה, מכיוון שבן הזוג שלנו הופך למשפחה החדשה שלנו למעשה, בדיוק כמו שבילדות ובנעורים התגוררנו בבית ההורים איתם ועם האחים אם יש, זה מבנה משפחתי שהתרגלנו אליו ובעיניי יהיה לי קשה לנהל זוגיות ממוסדת ונישואין מבלי הקרבה והשותפות הזו. אולי מפני שהתרגלתי לזה שכך זה אמור להיראות.
מה גם, שיש היבט נוסף לעניין, כאשר נכנסים ילדים לתמונה, מגורים נפרדים של ההורים מבלי שהם גרושים או פרודים עשויים לבלבלם, שהרי הם יבקרו במשפחות של חבריהם לכיתה, יראו שהתא המשפחתי של אחרים מתפקד אחרת, זה עלול לגרום להם להתניית תפיסת עולם בעייתית מעט לגבי החיים בכלל ובאשר לזוגיות בפרט.
למעשה תמיד יהיו אלה שיבואו ויגידו לי, שאני כותבת את דעתי על פי מה שראיתי, חוויתי, שמעתי, מה שגדלתי לתוכו, וזו המציאות שלי, וזה מה שה"חברה הכתיבה לי" אך זו לא בהכרח דרך החיים היחידה שנכונה, וצריך לדעת לפתוח את הראש לרעיונות חדשים, אז כן, כרגיל אני לא שופטת בחירות של אנשים, ודוגלת שוב ושוב במשפט "איש איש באמונתו יחיה". מי שזה עובד לו שנים, ושני הצדדים מרוצים מכך אז מי אני שאגיד שזה פחות טוב או נכון להם?
איך אני הייתי רוצה את זה? מקרוב כמובן, אין כמו לחזור מיום עמוס וארוך, רווי בלימודים ובעבודה לבית חם, לזרועותיו של בן הזוג, שהוא גם החבר הכי טוב. באשר לפערים! בעיניי בהחלט ניתן לגשר עליהם באמצעות מגורים משותפים, דבר שלא בהכרח יתאפשר במגורים נפרדים, מכיוון שמגורים נפרדים הם פער בפני עצמם ובכך הפערים רק הולכים ומתעצמים בכמותם וחומרתם, בעיניי לפחות. לשאלת הכדאיות, בעיניי ועל פי העמדות שלי ותפיסות העולם שלי, כמובן שעל מנת למנוע מצב של אנומיה בקרב הילדים שיכנסו לתמונה בשלב מסוים, עדיף לקיים תא משפחתי ידוע, מוכר, נוח ונעים. אבל שוב, יש שיגידו שאני פרימיטיבית. [cheeky]
==============================================================================================================
ומאידך : *-מרקי-קקטוס-* טוען :

למה נשים לא שולטות בעולם-רענן שקד 4.3.16

בשבוע שעבר התמודד רענן שקד בטורו האישי
עם שאלת השאלות שבכותרת כתבתו:
והתשובה היא אחת: מרבית הנשים פשוט לא רוצות, חוץ מהילרי קלינטון אולי,
שהחליטה שאמריקה זה ממלכה אז גם היא צ"ל מלכה.

הדוגמאות על השוני בדפוסי ההתנהגות בין בנות-בנים, ונשים-גברים
הן אמיתיות להחריד.
אני מכיר את הדפוס הזה מנסיון אישי.
כן, כך הבנים בגני הילדים, והבנות הבוכות, והנשים שלא זוכרות את הסיסמא לחשבון הבנק של עצמן.
רק אני הפראייר קם בלילה וחופר, מאיפה הגיע לפתע צ'אק
על מיליון ג'ובות ממישהו שאינני מכיר בכלל.
אבל מאחורי הקלעים? הנשים הן ששולטות באמת. הגברים הם רק
"המוציאים לפעול", אך של מה?
של רצונות וגם של גחמות הנשים. אך טוב לי עם זה.

בריל מרק
==============================================================================================================
ואני שואלת אתכם הגולשים , מה דעתכם? איזה מודל טוב יותר לדעתכם ולמה?

בואו לשתף אנחנו מעוניינים לשמוע

 
דבריו של קקטוס מבדרים

ולא נוגעים ישירות כלל בנושא המגורים, למי שלא גר עם בת זוג אף פעם.
למי שכן מבין שכמו הקטע המפורסם שהיה ויראלי על כך שנישואין זה לא בשבילך ולרצות עצמך. גם כך המגורים. אתה רוצה לחיות לבד ברווקות? בסדר גמור, גם היא יכולה.
אתה רוצה להיות עם אישה, קבל את משפטו של קקטוס. הגברים אולי שולטים כיום בעולם,
אך נשים תמיד היו השולטות בגברים, ומרצון חופשי של הגברים (להיות ולגור עם הנשים, אומר לא להיות התחתונים כל היום ולנגב עם האצבע שוקולד, אלא אם זה רצונה ובאישורה).
 
כל אחד ומודל הזוגיות שמתאים לו ולבן/ת הזוג


יש כאלה שזה מה שמתאים ועובד להם. לי פחות היה עובד טוב לגור קרוב אבל לא ביחד. יש משהו במגורים משותפים שמלמד המון על בן/ת הזוג שאי אפשר לראות ולהבין עד שגרים ביחד.
&nbsp
יש זוגות שקשר פתוח מתאים להם ויש זוגות שקשר מונוגמי הוא מה שנכון להם-כל זוג ומה שעושה לו טוב, כל עוד זה לא פוגע באחרים- תפאדל
.
 
למעלה