האם יש דבר כזה גבר שנראה טוב מידי?

האם יש דבר כזה גבר שנראה טוב מידי?

- למה אני מתכוון, אני רוצה לדעת אם יכול להתחיל איתך בחור שאת חושבת שהוא נראה מצויין ומבחינתך זו בדיוק הבעיה. או במילים אחרות האם קרה שפסלת קשר מראש בגלל שלדעתך הבחור פשוט חתיך מידי.

הערה: זו שאלה תאורטית. לא חושב שאני חתיך ולא מידי. סתם תהייה.
בקשה: מי שמכיר את המעט שאני כותב בפורום יודע שאני תמיד משתדל להיות כנה אתכן, ולערב מינימום אגו. אני מבקש מכן לעשות את אותו הדבר גם בשבילי אחרת לא נוכל ללמוד כמעט כלום האחד על השניה (זה מספיק מורכב גם ככה!)
 

La Milagrosa

New member
גבר לא צריך להיות יפה. יופי זה לנשים.

בגבר אני אישית תמיד חיפשתי תכונות אחרות.
גבר חתיך הוא מבחינתי גבר גברי, אבל אחד שנראה (למשל) כמו בראד פיט, דוחה אותי. אם הייתי לסבית אולי הייתי נמשכת לגברים כאלה.
דבר נוסף, לא מעט גברים שמחזיקים מעצמם חתיכים, הם גם מאד מאד שחצנים וזחוחים. זאת תכונה מאד מגעילה, לפחות אותי...
 

wolik

New member
אתה מתכוון לגוף או לפנים ?

גוף חטוב וספורטיבי זה מושך, אבל במידה (בודיבילדר או אלה שכל הזמן בחדר כושר, זה לא מושך).

פנים יפות מדי, זה לא גברי ולא מושך.
 

Shamy

New member
אני עונה

אני לא הבחורה הכי בחורתית ומטופחת בעולם , אבל כן משתדלת להראות בסדר...

אני לא חושבת שאני ראיתי גברים "חתיכים מדי"...

הייתי כן פוסלת קשר אבל על גבר שמעיר לי יותר מדי ויורד לי מדי לחיים עם רמת הטיפוח שלי. נגיד אם מישהו היה מראש כשהוא מכיר אותי אומר לי שאני שמנה וצריכה לרדת אז לא הייתי רוצה להיות איתו. אם גבר שהייתי יוצאת איתו לדייט ראשון והוא היה מעיר לי שאני צריכה להתאפר על בסיס יומי ולהחליק את השיער על בסיס יומי ולהתלבש כאילו אני מינימום הולכת לתצוגת אופנה כל יום...אז כן הייתי מראש פוסלת קשר כזה..(למה?..כי יש לי תשגרת טיפוח שלי ואםזה לא נראה לבן אדם מראש אז שיילך לחפש..)

אגב כנראה שגם בודי בילדר מנופח על סטרואידים גם לא הייתי רוצה...

מבחינת טיפוח אני לא חושבת שהיה מפריע לי בחור שמטפח את עצמו הרבה ו"דואג" למראה שלו הרבה..אולי אם היה מאוהב בעצמו ודבוק לראי כל היום זה אולי היה קצת מפריע לי ..אבל לא בטוח שעל ההתחלה הייתי פוסלת דבר כזה

מקווה שעניתי על השאלה

ואגב..הכל זה היפוטתי אני בכלל תפוסה..


אני מודה לך שיצאת מבין הכלים ושאלת , אני מעודדת אותך לצאת ולענות לאחרים , להשתתף בדיונים , ויותר להיות פעיל..אנחנו צריכים אנשים פעילים בפורום (אם פורום לא פעיל מספיק סוגרים אותו רק שתדעו..) ואני שמחה שאתה איתנו בפורום.
 

I SEE YOU1

New member
אני מכירה נשים שפוסלות

גבר כי הוא נראה להן יפה מדי, ואם אהיה כנה, גם אני "חטאתי" בכך, פעם או פעמיים

ההסבר המלווה לכך הוא - "בטח מתחילות איתו נשים רבות אחרות, הפיתוי העומד בפניו הוא גדול מדי והסיכוי שיעזוב אותי ואפגע - גדול". הסבר נוסף יכול להיות - דימוי עצמי נמוך - "למה שגבר כזה יפה ירצה להיות איתי?"
שורה תחתונה, מה שאני רוצה לומר זה שאם גבר יפה מקבל דחיה, הסיבה היא המשפט הידוע לכולנו - "זה לא אתה, זה אני"
 

ki92

New member
בהחלט כן.

יש אצלי המון סטיגמה לבחורים חתיכים.
הם יתפסו לי כבחורים לא רציניים, ככל הנראה כאלה שמחפשים סטוצים ויכולים להשיג כל בחורה שהם רוצים בלי למצמץ. בחורים חתיכים הם בדר"כ עם ביטחון עצמי גבוה יותר מידי ונרקיססטים וגם סובלים מיהירות והתנשאות ואלו תכונות שדוחות אותי.
בנוסף, בטח יש להם המון "מעריצות" וזה פשוט מתיש להתמודד מולן.
גם כל הזמן יש את ההשוואות אחד לשני, מצפים מבן אדם יפה לבחור בן זוג יפה..

לסיכום, נשמע כמו כאב ראש.
חתיכים - אאוט.
אני מעדיפה בחור שהוא לא מכוער אבל גם נאה במידה מסויימת לפי דעתי.
לא אכפת לי מה החברה תחשוב עליו, מספיק לי שאני אמשך אליו.
 

sharpcookie

New member
לא, אם המראה החיצוני לא מלווה באופי מעצבן

חלק מהתגובות פה ממש הפתיעו אותי והזכירו לי אמירות של סבתות נוסח "גבר צריך להיות רק קצת יותר יפה מקוף". חשבתי שאנחנו כבר לא חיים בעידן הזה... יופי בגבר או אישה, זה בהחלט יתרון, כל עוד זה לא עולה להם לראש.
מניסיוני יופי לא בהכרח מלווה בנרקסיזם, הכרתי בחורים חתיכים מאוד שהיו עם רגליים על הקרקע ולעומתם בחורים עם לוק בינוני ומטה שהיו בטוחים שהם מתנת האלוהים למין הנשי.
 

ELLA1992

New member
אני חושבת שמי שתפסול גבר מסיבה כזו היא פשוט חסרת ביטחון עצמי

אחרת? אני לא רואה שום סיבה לפסול גבר ש"נראה טוב מדי", אם יש דבר כזה בכלל.
למעשה, לדעתי האישית אין דבר כזה "יותר מדי",
אני אענה לך בשיא הכנות ומבלי לערב אגו חלילה ואתן לך דוגמא אישית על עצמי- אם אני רואה גבר שנראה ממש ממש טוב בעיניי אני חושבת על המראה שלו לשנייה אחת בלבד וזהו, שם זה נגמר, כלומר, המראה שלו מעסיק אותי למאית שנייה, זהו.
השלב הבא הוא להסתכל עליו בתור אדם קודם כל אדם, בן אנוש, אישיות, כל המכלול, ואז אני כבר מגיעה להחלטות שלי לגביו ומה אני רוצה ממנו.
בשורה התחתונה, אולי יש נשים שזה קרה להן, אבל כמו שציינתי לעיל, לטעמי אם זה קורה אז בעקבות חוסר ביטחון עצמי (אולם אני לא רוצה למהר ולתייג נשים כאלו כחסרות ביטחון), אולי יש סיבות נוספות כאלה ואחרות, לי זה לא קרה.
בכל אופן, אישה איכותית לא תיפול מהרגליים בגלל מראה חיצוני, מרשים ככל שיהיה, יש לנו כל כך הרבה קריטריונים אחרים חשובים יותר לבחון.

בקיצור- התשובה שלי היא - לא :)
סליחה על החפירה :) חחחח
 

MissCrowley

New member
לא

מצד אחד לא. אני לא אפסול על כזה דבר. אין דבר כזה יותר מדי חתיך/נראה יותר מדי טוב. מצד שני אני מודה בשיא הפרימיטיביות שאם אני יוצאת עם מישהו שנראה ממש טוב אני נורא מפחדת שהוא לא יהיה חכם. אבל זה לא אומר שאני לא אצא איתו, אני אצא איתו, ואבדוק את זה.
 
בדיוק כמו הבחור מהפוסט שלי...

הוא (היה לפחות) יפה ברמות שלהסתכל עליו היה כמו להסתכל שמש בלי משקפיים.
גברי מאוד אגב, לא יופי עדין של בת...
כמובן שלא הלך.
ומאז אני נרתעת מאוד מטיפוסים כאלה. למעשה היופי החד-משמעי הזה כבר לא מדבר אליי בכלל...
 
למעלה