שרשור לכבוד הסופש

Shamy

New member
שרשור לכבוד הסופש

אז תמיד הוא נראה לנו כ"כ רחוק , אבל הנה הוא הגיע- הסופ"ש
מי מביניכם עובד היום ומי לא , או מחר ומי לא...כולנו משתדלים להנות בסופ"ש

אז מה התכניות שלכם לסופ"ש הזה? אגב אמרו שיהיה חם מהרגיל (מישהו מתכנן טיול?)
לבד?בזוגיות? עם המשפחה?...עם הכלב? בואו לשתף את כולנו כדי שיהיה לכולנו קצת פחות בודד וגם כיף וגם כי ביחד לדבר על דברים חברתיים תמיד משפר את המצב רוח לכולם..


(אם אין לכם תוכניות ובא לכם סתם לשתף MEME חמוד שקשור לסופש ומשעשע ...זה המקום חבר'ה..זה שרשור חברתי ולא חייב להיות מובנה וקשור רק בינו לבינה , פורום הוא גם דבר חברתי שלאו דווקא תמיד קשור לנושא הפורום)

 
אצלנו הסופשבוע התחיל אתמול, תודות לחג ההודיה


יש סופשבוע ארוך, במצב רגיל היינו מנצלים את זה כמו כולם לנסוע אבל מנסים לחסוך כסף בימים אלו לאור ריבוי ההוצאות אז אנחנו די בבית.
מחר נפגשים לארוחת בוקר עם זוג חברים, היום יום סידורים ובעיקר נמנעים מלהיכנס לחנויות/אמאזון בגלל הבלאק פריידי שהשתלט על כולם
 
אני חיה בחו"ל, וחג ההודיה ממש לא חג נוצרי דתי

זה חג שכל היהודים פה מציינים, סוג של מסורת שמטרתה להודות לאלוהים על מה שנתן לנו.
יש המון המון דתיים שמציינים את החג הזה ועושים ארוחה כמיטב המסורת.
&nbsp
אפילו אצלי בגן-גן ישראלי אמריקאי ששוכן במוסד דתי- עשו ארוחת thanksgivin לילדים.
&nbsp
אני באופן אישי לא חוגגת את זה כי זה עדיין מרגיש לי מוזר ויותר מידי אמריקאי ויחסיי עם אלוהים כרגע במקום בעייתי...
 

Shamy

New member
אני מבינה אותך -ברומאי התנהג כ..

אגב , ממה שאני יודעת חג ההודיה אכן נועד להודות לאלוהים על השפע שהאדם הלבן קיבל , אבל הוא נוצר במקור על ידי הצליינים שהגיעו לאמריקה וניסו להעביר את הנצרות לילדים האינדיאנים האמריקניים וניסו לחגוג איתם בעזרת מה שהם קוראים לו סעודת חג ההודייה

את צודקת שזה חג אזרחי ולא נוצרי אך יחד עם זאת , לפעמים כדאי להשתתף במסורת כמסורת את יכולה להיות בעלת אסירות תודה לכך שיש לך גג מעל הראש עם בעל נפלא ומשפחה ועוד בארה"ב ולא בארץ (רובנו מתקשים לגמור את החודש..) וזה שלעצמו לדעתי שווה לציין (ואגב לא לצאת לחגוג בשל ניסיון להוריד בהוצאות זה לא דבר רע, קראתי על משפחה שהחליטה שהם לא עושים שופינג לשנה אלא רק מה שהיה חייב כמו תיקונים למכשירים שהתקלקלו וקניות בסופר לאוכל ודלק..וזהו! חפשי את הכתבה בYNET לדעתי)

ואני ממש שמחה שהגבת לשרשור , מאד חשוב לי שהפורום מבחינה חברתית יפרח ולא רק מבחינה מקצועית של לענות לשאול נטו על בינו לבינה אלא גם קצת שהגולשים יכירו זה את זו (לו יכולתי לארח מפגש בדירתי הקטנה הייתי עושה כן , אבל היא מאוד קטנה ואין לי מקום ואין לי אופציה לשריין מקום ציבורי לצורך מפגש -אין לי ממון רב לכך..)
 

Geeky

New member
אויש חג ההודיה הוא חג אמריקאי אין לו שום קשר לדת

הוא נחגג רק בארה"ב...
 
שלום

אני ממשיך לקרוא ללימודים את יחידה חמש על שושלות הצאצאים בבראשית, היום יש לי שיעור פרטי והמורה יתקן לי את המסך.
&nbsp
 
למעלה