שרשור יוטיוב ייחודי- אריק איינשטיין

Shamy

New member
שרשור יוטיוב ייחודי- אריק איינשטיין


אז היום אנחנו מציינים שנתיים למותו של אחד גדולי הזמר העברי בעיניי , אריק איינשטיין

אני אישית גדלתי עליו ועל הרבה קלטות שהוא הוציא עם צבי שיסל וגם על השירים שלו, לאיש היה קול ייחודי ובריאות מדהימה וזה מדהים שקולו לא השתנה למרות העובדה שהוא היה מעשן מאוד מאוד כבד יחד עם שלום חנוך (באחד הראיונות שלום דיבר על זה שהוא היה מחזיק שתי סיגריות ביד אחת ולוקח שכטה מפה ושכטה מפה...זה היה אחד הדברים המצחיקים בעיניי)

לכבוד כך , אני יודעת שרובכם לא כ"כ אוהבים להשתתף בשרשורי יוטיוב אבל סופרסוניק כן וגם אני כן ומי שרוצה גם להשתתף מוזמן-לא צריכים לשים דווקא שירים שבינו לבינה אלא כתבו הודעה בה ספרו מה אתם יודעים על הזמר ואוהבים או לא אוהבים בו ושימו שיר שלכם שאתם הכי הכי אוהבים שלו

מדובר בשרשור חברתי OFF נחמד כזה וגם כי זה לקראת סופשבוע זה מסתדר לי יופי (נא לשרשר נכון אני לא יכולה אח"כ לתקן כשלא משרשרים נכון מהאדמין )
 

Shamy

New member
אז השיר שלי...תצחקו תצחקו

אדון שוקו - אריק איינשטיין

1.אני חושבת שזה היה אחד שירי הילדות האהובים עליי
2.אני חולת קפה ושוקו גם כיום (כמעט בגיל 30...כנראה שאני אשתה עם הילדים שלי שוקו בשבת בבוקר אם יהיו לי ילדים..חח,אני חולת מתוק - כנראה כי לפעמים המרירות בנשמה שלי מתמוגגת מכפית סוכר)

 
מאוד אוהבת את אריק איינשטיין


משתפת משהו שכתבתי לפני שנתיים על פעילות שעשיתי בגן בהקשר של אריק איינשטיין:
&nbsp
חייבת לשתף:
אריק איינשטיין ושיריו היו מאוד אהובים עליי מאז ומתמיד.
אהבתי לשמוע את "עטור מצחך" ומאוד אוהבת לעשות פעילויות בגן עם "אדון שוקו" ונרגשת כששומעת את "עוף גוזל" ועוד הרבה שירים שכתב ושר או נתן את הזכות המדהימה לאחרים לשיר.
היום היה לי ברור שחייבת לעשות מחווה קטנה ממני והרכבתי מעין מפגש בגן. הראיתי לילדים תמונה שלו ואמרתי להם שקוראים לאדם המיוחד הזה אריק איינשטיין, חזרנו על השם ביחד כמה פעמים. לא הזכרתי כמובן שהוא נפטר אבל היה לי חשוב שידעו שהוא אחראי על כמה מהשירים שהם מכירים ואוהבים מאוד.
טיילנו ופגשנו חבר בהשראת "אדון שוקו", עודדנו את הגוזלים לעוף מהקן שבנינו בכפות הידיים ודהרנו כמו האיילות בשיר "מה עושות האיילות".
הילדים נהנו מהמפגש, אני נהניתי מההזדמנות המדהימה לחשוף אותם לאיש המיוחד הזה.
&nbsp
 
למעלה