אהלן חבר'ה, התייעצות...

אהלן חבר'ה, התייעצות...

אהלן לכולם.. פונה אליכם אחרי ששמעתי אין ספור עצות מאין ספור אנשים ובא לי לקבל דעה אובייקטיבית. אז ככה - אני בת 21 מאזור הצפון. מעולם לא הייתי במערכת יחסים רצינית. אני מאוד אוהבת לצאת ולבלות עם חברות, עם ידידים, עם המשפחה - ובכנות? זה פשוט מעולם לא הרגיש כאילו משהו חסר לי. היו את החיזורים ואת כל האקשן שמתלווה לגיל הזה, אבל אף אחד לא באמת הקסים אותי עד כדי כך שבאמת רציתי להפתח ולהקשר אליו. כל זאת- עד לפני מס' חודשים. עבדתי במקום מסויים (שכבר הספקתי להתפטר ממנו), שהיה פשוט שוקק צעירים. היינו מאוד מגובשים ופתוחים אחד עם השני, וסה"כ נהניתי נורא. היה מישהו בעבודה שמהרגע הראשון שהסתכלתי עליו הרגשתי את העצירה הזאת של הלב לשניה. ביררתי עליו והסתבר שיש לו חברה מאוד רצינית כבר 3 שנים. (הוא בן 25) מתוך נסיון עבר בהתאהבות כזו, עשיתי בלוקינג של הבן אדם הזה, ניסיתי לצמצם איתו את האינטראקציה, ומכיוון שעבדנו במחלקות שונות גם הצלחתי איכשהו לתמרן את זה. אחרי כמה שבועות באמת הצלחתי לשכוח מכמה הוא חתיך בעיניי ואכן הסתכלתי עליו רק כעל עמית לעבודה. אח"כ התחלנו בעבודה פרוייקט מסויים וציוותו אותנו ביחד. זה לא הפריע לי, כבר הייתי במקום אחר, אבל זה כן אומר הרבה שעות לעבוד ביחד, וגם לצאת להפסקות ביחד, וזה התגלגל להחלפת מס' טלפון "לצרכי עבודה" וכו'. מפה לשם מצאנו את עצמנו נפתחים אחד לשני ומדברים יותר מאשר עובדים. האינטראקציה הזו המשיכה גם אח"כ בפייסבוק, בסמסים, בהכל. ולאט לאט נעשתה רכה יותר, עם סמיילים, ובדיחות פנימיות, ושמות חיבה.. ממש שמחתי שאני מסתדרת כ"כ טוב עם העמית הצמוד שלי. לא קלטתי אפילו שאני הולכת ומפתחת אליו רגשות עד שיום אחד הוא נעדר מהעבודה והרגשתי שאני מתחרפנת- איך אני אעביר את היום בלי לראות אותו? כדאי לסמס לו? להתקשר? מה להגיד? הוא יחשוב שאני פאתטית! וכל האובססיביות הכיפית הזו שמתלווה להתאהבות. תקשיבו, זה היה כמו אגרוף בבטן. פתאום קלטתי שנפלתי כ"כ חזק ברשת של מישהו שאין לי סיכוי להשיג (וידעתי שאני עומדת להתפטר מהעבודה מה שאומר שגם הקשר החברי שלנו ייפסק). ועד שאני נופלת - זו וואחד נפילה! כשהייתי יומיים לפני העזיבה זרקתי לו איזושהי בדיחה שאפשר לפרש אותה לכמה כיוונים, וקיוויתי שהוא יתפוס את הרמז. והוא ממש הפתיע אותי כשהוא החזיר לי באותה מטבע ושלח לי מין מבט מעוניין כזה. הייתי כ"כ בהלם שלא ידעתי איך להגיב והמשכתי להתעסק בענייני עבודה. למחרת שוב ניהלנו שיחה דומה והוא העלה את נושא ה"כמה אנחנו מתאימים" והתחיל לצחוק על זה שאני כ"כ מפונקת שבטח יהיה ממש קשה לגור איתי (הוא גר עם חברה שלו), אבל שאני כ"כ מקסימה שהוא יהיה מוכן לעשות את כל עבודות הבית בהתנדבות. ביום שעזבתי שוב השיחות ביננו היו על טהרת הפלירטוטים, והיתי מתה ליזום משהו אבל לא רציתי לצאת מהתחום המאוד מוגדר הזה של פלירטוטים אל התחום האמיתי. עברו בערך שבועיים ואנחנו מדברים כל הזמן בטלפון, בפייסבוק, לרוב ביוזמתו - עוד לא יצא לנו להפגש מאז ואני כבר משתגעת. מה הוא רוצה ממני? יש סיכוי שהוא מעוניין בקשר למרות שהוא תפוס? הוא רק מחפש סטוץ שירענן לו את השגרה? לא מבינה למה בנים לא פשוט אומרים מה הם רוצים... ומה דעתכם על המוסריות שבדבר? הייתי כ"כ מסוחררת ממנו שעד שחברה העלתה לי את הנקודה של "הוא תפוס והוא מפלרטט עם אחרות. מתאים לך?" לא חשבתי על זה בכלל...
 

DC400

New member
ועם אדם כזה את רוצה להיכנס לקשר?

כן הבנו , זה מגניב לקחת לו את הצומי מהחברה ולכבוש אותו ובלה בלה בלה ... אבל תחשבי על זה בצורה עמוקה יותר . תחשבי על מי שגרה איתו ותנסי להיות במקומה . הקיצר תרדי ממנו ... מי שצד מהצד , סביר להניח שיעשה את זה גם לך .
 
אז זהו. שחשבתי על זה

"Once a cheater, always a cheater" כבר שמענו... אבל אולי, רק אולי, הוא נמצא בקשר ממש ארוך ואולי קצת מנוון לו (מילה שכבר הוא העלה בהקשר לשיחות שניהלנו על מערכות יחסים ארוכות -למרות שהוא לא הזכיר את שלו) והוא פשוט פגש בחורה מתאימה יותר? זה לא כזה נורא. אני מהצד לא רואה שיש בינהם אהבה מטורפת. הוא לא מדבר עליה הרבה, הם לא בטלפונים אחד עם השני (והייתי איתו לפעמים גם 12 שעות ביום). (ואגב, הדבר האחרון שאני מעוניינת זה לגנוב את הצומי מהחברה שלו. אני כבר מרגישה רע בגלל שהוא תפוס למרות שזה נטו פלירטוטים)
 

DC400

New member
כן מרגישה רע...

מעניין כמה שניות את מקדישה להרגשה הרעה הזו . תראי , כל בנאדם אוהב להרגיש נחשק בין אם זה גבר או אישה אבל לנשים הפלירט יותר עושה את זה , לנו התכלס עושה את זה. אז קיבלת את האגו בוסט שלך ממנו , סבבה. כרגע הוא עם בחורה וזה לא עניינך מה טיב היחסים שלהם . במיוחד שהמטרת הדיבור שלך איתו היא לא אובייקטיבית. ואני גם בטוח שהעצות שאת נותנת לו לא כאלו תמימות .
 
גם אם הייתי מקדישה שעתיים

לא נראה לי שזה היה עוזר. לא נותנת לו עצות - הבן אדם לא מדבר על חברה שלו. אין לי מושג אפילו מה השם משפחה שלה
 

Lee Rock

New member
היא לא צריכה להקדיש שניה ל"הרגשה הרעה הזו"

הוא זה שצריך להרגיש רע בזה שהוא זורם איתך בפלירטוטים ובעצם משלה אותך. העובדה היא שהכדור ביידים שלו. הוא יכול לנסות משהו רציני איתך ולהפרד מהחברה שלו, אבל מה שהוא מנסה לעשות זה לגרום לך לעשות צעד כדי שיוכל "לרקוד בשתי החתונות" או סתם להעלות לעצמו את האגו. בכל מצב זה לא טוב בשבילך כי את במקום שני (בהנחה שאין לו עוד כמוך). בקיצר תשכחי ממנו...
 

DC400

New member
נראה כאילו עשית ממנה מלאך תמים , אז היא לא

הם פשוט מתדלקים אחד את השניה בעוד אגו בוסט הדדי. הוא כנראה לא יפסיק את זה , זה צריך לבוא ממנה .
 

Lee Rock

New member
כנראה שזה לא יבוא ממנה

כשחצי פורום מנסה להעביר מסר ברור, והיא דיי מבליגה מזה...מחפשת את התגובה או שניים שיגרמו לה להרגיש טוב (וגם יעזרו לה להשלות את עצמה)עם ההחלטה השגויה שהיא תיקח בכל מקרה...
 
אוייש...

בהחלט מצב מאוד מאוד לא נעים! מה שכן - יש עובדה אחת ברורה ומוצקה בשטח: יש לו חברה. וכל עוד זה לא משתנה, אין לך מה לחפש שם. גם אם תדברו על זה והוא יגיד לך שזה בסדר שתהיו זוג כי הוא עומד להיפרד מחברה שלו ממש ברגעים אלה (ויש סיכוי שזה יקרה. היו דברים מעולם), אל תפלי לתוך זה. פשוט תנסי להתרחק כמה שאת יכולה. זה סתם עושה רע לנפש.
 

קריסטה

New member
הייתי מרגישה רע בגלל העובדה שהוא תפוס

א) אם הוא עושה את זה לה בשלב מסויים יעשה את זה גם לך ב) אולי הוא סתם רוצה לגוון ואז את תישארי בתור "האישה האחרת" וכשאת מאוהבת, זה ממש לא נעים... ג) פעם חשבתי שרק הצד הבוגד הוא לא מוסרי מכיוון שלצד הרווק אין שום זיקה לצד הנבגד והוא לא חייב דין וחשבון לאף אחד. מצד שני, את שותפה לפגיעה באדם אחר....נכון שאם זו לא היית זו הייתה יכולה להיות מישהי אחרת, אבל את באמת רוצה להיות חלק מזה?
 
...

"מה הוא רוצה ממני?" ניחוש שלי - הוא רוצה תעודת ביטוח שאם הוא עוזב את הנוכחית, את לוקחת אותו, כדי שלא יקרה מצב שהוא עוזב אותה, את דוחה אותו והוא נשאר קרח מכאן ומכאן. "יש סיכוי שהוא מעוניין בקשר למרות שהוא תפוס?" כן "הוא רק מחפש סטוץ שירענן לו את השגרה?" גם אפשרות, למרות שזה לא תואם את הדברים שהוא אומר. "לא מבינה למה בנים לא פשוט אומרים מה הם רוצים..." מאותה סיבה שבנות לא פשוט אומרות את מה הן רוצות... "ומה דעתכם על המוסריות שבדבר?" הכל הוגן באהבה ובמלחמה.
 
וואי, מה לוקחת אותו... ../images/Emo99.gif

תעודת ביטוח מוזהבת אני יכולה להוציא לו. הוא כזה מקסים. אנחנו מסתדרים פשוט מעולה. גם דברים שבאחרים מעצבנים אותי - אצלו זה איכשהו עובד לטובתו. איך הוא עוד לא קלט את זה... כזה... גבר
 

elena20

New member
הוא כל כך סובב לך את הראש שכרגע

את לא ממש חושבת בבהירות, אז עכשיו הכל נראה מגניב וחשדני שמישהו מוכן למענך לעזוב את חברתו (נניח, למרות שהוא לא ממש אמר לך את זה במפורש ולכי תדעי אם ברגע האמת הוא באמת היה עושה את זה). תחשבי שנניח ותהיי איתו כמה שנים , ואז גם ממך יימאס לו וישעמם לו והוא יעשה לך את מה שעשה לנוכחית, חוץ מזה אם הוא מתנהג ככה סביר להניח שאת לא היחידה שהוא מתחיל איתה או מפזר רמזים... ובקשר לכך שהוא לא מדבר עם חברה שלו במהלך היום....הם גרים ביחד! גם אני לא מדברת עם חבר שלי במהלך היום (אלא אם כן יש משהו חשוב או מעניין לעדכן וגם את זה לרוב עושים בהודעות) כי אנחנו גרים ביחד ומתראים כל יום, אז על מה יש כבר לחפור במהלך היום בטלפון? גם ככה מספרים הכל בערב כשחוזרים הביתה.
 
אני מבינה את מה שאתם אומרים,

ושסביר להניח הוא מפלרטט עם עוד בנות וכו'. זו מסקנה הגיונית. זה פשוט לא מסתדר לי עם האישיות שלו. אולי בגלל שאני קצת מסונוורת וקשה לי לחשוב עליו דברים רעים. אבל באמת שזה נשמע לא-נכון ולא מתאים לסוג הבן אדם שהוא. אגב, כשרק התחלנו לעבוד יחד, ולא עניינו אחד את השני, ניהלנו שיחה עם עוד כמה חבר'ה בנושא בגידות, והוא העיד על עצמו שמעולם לא בגד כי הוא משתדל לא להמצא בסיטואציות שמאפשרות בגידה. א-ב-ל... שאם תהיה לו את האופציה אין לו מושג מה יקרה והוא מעדיף לא לבחון את עצמו. בשורה התחתונה אני לא יודעת איך להמשיך. לגלות לו איך אני מרגישה ולראות איך זה זורם? הכי הרבה הוא לא מרגיש אותו דבר כלפיי ואז הקשר ביננו פשוט ינותק כדי שלא יהיה מביך. גם ככה כפי שציינתי לא ראיתי אותו מאז שהתפטרתי... ואין סיכוי להפגש אלא אם נארגן זאת
 

shron17

New member
בגיל 21 כול החיים עוד לפנייך ,לא ליפול בפח,,

לפי ההתנהלות שאת מתארת , הוא בחור צעיר שמחפש ריגושים וסטוצים מהצד, אז אל תפלי בפח שהוא טומן לך. . מה את צריכה בחור כזה ,שמחפש מהצד לבגוד בחברה שאיתה הוא בקשר. כיום את צעירה ופנוייה, אז זה הזמן שלך , שתתחילי להתעניין במישהו רציני ופנוי , שיהיה לך עתיד רציני איתו.,ולא סתם סטוצים.
 
את לא צריכה לחוש יסורי מצפון,

הוא מחוייב לחברה שלו- לא את. זו בעיה שלהם. את כן צריכה להבין ולהפנים טוב טוב, שבן אדם שאין לו בעיה לפלרטט עם אחרות כשהוא בקשר, הוא בן אדם שאין לו בעיה לפלרטט עם אחרות ולא משנה באיזה קשר הוא יהיה. ככה זה: או שאתה מספיק חזק כדי לעצור את עצמך, או שלא. והוא- לא. אז את מוזמנת לחיות בסרט-על ולהשלות את עצמך שזה בגלל שמשעמם לו בקשר ואיתך זה לא יקרה, אבל שתדעי שאין שום סיכוי שזה מציאותי.
 
אוקיי, המשך-

קודם כל קראתי את כל הדעות שלכם ותודה למי שהגיב. התחושה שלי שהוא מעוניין שיקרה משהו (עוד לא ברור אם בפן רומנטי או רק מיני) אך לא מעוניין ליזום, כי בכל זאת, הוא תפוס ולא רוצה לצאת בוגדני והוא לא יודע בוודאות שאני מעוניינת. כמובן שזו רק תחושה... אבל מה דעתכם-לדבר איתו על זה? לנשק אותו?.. אני רוצה שיידע שאני בעניין ולהמשיך את זה הלאה. לטוב או לרע. וחשוב לי להבהיר שאני לא אנהל איתו שום קשר עד שיצא מהזוגיות בה הוא נמצא.. זה מספיק צ'יטינג אז איט איז.
 
לא לרדוף - ליידע אותו שיש לי רגשות כלפיו

ומשם ההחלטה היא שלו. למה? כי הוא עורר בי רגשות שאף פעם לא חשתי ונראה לי מטופש לוותר על זה. במיוחד אם הכל יעשה בצורה מוסרית ויפה - בלי בגידות ובלי להיות the other woman.
 
../images/Emo31.gif תתעורי! הוא כבר בוגד!

אין יותר נורא מבגידה רגשית, פשוט אין. את מבינה את זה? זה יותר גרוע מבגידה פיזית! יום אחד הוא יעשה לך את מה שהוא עושה לה. יום אחד, אחרי שתהיו ביחד כמה חודשים, הוא יתעורר וגם את. את תשארי עם הדברים שאמרת שכשאחרים עושים אותם הם מעצבנים, ואצלו הם לא מעצבנים. כשההתאהבות תעבור, הדברים האלה פתאום יהיו מעצבנים. זה שהוא אמר שהוא מוכן לעשות את עבודות הבית בהתנדבות כי את חמודה, אז תתעוררי! יום אחד את כבר לא תהיי חמודה במובן הזה שהוא התכוון אליו, זה יעבור, התאהבות מעוורת, ואז יהיו לכם ריבים. אל תהי צעירונית מטופשת, נסי להבין את ההשלכות של מה שאת עושה. תזהרי, פעם נמצאים למעלה ופעם נמצאים למעלה... זה בומרנג ותחשבי על זה.
 
למעלה