משהו שכואב לי...

משהו שכואב לי...

שלום! אני חדשה בפורום הזה וחשבתי שאולי מישהו יוכל לסייע לי להבין מה קורה לי.... היה לי חבר במשך כמעט 5 שנים ניפרדנו לפני שנה בערך. הוא אהב אותי כל הזמן הזה ואני זאת שעשתה את הבעיות ....לא יודעת....לא בטוחה שאוהבת... בגלל שניכנסנו לקשר מגיל מאוד צעיר ולא התנסנו עם אחרים. בסוף אחרי סידרת "און אנד אוף" הוא החליט שנימאס לו- ובצדק. הוא לקח לו שבוע להחליט והחליט בסוף שעדיף שלא נחזור. הייתי שבורה. אין את הבנאדם יותר. לא מדברים יותר. בן אדם שהיה כל חיי. ניסיתי להכנס לקשר אחר, ונישארתי עם הבחור בערך חודש וחצי בשביל לשכוח אותו. כמובן שהבנתי בסוף שעדיף לחתוך כי זה לא פייר כלפיו. כשהוא סיפר לי שיש לו חברה הייתי הרוסה.... ברגע של חולשה אפילו שלחתי לו מייל עם הצעת נישואין.... מטומטמת שכמותי. לפני 5 חודשים הכרתי בחור שנישארנו בקישריי ידידות. הוא רצה יותר ואני לא רציתי.היה לנו הרבה במשותף אבל לא הרגשתי שום קליק (גם עם החבר הראשון לא הרגשתי קליקים ואף פעם לא הרגשתי מאוהבת...פשוט אהבתי אותו עם הזמן...כוחו של הרגל)... הקשר עם הבחור הזה התחזק ככל שעבר הזמן.... ולפני איזה חודש ומשהו התחלנו לדבר כל יום ולהפגש כמו חברים... במקביל יצאתי פה ושם אבל -nada אבל ברגע שהוא "דרש" לדעת איך אנחנו מגדירים את עצמנו... התחלתי להרגיש רע עם העיניין ואפילו ניסינו שבוע לשים "שלט-חברים" והרגשתי נורא עם זה אז החלטתי ש"נוריד" אותו... הוא היה עצוב כזה וביומיים אחרי זה הוא היה מרוחק כזה... עבר כמה זמן ובסוף החלטתי לנסות וכרגע אני חברה שלו. כל העיניין הזה בחוסר ודאות כזו כי אני מפחדת לעשות את אותה טעות פעמיים ואני מרגישה שאני "חיה את אותו סרט" שוב... שוב אני לא מתאהבת? שוב אני לא בטוחה? שוב זה קורה לי? למה זה ככה? למישהו יש תשובה?
 

ליאן.

New member
את לא חייבת להתאהב..

ואת גם לא חייבת חבר.. מעולם לא היית באמת לבד, ותמיד רצית מישהו שיהיה לצידך. למה שלא תקחי תקופה שתקדישי בה את כל האנרגיות שלך לעצמך, תאהבי את עצמך, תכירי את עצמך ותפנקי רק את עצמך ? חבל שתכניסי את עצמך לחיפושים, וללחצים מיותרים כשאת אפילו לא מתאהבת.. יש לי סתם השערות שאולי את לא לגמרי שלמה עם עצמך ומחפשת את החלק שחסר בך אצל בני זוגך או שבאופן קבוע את מחפשת את הקשר הלא נכון בשביל עצמך כי את בעצם מפחדת להסחף ולהתאהב באמת. יכול להיות שיש בזה משהו? באופן כללי, לקפוץ מקשר לקשר, ולחפש את הריבאונד הבא, מצביע על מעין בריחה ממצב מסויים שלא רוצים להתמודד איתו. זמן לעצמך ונסיון להבין את עצמך טוב יותר יעשה לך רק טוב.
 
המציאות...

העיניין הוא שאני הבן אדם הכי עם "הרגליים על הקרקע" תמיד חושבת קדימה כמה צעדים... בתקופה הזו דווקא למדתי להכיר את עצמי... אבל...עדיין משהו חסר. זה תמיד ככה אחרי קשר ארוך. אני פשוט לא יודעת אם לחכות להתאהב או אולי שאני אתהב תוך כדי... אני לא בטוחה שיש לי את הקטע של אהבה ממבט ראשון. אני יותר מידיי רצינלית בשביל זה. חברה שלי אמרה לי אתמול שאני לא מחכה שדברים יקרו. אני גורמת להם לקרות. כמו שהתחלתי לצאת אחרי שניפרדתי ממנו. היא אמרה לי שהיא הייתה מתה לראות אותי מאוהבת פעם... :) אני לא יודעת אם לתת לקשר הזה לזרום או לקטוע אותו ולא לתת צאנס אפילו... ייתכן וזה יכול להיות נפלא אבל.. בעיה אחרת זה עיניין המשיכה... גם חלברי הקודם לא הרגשתי אף פעם משיכה עזה... גם את זה למדתי. לבחור החדש יש כביכול כל מה שרציתי... הוא נאה...גוף טוב... אז מה לעזאזל הבעייה שלי????
 

BlackUnicorn

New member
גם אני הייתי בדיוק כמוך. בדיוק.

היו לי 3 חברים.... 4 טכנית (עם אחד נשארתי בדיוק יום אחד, עד שקלטתי בדיוק כמוך ש"צריך להוריד את השלט"). עם השני הייתי ביחד כמעט שנתיים. בדיוק כמוך, בהתחלה לא היו קליקים, שום דבר. זה נהיה הרגל... עד שבסוף נמאס לו ונפרדנו. מאז החבר הראשון, שאפשר להגיד ששידכו לי, שנאתי להיות לבד. הייתי מאוהבת ברעיון הזה של "וואו יש לי חבר" או "אני מאוהבת". אהבה טיפשית שכזאת. וכך, 3 קשרים היו אותו הדבר. קפצתי מאחד לשני בלי לחשוב, גרמתי לקשרים האלה להיות, חיפשתי אותם. וכולם נגמרו אותו הדבר. אחרי הקשר האחרון שהיה לי, הבנתי מה הייתה הטעות שלי - טעות כל כך פשוטה אבל כל כך קל להיות עיוורים אליה - אהבה באה מעצמה. אם מחפשים אותה, היא לא תהיה אמיתית. נמאס לי לחפש קשרים, וחיכיתי. והנה, מס' חודשים אחרי זה, זה קרה מעצמו. כאילו שמישהו שם למעלה תכנן הכל כדי שנפגש. זה היה נראה כל כך בלתי אפשרי, אבל מצד שני, לא הייתי צריכה אפילו להתאמץ כדי שזה יצליח. גם מהכיוון שלי, וגם מהכיוון שלו. וכאן, כאן האהבה האמיתית. כאן הייתה וישנה ההתאהבות שאת מחפשת..... לסיכום, עצה שלי - קחי את הזמן. אל תחפשי את הקשרים כי הם אלה שגורמים לך להרגיש טוב, כביכול. אגב, הייתי מציעה לך גם לראות את הסרט "על בנים ועל בנות" (בויז אנד גירלז)... זה בדיוק אותו הדבר. מישהו שכל החיים שלו מחפש, ואז פתאום זה קורה בלי שהוא שם לב אפילו.. בכל אופן - תהני קצת מלהיות עם עצמך. תלמדי להכיר את עצמך, את האופי שלך... תמצאי תחביבים ומה לא. האהבה כבר תגיע מעצמה.
 
צודקת..אבל....

או יקירתי....כמה שאת צודקת... ואני יודעת את זה. העיניין הוא שהבחור הזה שאני כרגע איתו כל כך מקסים שאני אומרת לעצמי... אולי זה רק עיניין של זמן עד שזה יקרה... אני מעדיפה להשאר במצב הנוכחי מאשר להתקע עם מישהו אחר כך... אני פשוט לא חושבת שאני אגיע למצב שלם של אהבה ממבט ראשון...אני כלכך לא כזאת... ממש תודה על ההתייחסות. זה היה חשוב לי.
 

blackcat2

New member
האמת שיש משהו גם במה שאת אומרת

האמת שיש משהו גם במה שאת אומרת. אני לא חושבת שהתאהבות צריכה להיות מיידית. (אני אגב שונאת את האהבות האלה. כשהפרפרים קופצים מצד לצד והתיאבון נעלם). אם טוב לך איתו ואתם עושים חיים ביחד אז סבבה. תמשיכי איתו ואני מניחה שברגע נתון אחד את תדעי בוודאות אם את רוצה להמשיך איתו או לחתוך את הענין.
 

foeed

New member
את צריכה עזרה

מתוקה. אני חושבת שיש לך איזהשהיא חסימה מסויימת בכל הקשור לאהבה וזה משהו שכדאי שתבדקי. אני חושבת שטוב לך וכיף לך כל נושא השגת הבחור ואז את זורקת. אל תעשי משהו שאת לא שלמה איתו. אלא אם כן בא לך סתם להעביר את הזמן עם משהו.
 

blackcat2

New member
אחרי 5 שנים של חברות עם אותו בחור

אחרי 5 שנים של חברות עם אותו בחור אני מניחה שהתעייפת. אולי מומלץ להפסיק לצאת וללכת סולו תקופה מסויימת עד שתרגישי שבא לך להיות עם מישהו. את יוצאת עם בחור ונשארת איתו חודש וחצי ומתאמצת נורא חזק להתאהב בו. לא צריך להתאהב בכוח. לא עושים דברים בכוח אחרת אין בהן טעם ואין בהם שמחה. תנשמי עמוק. זה בסדר להיות גם בלי אף אחד.מה בוער לך? אני חושבת שאת צריכה להתאהב מחדש בקונספט של האהבה. כשתרצי את זה תחפשי אחר זה וכשזה יבוא זה יהיה מוצלח. אל תשכחי לנשום.
 
../images/Emo45.gif צודק... קצת מנוחה זה עוזר..

תמלאי את החיים שלך בחברים/וחברות (לא כאלה עם שלט) תצאי לבלות ... פתחי תחביבים חדשים.... תני מנוחה ללב שלך אל תחפשי... זה יבוא לבד...
 
למעלה