מחפשת מידע על סקס של זוגות חרדים.

מחפשת מידע על סקס של זוגות חרדים.

אני מקוה שהגעתי למקום הנכון ואם לא אז מתנצלת. אני מחפשת מידע על סקס של זוגות חרדים. מה מותר להם לעשות ומה אסור , איך הם עושים סקס. מי היוזם. איך הם אומרים כשהם רוצים סקס. בקיצור הכל על סקס חרדי. מצפה לתגובות. תודה רבה.
 

elians

New member
הם לא עושים סקס רחמנה ליצלן

הם עושים זאת לשם שמיים , לשם מצוות פרו ורבו... סקס? שיקצה.
 
לא נכון.

הם עושים סקס. ולא רק לשם מצוות פרו ורבו. האיסור הוא באמצעי מניעה כיוון שהראייה הדתית לגבי כך היא של "שפיכות דמים". אבל תאמיני לי, הם עושים סקס..ועוד איך!! וכמו שהם אנשים רגילים לכל דבר, טעות לחשוב שאין ביניהם הרבה מאד סוטים. הטריד אותי אחד כזה - שלא נדע !! טראומה לכל החיים!
 
יש אמצעי מניעה מותרים

כיוון שהאיסור על שפיכת זרע לבטלה הוא על הגבר, יש איסור שהגבר ישתמש באמצעי מניעה. אישה יכולה להשתמש באמצעי מניעה. היהדות רואה בסקס ואנטימיות כמרכיב חשוב בזוגיות, וסקס עומד בפני עצמו ולא רק בהקשר של הולדה, כמו שאת כבר ציינת. אני נוטה להאמין שיש כאלה רבנים שאוסרים על אמצעי מניעה גם לאשה, אבל גם אם קיימים כאלה הם בוודאי לא מצייגים את הדיעה ההלכתית הרווחת. אלימות מינית קיימת בקרב כל המגזרים ללא הבדל דת, גזע ומין
 
אני לא יודעת איך חרדים עושים סקס

לדעתי הם עושים כמו כולם - מי בודק אותם בחדרי חדרים. מה שכן, פעם ראיתי את הסרט "קדוש" עם יעל אבקסיס, חטפתי את שוק חיי. זה נראה כמו אונס מאשר סקס.
 
סרט מדהים!!! הסרט הישראלי שהכי אהבתי

ולהגיד לך את האמת - אני לא מסוגלת לראות אותו פעם נוספת. קשה לי. מה שארע שם הם לא יחסי מין כמו אונס. הבחורה לא רצתה אותו. נאנסה באופן כללי על ידי החברה הזו. אני מאמינה שכמו בכל חברה- רע וטוב שם. תלוי מי ומה מחפשים שם. היא לא היתה "משלהם", היא ראתה את החיים אחרת והרגישה שהחיים יותר חזקים ממנה. ה"אונס" שחוותה אותו, במרבית האירוניה עם בעלה, מראה בסימבוליות את ההרגשה שלה בתוך כל החברה הזו. מי שמתייחס כך לאדם - אינו אדם דתי. נקודה.
 

rasmus girl1

New member
הממ..

פעם קראתי ספר על חיים של איזו חרדית..אממ ברגע שהם מתחנים,באותו לילה..הם עושים סקס,הגבר היוזם ויש כאלו שגם בודקים בכל מיני טריקים אם הבחורה היא אכן בתולה :S
 
זה אחד הדברים היותר משפילים לאישה

"לבדוק שהיא בתולה" - כאילו היא איזה סחורה או תרנגולת המובלת לשחיטה. לא שזה משנה אבל מה שהם לא מבינים גם - שלפעמים לא יורד דם לבתולות, ולפעמים אין כמעט קרום בתולין אפילו שבחורה בתולה, אז מה? תאשים אותה בזנות? או שתלך לגניקולוגית יחד עם עוד כמה רבנים מחוץ לחדר שתבדוק אותה? (לא משנה שיש כאלה שבודקים אם יש דם על הסדין או לא, אם זו אם החתן או הרבנים, גרוע...בעעעע) זה כמו המטומטמים של פעם שהיו מאשימים את האישה אם נולדו להם הרבה/רק בנות. מה שאני שמחה לומר שזה לא אותו דבר אצל כל הדוסים.
 

Cranky

New member
איזה קטע..

בדיוק מישהי שאני מכירה סיפרה לי מה עבר עליה בהכנה לכלות.. אם את רוצה לדעת אז יש קורס כזה לפני החתונה בחסות בין הדין הרבני:) מה מותר לעשות לבנות(בערך כלום) מה בנות יכולות לעשות לבנים(הכל).. יש להם פרשנויות משעשעות לתנוחות
 

NS101

New member
הנה משהו שנותן אינדיקציה

קבלו את הקובץ הבא:
 

magenta73

New member
הכי אהבתי את ט"ו:

..."ולצוות עליה להביא התבשיל שישיב את רוחו ולספר בשבחו של החתן בפניו". ...
 
זו ראיה חותכת שאין ולא תהיה

תמימות בתחום הזה גם במגזר הזה. למשל קיימת כאן רמיזה מובהקת לאיסור על מין אוראלי ואנאלי. (את האיסור על אנאלי אני מבינה אבל אוראלי?! - למה?) מה גם, קיימת כאן בעילה בהפעלת כח - במידה ואם היא "סוררת". (אהבתי את הציון ה"תמים" של ה-ד' פעמים, במידה ואם היא סוררת). בקיצור, שטיפת מח מסתתרת מאחורי מליצות. צריך להיות מאד תמימים כדי לראות שאין פה חינוך אלא רובוטיקה.
 

nate2000

New member
הפוסט הזה הוא סוג של בדיחה גרועה

וזה מהכרות עם לא ממעט נשים חרדיות מכמה עדות.
 

adamsplit

New member
את צודקת בחלקך

הקובץ שהוא צירף הוא של החינוך שמקבל הגבר האישה לעומת זאת מקבלת חינוך שונה לחלוטין. האישה מקבלת את הצד ה"פראקטי" של החינוך והוא דומה למה שאת מכירה. החינוך של הגברים(וקטנה היריעה מלהסביר למה) הוא חינוך שמתייחס בצורה שהציבור שלנו רואה כשגוייה. בו כל מה שחשוב בערב הזה הוא עשיית המצווה וההנחיות מתייחסות לזה ככה. מהצד שלנו זה נראה קצת עגום, אולי זה באמת ככה, אבל זו דרך החיים שלהם ואני מכבד אותה.
 
יש בורות רבה בחברה החילונית עם סקס בקרב חרדים

לכן אני ממליצה לך להתמקד בחיפוש בקרב דתיים וחרדים. אני מציעה לך לנסות להעזר במדריכת כלות (אישה דתית שמלווה את הבחורה הדתית לפני נישואים). יש, כמובן, גם ספרים שמפרטים את ההלכות הקשורות ביחסי אישות. ממליצה לך לשאול בפורום "יוצאים בשאלה" על ספרים כאלה. אולי גם בפורום "חרדים" יענו לך. בהצלחה
 
מציצנות לשמה...

אני חושבת שמדובר במציצנות לשמה בכל הסיטואציה הזו... בכל אופן, כשהייתי נשואה הייתי גם דתיה (אשכרה, הניסיון שלי שוב מוכיח את עצמו... אני די בלתי נלאת בעניין הזה...), ועברתי הדרכה לכלות בנוסח מאד קפדני (כי ככה רציתי, אז באותם ימים). שורה תחתונה: לפחות בקרב המגזר שאני חייתי בו (מזרחיים, חיים בעיר מעורבת אם כי בעלת חלקים חרדיים מאד מאד) כל עניין הסקס אחרי החתונה היה מאד משוחרר וחסר הגבלות- מלבד אלו שקשורות לנידה, כמובן. או כמו שהרמב"ם אמר: מותר לבוא עליה כדרכה ושלא כדרכה רק שלא ישחית זרע לבטלה... בקשר ל"מה אפשר לעשות לה"- ובכן, כמו שהמדריכה הגדירה זאת: אסור לנשק אותה למטה", על כל המשמע מכך. בקשר לאמצעי מניעה- הם אסורים בתכלית. מי שחושב שיש חלקים באוכלוסיה שכן מאפשרים אותם- טועה. ההלכה הרווחת היא דווקא זו שאסור למנוע, לא לגבר ולא לאישה, וזו גם הדיעה הרווחת. כעבור אי אלו ילדים, וקצת תחנונים אצל הרב- מתקבל אישור למניעה בצד של האישה, בד"כ. לבסוף- כל ניסיון להציג את תלמידי הישיבה כמי שעושים דברים דרך סדין ושאין ביניהם אינטימיות- מדובר בסתם רכלנות נטולת בסיס, או כמו שנאמר- פיקנטריה ללא אחיזה במציאות. ממקור ראשון אני יכולה לספר לכם על הרבה חום וקרבה בין בני זוג חרדיים מלידה, על אהבה תמימה וגם על התקלות בדרך- שכולן באו לפתרונן באופן פתוח ופשוט. מבוטחני שכשם שיש זוגות שאינם חולקים אהבה בקרב החילוניים- קיימים גם כאלו בקרב החרדיים, אך שורה תחתונה: הם אנשים ככל האנשים. כמו שאתם נמנעים מלחשוב מה עושים חבריכם החילוניים בחדרי חדרים, ולא מתערבים אם יש מן דהוא שמעדיף לא לשכב עם זוגתו בעת שהיא מדממת. או לא לרדת לה- כנ"ל גם כאן. לא מדובר בשום דבר קיצוני, או פנאטי...
 
אולי קיימים איסורים אבל

הרבה עושות מה שנוח להן. וזאת מהיכרות אישית עם הרבה מאד בנות דתיות. ואגב - אסור לכל הדתיים לשכב כשהאישה מדממת. על פי היהדות היא טמאה באותה עת. על כן היא צריכה לחכות עד שהיא תטוהר. [ 7 ימים מלאים לאחר סיום המחזור+טבילה במים חיים (המקווה הוא מבנה מסודר לזה) ]. משכב עם אישה בנידה הוא בחזקת עונש כרת על פי היהדות. וכן, אצל דתיים שהם לא כיפה סרוגה, הרבה מהדברים קיצוניים. ראי איסור נגיעה.
 
למעלה