צרות בגן עדן

מילולי

New member
צרות בגן עדן

אני יוצאת עם מישהו כבר 3 חודשים.הוא גדול ממני ב-8 שנים ועובד במקום מסודר וטוב. הקשר הוא אינטנסיבי ועושה רושם שגם רציני. יש דבר שמאוד מעיב על הקשר (מבחינתי), שהייתי מעוניינת לשתף אתכם בו- תשלום על יציאות. אנחנו נוהגים לצאת בערך פעם בשבוע (בעיקר בסוף שבוע) לפאב/ בית קפה. שמתי לב שכל פעם שהצעתי לשלם עבור הבילוי- אכן שילמתי וכל הפעמים שהוא שילם עלי- היו כאשר לא הצעתי לשלם. הייתי רוצה פעם להציע לשלם ושהוא יאמר לי (וגם יתכוון!!)- "לא, מה פתאום? היום בא לי להזמין אותך!". אני רוצה להדגיש שאין לי שום בעיה כספית, אני לא נצלנית ולא מחפשת "ספונסר". ברוך השם, יש לי את הכסף שלי ולא חסר לי כלום. מה שחסר לי זה- חיזור. לדעתי, כשגבר מזמין אותך לאנשהו ומשלם על כך- יש בזה מין החיזור. יתרה מכך, אני כועסת ואולי יותר מאוכזבת מפני שהוא הפך להיות בן בית אצלי, מתארח אצלי המון במשך השבוע, לארוחות בסופי שבוע, מקבל כבוד של מלכים כל השבת וכשיוצאים בערב- הוא לא מסוגל להזמין אותי? להפך, זאת ההזדמנות שלו להראות לי הדדיות ולהחזיר לי על כל פינוקי השבת. הקש ששבר את גב הגמל היה בשבת האחרונה. כל השבת הוא התארח אצלי והתפנק. בערב כשיצאנו למקום כלשהו והזמנו חשבון- לא הצעתי לשלם/ להשתתף (והרבה פעמים אני כן מציעה) כי- את האמת ורק את האמת- חשתי שמגיע לי שהוא יזמין אותי לאחר שכל השבת הוא התארח אצלי וקיבל כבוד מלכים.יתרה מכך, אכלתי ושתיתי בערך ב- 60 ש"ח. אז, התעלמתי והוא- פנה אלי ואמר: יש לך כסף? ובעצם, ביקש שאוציא כסף. כל כך התאכזבתי ואמרתי לעצמי: "מה, לא בא לו להזמין אותי? אני לא שווה שיזמינו אותי?" התביישתי גם כי היינו עם זוג חברים (שהבחור שילם על הבחורה- ועשה זאת בכיף!). ולא שמחתי כשראו זאת. ראוי לציין שכעסתי גם כי שעתיים לפני היציאה נתתי לו מתנה, שקניתי לו לכבוד משהו (שאני לא אציין כאן) ופתאום לאחר שעתיים אני רואה שהוא מתחשבן איתי. אני לא רוצה שיווצר הרושם כי אני רוצה תמורה לכל דבר שאני נותנת אבל לפי דעתי כל אדם צריך לדעת שיש הדדיות בחיים. אז אולי אני לא מזמינה אותו למסעדות כל שני וחמישי- אבל יש לי את הדרכים שלי לפנק: מתנות של תשומת לב, ארוחות "שחיתות" אצלי בבית וכו´. שאלתי: ממש ירד לי ממנו, לא בא לי להפגש איתו- מה עושים? מדברים איתו? משתפים אותו בהרגשות? מתעלמים? או עונים לו "על חם" שמצב זה חוזר שנית? . כמו שאתם בטח יודעים, הנושא הזה הוא נושא מאוד רגיש בין בני זוג, שלא כל כך מדברים עליו- ולכן אני מבקשת את עצתכם הכנה. תודה, יקירי.
 

rattlehead

New member
לא בא לך להפגש איתו?

אז אל. נו... מה צפיתם ממני?
 

מקסימה1

New member
תשובה בוגרת

הבחור לא נשמע לי קמצן כרוני. הוא בסדר, האמיני לי. יכול להיות שאין לו ניסיון כל כך בקטעים האלו. בסה"כ הוא בן אדם כמוך. אני מציעה שתדברי איתו ושתבואי ממקום של חברות ולא ממקום של חיזור, גבר- אישה וכדומה. בהצלחה לך
 

מולי 1

New member
וואי, איזה בחור מעצבן!

לא פלא שלא בא לך להפגש איתו, כמה אפשר לתת ולתת ולתת ולא לקבל? ממש כפוי טובה, דברי איתו על זה לפני שממש תצברי טינה, כי את משקיעה בו והוא לא משקיע בך. אני מכירה את סוג הגברים האלה, הם יושבים בבית רגל על רגל ומצפים שאת תפנקי אותם, אך את נותרת מובנת מאליו, האשה המטפלת והאימהית...תבדקי איך אמא שלו, בטח תראי שגם בבית שלו הוא כמו מלך. את רוצה מישהו שחושב ת´צמו למלך ואת המשרתת שלו? לא לא ולא! אם הוא לא משתנה לכי לבחור קצת יותר מודרני, ושגם יחזר אחרייך וישלם עלייך. מה קרה לכל הגברים היום- נהיו נקבות?
 

liat111

New member
אני מנסה להבין אותך

למה את מצפה ש"יבוא לו לשלם עליך". מה, תשלום אמור לגרום הנאה? כמו סקס? כמו שוקולד? אם יש לך איזה פטיש מוזר זה בסדר גמור, אבל הוא לא יכול לנחש אותו. אבל אם באמת חשוב לך שהוא יגיד דבר כזה, אז זה לא יקרה אם תציעי רק לפעמים לשלם, כי אז אין שום סיבה שהוא ידחה את הצעות התשלום שלך (הוא הרי לא אמור לממן לבד את הבילויים, נכון?). תציעי תמיד לשלם, ואז תהיה לו סיבה לדחות את הצעות התשלום שלך (חלקן).
 
דעתו של גבר ../images/Emo150.gif

היתה שאלה לפני שבוע בערך, בנושא מי צריך לשלם עבור היציאות. אומנם שם הכוונה היתה לשלהי הקשר,ולא לאחרי שלושה חודשים,אולם אם תקראי את מגוון התשובות והדעות שלכן בנושא,תביני כמה זה לא פשוט. כבר אמרו שהאישה היא מלאת רגשות,וזה ממש מתבטא במה שכתבתן שם... אני משוכנע שהוא עושה מה שהוא עושה, לא בגלל שהוא מפונק,אלא מחוסר תשומת לב לנקודה הזו. אולי תרמזי לו,שאת תתני לו הרגשה של נסיך כאשר הוא בביתך, ואת רוצה להרגיש נסיכה כאשר אתם יוצאים...
 

seeyou

New member
"..כשגבר מזמין ..."../images/Emo140.gif

..."אותך לאנשהו ומשלם על כך- יש בזה מין החיזור"... נכון! צודקת בגדול! קוד התנהגות קלאסי! הייתכן -שהוא קמצן? -"שהחינוך" שלו הוא כך? -או בגלל שהוא יודע שיש לך...ורוצה לנצל? ..." מתארח אצלי המון במשך השבוע, לארוחות בסופי שבוע, מקבל כבוד של מלכים כל השבת ..."...זה מחזק את הרגשתי שהכול "משחק" אצלו ב"הקשר הוא אינטנסיבי "!! בטוח שלא תקבלי ממנו מה שחסר לך..."שחסר לי זה- חיזור"... לפתוח עיניים...לפני שפותחים את הארנר! כאשר בני הזוג הם צעירים מאוד,תלמידים-חיילים-סטודנטים ולשניהם אין מימון אז מתחלקים! אחרת,מקובל שהגבר ישלם... אם הבחורה-אשה רוצה "לבזבז" הרבה יש שתי ברירות -להיתחלק או לצאת עם בת זוג אחרת מתאימה לכיסו!
 

לבד27

New member
אני מבין אותך מאוד...

גם אני באופן כללי (בתור גבר) לא מסוגל לקבל את זה מספר שאלות אולי לו יש בעיות כלכליות ?,ואם את מודעת לכך ? לגבי זה שירד לך ממנו ובצדק ,זה חד כיווני וזה לא כייף ,אני מכיר את זה מנקודת מבט של גבר וזה נורא. הצעתי ,יש הרבה דגים בים והוא לא נשמע לי כמו דג זהב ... אז... קדימה .
 
הי מילולי!

באמת מעצבן מה שהוא עשה לך- ואפילו די משפיל ליד זוג חברים. אבל- אין לי ספק שגם הם יגחכו לעצמם שהוא קמצן...כן- הוא פשוט קמצן. היום זו תקופה לא קלה עם אבטלה מרובה- וכשאין- נשארים בבית. הוא לעומת זאת מעדיף לצאת על חשבונך כשגם כך הוא אוכל על חשבונך (אוכל בסופר לא עולה כסף? עולה והרבה!) לדעתי הוא מנצל אותך. פשוט כך ובלי בושה (אפילו ליד חברים הוא לא התבייש). זה הרי לא מה שאת רוצה נכון? את התחושה שאת ´קונה´ מישהו בכסף ובמתנות תמורת ´אהבתו´. קחי ממנו פסק זמן, ואם הוא ירצה לדעת למה- אימרי לו את האמת. אין לך במה להתבייש- אימרי לו את האמת ותראי מה תהיה תגובתו. בינתיים אל תמשיכי לתת ולתת ולתת.
 

פז פז

New member
את אומרת שאת משקיעה וקונה

ומפנקת בארוחות רומנטיות. האם הוא מראה השקעה דומה? האם הרצון שיזמין אותך במסעדות נובע מכך שהוא לא מראה סימני חיזור בדרכים אחרות? אני אומרת שאם הוא כן מחזר ומפנק בעוד דרכים - אז אל תוותרי על הקשר בגלל שהוא לא מזמין לשלם עבורך ביציאות. היום לצאת למסעדה זהו עסק לא זול וייתכן שלמרות שהוא עובד במקום מסודר אין ביכולתו לממן מותרות מסוג זה. אם את רוצה שבפני החברים יראה שהוא מזמין אותך את יכולה לתת לו כסף לפני היציאה ואז בעת התשלום לא ידעו הסובבים שאת משלמת על חלקך. דרך אגב..אולי במעט חוסר טאקט וחוסר רגישות באותה יציאה הוא ניסה לרמוז שהוא מעוניין שתתחלקו בהוצאות היציאה?? אם הוא לא משקיע בקשר, כלומר בחלק הרומנטי של הקשר, באף אחת מהדרכים, וזה רק אחרי 3 חודשים, אולי אכן יש מקום לבחון את הזוגיות....
 
למעלה