מר ניר דן היקר, ההודעה הזו במיוחד בשבילך וגם ירון מישר

מר ניר דן היקר, ההודעה הזו במיוחד בשבילך וגם ירון מישר

מר ניר דן היקר,

ראה בבקשה בקובץ המצורף חוזה (סודי?) שנחתם בין עיריית כרמיאל לבין רשות השידור בעניין פסטיבל המחולות בכרמיאל.

מעיון בחוזה (הסודי?) שנחתם בין הצדדים ניתן ללמוד ולהפיק תובנות בעניין הקניין הרוחני ובעלי זכויות היוצרים על תצלומי הוידאו של מופעי הפסטיבל.

***

אני מעריך שמר ירון מישר אינו יודע הכל ולכן גם הוא מאוד ישמח לעיין בחוזה (הסודי?) ולדעת אם הוא עדיין לא יודע מי בעל זכויות היוצרים. מר ירון מישר יכול גם להעביר את החוזה הזה למר אהרון סלומון המנכ"ל הנצחי של פסטיבל המחול, חברו הטוב מהימים הטובים ברחוב ברדיצ'בסקי 20 בתל אביב.

***

החוזה (הסודי?) שנחתם בין עיריית כרמיאל לבין רשות השידור, הועבר לרשותי על ידי רשות השידור בעקבות בקשה לקבלת מידע שהגשתי כדין לרשות השידור, בקשה לקבלת מידע שהוגשה כדין בהתאם לקבוע בחוק חופש המידע התשנ"ח-1998.

****

ובאשר לעניין הסודיות של החוזה והאיסור לפרסמו, למוסרו, או להעבירו לאדם אחר שאין לו כל סמכות לעיין בחוזה,

מדובר בחוזה שנחתם בין עיריית כרמיאל (רשות מקומית) לבין רשות השידור (תאגיד סטטוטורי שהוקם על פי חוק). מדובר בשתי רשויות ציבוריות שכל פעילותן ממומנת מכספי הציבור. בנוסף גם שתי רשויות ציבוריות אלה מוגדרות במפורש כרשויות ציבוריות בחוק חופש המידע התשנ"ח-1998. ולכן זכות הציבור לדעת!!!

זאת ועוד, החוזה הועבר לרשותי על ידי רשות השידור בעקבות בקשה לקבלו שהוגשה כדין בהתאם לקבוע בחוק חופש המידע התשנ"ח-1998. ולכן אינני רואה כל מניעה שלא לפרסמו בציבור או להעבירו לאחרים.

וכאמור לעייל, זכות הציבור לדעת!!!! ויש כאמור עניין ציבורי בפרסום החוזה.

יתירה מכך, אין בפרסום חוזה זה חשש מכך שמישהו יפגע חלילה וחס מהפרסום.

***

נ.ב. - את שלמה ממן החוזה הזה לא מעניין כלל. את שלמה ממן מעניין כאמור רק כסף וטובות ההנאה שהוא מקבל מכרמיאל.
 
לכל מאן דבעי, מצורף המכתב הסופי מרשות השידור

מצ"ב המכתב הסופי שהתקבל מרשות השידור בעניין בקשתי לקבלת מידע מכוח חוק חופש המידע התשנ"ח-1998.

אם בחרתי לפרסם בפורום חוזה (סודי?), הינני רואה חשיבות רבה ביותר לפרסם גם את המכתב מרשות השידור, מכתב תשובה סופי בעניין בקשתי לקבלת מידע מרשות השידור, בקשה שהוגשה כדין בהתאם לקבוע בחוק חופש המידע התשנ"ח-1988.

להשתמע.
 
למעלה