4.9.16 פתיחת חוג חדש במצפה עדי

dudusapir

New member
4.9.16 פתיחת חוג חדש במצפה עדי

https://www.youtube.com/watch?v=BDU68719WEk

 

rak dan

New member
מי אתה יא דודו, פסיכולוג של קב"א בשנקל ?


דודו ספיר מרקיד נכבד, לששוני הבנתי, שגם אתה כמו קודמך בתפקיד 'מחלק הציונים' מטעם עצמו, לכותבים בפורום. ואפשר להבין מדבריך וקביעותך הנחרצות. שיש לך לפחות תואר ראשון בספרות עברית וכתיבה יצירתית. ותואר שני של בוגר המגמה לפסיכולוגיה חברתית באוניברסיטה העברית.

אנחנו כדבריך שלך: "ביסוד אלה אנשים טובים המלאים בהרבה רוע ?! " , מענינת ההבחנה המקצועית שלך, בנפש 'האדם-הרע' הכותב והרוקד. כמובן אלה "אנשים שלא נהנים מההרקדות השונות", תודה לך דודו שהבנת את מצבנו העגום והדיכי בו אנו נגועים. אני מודה לך שקבעת במסר שלך את "רוע" מצבי הנפשי, כך שאוכל לעדכן במידי את שלושת בנות הזוג שלי לריקוד בהרקדות השבועיות, שלא מודעות כלל למצבי 'הלא-הנאתי' בעליל בחברתן. תגיד דוקטור ספיר, אנחנו שנינו מכירים עוד מהיסודי, או אולי מהמילואים .

יא דודו, בשנת 2005 נכנסתי לפורום לראשונה בכינוי שבחרתי לעצמי במכוון "RAK DAN" (רק דן) חבל אתה לא להבין מעט שפת עבר. זה לא בשביל בני האדם יאהבו אותי מאוד לתמיד. צודק, תמיד יש מי מחפשים מה לא בסדר. במה שבסדר אין צורך בחיפוש. כמובן שיש מרקיד יחיד ומיוחד, ספיר דודו המשבח את פועלו ומהלל עצמו. אחד המשתדל בכל הרקדותיו, להפוך לטובה את המצב הקטסטרופלי בתחום ריקודי העם.

דודו יקירי, בהרקדתך החדשה בעדי שבתחילת העולם, תבורך ותנוחם !

ציטוטים מגניבים שלך:
לצערי יושבים כאן מספר אנשים אינטליגנטים בעלי יכולת כתיבה איכותית, שלא נהנים מההרקדות השונות, יש להם תמיד הערות וביקורת שלילית על הרקדות ומדריכים, על שירים וריקודים.... ביסוד הם אנשים טובים, אבל משום מה אותם רוקדים מלאים בהרבה רוע...
תמיד מחפשים מה לא בסדר ומה לא טוב, מקום ללכת, להיות מדריכים ולנסות לשנות את המצב, וגם אז הם יתקלו באותם הבעיות שהמדריכים האחרים נתקלים ויראו את הבעיות מזווית ראייה שונה.
אני משתדל להפוך את המצב, לפחות בהרקדות שאני עושה! ואולי אני טועה?
 

dudusapir

New member
תשובה

בניגוד לאנשים מסוימים שיושבים, מקטרים, מעבירים ביקורת כל הזמן ומלאים ברוע וברכילות כל הזמן, אני מזיז דברים!
לא טוב לי בהרקדה איקס וואי אני לא הולך!
הווליום חזק אני לא בא!
ההרקדה לא מגוונת ולא לטעמי אני לא מגיע!
בהרקדות שלי אני משתדל לקחת את כל הדברים ולהפוך אותם להרקדות טובות יותר.
לי עדיין יש אנרגיות ויש רצון להתפתח ולשנות ולהביא משהו אחר.
אז תמשיך לקשקש, להתפלסף ולסבול בהרקדות...
תזכרו שתמיד יש אלטרנטיבה!
&nbsp
 
מה בדיוק הצלחת להזיז בפסטיבל כרמיאל ??? כלום!!!

אתה כותב שאתה מזיז דברים!

אין כל ספק בכך שניסית לשנות ולהזיז דברים בפסטיבל כרמיאל. אבל עד היום לא הצלחת להזיז שום דבר בכרמיאל!

האם אתה באמת חושב שניתן להזיז דברים בפסטיבל כרמיאל כאשר אתה ממשיך להשתתף בפסטיבל (כרוקד או כמרקיד או כמבקר) וגם למתוח ביקורת נוקבת על התנהלות הפסטיבל?

דע לך, כל עוד לא תמתח ביקורת נוקבת בפומבי על התנהלות הפסטיבל, לא תצליח לשנות שום דבר בפסטיבל השחיתות הזה.

האם אתה חושב שכתבה אחת בעיתונות המקומית של כרמיאל זה מספיק? כתבה שכזו כולם שוכחים אחרי 10 דקות.

את פסטיבל השחיתות הזה צריך להחרים לחלוטין ולא להשתתף בו!!! ולא להגיע אליו!!!

אם אתה ממשיך להגיע לפסטיבל השחיתות לצלם את הריקודים של רחל ויצמן (או לכל מטרה אחרת), אל תצפה לכך שתצליח אי פעם להזיז דברים.

שלמה ממן וחברו אהרון סלומון הם שני מסמרים בלי ראש!!!

שלמה ממן הוא בנוסף גם נוכל גדול ביותר, נוכל עם דיפלומה!!! וכל מה שמעניין כיום את הנוכל הגדול זה רק הכסף והתענוגות הרבות בחו"ל שמקנה לו הפסטיבל בכרמיאל. וגם ההשתכשכות שלו עם שרת התרבות...
 

dudusapir

New member
דווקא כן

א. אני לא רוקד בפסטיבל בשום להקת מחול. כמרקיד אני מוצא בזה פרסום ע"י צילום ותיעוד.
ב. סיפרו לי בדיוק אתמול שבפסטיבל האחרון הוסיפו שני סככות למען הרוקדים בזכות הבקשה הבסיסית לתנאים עבור הרוקדים.
אני מקווה שבעתיד הרוקדים יקבלו מים, אוכל ורשת צל על הבמה בזמן החזרות בפסטיבל. ולדעתי גם הכוראוגרפים שמעמידים את המופעים יקבלו לפחות הערכה כספית עבור ההשקעה שלהם.
 
הסככות שהוסיפו זה שינוי מינורי חסר כל משמעות

ועדיין הכל ממשיך כפי שהיה ועולם כמנהגו נוהג. ואפשר גם לומר, אין כל חדש תחת השמש. הפסטיבל ממשיך להתנהל בדיוק אותו דבר כפי שהיה בעבר ולמרות דו"ח מבקר המדינה ולמרות הכתבה בעיתון הארץ מנובמבר 2014.

בעיריית כרמיאל מצפצפים צפצוף ארוך על מבקר המדינה ומשתינים עליו בקשת וגם יורקים עליו בפרצוף. מר משה קונינסקי יו"ר האופוזיציה במועצת העיר כרמיאל ויו"ר וועדת הביקורת לא עושה שום דבר, פשוט כלום. מר רז טישלר וגברת תמי זוזל שהם נציגי האופוזיציה בוועדת הפסטיבל (בעמותת הפסטיבל), לא עושים שום דבר מלבד להוציא סקופים לעיתונות המקומית (ידיעות תקשורת) בדבר חריגות בתקציב העמותה.

הכוריאוגרפים של להקות המחול משמשים כבשר תותחים של שלמה ממן שכאמור לא מעניין אותו כיום שום כלום מלבד כסף וטובות ההנאה הרבים ביותר שמקנה לו תפקידו כ"מנהל אמנותי" של הפסטיבל. תפקידו הוא כאמור "מנהל אמנותי" (עם מרכאות) ולא בדיוק מנהל אמנותי. אם הוא באמת היה מנהל אמנותי, הפסטיבל לא היה כפי שהוא כיום והוא לא היה יורד לאשפתות. שלמה ממן מועדף בעיריית כרמיאל במשך שנים על פני אחרים מאחר שבעיריית כרמיאל יודעים שלא אכפת לו שום דבר מלבד כסף וטובות הנאה. בעיריית כרמיאל יודעים היטב שעם כסף ניתן לקנות את שלמה ממן...

כל הכוריאוגרפים של להקות המחול המשתתפים בפסטיבל יורים לעצמם ברגליים. הכוריאוגרפים לא מקבלים כיום מהפסטיבל כלום!!!! אפילו קרדיטים הכוריאוגרפים לא מקבלים מהפסטיבל ההזוי והבזוי הזה שלא מביא שום תועלת לאף אחד מלבד קומץ בודדים הנהנים בזכות הפסטיבל מאורח חיים ראוותני ומרבים בנסיעות לחו"ל (קומץ הבודדים כולל את שלמה ממן שכאמור אפשר לקנות אותו בכסף...).

וכך מלבד 10 אנשים שמחרימים את הפסטיבל (וכתבו על כך במפורש כאן בפורום או במקומות אחרים), כולם ממשיכים ללכת לפסטיבל השחיתות הזה ומשמשים כבשר תותחים של צמד הנוכלים השפלים והבזויים אהרון סלומון ושלמה ממן.

10 אנשים שמחרימים את הפסטיבל זה לא מספיק בשביל לחולל שינוי ולהזיז דברים. השחיתות היא רבה ביותר והדבר המקומם ביותר הוא העדר האכיפה במדינת ישראל.
 
למעלה