רכילות עסיסית

רכילות עסיסית


מתערבת שלנושא הזה יהיו צפיות, הקבוצה מתה משעמום כי אנשים אוהבים רכילות ופה יש סתם שיחות משעממות
 

dudusapir

New member
צודקת

לצערי יושבים כאן מספר אנשים אינטליגנטים בעלי יכולת כתיבה איכותית, שלא נהנים מההרקדות השונות, יש להם תמיד הערות וביקורת שלילית על הרקדות ומדריכים, על שירים וריקודים....
ביסוד הם אנשים טובים, אבל משום מה אותם רוקדים מלאים בהרבה רוע...
תמיד מחפשים מה לא בסדר ומה לא טוב, מקום ללכת, להיות מדריכים ולנסות לשנות את המצב, וגם אז הם יתקלו באותם הבעיות שהמדריכים האחרים נתקלים ויראו את הבעיות מזווית ראייה שונה.
אני משתדל להפוך את המצב, לפחות בהרקדות שאני עושה!
ואולי אני טועה?
 

משהא111

New member
לא טועה !!!!

אין כאן שאלה של אינטליגנטים או לא וגם לא אנשים טובים או רעים(ומי אנו שנשפוט).
הנושא העומד לפנינו נוגע לכל בני אנוש והוא איך אנו מביטים על החיים. אם אנו מחפשים כל ימינו את הטוב שיש בכל מקום או דבר שאנו פוגשים, או את הרע, ומשניהם יש בשפע, ומה אנו עושים עם זה ?.
יש דברים בחיים שאנו נאלצים לעשות ואפשרות הברירה והבחירה לא קיימים וזה כולל בעיקר חוקים ותקנות, ויש דברים הניתנים לבחירה. ריקודי עם בוודאי.
יבחר כל אחד את הדבר או המקום המתאים לו.
מותר להעביר ביקורת וגם רצוי. בעיקר ביקורת בונה, לשם כך קיימים פורומים, אבל להשתמש בפורום כמקום ללכלך, לרצות לשנות אופי של מקום שרבים באים אליו ונהנים שנים רבות רק כי משהו לא מוצא חן בעיני מישהו ????
זה כמו לכתוב כאן "ראיתי את הרוקדת הזאת בחורשה צדדית עם הרוקד ההוא".
בפורומים יש הרבה "לכלוך" וחבל.
אדם חכם אמר לי "אם אין לך משהו טוב לעשות או להגיד אל תעשה".
ואחר אמר לי "אם אין לך משהו טוב לעשות תעשה משהו רע".
אני בחרתי בראשון "סייג לחכמה - שתיקה".
ריקודים שמחים ובריאים
אורי גבעוני
 

rak dan

New member
משהאינקה עדיין מאוהב בעצמך? ובשעשועי 'ריפלוקס' ומיחזור.


משהא מתיישן ומשעשע ניחא. במיחזור עסקנין 23.9.2015.

משהאל'ה אתה ממש מדאיג אותי, תעזוב אותך מהגב והרגליים הכואבות שלך. הלב ידידי הלב שלך במצבו, כמה אתה מעמיס עליו, את הצער והחמלה של העולם כולו. ממש לא הוגן מה שאתה גורם לו במחשבות הטהרניות שלך, ברור שזה מצריך כוחות נפש גדולים לשחק אותה האיש הטוב והמטיב. אם כל כך טוב לך בחיים, סע ל-'גינת לוינסקי' ואמץ לביתך פליט אריתראי, ששוחרר זה עתה מכלא 'סהרונים'.

תמיד הית רציני ובעל חשיבות עצמית מוגברת להחריד. אז מה שווה כל אוסף הבדיחות המקוטלגות שלך בכתב. אם אין לך טיפת חוש הומור עצמי. מי שלא מסוגל לצחוק על עצמו אינו יכול לצחוק על האחרים. אפילו שהחיים לפעמים מצחיקים, כשבאים להתחנף לברך ולנפח את האגו של המרקיד בחג ומועד, ויוצא שמקללים את האיש המסכן המבורך על כורחו, שאז המרקיד חי לו "בלה לה לנד" וחושב שהוא באמת אחד כזה יחיד בדורו והרקדתו מיוחדת משו משו. בעוד שהמציאות הפוכה לחלוטין, הטענות והביקורות הנשמעות כלפיו בקולות מתגברים, הן כאלה שלא ידע מצרות כי מדובר בפרנסתו. מי הוא היודע, חנפנות ברכה היא או קללה ?

משהא אתה לא הבנת זאת ואין כבר סיכוי שתבין. שהנושאים הנדונים בפורום אינם אליק ורק דן האנשים "הרעים" לשיטתך, וכמובן שלא משהא האיש "המופלא", שהחיים שלו בסבבה מאז שבא לעולם. למרות שאת הדברים לרוב הנך מצליח לסובב לפן האישי שלך. לידיעתך הפורום הוא המקום ללבן את מה שנוגע להרקדות, לריקודים, לרפטואר, לרוקדים, וגם למרקידים, למעשיהם, להצלחותיהם ולמחדליהם. אתה דורש במפגיע שנסתום את הפה, אנא ממך, מי זה אתה גאון הדור, המחליט מה הנכון ומה לא, מי שמך להתנשא על אחרים, ועוד בליל יום הכיפורים. קח את החיים בצחוקים בסבבה, צר לי עליך משהא הכי אחי.

ריפלוקס - הוא הפרעה במערכת העיכול, שבה יש עלייה של מיצי קיבה חומציים אל מעלה הוושט. כל התסמינים שכדאי לכם להכיר. השיבו לעצמכם את איכות החיים!
 
אני רק תוהה

מגילי הצעיר הבנתי שקשה עד בילתי אפשרי לשנות אנשים.אז למה כל הזמן הניסיון הזה שנכשל למה לא לחפש מסגרות שיתאימו לצרכים ? או לבנות אותם לבד.
 
עד עתה זכית ל-142 צפיות, עשית את זה בגדול!!!

עשית את זה בגדול בהתחשב בשינויים הטכנולוגיים של השנים האחרונות שגרמו לכך שרבים נטשו את המחשב האישי ועברו אל הטלפון הסלולרי החדש המותאם במיוחד לפייסבוק ולכן רבים עברו אל הפייסבוק ונטשו את כל אתרי האינטרנט הדורשים שימוש במחשב האישי.

אין כל ספק בכך שרכילות עסיסיות מענינות ביותר וזאת מאחר ותחום ריקודי העם מתנהל כיום במחשכים ובאפלה מוחלטת והתחום כולו נשלט באופן מוחלט ובלעדי על ידי שלמה ממן.

כולם מפחדים פחד מוות משלמה ממן ומפחדים להביע את דעתם על המתרחש בתחום הנשלט כולו באופן מוחלט ובלעדי על ידי שלמה ממן. ולכן אף אחד לא נוהג להביע את דעתו ולמתוח ביקורת על התחום ועל שלמה ממן ששולט על התחום.

אך יחד עם זאת כולם צמאים למידע על המתרחש בתחום מאחורי הקלעים ולכן רכילות עסיסית זה מעניין ביותר את כולם כולל כולם!!!

רק שלמה ממן נמנע מלקרוא את הרכילות העסיסיות ובגלל שאיננו יודע להשתמש במחשב האישי. וזו אגב הסיבה לכך ששלמה ממן מתנהג בצורה הזויה ובזויה הפוגעת בו אישית. אם רק שלמה ממן היה מבין במחשבים בצורה בסיסית, היה שמח לכך שמידע אודותיו ואודות להקות המחול שלו ויצירות המחול שלו יפורסמו באינטרנט.
 
כמעט 200 צפיות עכשיו הזמן לגלות


ריקודי עם זה כבר מזמן לא מה שקורה בהרקדות, התובנה שאדם לא יכול סתם להגיע להרקדה ולהנות בה, היא מכיוון שלכל מרקיד ישנו רפרטואר שלו אישי, אין ריקודי עם יש ריקודי מרקיד. אם אתה לא קבוע בהרקדתו של אותו מרקיד אולי תזכה להנות מעד מקסימום 3-4 ריקודים והגזמתי שנקראים ריקודי עם. כל שאר הערב מתחזה להיות ריקודי עם אבל זה יותר יצירותיו של המרקיד הספציפי אצלו מבקרים.
אז זהו אפשר להספיד רשמית את העניין ובנוסף שמעות אומרות שמישהו מנסה לקבור את יוצרי העבר ומחוק את זכרונם את ריקודיהם ושמם מהתחום לא יודעת אולי זו סתם רכילות.
 
למעלה