שגיא עזרן, גם אצלכם במשפחה עירבבו בשר בחלב ?

rak dan

New member
שגיא עזרן, גם אצלכם במשפחה עירבבו בשר בחלב ?


אהלן שגיאוש, לא מתווכח עם כל העולם ובן דודתו, שיהיו מעכשיו כולם נגדי, שהריקוד "כמו צועני" הוא פיצוץ או סתאאאם חרטא. יודע שקשה לכם עם העובדה שהוא ממש לא כמו ריקוד עם ישראלי. אלא הוא במהותו וברובו ריקוד סלסה. יכול להיות שהוא ריקוד: שמח, קיצבי, מטריף, מגניב ועוד כאלה סופרלטיבים, שמעלים לעזרננו את האגו לגבהים, כיוצר הכי איני כיום בבראנז'ה. אז מה אם הוא כיפי ומביא לכם כזוג רוקד חצי אורגזמה, אפילו שרב המרקידים שמחשיבים את עצמם ב-'סטייל' נשפכים עליו, זה לא מה שעושה אותו לריקוד עם ישראלי.

שגיא ! הבן יקיר והכשרוני למשפחת עזרן. שתבין אותי נכון, אני אישית שרוט על ריקודים סלונים וריקודי שנות השישים, ומנצל כל הזדמנות מחפש לצאת לירקוד כאלה. אני גם הראשון שאשמח אם ישלבו ריקודים סלונים בהרקדות רגילות. אבל לא ניראה לי נכון להגניב ריקוד סלסלה 'עאסלי' מהדלת האחורית. כל זמן שאתה מגדיר את עצמך כמדריך יוצר של ריקודי עם ישראליים, וארגון המרקידים שהנך חבר בו, מציג את עצמו ככזה קבל עם ועולם, וטרם שינה את שמו רשמית. על פניו זה ניראה לדעתי, איבוד מוחלט, ואולי מבורך? של כיוון דרך ומסורת ישראלית שורשית.

זה שהריקוד שלך מתאים לי באופן אישי ולעוד רבים מהרוקדים, עדיין לא סיבה נכונה להכשיר אותו לשימוש בהרקדות. למרות רצונך האישי וכוונתך הטובה, לכנותו ריקוד עם ישראלי ? ככזה הוא אפילו לא ריקוד פרווה ! זהו עירבוב גס של בשר וחלב, עם קריצה זולה לטעם ההמונים.

נ.ב.
שגיא רק ביננו בסוד מבלי שכולם ידעו מיזה. אם אתה ממילא מתגורר ויוצר בארה"ב, מדוע שלא תתחבר לדבר האמיתי המקורי - WDSF. שם יהיה לך הרבה יותר מחבק ומפנק, ויפתחו בפניך אפשרויות רבות יותר ליצירה ריקודית לטינית.
. (World DanceSport Federation - (WDSF) - האיגוד העולמי לריקודי ספורט.
 
למעלה