שלמה ממן בשירותיה של שרת התרבות מירי רגב

שלמה ממן בשירותיה של שרת התרבות מירי רגב

שרת התרבות מירי רגב מארגנת מחוות לצורך חיזוק מעמדה הפוליטי. לעניות דעתי, מדובר בחציית גבול ובשימוש ציני בטרגדיה משפחתית לצורך קידום אישי ופוליטי, דבר שהוא אסור ופסול לחלוטין. לעניות דעתי, מירי רגב חצתה את הגבול ועשתה יחצנות אסורה ופסולה לשלמה ממן והכל כאמור לצורך קידומה הפוליטי.

סכום של למעלה ממיליון שקל משקיע משרד התרבות והספורט בפסטיבל המחולות המתקיים מדי שנה בעיר כרמיאל. ככל הנראה, הפסטיבל משמש מזה שנים לצורך חיזוק מעמדם הפוליטי של שרי התרבות.

מיד לאחר שנכנסה לתפקידה, שרת התרבות מירי רגב הכריזה על מהפכת תרבות. מהתנהלות פסטיבל המחולות בכרמיאל בשנתיים האחרונות, ניתן לראות כיצד דבריה של השרה הופכים למעשים. הפסטיבל המתקיים בפריפריה ונהנה ממימון ציבורי גבוה ביותר, שימש בשתי הפעמים האחרונות כמפגן פוליטי של השרה רגב בקרב מפלגתה ובקרב הבוחרים.

משרד התרבות והספורט משקיע מדי שנה סכום חריג של למעלה ממיליון שקלים בפסטיבל המחולות בכרמיאל ולמרות ליקויים רבים ביותר בהתנהלותו. הפסטיבל מתקיים מזה שנים רבות בניגוד לכל נורמה מקובלת וללא כל שיוויוניות ובניגוד לנהוג ולמקובל בתחום התרבות והאמנות בישראל, ותוך כדי העדפתו של שלמה ממן במשך שנים רבות על פני אחרים שמוכשרים לא פחות ממנו ואף הרבה יותר. זאת ועוד, עיריית כרמיאל מעולם לא ידעה להשיב מדוע ולמה מועדף שלמה ממן על פני אחרים במשך כל כך הרבה שנים. גם מבקר המדינה מתח ביקורת נוקבת על שלמה ממן ועל הצורה שבה הוא פועל.

לפני כמה שבועות פנתה השרה מירי רגב אל שלמה ממן וביקשה ממנו שייצור ריקוד במסגרת פסטיבל כרמיאל לזכרה של ילדה שנרצחה בפיגוע רצחני בקרית ארבע. השרה רגב עשתה למעשה שימוש ציני אסור ופסול בטרגדיה משפחתית וברצח על רקע לאומני, לצורך קידומה האישי והפוליטי. זאת ועוד, השרה רגב חרגה מסמכותה בכך שפנתה אל הפסטיבל בניסיון לעצב את התכנית האמנותית שלו וליצור מחווה במטרה לקדם את מעמדה הפוליטי. החריגה מסמכות קיימת גם אם הפנייה אל שלמה ממן נעשתה באמצעות גברת גלית והבה שאשו ראשת מינהל התרבות במשרד.

לשלמה ממן כאדם המחפש קירבה פוליטית אל השרה לצורך קידומו האישי והפיננסי, הדבר הזה נפל משמיים.... הוא והבוס שלו (ראש העיר עדי אלדר) יודעים היטב שריקוד שכזה הנוצר לבקשת כבוד השרה, יקדם אותם אישית וירחיק מהם את כל המתנגדים. וכך אכן היה.

וכשהם הצליחו להרחיק מהם את כל המתנגדים, אין מאושר משלמה ממן!!! זה הרי ידוע לכל שלראש העיר וממלאי מקומו וגם למנכ"ל יש פנסיה מטורפת לכל החיים ולכן הם אינם צריכים את ההשתכשכות עם שרת התרבות מירי רגב. אבל אם לשלמה ממן לא יהיה את השרה רגב הוא בצרות!!!

את שלמה ממן מעניין כאמור רק כסף!!!

לקריאה נוספת:

ההודעה לעיתונות של עיריית כרמיאל

דבריה של השרה בצילום וידאו - תודה לאיריס גרינברג

פרוייקט הנצחה להלל יפה אריאל ז"ל

*******************************

שלמה ממן לא מופיע ברשימת התומכים בפרוייקט ההנצחה להלל יפה אריאל ז"ל, מה שמראה ששלמה ממן הוא אדם צבוע ביותר וכיום רק הכסף מעניין אותו ורק הכסף מניע אותו. פעם בשנות ה-80 הוא היה אדם שונה לחלוטין.

גם המפיקה הראשית שלו לא מופיעה ברשימת התומכים, כנ"ל.

הערה:

התמונה מטה נועדה לחסום את הסרטון שעולה בתפוז בכל פעם שפותחים פוסט.

 
למעלה