הפעלת ריקודי שורות בפסטיבל כרמיאל

dudusapir

New member
הפעלת ריקודי שורות בפסטיבל כרמיאל

מכל הסוגים ומכל הזמנים.
אומנם היה חם אבל נראה לי שנהנו....
יש בזה קסף ואנרגיה נוספת כאשר זה בחוץ!
וזה היה בחינם כמובן....
https://www.youtube.com/watch?v=MLe13k17ccQ
 
פסטיבל כרמיאל זה שחיתות!!!

האם האופוזיציה בעיריית כרמיאל נרדמה בשמירה?

זו תמונת המצב הידועה לי. מי יכול לעדכן אותנו?

להלן ציטוט:

"בתאריך 28.5.14 התכנסה ועדת הביקורת של עיריית כרמיאל לראשונה אחרי שש שנים. נסקרה פעילות העירייה בשנים 2008-9. מיד לאחר מכן דווח לציבור כי בישיבות הבאות יסוקרו פעילויות העירייה בשנים הבאות 2010-2013, שבמהלכן לא בוצעה ביקורת. על פי חוק לא ניתן היה לפרסם בשלב ההוא את ממצאי ועדת הביקורת, אלא רק לאחר שהדברים יובאו לדיון במועצת העיר. אלא שמאז ועדת הביקורת מילאה פיה מים. לא פורסם יותר דבר לא לגבי השנים הקודמות שבהן לא בוצעה לכאורה ביקורת. חמור מכך, לכאורה לא בוצעה ביקורת על השנים שבהן ועדת הביקורת הנוכחית חייבת לבצע ביקורת ולדווח על כך בכל שנה וזאת על פי פקודת העיריות."

ממה שנכתב לעייל ניתן לראות שבעיריית כרמיאל עוברים על החוק. אך יחד עם זאת רשויות המדינה לא עושות שום דבר למרות שהן חייבות לעשות על פי החוק ועל פי הסמכויות המוקנות להן כדין. זאת ועוד, כל התלונות של אזרחים ופעילים חברתיים שונים, נגנזות ולא מטופלות כלל ולמעשה אותם פעילים חברתיים נתפסים על ידי רשויות המדינה כמטרידים סדרתיים.

וזו דוגמה קלאסית לשחיתות רחבת היקף ששותפים לה בכירים במסדרונות השלטון המרכזי. הדבר הזה קורה בגלל העדר אכיפה במדינת ישראל.

כלומר, כשדיקטטור יודע שהוא יכול לעבור על החוק ואף אחד לא יעשה לו שום דבר ולמעשה יש לו חסינות מלאה ומוחלטת, הוא מרשה לעצמו לעשות ככל העולה על רוחו. הוא כאמור מעל החוק.

***

ולמרות זאת המרקיד דודו ספיר ממשיך לתת את ידו לפסטיבל השחיתות הזה שנועד לצורך עושק כספי הציבור על מנת שקומץ בודדים יוכלו להנות מאורח חיים ראוותני ולהרבות בנסיעות לחו"ל.

דודו ספיר אמנם לא מרוויח אגורה אחת מפסטיבל השחיתות הזה, אבל המנהלים ההזויים והבזויים של פסטיבל השחיתות הזה צוחקים כל הדרך אל הבנק וממנו ובנוסף גם הם יורקים בחוזקה ובהנאה רבה מאוד בפרצופו של מבקר המדינה.

המנהלים ההזויים והבזויים של פסטיבל השחיתות בכרמיאל מצליחים לירוק בפרצופו של מבקר המדינה בחוזקה ובהנאה רבה ביותר, מאחר והם יודעים שאין במדינת ישראל אכיפה של חוקי המדינה ולמעשה כל דיקטטור יכול לעשות ככל העולה על רוחו.

העיר כרמיאל נשלטת מזה 28 שנים ברציפות על ידי דיקטטור!!!!

 
למעלה