כרטיסים לפסטיבל.

רחל עדן

New member
כרטיסים לפסטיבל.

שלום רב. קניתי מספר כרטיסים לפסטיבל ולצערי לא אוכל להגיע אליהם בגלל נסיבות אישיות.
אשמח למכור אותם:
4 כרטיסים למופע הסיום (ישיבה
4 כרטיסים למופע הפתיחה (ישיבה
זוג כרטיסים חלום ליל קיץ
זוג ארוס ופסיכה
georgian flying - זוג כרטיסים

הטלפון שלי הוא 0525323702
תודה
 
טיפש מי שקונה כרטיסים למופעי הפסטיבל

פסטיבל כרמיאל למרות שמו איננו פסטיבל מחול כלל, אלא מדובר למעשה בקומבינה של קומץ בודדים שבתחבולות ובדרכי עורמה עושקים את הקופה הציבורית על מנת שיוכלו להנות מאורח חיים ראוותני ולהרבות בנסיעות תענוגות לחו"ל.

ולמעשה כל מי שרוכש כרטיסים למופעי הפסטיבל, נותן את ידו לשחיתות ולעושק כספי הציבור שכאמור נעשקים בתחבולות ובדרכי עורמה ותוך כדי ניצול העדר האכיפה ההולמת במדינה.

במדינת ישראל אין כל אכיפה של חוקי המדינה ולכן כל קומבינטור יכול בתחבולות ובדרכי עורמה לעשוק את הקופה הציבורית כאשר הוא יודע שיד רוחצת יד ושמור לי ואשמור לך.... ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בפוליטיקאי ממולח שנמצא בשלטון למעלה מחצי יובל ברציפות ולמעשה מרגיש אצלו בבית בכל משרד ממשלתי שהוא הולך אליו...

ואתם הרוקדים, הרקדנים, המרקידים הפחדנים, הכוריאוגרפים של להקות המחול, המפיקים של מופעי הפסטיבל, אתם כולכם בשר תותחים!!! מנצלים אתכם ומשתמשים בכם לצורך ביצוע תחבולות בדרכי עורמה במטרה לחלוב את כספי הציבור. אתם לא מרוויחים כלום מהפסטיבל הזה והפסטיבל הזה לא מביא שום תועלת למחול העממי בישראל. מאז שנת 2013 אתם לא מקבלים אפילו קרדיט על פועלכם בפסטיבל. הפסטיבל מאז ראשיתו ב-1988 גרם למחול העממי בישראל רק נזק ולמעשה נזק בלתי הפיך.

לאחר שיסתיים עידן השליטה האבסולוטית של ממן וסלומון, תישאר רק אדמה חרוכה ולמעשה לא ישאר שום זכר לעבר.

עד מתי אתם תמשיכו לפחד ולחיות בפחד מהשליטים האבסולוטיים?
 

22BB

New member
אפשר להחזיר את הכרטיסים ולהזדכות, גם בזמן הפסטיבל עצמו

תתקשרי להיכל התרבות ותבטלי את הכרטיסים.
 
ועכשיו אפשר גם לשרשר להודעה שלך מסמכים של שלמה ממן

שרשור המסמך של שלמה ממן נועד לצורך בדיקת מספר הצפיות בהודעה זו המשורשרת לשרשור מת שלא ניתן עוד להקפיצו מעלה.

ולמרות המספר הנמוך ביותר של אלה שיטרחו בכלל ללחוץ על הודעה זו, המספר גבוה הרבה יותר ממספר אלה שישימו בכלל לב להודעה מסוג זה בפייסבוק. תפוז עדיף מהפייסבוק וטוב יותר מהפייסבוק ובנוסף גם הפרסומים בתפוז זוכים להיכנס למנוע החיפוש של גוגל. פייסבוק זה זבל!!! ולכן הוא נקרא בשם דרעקבוק!!!

בהצלחה!!!

 
למעלה