הצעה לדיון בנושא אתר רוקדים

ניתן ללמוד ממכתבו של ירון מישר על העדר שיתוף הפעולה של רבים

כלומר, רבים ממחברי הריקודים מסרבים לשתף פעולה עם ירון מישר ומסתפקים בהעלאה ליוטיוב של צילומים חובבניים ביותר ובאיכות גרועה ביותר.

אך יחד עם זאת, יש מחברי ריקודים שמשתפים פעולה באופן מלא עם ירון מישר וגם באים לצלם את הריקודים שלהם באיכות מקצועית.

אז ניתן לסכם את העניין בכך שהמצב של העוסקים בתחום ההרקדות הוא טוב ביותר ולמרות העדר שיתוף הפעולה של רבים מהעוסקים בתחום. שימו לב לכך שרבים מהעוסקים בתחום אף הצליחו להתאגד לארגון וגם משלמים דמי חברות לארגון שבו הם חברים.

ולמרות שירון מישר אינו מפיק רווחים כספיים מאתר רוקדים, הוא יכול להיות גאה ביותר ממה שיש לו כעת ומשיתוף הפעולה עם אלה שמסכימים לשתף איתו פעולה ולמרות שחלק מהעוסקים בתחום מסרבים לשתף איתו פעולה.

בתחום להקות המחול המצב שונה לחלוטין!!! שם אין שום אתר אינטרנט שניתן להתעדכן בו והתחום כולו מתנהל מזה שנים במחשכים ובאפלה מוחלטת. אף אחד מהכוריאוגרפים ומנהלי הלהקות לא מוכן לשתף פעולה עם אף אחד. הכוריאוגרפים של להקות המחול לא מסוגלים אפילו להתאגד לארגון מקצועי ובשיחה עם מורה למחול מאשדוד נאמר לי שהם שונאים האחד את השני שנאת דם!!!

בתחום ההרקדות יש כיום את:

1. אתר רוקדים
2. ארגון המרקידים
3. ארגון הרוקדים
4. האתר האוסטרלי

כך שהדבר מראה שיש שיתופי פעולה של העוסקים בתחום ההרקדות בין אם מדובר במרקידים ובין אם מדובר ברוקדים. המרקידים משלמים דמי חברות לארגון שבו הם חברים וחלקם אף משלמים מכספם הפרטי עבור נסיעות למפגשים וישיבות של הארגון. ומנגד חלק מהרוקדים משקיעים מזמנם ומכספם עבור פעילויות ארגון הרוקדים ועבור תפעולו ותחזוקתו של אתר האינטרנט של הארגון. ירון מישר ממשיך מדי יום ככל יכולתו לעדכן את אתר רוקדים. ואנחנו רואים שיש בתחום פעילות ענפה ופורייה ביותר ולמרות שרבים מסרבים לשתף פעולה עם ירון מישר.

בתחום להקות המחול אין כלום!!!! וכפי שכתבתי לעייל הכוריאוגרפים של להקות המחול שונאים האחד את השני שנאת דם!!! וזו הסיבה שהם לא מסוגלים אפילו להתאגד לארגון מקצועי כמו ארגון המרקידים.
 
כמו שאני רואה את זאת המקום היחידי בו ניתן להעלות ריקודים

שכמעט ונכחדו, הוא באתר רוקדים, בזכות התיעוד של ירון תראו לי בבקשה עוד מאגר המכיל את כל הריקודים שנרקדו לפני כ 30 - 40 שנה?
אם הייתם שואלים אותי אז, לא עלה בדעתי שיכחדו ריקודים שנרקדו על בסיס קבוע.
או שלא אזכור את הצעדים של אותם ריקודים, אז כשאני נתקלת בריקוד מהזמנים ההם אני מתעדכנת בתיעוד הצעדים, לריענון הזיכרון.
התודה על כך לירון, בנוסף לדעתי מי שלא ניכנס למאגר של ירון מפסיד אולי בעוד כמה שנים ריקודו לא ייזכר, האם יש בטחון מלא בהעלאתו ביו טיוב? לא יודעת? איך אומרים ימים יגידו.
 
אין כל אפשרות לדעת מה יהיה בעתיד...

ולנו אין כל אפשרות לפרסם מידע הצופה פני עתיד.

עם כל השינויים הטכנולוגיים והתפתחותם המואצת בעתיד הקרוב, ירון מישר יאלץ להשקיע הרבה מאוד כסף והרבה מאוד זמן עבודה לצורך שדרוגים באתר שלו על מנת להתאים את האתר לשינויים הטכנולוגיים המתרחשים כל הזמן ללא הרף. ומה יהיה אם הוא לא יוכל לממן את כל העלויות הגבוהות של השדרוגים?

ואם הוא כן יוכל להרשות לעצמו לממן את עלויות השדרוגים, האם זה יהיה לנצח?

מה יקרה בעתיד בעוד 30 שנה כאשר ירון כבר לא יוכל לממן עוד את השינויים הטכנולוגיים?

סביר להניח שביום שירון מישר יפסיק לשלם לחברת ההוסטינג (החברה שבה ממוקמים השרתים שבהם נמצאים קבצי מצגות הוידאו), חברת ההוסטינג תמחוק את הכל בהינף קולמוס.

ולכן בנסיבות העניין אין לנו כל אפשרות לחזות את העתיד בעניין זה.

ובאשר להקלטות המקור של שלמה ממן השמורות כיום בפורמט PCM (קבצי WAV של מאסטרים וחומרי גלם לפני בישול) אצל שמוליק באולפני גל קול, סביר להניח שביום בהיר אחד אולפני גל קול יציעו את הכל (או חלק) למכירה פומבית לכל המרבה במחיר. מדובר באוצרות של שלמה ממן מראשית שנות ה-80 שהוא בעצמו כבר שכח את רובם. מי שיצליח לרכוש את החומרים של שלמה ממן מאולפני גל קול, יוכל לעשות איתם כמעט כל דבר העולה על רוחו והשמיים הם הגבול...
 

EZCA

New member
אכן רק בזכות המצגות של אתר רוקדים של ירון מישר

אני מצליח ללמוד הרבה ריקודים.
בהרקדות השונות נרקדים הרבה ריקודים שנמצאים רק ביוטיוב ואותם אני לא יודע לרקוד,
כי במצגות יוטיוב המצגות עלובות ביותר ואם לפעמים יש בהן הדרכה,אז גם ההדרכה עלובה ולא מקצועית ברמה גבוה כמו ברוקדים.
גם המציאות בהרקדות השונות שאני מבקר בהן,אני רואה בפירוש שכל הריקודים החדשים שנרקדים בהרקדות ואין להן תיעוד ברוקדים,אז הרוקדים לא יודעים לרקוד אותם היטב ורבים מנסים בכוחות רבים להעתיק אותם עם השגיאות.
לדעתי זו צרות עין של קמצנות חולנית מצד אלה שמתנגדים להציג את ריקודיהם באתר רוקדים ואני גם חושב שזה גם לחץ מהבוס שהם עובדים איתו וחוששים שהוא יתנקם בהם אם הם יסכימו שירון יצלם את הריקוד שהם חיברו.
אחת הטענות הטיפשיות ששמעתי ממרקיד מפורסם היא, שזה אתר שמפרסם בעיקר את ירון מישר ולא אותנו מחברי הריקודים.
אז מה רצית מרקיד נכבד, שלא יפרסם את עצמו בצורה המקסימלית ביותר? האם רצית שישלם על עצמו בפירסום באתר רוקדים? זו תשובתו של אחד מגדולי המרקידים בארץ,שבעיני זו תשובה טיפשית ביותר.
 
למעלה