האם הנהלת הפסטיבל מגישה תצהירי שקר???

האם הנהלת הפסטיבל מגישה תצהירי שקר???

מעיון בדו"ח הביקורת שבוצעה בעמותת פסטיבל מחולות כרמיאל (ע"ר), עולות כמה שאלות חשובות ביותר:

האם בהנהלת פסטיבל מחול כרמיאל מגישים לרשויות המדינה תצהירי שקר בחתימתם של עורכי דין???

רק לאחרונה הוגשה על ידי הנהלת הפסטיבל הצהרה בדבר תיקון כל הליקויים שעלו בעקבות ביקורת העומק שבוצעה בעמותת הפסטיבל.

אך בעקבות עיון בדו"ח הביקורת, נראה לי שמדובר בהצהרות שקריות וכוזבות לחלוטין שנמסרו לרשויות המדינה במטרה לרמות ולהונות ועל מנת שתימשך התמיכה הכספית שמעבירה המדינה לעמותת הפסטיבל.

בדו"ח הביקורת נכתב במפורש:

"קיים חשש שהעמותה משמשת כעמותת צינור לצורך העברת כספים..."

זאת ועוד, בדיון פנימי שנערך בוועדת התמיכות המשרדית של משרד התרבות, עלה לדיון נושא העלמות הכספים מעמותת הפסטיבל. בעיריית כרמיאל לא ידעו להשיב למשרד התרבות ולא יכלו להשיב למשרד התרבות לאן נעלמו הכספים. ולכן לעניות דעתי ניתן לראות בכך כמעילה בכספי הציבור.

בסעיף מספר 4.3.1.13 בדו"ח הביקורת רשום שהעמותה הגישה הצהרה על כך שלא קיימות תביעות משפטיות שהעמותה צד בהן.

אך מחיפוש פשוט בגוגל ניתן למצוא לפחות שתי תביעות משפטיות שהוגשו נגד העמותה בשנים הרלוונטיות לעניין ביקורת העומק שבוצעה בעמותה. בעניין זה ראו קבצים מצורפים ממערכת נט המשפט של הנהלת בתי המשפט. אני מניח שעורך דין מקצועי ובעל ניסיון ועם גישה למערכת הממוחשבת של המערכת המשפטית, יוכל לאתר תביעות נוספות...

בסעיף מספר 4.3.1.12 רשום שהעמותה הצהירה על כך שהעמותה לא מעסיקה קרובי משפחה של חברי הועד או בעלי תפקידים בעמותה.

אך למרות זאת, למיטב ידיעתי העמותה כן מעסיקה או העסיקה בשנים הרלוונטיות לביקורת העומק בחורה צעירה בשם XXXXX XXXXX שהיא קרובת משפחה של מר XXXXXX XXXXX שהינו חבר הועד המנהל של העמותה ושימש גם כחבר מועצת העיר כרמיאל. בעניין זה ראו קובץ מצורף עם רשימת עובדי מטה הפסטיבל בשנת 2011. (קובץ זה לא מצורף לגירסה של פרסום זה).

לעניות דעתי מדובר בהצהרות שקריות וכוזבות שהוגשו ע"י העמותה ובמטרה לרמות ולהונות. וככל הנראה כך גם ההצהרה שהגישה העמותה לאחרונה למשרד התרבות בדבר תיקון הליקויים.

נשאלת פה השאלה בדבר היושרה והאתיקה המקצועית של עורכי דין העובדים בשירות הציבורי. אם עורכי דין נאלצים לחתום ביודעין על הצהרות שקריות וכוזבות, מה זה בדיוק אומר על אותם עורכי דין???

ומה זה בדיוק אומר על אותם אלה העושים בכספי הציבור ככל העולה על רוחם שנאלצים ללכת לעורכי דין על מנת לקבל הצהרות שקריות וכוזבות???

ושוב, מדובר בעיריית כרמיאל ובגופי סמך של עיריית כרמיאל שהינם חלק אורגני ובלתי נפרד מפעילותה של עיריית כרמיאל. זאת ועוד, העמותה העירונית מקבלת מדי שנה תמיכה כספית נכבדה ממשרד התרבות.

ולכן יש עניין ציבורי בפרסום הדבר וזכות הציבור לדעת!!!



 

EZCA

New member
חושף שחיתות יקר.כמעט כל המדינה חיה בשקר

פסטיבל כרמיאל זה טיפה באוקינוס השקרים.
לכן לתקן את העולם לא תוכל
ואם תמשיך אז יקראו לך דון קישוט איש למנשה
שנלחם בטחנות הרוח.
רוב חברי הכנסת גונבים עשרות מיליונים
ואולי מאות מיליונים
ואולי מיליארדים
אז בוא נשיר ונרקוד
ונעזוב את הגנבים הממולחים.
 
פסטיבל כרמיאל זה ההונאה היחידה בתחום המחול העממי בישראל

ולכן לא ניתן לטעון שמדובר בטיפה בים.

פסטיבל כרמיאל מאז ראשיתו השפיע על המחול העממי בישראל (לבמה) וגרם לו לנזק בלתי הפיך וזו השחיתות היחידה מאז שנות ה-80 בתחום המחול העממי בישראל.

כאן זה פורום ריקודי עם ולא פורום ריקודי פנאי וגם לא פורום ריקודים ישראליים ואף לא פורום מחול ישראלי. ריקודי עם זה פולקלור והם כוללים גם מחול פולקלוריסטי לבמה. ולכן כל מה שכתבתי וכל מה שאני כותב קשור לריקודי עם ואינך יכול לטעון שמדובר בטיפה בים.

פסטיבל כרמיאל זה השחיתות וההונאה הגדולה ביותר בתחום המחול העממי הישראלי מאז שנות ה-80 ולכן כאמור זה לא טיפה בים. זה 100% מהים!!!

את שלמה ממן לא מעניין כיום שום דבר חוץ מהכסף והתענוגות שהוא מקבל מכרמיאל. שאם לא כן, הוא היה בורח מכרמיאל כל עוד נפשו בו לפני למעלה מ-13 שנים והיה פונה לתחום הבמה המקצועית.

פסטיבל כרמיאל לא מביא לשלמה ממן שום תועלת אמנותית והוא גם לא יכול לקבוע שום דבר בפסטיבל כרמיאל ולא יכול להחליט שום דבר בפסטיבל כרמיאל. הכל נקבע על פי קריטריונים של עיריית כרמיאל ומשרד התרבות. שלמה ממן הוא רק קבלן מבצע המקבל תמורת עבודות הקבלנות שלו כסף וטובות הנאה שווי כסף. וכאמור אין לו שום תועלת אמנותית מקצועית מפסטיבל כרמיאל.

ובאשר לאנשים פרטיים אחרים כאלה או אחרים המנהלים עסקים פרטיים שלטענתם של כמה גולשים בפורום וכמה קולגות בתחום גרמו לתחום נזק בלתי הפיך,

מדובר באנשים פרטיים וזכותם לעשות מה שהם רוצים. כל עוד אנשים באים אליהם ורוכשים מרצונם את השירותים שהם מספקים בכסף (הרקדות), אין לאף אחד זכות להלין. זה כאמור עסק פרטי שלהם. בעניין העמותה שהקים פלוני אלמוני באמצעות אנשי קש, מדובר בעמותה פרטית ולכן לעניות דעתי אין לציבור זכות לדעת מה הולך שם בעמותה. לעניות דעתי פלוני אלמוני יכול לעשות בעמותה הפרטית שלו ככל העולה על רוחו ואין לציבור שום זכות בעמותה הזו. נקודה.

בכרמיאל המצב שונה לחלוטין וזאת מאחר ובכרמיאל מדובר ברשות ציבורית (עירייה) ובכספי ציבור. ולכן זכות הציבור לדעת!!!

זה לא טיפה בים!!!

זה 100% מהים ולמעשה הים כולו!!!

או במילה שלך, 100% מהאוקינוס כולו!!!
 

EZCA

New member
את שלמה היכרתי אישית מקרוב מאד כאדם ישר כמו סרגל

הגון ואוהב לעזור לזולת,מסתפק במועט שכל רצונו זה קודם כל ליצור ולהרקיד.
אני בטוח שהוא אוהב את העבודה שעושה בכרמיאל.
לשלמה יש לב רחב לאנשים ולא מתעסק בקטנות.
מה שבטוח ,שלמה לא אדם עשיר בכלל.
תן לו מזרון על הריצפה והוא ישן עליו.
יאכל פלאפל ושוארמה בדוכן ולא במסעדה.
לא תראה אותו לבוש בהידור,אלא בצניעות.
&nbsp
בנוגע למילה ריקודי עם.אמנם הריקודים שאנו רוקדים הם לא ריקודי עם
וגם מה שרוקדים על הבמה הם לא ריקודיעם,אבל לכל הריקודים שנוצרים
הודבק סתם ככה השם ריקודי עם ולא שם אחר,כי שם זה נוצר וממשיך להתקיים כבר90 שנים.
לכן לדעתי פורום זה יועד מההתחלה על ידי הנהלת תפוז לשמש פורום לרוקדים בהרקדות רגילות ובשום אופן לא להרקדות על הבמה.
אני אומר את זה כמו שאני גם אומר שאין דבר כזה עם פלסטינאי ובכל זאת קוראים להם פלסטינאים סתם ככה נדבק השם הזה על ידי הרומאים ששלטו בארץ לפני אלפיים שנים.לכן לא משנה מה נקרא פורום זה,אבל לא נועד לריקודים על במה ואנשים לא אמורים לדון פה על ריקודי במה שאנו הרוקדים הפשוטים לא מעניין אותנו בכלל מה עושים על הבמות.אני בעד שתפוז יפתח פורום לרוקדים ריקודים על במות.
&nbsp
 
כל מה שכתבת על שלמה ממן היה נכון פעם בשנות ה-80....

פעם בשנות ה-80 שלמה ממן היה אדם אחר לחלוטין שעסק ביצירה אמנותית ולא בעבודות קבלנות משנה כפי שהוא עושה כיום.

אבל פסטיבל כרמיאל מאז ראשיתו בשנת 1988 גרם לתחום המחול העממי בישראל נזק אדיר ובלתי הפיך ובנוסף גם פגע בכולם וגם שלמה ממן נפגע מהפסטיבל ההזוי בזוי הזה כפי שכולם נפגעו מהפסטיבל הזה. אם לא פסטיבל כרמיאל, סביר להניח ששלמה ממן היה נשאר אותו אדם כפי שהיה בשנות ה-80 שלפני הפסטיבל וכפי שתארת בהודעתך.

ובאשר לריקודים שרוקדים כיום בהרקדות,

הריקודים שרוקדים כיום בהרקדות אינם ריקודי עם כלל. ולכן הם אינם מעניינים אותי כלל. ולכן אני לא הולך להרקדות. ולכן אני נגד הרקדות. ההרקדות כיום הן למעשה מצעד הפזמונים ורוב המוסיקה בהרקדות כיום היא בעיקר שירים עבריים שנחתכו מתוך תקליטים מסחריים. זה לא ריקודי עם!!!

כשאני נפגשתי לראשונה עם ריקודי עם בראשית שנות ה-80 זה היה הרפרטואר:

הורה מדורה
הורה נרקודה
הורה חדרה
הרועה הקטנה
אל תירא
צדיק כתמר
שמחת העמל
קוראים לנו ללכת
בת הרים
סובבוני
קומה אחא
דבקה גלבוע
דבקה חמור
דבקה עוד
דבקה הלל
וכו.... ולכולם היה עיבוד אינסטרומנטלי!!!

וכיום?

כיום הכל שירים עבריים שנחתכו מתקליטים מסחריים. זה לא ריקודי עם!!!
 

EZCA

New member
אני לא חושב שיש הבדל בין הריקודים הישנים שהזכרת

לבין הריקודים החדשים .
בכולם חתכו את תוספת העיבוד בין החלקים ששימשו כמנוחה לזמר ששר אותם,
אלא שהישנים קצת ישנים יותר
ושניהם לא נחשבים באמת כריקודי עם.
ריקוד עם נוצר במשך מאות שנים על ידי העם .
כל אלה נחשבים כריקודים שרוקדים אותם לפי הצעדים
ולא משנה איך הם נקראים.
כל הריקודים במשך כל השנים עברו נסיונות על ידי הרוקדים חלקם יפים יותר וחלקם גרועים שנעלמו.
ההבדל היחיד ביניהם הוא הכמות.
כיום הכמות שנוצרת גדולה מאד,
אולי כי קל יותר לייצר בדיסקים זולים.
כמו שכיום נוצרים שירים הרבה יותר רבים בכמותם.
ככה זה בכל העולם עם השירים ולא רק שירים ישראליים.
תמיד חתכו את מה שלא מתאים לרקוד והשאירו רק את הלחן.
גם זה לא אומר שהריקודים של פעם יפים יותר מהריקודים של היום.
השנים עוברות וגם השירים והטעם שלהם משתנים במשך השנים.
 
כתבת עכשיו שטויות!!! יש הבדל אדיר בין הריקודים הישנים לחדשים

בריקודים הישנים שהזכרתי לא חתכו ולא היה צריך לחתוך!!! והמוסיקה מעולם לא שימשה לזמרים. המוסיקה עובדה (הלחן עובד) מלכתחילה במיוחד לריקודי עם ולריקודי עם בלבד!!!

לכל הריקודים שהזכרתי היה בראשית שנות ה-80 עיבודים מוסיקליים שעובדו במיוחד לריקודי עם!!!! אין מדובר כאן כלל בתעתיקים שהועתקו מתקליטים מסחריים של זמרים ולאחר מכן נחתכו על מנת להתאימם לריקוד, אלא כאמור בעיבודים מוסיקליים שעובדו במיוחד לריקודי עם ואף נמכרו בתקליטים לריקודי עם בחנויות התקליטים הרגילות בכל הארץ.

כל אדם באשר הוא וללא הבדל דת, גזע, מין, מנת משכל, מעמד חברתי, יכולת שכנוע, קסם אישי, כלומר, כל אדם ולללא יוצא מן הכלל שנכנס לחנות התקליטים יכול היה לרכוש את התקליטים הללו או לחילופין להאזין להם בחנות. גם כיום התקליטים האלה עם העטיפה הגרפית המעוצבת נמכרים בחנויות התקליטים בצורת דיסקים. אבל כיום בגלל השינויים הטכנולוגיים של השנים האחרונות שהשפיעו רבות על הרגלי הצריכה של הישראליים, יש רק חנות תקליטים אחת בישראל שמוכרת אותם. אני לא אזכיר את שמה בגלל האיסור לפרסם בפורום. אבל רק אומר שיש בחנות הזו הרבה מאוד אוצרות מוסיקליים ובין לקוחותיה המובחרים של החנות יש לקוח ששמו שלמה ממן.

רוצים עוד רמז לחנות? בחנות יש קופה רושמת ממוחשבת של בית תוכנה ישראלי מפורסם ביותר שהמניות שלו נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב וגם בנסד"ק. לפני כמה שנים נרכש בית התוכנה על ידי ענקית מחשוב אמריקאית.

עוד רמז? מספר המסוף של תוכנת אשראית 96 (התוכנה לסליקת כרטיסי האשראי הפועלת כממשק המתממשק לתוכנת הקופה הרושמת) בבית העסק מתחיל בספרות 620 ולפניהן הקידומת -POS. כלומר, POS-620XXXX.

עוד רמז? מספר העוסק מורשה הוא מספר תעודת הזהות של בעל החנות.

*******************************************

וכיום???

כיום כמעט הכל סובב סביב הזמר העברי והריקודים (החדשים) כיום מבוססים על שירים עבריים שנלקחו מתוך תקליטים מסחריים של זמרים שונים.

אבל פעם עיבדו במיוחד מוסיקה לריקודי עם שגם הופצה ונמכרה בתקליטים מיוחדים לריקודי עם.

התקליטים לריקודי עם של דב זעירא ישרדו לדורי דורות וזאת מאחר ודב זעירא דאג לשמר (מלשון שימור) את החומרים שלו על פי קריטריונים ותקנים מחמירים ביותר של ארגוני הצליל בעולם ואף דאג להפקיד את החומרים שלו בספרייה הלאומית בירושלים.

בקטלוג הספרייה הלאומית בירושלים החומרים של דב זעירא מקוטלגים כריקודי עם ישראליים והם משמשים כחומר לצרכי עבודתם של חוקרים שונים.

כל שאר החומרים של "תנועת ריקודי העם" שאינם נמצאים בספריות הלאומיות ובארכיונים הציבוריים, סביר להניח שביום בהיר אחד לאחר מותו של הבעלים שלהם, הם יגיעו אל מכולת האשפה.

ובאשר לחומרים המוסיקליים המקוריים של שלמה ממן ששמורים כיום היטב באולפני גל קול בבני ברק. כיום אין לדעת מה יהיה ביום שחברת גל קול תפסיק את פעילותה. אנחנו צריכים לקוות שחברת גל קול תמשיך לפעול לנצח נצחים, שאם לא כן, אז כל החומרים של שלמה ממן יכחדו לעד וללא כל תיעוד... החומרים של שלמה ממן שנמצאים כיום אצל אנשי מחול שונים אינם תקניים* כלל וגם נשמרים בצורה שאינה הולמת. (* - תקניים מלשון תקן)

אולפני גל קול שומרים כיום על כל החומרים של שלמה ממן על פי התקנים המחמירים של איגוד ארכיוני הצליל בעולם. וכך גם הספרייה הלאומית בירושלים. ואילו כל שאר אנשי המחול בישראל אפילו לא יודעים מה זה תקן ומה זה שימור ומה החשיבות בשימור.

אין כל צורך להוסיף על כך שכל העוסקים כיום במחול מתנגדים לשימור ובזים לשימור. הם מפחדים שהשימור יזיק להם....
 
למעלה