מי מכיר מי יודע - Cynodon dactylon ?

rak dan

New member
מי מכיר מי יודע - Cynodon dactylon ?

Cynodon dactylon - יבלית, צמח רע שתלטן ! רב-שנתי שכיח ומטריד מאוד בפרדסים, בשדות, בדשאים ובגינות. מתרבה הן על ידי זרעים והן על ידי קני שורש, המתפשטים מתחת לפני הקרקע עד לעומק של מטר . ועל כן נחשב ל "עשב שוטה." צמח זה הוא בעל יכולת שרידות גבוהה והדברתו קשה ביותר.

יוסף גורקה, אין עליך איש יקר ! ניכסת לך אישית, את הפורום, את המחול העממי, את הפקות והקלטות המקור, את פסטיבל כרמיאל, וגם העלת בשורשיך את שלמה ממן וירון מישר, שיבורכו ויחיו חיים ארוכים.

נכון שעולמנו פעם היה שטוח וישר ואחר כך כאילו נהיה כזה עגול, לאחרונה אתה הוא שגילית שהוא במצבו העגום עקום, דאגתך וחרדתך הקיומית עד מתי ? ?
 
בקרוב אני אחשוף מי מימן את מופע ההצדעה ליואב אשריאל....

בתאריך 21/06/2016 התקיים בתיאטרון גבעתיים מופע הצדעה ליואב אשריאל בבימויו ובהפקתו של שלמה ממן ובהשתתפות זמרים.

כעת יש ברשותי את פרטי העמותה שמימנה את המופע, אבל בטרם אחשוף את שמה אני רוצה לבדוק באיזה עמותה בדיוק מדובר ומיהם האנשים העומדים מאחורי העמותה והאם העמותה קיבלה בשנים האחרונות תמיכה ממשרד ממשלתי ובמקרה שכן על פי איזו תקנה תקציבית הועברה התמיכה לעמותה.

בדיקות שכאלה לוקחות כידוע זמן.

בכל מקרה יש ברשותי את שם העמותה ושמה יפורסם כאן בפורום גם אם אני לא אצליח להשיג נתונים נוספים אודות פעילות העמותה.

כך או כך,

משיחת טלפון שקיימתי הערב עם עובדת בכירה ביחידת החשבת הכללית במשרד האוצר, נמסר לי שדו"ח הביקורת בעמותת הפסטיבל יועבר אלי בימים הקרובים.

המשך יום נעים לכולם.
 

אליק 31

New member
מאד עצוב שלאיש הזה אין מינימום של כבוד עצמי

אין בו רגישות וביקורת עצמית
אינו חש כי הוא לא רק שאינו מעניין איש בחשיפות שלו
אלא כי הוא גם ממאיס את עצמו.

בארצות הברית
יש להתנהלות שלו כלפי שלמה ממן הגדרה
ההגדרה היא עבירה פלילית:
העבירה היא STALKING
בארה"ב,, את האיש הזה שרודף את שלמה ממן
היו מזמן כולאים אותו מאחרי סורג ובריח
והואיל ואנחנו בישראל, ואין כאן חוק מקביל לחוק האמריקאי,
אנחנו נאלצים להכיל את האיש הזה
כשם שאנו מכילים את חנין זועבי.
 
תודה לשלמה ממן ולירון מיישר על ערב ההוקרה ליואב אשריאל

אני שמח לנצל את הבמה הקטנה שיש פה להודות בראש ובראשונה לירון מיישר מאתר רוקדים שאילולא הוא עד היום הייתי עומד על מפתן תיאטרון גיבעתיים ולא זוכה להכנס.הותיקים כאן עדיין זוכרים שהיו ביננו לא מעט חילוקי דיעות ובטעות גם העליתי סרטים ששיכים לירון מיישר וגם מהם הוא מתפרנס.כל שנה שתעבור תעיד עד כמה הסיפרייה שלו היא אוצר של זיכרון לענף שלנו.
גם לשלמה הודיתי במקום אחר על ההופעה באותו הערב האולם היה מלא מפה לפה והכרטיסים אזלו חודש מראש.
יישר כח
 
חחחחחחחחחחחחחחח


אתה אדם מצחיק ביותר!!!!

אם רק היית מכיר את שלמה ממן כפי שהוא היה ופעל בשנות ה-80, היית מגיב בצורה שונה לחלוטין.

ובאשר למר ירון מישר,

לעניות דעתי ירון מישר צריך להודות מקרב לב ליואב אשריאל (וגם למישאל ברזילי ויהודה עמנואל). סביר להניח שאם לא יואב אשריאל (והכמויות המסחריות המטורפות של ריקודים חדשים שהוא הפיץ בהשתלמויות המסחריות שלו), אז ככל הנראה ירון מישר לא היה צריך להקים בראשית שנות ה-80 את מרכז ההקלטות לריקודי עם. ואם הוא לא היה מקים את מרכז ההקלטות, אז יתכן שכיום לא היה את אתר רוקדים.

אבל במחשבה שניה יתכן ואולי גם לא היה צריך בכלל את אתר רוקדים. וזאת מאחר ואולי לא היו ריקודים חדשים בכמויות מטורפות ביותר אם יואב אשריאל לא היה מייצר אותם בהשתלמויות המסחריות שלו.

חומר למחשבה!!!

בכל מקרה, השם יואב אשריאל לא עושה לי את זה. האסוציאציה הראשונה שעולה לי בראש כאשר אני רואה את השם יואב אשריאל היא השתלמויות מסחריות להפצת ריקודים חדשים ובעיקר ריקודים המבוססים על שירים עבריים שנחתכו מתקליטים מסחריים. ובעיקר דוגמה שלילית שנתן יואב אשריאל לתלמידו מישאל ברזילי שגם הוא הפך להיות מאוחר יותר למפיץ של ריקודים חדשים בכמויות מטורפות....

אבל מה בכלל אתה יודע ממה שהיה פה פעם?

כמדומני אתה הגעת לתחום רק בשנות ה-2000 אחרי המבול... ואין לך כל שמץ של מושג מה היה פה פעם...
 
למעלה