מי הגרפיקאי שממנו יצא קובץ התחרות של חיים מילשטיין?

מי הגרפיקאי שממנו יצא קובץ התחרות של חיים מילשטיין?

בדף הבית באתר ארגון המרקידים פורסם תקנון התחרות בפסטיבל מחול כרמיאל 2016 אותה מפיק מר חיים מילשטיין. הקובץ הוא קובץ גרפי מקורי בפורמט jpeg. ומאחר ומדובר בקובץ גרפיקה מקורי של הגרפיקאי שלא עבר שום שינוי, הוא מכיל גם נתוני XMP בפורמט XML שאותם ניתן ליצא לקובץ טקסט.

מעיון בנתוני ה-XMP שנמצאים בקובץ הגרפי ניתן לראות את נתיב הקובץ הבא:

/Users/Brosh/Desktop/333עליזה תקנון.psd

שימו לב למשתמש בשם Brosh. מדובר למעשה בשם משתמש שהוא המילה הראשונה בשם של עסק פרטי ששמו ברוש תקשורת חזותית (פטב). העסק הפרטי בשם ברוש הוא בבעלותו המלאה של המעצב הגרפי אמיר בסו שהוא גם עובד בהיכל התרבות בכרמיאל וסביר להניח ששם במשרדו שבהיכל התרבות הוא מעצב את כל העיצובים הגרפיים שלו עבור פסטיבל מחול כרמיאל וגם עבור לקוחותיו השונים שבינהם נמצא גם שלמה ממן.

אז עכשיו אנחנו יודעים שהמעצב הגרפי או נכון יותר לומר האדם שממחשבו יצא הקובץ הגרפי הוא מר אמיר בסו עובד היכל התרבות בכרמיאל שהוא גם עוסק מורשה ובעל עסק פרטי לעיצוב גרפי. בואו ונמשיך עכשיו הלאה.

שימו לב לעייל שבנתיב הקובץ רשום קובץ בפורמט PSD ששמו עליזה תקנון333. ולמי שעדיין לא יודע מי זו עליזה, אז אני אגלה שמדובר בגברת עליזה רוזן שהיא גם דוברת ארגון המרקידים וגם חלק אורגני ובלתי נפרד ממטה הפסטיבל בכרמיאל הממוקם במשרדי היכל התרבות בכרמיאל.

קובץ הגרפיקה המקורי הראשון של הגרפיקאי אמיר בסו לפני היצוא לפורמט jpeg היה קובץ גרפי בפורמט PSD שקיבל את השם הזמני עליזה תקנון333. שימו לב שהקובץ הזמני היה ממוקם בשולחן העבודה.

ועכשיו בואו ונמשיך הלאה,


השם המקורי הראשון של הקובץ הוא: עליזה תקנון

הקובץ נוצר לראשונה בתאריך 17/04/2008 בשעה 14:19 ובאמצעות התוכנה Adobe Illustrator CS4. לאחר תאריך זה הקובץ עבר שינויים שונים ונסגר סופית בגירסה האחרונה לפני הפסטיבל לשנת 2008 בתאריך 26/06/2008 בשעה 06:08. בעניין זה ראוי להדגיש ולציין שלמיטב ידיעתי בשנת 2008 אמיר בסו לא עבד עדיין בהיכל התרבות בכרמיאל וככל הנראה השינוי בשעה 06:08 בבוקר בוצע ממשרדו או מביתו. יתכן גם שאולי הקובץ נוצר בכלל בשנת 2008 על ידי גרפיקאי אחר, אולי מורן בויס?

בתאריך 16/10/2008 בשעה 14:20 בוצע שינוי בקובץ, ככל הנראה הורדת טקסט והשארת דף ריק עם סמלילים בלבד. ולאחר מכן השינוי הבא בקובץ בוצע רק בתאריך 19/06/2015. הקובץ נסגר סופית לאחרונה בתאריך 19/06/2016 בשעה 18:34 ובאמצעות התוכנה Adobe Photoshop CS4 Macintosh.

לנוחיותכם מצורף קובץ ה-XML עם כל נתוני ה-XMP שנמצאים בקובץ הגרפי של עליזה רוזן.

מעניין האם הקבצים שיצאו בעתיד ממר אמיר בסו ו/או יפורסמו בעתיד באתר ארגון המרקידים ימשיכו להכיל את נתוני ה-XMP או שמעתה ואילך הגרפיקאי אמיר בסו יאלץ להסיר אותם וגם לבזבז את זמנו על הסרתם. נחיה ונראה...
 
השתלמות קדם כרמיאל 2016 בהפקת ירון מישר ושלמה ממן

הפעם אני אציג וגם אנתח לפרטי פרטים את נתוני ה-XMP שנמצאים בקובץ הגרפיקה שהועלה לאתר רוקדים של ירון מישר שבו מפורסמת השתלמות קדם כרמיאל 2016. הפעם ירון מישר העלה לאתר האינטרנט הפרטי שלו קובץ גרפי הכולל נתוני XMP שמהם ניתן לדעת מי המעצב הגרפי של הפלייר הפרסומי.

ובכן ידידים נכבדים ויקרים, שימו לב לנתיבים השונים של הקבצים הבאים החושפים חלק מסודותיו של שלמה ממן. רק הערה קטנה לחסרי הניסיון, העברית יוצאת הפוכה כפי שאני אפרט להלן (לוגו ממן הפקות הוא שם הקובץ). כמו כן, עקב העברית ההפוכה אני נאלץ להדגיש את שמות תיקיות הקבצים בעברית ולכן כל השמות המודגשים הם שמות של תיקיות קבצים ולא שמות של קבצים ואילו מה שבעברית ולא מודגש זה שם הקובץ וזאת כאמור בגלל העברית ההפוכה (אנגלית ועברית לא הולך טוב ביחד וביחוד כאשר הכתיבה היא משמאל לימין):

/Users/Brosh/Desktop/work 2016/שלמה ממן/ראשלצ שלמה/2323233.psd

/Users/Brosh/Desktop/רוקדים מפגש חול/logo-rokdim-Red-RGB.psd

/Users/Brosh/Desktop/רוקדים מפגש חול/QR הרשמה להשתלמות.jpg

/Users/Brosh/Desktop/רוקדים מפגש חול/לוגו ממן הפקות.psd

/Users/Brosh/Desktop/פסטיבל מחול 2016/ךל.psd

אז נתחיל:

1. כפי שניתן לראות גם קובץ הגרפיקה של השתלמות קדם כרמיאל 2016 הופק על ידי מר אמיר בסו מהיכל התרבות בכרמיאל.

2. אמיר בסו הוא המעצב הגרפי של שלמה ממן. שימו לב לתיקיית הקבצים בשם work 2016 (עבודה 2016) שנמצאת בשולחן העבודה ובתוכה נמצאת תיקיית קבצים בשם 2323233 ובתוכה נמצאת תיקיית קבצים בשם שלמה ממן ובתוכה נמצא קובץ בפורמט PSD ששמו ראשלצ שלמה (העברית כאמור הפוכה). סביר להניח שבתיקיית הקבצים בשם work 2016 נמצאים כל האובייקטים לגרפיקה של כלל לקוחותיו הפרטיים של אמיר בסו שאיתם הוא עובד באופן שוטף. כמו כן, שימו לב לשם ראשלצ שלמה שממנו ניתן להסיק שגם הפלייר של ראשון לציון הופק על ידי מר אמיר בסו שכיום הוא כאמור המעצב הגרפי של שלמה ממן.

3. בשולחן העבודה קיימת תיקיית קבצים בשם רוקדים מפגש חול ובתוכה הקבצים הבאים: logo-rokdim-Red-RGB.psd (לוגו רוקדים בצבע אדום RGB), QR הרשמה להשתלמות בפורמט jpeg (קוד QR), לוגו ממן הפקות בפורמט PSD.

4. בשולחן העבודה קיימת תיקיית קבצים בשם פסטיבל מחול 2016 ובה קובץ בפורמט PSD ששמו ךל. סביר להניח שזוהי תיקיית הקבצים שבה נמצאים האובייקטים לגרפיקה של הפרסומים של פסטיבל מחול כרמיאל 2016. אמיר בסו הוא כאמור המעצב הגרפי של הפסטיבל.

השם המקורי הראשון של הקובץ הוא: מפגש רוקדים.
שם נוסף לקובץ: “ממן הפקות” ו”רוקדים”.

הקובץ נסגר סופית לאחרונה בתאריך 20/06/2016 בשעה 20:14 באמצעות התוכנה Adobe Photoshop CC 2015 (Windows).

לנוחיותכם מצורף קובץ ה-XML עם כל נתוני ה-XMP שנמצאים בקובץ הגרפי של מפגש הרוקדים.

מעניין האם הקבצים שיצאו בעתיד ממר אמיר בסו ו/או יפורסמו בעתיד באתר ארגון המרקידים ימשיכו להכיל את נתוני ה-XMP או שמעתה ואילך הגרפיקאי אמיר בסו יאלץ להסיר אותם וגם לבזבז את זמנו על הסרתם. נחיה ונראה...

את התמונה מתיקיית פסטיבל מחול 2016 אני אצרף בהמשך להודעה זו אם אני אמצע אותה בתוך החוברת הפרסומית של הפסטיבל שפורסמה בפורמט PDF. מקבצים בפורמט PDF ומקבצים בפורמט SWF (ואפילו מקבצי MP3) ניתן לחלץ את התמונות.בקלות. אך עם תמונה בפורמט JPEG לא ניתן לעשות כלום.
 
למעלה