"חבריקו" משדרג הרקדה בארגון ימי הולדת לכל.

rak dan

New member
"חבריקו" משדרג הרקדה בארגון ימי הולדת לכל.


זה קורה באמיתי, הפיצוץ התורני בהרקדות המיוחדת שלו. עד עכשיו "חבריקו" הקדיש את הרקדותיו לחבריו היוצרים הותיקים. בסופ"ש זה הוא הפיל עלינו בהפתעה, הרקדה שמוקדשת כולה למסיבת יום הולדת לרוקד אחד. יום הולדת בהרקדה זה לא דבר חדש, אלא שהרוקד הידוע והחביב א---ן מתגורר בכלל בבאר שבע. כך גם אורחיו וחברותיו הרבות שנסעו לכבודו במשך שעה, את כל הדרך ובחזרה, והגיעו בהמוניהן, לחגוג במיוחד דוקא בהרקדה אצלנו ? ?
אז מה מיוחד יש בו "בחבריקו", אולי זה הכשרון שלו לפלצנות עממית יחצ"נית.

רק בהרקדות אצל "חבריקו", תחגגו אירוע יום הולדת משודרג:
צוות מקצועי
- המרקיד צריך להיות בעל הכשרה בתחום התנועה, ריקוד ותיאטרון. כמרקיד מקצועי בעל ידע נרחב בתחומים שונים, כך שיוכל ליצור בהתאמה אישית לכל אחד את האירוע הטוב ביותר. המרקיד צריך להיות סמכותי, בעל כריזמה, יכולת ארגון וסדר, ויכולת אימפרוביזציה מתוך הבנת נפשו של הלקוח/ה הרוקד/ת.
מוסיקה והגברה - המרקיד אינו יכול לתפקד כ-די ג'י, תקליטן בלבד. הוא חייב להיות בעל כישורי זימרה אישים מעולים, מבלי שיזייף בקולו העגום במערכת ההגברה. מרקיד מקצועי יודע לבדר את אורחיו ולא למכור לקהל בדיחות קרש בגרוש.
הצד הקולינרי - חשוב להתאים את הכיבוד לכמות הדרושה ולתאבון ורעבון הרוקדים. יש לאזן בין מתוקים למלוחים. אפשר לפתוח שולחן ולקשטו באופן מיוחד, מה שיוסיף נופך ויופי לעיצוב האירוע לפי נושא.

א---ן היקר ואורחיו הנכבדים, מקווים שנהנתם בהרקדה ובחברתנו. הלואי שנחגוג ביחד את יום הולדתך בהרקדה גם בשנה הבאה.

"חבריקו" וכולנו מאחלים, שיהיה לך במזל טוב !
 

rak dan

New member
"חבריקו" מה יגידו על כך בעיריה


כידוע שולטת בעיריה קואליציה בהנהגת ראש עיר מתנועת ש"ס. מענינת מה תהיה תגובתם והתייחסותם, לקיום אירוע יום הולדת של "חוצנים", כאלה שאינם משתתפים קבועים בהרקדה, זאת כחלק מקיומה של הרקדה רגילה במתנ"ס. האם זה נכלל כאופציה בהסכם השכירות עם חברת המתנ"סים העירונית. האם מותר להכניס לתחומי המתנ"ס, כיבוד שהוכן בעיר אחרת. ויכול להיות ספק במידת הכשרות שלו, גם לא ידועים תנאי הקירור התברואתיים ואיך הובלו העוגות עד הלום. כשאתה מתחיל לארגן אירועים יזומים בהרקדה אצלך, יש לכך השלכות ואתה לוקח על עצמך אחריות לכל מיני היבטים. מה תסביר לממונים בעיריה, בעבור מה שילמו המוזמנים כאלה שבאו במיוחד מבאר שבע . על הכרטיס בכניסה, להשתתף בהרקדה או לחגוג מסיבת יום הולדת, הכי נכון שתגיד להם שזה "פרווה", גם וגם.

כשמרקיד נוהג להתייחס להרקדה, כאילו האירוע מתקיים בין כותלי ביתו הפרטי, בחברת אורחיו האישיים, ועוד עושה מה שבא לו, חופשי חופשי. איך אפשר להבחין האם זאת מידה של חוצפה, או סתאאאם חארטא.
 
למעלה