קובץ גרפיקה מספר 1 של פסטיבל כרמיאל לשנת 2016

קובץ גרפיקה מספר 1 של פסטיבל כרמיאל לשנת 2016

Image Date: 2016-05-31 10:56:50 (no TZ)
Software: paint.net 4.0.9


 
עושים ביד...

אתה נראה לי מהרקדנים האלה שמקטרים ומלינים על התנאים הירודים שהפסטיבל מעניק לרקדני הלהקות, אבל למרות זאת נראה לי שאתה ממשיך ללכת לפסטיבל הזה.

אז כדאי שתתחיל להיות גבר בוגר ותתחיל להחרים את הפסטיבל ולא להגיע אליו. תארגן קבוצה של רקדני להקות ותחרימו את הפסטיבל הזה שאם לא כן אז השחיתות הזו תימשך עוד שנים מאחר ובמדינת ישראל אין אכיפה הולמת ובנוסף גם כל הכוריאוגרפים ומנהלי הלהקות מלקקים את התחת של אהרון סלומון ושלמה ממן.

אם אתה רוצה שינוי אמיתי בפסטיבל, אז השינוי מתחיל בצעד קטן שבמחשבה ראשונה נראה כחסר כל משמעות. אבל אם תצליח לארגן קבוצה של רקדנים שיחרימו את הפסטיבל ולא יגיעו אליו, אז השינוי יהיה קרוב.

ואל תפחד מכך שיעיפו אותך מארגון המרקידים או מהלהקה של רחל ויצמן או מהמופעים בהפקת שלמה ממן. תהיה אמיץ וגבר אמיתי ולא נקניק שמפחד מהצל שלו.

אחת הסיבות לשחיתות בפסטיבל היא שכולם (כל המשתתפים) מפחדים מהצל שלהם ומשכך הם מפחדים להביע את דעתם.

אם הכוריאוגרפים המשתתפים בפסטיבל לא היו נקניקים שמפחדים מהצל שלהם, הם היו מתארגנים ומגישים בחודש דצמבר 2014 עתירה לבית המשפט לעניינים מנהליים על ההצגה הגדולה והבזויה שהיתה אז בעניין בחירתו של המנהל האמנותי שכאמור היתה לא יותר מאשר הצגה בשביל הפרוטוקול שאף אחד אפילו לו טרח לקרוא אותו.

ובכל מקרה וגם אם היו מפסידים בעתירה (הרי בבית המשפט בישראל אין כל צדק וצריך הרבה מזל...), אם הכוריאוגרפים לא היו נקניקים המפחדים מהצל שלהם, הם היו מחרימים את הפסטיבל!!!!

אבל כך זה שכולם נקניקים המפחדים מהצל שלהם וחושבים שהם המציאו את העולם וכל היום עסוקים בללקק את התחת ולהתחנף...
 

dudusapir

New member
טעות בידך

אין קשר בין הלוגו שהעלת לשטויות שאתה רושם.
אני כבר שנה לא רוקד בלהקת המחול של רחל ובטח לא מופיע בפסטיבל בגלל התנאים. אגב, ענין התנאים הגיע גם לעיתון לפני שנה ע"י אחד מחבר הלהקה ואנוכי.
לך יש בעיה עם הפסטיבל ובכל זאת לא הצלחת לארגן כלום נגד הפסטיבל, אלא מכתבים והרבה פוסטים כאן שלא מזיזים לאף אחד אם לא שמת לב.
אתה מאשים כוראוגרפים שאפילו לא יודעים על מה אתה מדבר.
לקהל כיף להגיע, לרקוד ולהנות מהפסטיבל ומעשרות מופעי המחול המגוונים. ואם לא מצאת מופעי מחול, כנס לאתר של הפסטיבל.
 
לא הצלחתי עדיין לארגן כלום נגד הפסטיבל בגלל

שכל הכוריאוגרפים של להקות המחול ממשיכים ללקק את התחת של שלמה ממן ואהרון סלומון ולמרות שהם יודעים בוודאות מוחלטת שפסטיבל כרמיאל זה שחיתות ולמרות שהם יודעים ש"בחירתו" של שלמה ממן היתה למעשה הצגה אחת גדולה בשביל הפרוטוקול שאף אחד אפילו לא טרח לקרוא אותו.

כל הכוריאוגרפים יודעים היטב על מה אני מדבר אבל למרות זאת בוחרים לשתוק כמו דגים מאחר והם מפחדים להביע את דעתם מחשש שלא יוכלו להופיע בכרמיאל. וזו אגב הסיבה שאף אחד מהמשתתפים בהליך הבחירה למנהל האמנותי לא הגיש עתירה לבית המשפט ולא שלח תלונות למשרדי הממשלה. הם מפחדים!!!

הם מפחדים פחד מוות!!!

כנ"ל גם לגבי המרקידים הרבים חברי ארגון המרקידים. כנ"ל גם לגבי יו"ר הארגון לשעבר שעזב את הארגון בטריקת דלת (אני לא אזכיר את שמו). כולם מפחדים!!!

זוהי האמת ולמרות שהיא נשמעת הזויה ביותר וקשה לקבל אותה. רובם מעדיפים לטמון את ראשם בחול. בעתיד כאשר יסתיים עידן שלמה ממן בכרמיאל תישאר רק אדמה חרוכה. ומאוד כואב שאדם שהקים בראשית שנות ה-80 אימפריה של להקות מחול פולקלוריסטיות בכל הארץ, הרס והחריב במו ידיו את מפעל חייו ורק בשביל בצע כסף וטובות הנאה.

אם יש מישהו שטוען או חושב ש"בחירתו" של שלמה ממן לא היתה הצגה בשביל הפרוטוקול אלא בחירה מקצועית, אז שינמק מדוע ולמה שלמה ממן מועדף על פני אחרים במשך כל כך הרבה שנים. מדובר בגוף ציבורי הנתמך מכספי משלם המיסים שהוא חלק אורגני ובלתי נפרד מעיריית כרמיאל ולכן זכות הציבור לדעת!!!

הקהל שמגיע לפסטיבל כרמיאל זה עדר של שוטים!!!

כתבת: "עשרות מופעי המחול המגוונים", אין בפסטיבל ההזוי והבזוי הזה אפילו מופע מחול אחד שהוא מופע פולקלור רפרטוארי. אפילו תכנייה אין יותר לפסטיבל מאז שנת 2013. ולכן אין מה לחפש בפסטיבל הזה ורק שוטים ולקקנים וכל מיני בעלי אינטרסים ממשיכים ללכת לפסטיבל הבזוי הזה.

חובבי פולקלור לא מגיעים לפסטיבל הבזוי הזה!!!
 
למעלה