המרקיד "חבריקו" שעושה טובות אחרי שעת חצות ?

rak dan

New member
המרקיד "חבריקו" שעושה טובות אחרי שעת חצות ?


אין לי כבר כוח להתווכח עם השפוטים על המרקיד ה-'חברמן' שלהם. תגידו גם אצלכם זה ככה? או שזה קורה רק אצלו בהרקדה של המרקיד 'חבריקו' הידוע, שעושה טובות מאחורי השעת חצות עד הסוף שנגמרת הרקדה.

ברגיל ידוע שעלית הזוגות הרוקדים שנשארים עד לסוף ההרקדה באחת בלילה, זוכים ליחס מפנק מהמרקידים ומקבלים בצ'ופר, השמעה של רפרטואר מיוחד ושונה. אבל 'חבריקו' שם את המחשב ומערכת ההגברה על אוטומט ופשוט נוטש את הבסטה שלו. שלא תחשבו שאצלו זה "פונקט" בדיוק ה-24 על הדקה, ה-חברמן הלו"ז והשעון בהרקדה הם מימלא לא בראש אחד. אז עשר דקות אחרי השעת חצות, גג רבע שעה, המרקיד מתחיל בהתקפלות ובפעילות פינוי הציוד שלו מהאולם: מפרק רמקול אחד מתוך השניים והווליום נשאר על העוקם באוזן אחת. הוא אוסף ומקפל את הכבלים, לוקח את כלי הארוחה והכיבוד, את מחמי השתיה והציוד שלו, מוביל הכל מחוץ לאולם ומעמיס אותו לרכבו. זאת בעת שעדין רוקדים באולם לפחות 25 זוגות נבחרים, ואילו הוא רק נוכח בכאילו.

כן יודע, שלא תמיד אתם מאמינים למה שאני כותב ומתאר על התנהלות המרקיד 'חבריקו' באותה הרקדה. על כן הנכם מוזמנים לבוא לבקר באולם ולהווכח במו עיניכם בהתרחשות ההזויה של שעת חצות, וביחס האישי החברי והמשפחתי שמעניק החברמן לרוקדיו לטענתכם הדווקנית.
 

rak dan

New member
אליק רוקד באותה ההרקדה, ממש כמו גצל שם בוורשה.


כתב: דן אלמגור, שר: רפי גרנות

רב גצל נולד בחלם כמובן וכל ימי חייו בשקט גר שם אך יום אחד החליט הגיע כבר הזמן ללכת להציץ מה יש בוורשה. בבוקר מן הבית התגנב אמר ברכה וחיש הרים הברך אך אחרי שעה הוי, גצל התעייף החליט לישון קצת בצדי הדרך. אולם לפני שהוא שכב החליט לחלוץ את נעליו כשחרטומן כך מכוון לעבר וורשה כמובן. אך לא חלפה שעה קלה עברה בדרך עגלה והיא הפכה מבלי משים את כיווני החרטומים הפכם שוב לחלם. וכאשר הקיץ רב גצל משנתו ראה קרבה כבר שעת הצהריים והוא המשיך לצעוד אל הכיוון אותו הראו לו חרטומי הנעליים.

הלך כשעה פתאום ראה הנה רואים את וורשה המהוללת עמד והשתומם אף פעם לא ידע שוורשה זו דומה כל כך לחלם. אותו ההר, אותו נהר אותו בית כנסת בכיכר אותו גבאי, אותו הרב אותו חייט, אותו קצב אותו הרחוב כמו שם הרחק אותו הבית בלי ספק אותה אישה, אותו הקול "נו גצל, בוא כבר לאכול". החליט אז רב גצל נו היא ודאי טועה גם לה יש גצל מעניין רק מי הוא אך עד שיחזור הוורשאי שלה פנים רק אעמיד שזה אני הוא נכנס בלאט, אותם הרהיטים אותו החדר כמו נברא בצלם אותה הארוחה, אותם הילדים הכל כל כך דומה לחלם.

אולם בבוא העלטה והיא הציעה המיטה אחז בו מן הרהור מביש שהיא בעצם אשת איש אך הוא פחד פן תגלה שהוא איננו גצל'ה לכן הוא לא סיפר לה גם כשהיא קרבה אליו דומם כמעט כמו בחלם וכך עברו ימים, חלפו מספר שנים וגצל התרגל כבר ונשאר שם ממתין בציפיה לאיש הוורשאי אשר מוכרח סוף, סוף לחזור לוורשה. בעצם הוא נראה די מאושר אך בלילות בוכה ליבו באלם כי גצל עד היום, מתגעגע לאישה ולילדים אשר השאיר בחלם.

 
המרקיד חבריקו

מעניין גם אצלינו זה ככה
המרקיד מסדר את הרפרטואר על פי בקשת הרוקדים ונעלם (מי צריך אותו)
אבל לי מפריע רק שלקחו את האוכל ובסוף ההרקדה אני נשאר בידיים ריקות ובטן מקרקרת
 

ברי קוד

New member
חבל שרק מחצות

פלייליסט בלי צעקות רקע של המרקיד? בלי לימוד ריקודים? אני מגיע!

חבל שרק מחצות
 
למעלה