איפה יש להקות מחול לריקודי עם? והאם מחפשים רקדנים חדשים?

prahim123

New member
איפה יש להקות מחול לריקודי עם? והאם מחפשים רקדנים חדשים?

מישהו מכיר?

לא הרקדות, אבל הממש להקות שמופיעים...
 

25307yosef

New member
עכשיו נזכרת להצטרף ללהקת מחול?

אנחנו נמצאים עכשיו בסוף השנה כאשר כל המופעים כבר סגורים ושנת הפעילות הנוכחית לפני סיום. יתכן ותהיה השנה הפתעה בחודש אוגוסט, אבל בכל מקרה שנת הפעילות נמצאת כאמור לפני סיום כאשר כולם עובדים עכשיו על מופעי סוף השנה.

שנת הפעילות הבאה של מערכת החינוך הבלתי פורמלית תחל ביום החול הראשון בחודש ספטמבר. כמו כן, יש רשויות מקומיות שבהן שנת הפעילות של מערכת החינוך הבלתי פורמלית תחל השנה רק בחודש אוקטובר לאחר שמחת תורה.

להקות מחול של ריקודי עם לבמה יש בכל הארץ, לא רשמת באיזה אזור בארץ את מחפשת להקת מחול. מעיון בכרטיס שלך אני רואה שאת בת 35, אני מעריך שאת מחפשת להקות מחול מסוג 30+. להלן כמה מלהקות 30+ שיש באזור המרכז ושם הכוריאוגרף שלהם:

1. פתח תקווה - בארי אבידן
2. הרצליה - טוביה טישלר
3. חולון - ליאור תבורי
4. קרית אונו - גיא בוסתן
5. נס ציונה - איציק מעיין
6. מזכרת בתיה - סילבי נאמן
7. גבעתיים - עמוס קב
8. שלום וותיקים - גברי לוי (הלהקה בעיקר לרקדנים ותיקים של גברי לוי וכמעט ואין להם מופעים כלל).

טל"ח
 

dudusapir

New member
אוכל להמליץ על להקות בצפון אבל את מהמרכז

בכל אופן בלהקות תמיד זקוקים לעור רקדנים (במיוחד בנים)
פסטיבל כרמיאל בקרוב, מוןפעי סוף שנה ועוד...
 

25307yosef

New member
פסטיבל כרמיאל זה שחיתות !!!

גרעונות מטורפים הגדלים משנה לשנה באין מפריע וכל הבובות של עדי אלדר ורינה גרינברג צוחקים כל הדרך אל הבנק וממנו...

להיכל התרבות בכרמיאל אין אישור ניהול תקין משנת 2009 וככל הנראה הפרו שם את ההתחייבות לקיים את תכנית ההבראה עלייה חתמו מורשי החתימה בחברה בשנת 2009 (אין אישור ניהול תקין מאז 2009 ולא נמצאו בתיק החברה מאזני בוחן כמתחייב על פי הסכם ההבראה). בנסיבות העניין סביר להניח שמהיכל התרבות יוצאים תשלומים שונים ישירות לספקים שונים של עמותת פסטיבל מחולות כרמיאל (ע"ר) (להלן עמותת הפסטיבל), דבר שלדעתי אסור לעשות ועשייתו היא למעשה מסירת דיווחים שקריים וכוזבים לרשויות המדינה במטרה לרמות ולהונות תוך כדי ניצול פרצות בחוקים שונים. היכל התרבות בכרמיאל הוא למעשה חברה (חל"צ) בבעלות הסוכנות היהודית והמגבית המאוחדת לישראל, דבר ההופך אותו לגוף שאיננו ניתן לביקורת על ידי מבקר המדינה. על פי החוק אסור לעיריית כרמיאל להעביר כספים לעמותה (או חל"צ) שאין לה אישור ניהול תקין. אבל סעיף 3 (11) לתקנות העיריות (מכרזים) מכשיר את העברת הכספים הזו להיכל התרבות וכך תוך כדי ניצול פרצה בחוק נעלמים מהיכל התרבות כספים רבים...

על פי הסכם משנות ה-80' של עיריית כרמיאל (אז היתה מועצה מקומית) עם הסוכנות היהודית להקמת היכל התרבות בכרמיאל, העירייה התחייבה לספק להיכל התרבות כספים וכח אדם לצורך תפעולו של היכל התרבות. כיום כל עובדי היכל התרבות בכרמיאל הם מינויים פוליטיים של עיריית כרמיאל ולמעשה פעילים פוליטייים של ראש העיר עדי אלדר וגברת רינה גרינברג השותפה שלו שעד לפני כמה שנים היו שני יריבים פוליטיים.

לפני כשנה מונתה למנכ"לית היכל התרבות בכרמיאל גברת אבלין קמחי שהגיעה הישר מאגף הכספים בעיריית כרמיאל. יצויין בזאת שגברת אבלין קמחי היא אשת מקצוע בתחום הכספים והחשבונאות ואין לה ולא היה לה כל קשר למינהל התרבות (והיכל התרבות) בכרמיאל. לפני כמה חודשים הוחלט במפתיע לפטר את אבלין קמחי מתפקידה, ראש העיר עדי אלדר בחר שלא להשיב בעניין זה לשאילתא שהעלה בישיבת מועצת העיר מר משה קונינסקי יו"ר האופוזיציה במועצת העיר כרמיאל בעניין היכל התרבות ופיטוריה של גברת אבלין קמחי והוריד את השאילתא מסדר היום.

בנסיבות העניין של פיטוריה המסתוריים של המנכ"לית אבלין קמחי, סביר להניח שככל הנראה היא חשפה או ניסתה לחשוף העברות כספים בלתי חוקיות שבוצעו מהיכל התרבות לספקים שונים. סביר להניח שככל הנראה הספקים השונים האלה הם למעשה הספקים של עמותת הפסטיבל (כמו חברת ממן הפקות ואירועים בע"מ וכו...).

בעיריית כרמיאל מצפצפים על החוק ולא משיבים לפניות של תושבים לקבלת מידע וזאת תוך כדי צפצוף על חוק ההנמקות [חוק לתיקון סדרי המינהל (החלטות והנמקות), תשי"ט-1958] המחייב להשיב ולנמק לכל פנייה עד 45 יום מיום קבלת הפנייה, וצפצוף ארוך על חוק חופש המידע המחייב להשיב ולנמק לכל בקשה לקבלת מידע עד 30 יום מיום קבלת הבקשה לקבלת המידע. במקרה ולא ניתן למסור את המידע המבוקש, החוק מחייב להשיב ולנמק מהן הסיבות לכך שלא ניתן למסור את המידע המבוקש. בעיריית כרמיאל פשוט מצפצפים צפצוף ארוך על החוק ומתעלמים לחלוטין מכל בקשה לקבלת מידע ולא משיבים כלל. מסמכים בעניין זה יימסרו לכל דורש וללא כל תמורה.

בעיריית כרמיאל מצפצפים צפצוף ארוך על החוק בכך שלא מוציאים דו"ח שנתי על יישום חוק חופש המידע והדו"ח לתושב שמוציאה העירייה מכיל חלק מהנתונים על עיריית כרמיאל.

בעיריית כרמיאל (באמצעות בא כוחה של העירייה, עמותת הפסטיבל שהיא עמותה עירונית של עיריית כרמיאל הנמצאת בשליטה מלאה ומוחלטת של עיריית כרמיאל והעירייה היא בעלת כוח ההצבעה בה) מוסרים לרשויות המדינה דיווחים שקריים ווכוזבים במטרה לרמות ולהונות. מסמכים בעניין זה יימסרו לכל דורש וללא כל תמורה. כמו כן לעניין זה ראו גם את דו"ח מבקר המדינה על השלטון המקומי שהתפרסם בתאריך 22/01/2014.

בעיריית כרמיאל (ובעמותה העירונית) מצפצפים על מבקר המדינה ויורקים עליו בפרצוף. אני מצטט מתוך דו"ח מבקר המדינה:

"מן הראוי היה שהעמותה תפעל על פי העקרונות המנחים גופים ציבוריים בהתקשרויות עם ספקים - שוויון הזדמנויות, תחרות הוגנת ושקיפות. בכלל זה מן הראוי לקבוע מערכת הנחיות ונהלים מפורטים שיכללו בין היתר פירוט של תהליך ההתקשרות עם נותני שירותים, לרבות שימת דגש על פרסום מכרזים או קיום תהליכים תחרותיים ושוויוניים ראויים אחרים."

למרות דו"ח מבקר המדינה בו הועלו ממצאי ביקורת חמורים ביותר על עמותת הפסטיבל, אותה ההתנהלות ממשיכה באין מפריע תוך כדי צפצוף על מבקר המדינה ובניגוד לכל נורמה מקובלת. למרות הביקורת הרבה ביותר של מבקר המדינה בעניין ההתקשרות עם המנהל האמנותי וההתקשרות עם ספקים בכלל, העמותה ממשיכה את ההתקשרות שלה עם אותו מנהל אמנותי וזאת בניגוד לכל נורמה מקובלת וללא כל שוויון הזדמנויות וללא כל תחרות הוגנת וללא כל נימוק מדוע ולמה הועדף דווקא אדם זה על פני כל הכוריאוגרפים האחרים שהשתתפו בהליך, הליך שלמעשה היה לא יותר מאשר הצגה אחת גדולה בשביל הפרוטוקול.

דבר זה הוא דבר חמור ביותר הפוגע פגיעה חמורה ביותר בתרבות הישראלית, בחופש היצירה האמנותי של רבים מהכוריאוגרפים בארץ, ובנוסף גם פגיעה חמורה ביותר בחופש הביטוי וההבעה של רבים מהעוסקים בתחום המחול בישראל. פגיעה חמורה שכזו בחופש הביטוי איננה קיימת לדעתי בשום מוסד תרבותי במדינת ישראל. יש לגנות ולהוקיע התנהלות נלוזה שכזו הפוגעת בתרבות הישראלית ובחופש הביטוי של העוסקים בתחום.

מעבר לכך שהעמותה פועלת בניגוד לכל נורמה מקובלת וללא כל שוויון הזדמנויות, העמותה גם פועלת במחשכים ובאפלה מוחלטת והכל בה סודי ביותר וממודר ביותר. הקריטריונים ותנאי הסף לצורך ההשתתפות בפסטיבל הם סודיים ביותר ואינם מפורסמים לציבור כלל. כנ"ל גם לגבי תקנוני ההשתתפות וטפסי ההרשמה למופעי הפסטיבל, הם כולם סודיים ביותר והנהלת הפסטיבל מסרבת למוסרם לכל דורש. וזאת בניגוד לדיווחיה של הנהלת העמותה לרשם העמותות כי טפסים אלה נמסרים לכל דורש, דיווח שהוא למעשה דיווח שקרי וכוזב במטרה לרמות ולהונות.

אני מתכוון השנה (2015) לנצל את הידע הנרחב שיש לי בתחום המחשבים ובתחום הסליקה בכרטיסי אשראי ולהגיע השנה במיוחד לכרמיאל על מנת לראות האם העמותה מקיימת את מה שהתחייבה לקיים והאם היא באמת העבירה את פדיון מכירות הכרטיסים לפסטיבל ואת הסליקה בכרטיסי האשראי מהיכל התרבות לעמותת הפסטיבל כפי שהתחייבה לעשות בעקבות ממצאי ביקורת העומק שבוצעה בעמותת הפסטיבל עבור החשב הכללי במשרד האוצר לפני כמה חודשים. אני לא מתכוון לוותר להם!!!! אני אאלץ אותם (באמצעות מבקר המדינה) לנמק מדוע ולמה הם מתנגדים נחרצות לתיעוד הפסטיבל!!! (מסמכים יימסרו כמובן לכל דורש וללא כל תמורה).

פסטיבל כרמיאל זה שחיתות !!!

את כל העוסקים במלאכה מעניין רק הכסף שהם מגלגלים מהפסטיבל הזה והם כמובן צוחקים כל הדרך אל הבנק וממנו!!!

ולמען הסר ספק, אני רוצה להדגיש ולציין שאין כל קשר בין כל מה שנכתב בהודעה זו לבין המרקידים בפסטיבל שעובדים בהתנדבות וכאמור אין להם כל קשר לפסטיבל והתנהלותו השערורייתית תוך כדי צפצוף ארוך על מבקר המדינה ובניגוד לכל נורמה מקובלת.

הודעה זו נכתבה גם בפורום כרמיאלים.
 

25307yosef

New member
אתה הזכרת את פסטיבל כרמיאל...

וכשאני שומע פסטיבל כרמיאל אני חייב להביע את דעתי על השחיתות הרבה שיש שם. השחיתות הזו מקוממת אותי ומסעירה אותי ביותר!!!

הבעיה מתחילה בכך שכל העוסקים בתחום (לבמה) לא עושים כלום ומעולם לא עשו כלום (להזכירך עד לשנת 2000 היה את המדור ההסתדרותי לריקודי עם בניהולה של גברת רינה מאיר ולפניה היתה גברת תרצה הודס), לכן בעיריית כרמיאל מנצלים את הדבר והקימו מונופול לצרכיהם שככל הנראה הוקם עקב מידע הצופה פני עתיד שהתקבל בעיריית כרמיאל בשנת 1996 בעקבות פרישתו לגמלאות הצפוי (דאז) של ד"ר דן רונן.

רק שים לב שבסמוך למועד פרישתו לגמלאות של ד"ר דן רונן נסגר המדור ההסתדרותי לריקודי עם. לך ולעוד רבים זה נראה צירוף מקרים, אבל אני חוקר היטב את התחום הזה ואני קראתי היטב את כל התיקים של עמותת הפסטיבל וגם של היכל התרבות וגם של יונתן כרמון הנמצאים ברשות התאגידים במשרד המשפטים וככל הנראה בשנת 1996 התקבל בלשכת ראש עיריית כרמיאל מידע הצופה פני עתיד, ככל הנראה ההערכה היתה אז שעם מינויו של ראש מינהל תרבות חדש הדברים ישתנו והמדור ההסתדרותי לריקודי עם לא יוכל לקבל יותר את הכספים שקיבל בעבר וכנ"ל גם לגבי היכל התרבות בכרמיאל, לכן ככל הנראה הוחלט להקים את עמותת הפסטיבל ולהפריד אותו מהיכל התרבות. ואמנם הפסטיבל הופרד כביכול מהיכל התרבות והוקמה עמותה, אבל בפועל היכל התרבות בכרמיאל ועמותת הפסטיבל ומינהל התרבות בעיריית כרמיאל הם כולם אותו דבר ואותם אנשים עובדים בכולם וכל המשרדים נמצאים בהיכל התרבות בכרמיאל. ואגב, הפרדה חשבונאית בין הפסטיבל לבין שאר פעילות היכל התרבות בכרמיאל היתה כבר מראשיתו של הפסטיבל וכבר אז נפתח חשבון בנק מיוחד עבור הפסטיבל בבנק הפועלים שהיה על שם היכל התרבות בכרמיאל בנוסף לחשבון הבנק הרגיל של היכל התרבות בכרמיאל שהיה מאז ומעולם בבנק לאומי.

לעומת זאת, לא היה אפשר להפריד את המדור לריקודי עם מההסתדרות ולהעבירו לעמותה בגלל המבנה הפוליטי הבעייתי של ההסתדרות שאינו מאפשר לעשות זאת (למעשה חוק העמותות ותקנותיו פסחו בצורה תחבולתית על ההסתדרות ומוסדותיה וזאת מסיבות פוליטיות... עד היום ארגוני עובדים רבים במדינת ישראל רשומים עדיין כאגודות עות'מאניות ולא הפכו לעמותות וזהו השריד לפוליטיקה ולכוחה הדומיננטי של ההסתדרות דאז). לכן בלית ברירה ומסיבות פוליטיות המדור נסגר.

שים לב שמאז סגירתו של המדור ההסתדרותי, אין בישראל שום ארגון או עמותה או מלכ"ר המייצגים את הכוריאוגרפים של המחול הישראלי העממי לבמה ואין שום ארגון העוסק בתחום. בעיריית כרמיאל מנצלים את העובדות האלה ומשתמשים בהן לצורך קידומם האישי של כמה בעלי עניין שאליהם מועברים כספי הציבור בתחבולות ובדרכי עורמה תוך כדי מסירת דיווחים שקריים וכוזבים לרשויות המדינה במטרה לרמות ולהונות.

עם כל הכבוד הרב שיש לי למדור ההסתדרותי לריקודי עם ב-55 שנות פעילותו (עוד מתקופת הוועדה הבין קיבוצית לריקודי עם שהוקמה בשנת 1945), למדור לריקודי עם וגם לד"ר דן רונן יש יד בדבר בכל השחיתות שיש כיום בפסטיבל כרמיאל (הפסטיבל החל בשנות ה-80'), אבל ככל הנראה הם למעשה אולצו לעשות את מה שעשו בגלל קריטריונים נוקשים (ומטופשים ביותר לדעתי) שהיו אז (וקיימים גם כיום) שלא הכירו במחול עממי כאמנות מקצועית.

ולגבי יונתן כרמון (ושלמה ממן), הם שניהם קבלני ביצוע. יונתן כרמון היה הקבלן של תרצה הודס עוד משנות ה-50' והקים את הלהקה הלאומית למחולות עם (להקת כרמון) והחל משנת 1988 קיבל את שכרו מהיכל התרבות בכרמיאל ומשנת 1998 מעמותת הפסטיבל.

אינני מקבל את טענתם של הפרסומאים ואנשי יחסי הציבור כי יונתן כרמון הוא האדם שעיצב את פסטיבל כרמיאל בשנותיו הראשונות, אלא אם כן יוכח לי שכך אכן הם פני הדברים. כנ"ל גם לגבי שלמה ממן. לדעתי יונתן כרמון אולץ לעשות את מה שכביכול עשה (הוא היה כאמור קבלן מבצע) בגלל אותם קריטריונים נוקשים (ומטופשים ביותר לדעתי) שהיו אז (וקיימים גם כיום) שלא הכירו במחול עממי כאמנות מקצועית. וכנ"ל כאמור גם לגבי שלמה ממן.

אותם קריטריונים נוקשים (ומטופשים ביותר לדעתי) שהיו אז (וקיימים גם כיום) שלא הכירו במחול עממי כאמנות מקצועית, למעשה גרמו לכך שבמהלך השנים האלמנט הפולקלוריסטי אבד לחלוטין מריקודי להקות המחול וכיום הכל סובב סביב הזמר העברי ומבוסס על מחול מודרני וג'אז עם נגיעות של בלט קלאסי ללא כל זכר לעבר וללא כל עתיד.
 

EC467

New member
יוסף.לא מענין אותנו השחיתות שהיא קיימת בכל תחומי החיים.מענין

אותנו לרקוד וזהו זה.
תהיה איתנו רציני יוסף ותבין אותנו.
שום כסף ושום עמותות.
בתקוה שתקבל את דברי בהבנה
ושיהיה לך חג פסח שמח והרבה בריאות לשנים רבות.
 

25307yosef

New member
השחיתות הזו שיש בכרמיאל, היא מהכסף שלך


בלי הכסף שהם מצליחים להוציא ממשרדי הממשלה השונים בתחבולות ובדרכי עורמה תוך כדי מתן דיווחים שקריים וכוזבים והצגת מצגי שווא לרשויות המדינה במטרה לרמות ולהונות וניצול פרצות שונות בחוק וניצול של נסיבות היסטוריות ייחודיות לתחום ריקודי העם בישראל, הם לא היו מצליחים בכך.

בהנהלת הפסטיבל צוחקים כל הדרך אל הבנק וממנו ושולחים לכולם אצבע משולשת ובנוסף גם יורקים על מבקר המדינה בפרצוף!!!

כאן זה פורום ריקודי עם על כל המשתמע מכך. לכן מן הראוי לכתוב כאן על כל מה שקורה ונושק לריקודי העם ועל אחת כמה וכמה כאשר הגולש דודו ספיר הזכיר את הפסטיבל החלמאי הזה.

ולמרות שאינני מחבב כלל את מר בנימין נתניהו ומעולם לא בחרתי במפלגת הליכוד, אני מסכים עם כך שהוא ראש הממשלה ולכן מקובלים עלי כל התענוגות הקולינריות שהוא נהנה מהן וכל התענוגות האחרות שהוא נהנה מהן. שים לב שמר בנימין נתניהו לא נמצא בתפקידו 28 שנים ברציפות ואף לא 26 שנים ברציפות ואף לא 18 שנים ברציפות.

ואילו בפסטיבל כרמיאל אותם המנהלים נמצאים כבר 28 שנים / 26 שנים / 18 שנים ברציפות והם מונו לתפקידם ללא כל הליך תיחור שיוויוני וללא כל נימוק מדוע ולמה הם הועדפו במשך שנים על פני אחרים ובניגוד לכל נורמה המקובלת בתחום. השחיתות הזו זועקת לשמיים!!!
 

prahim123

New member
אשמח לדעת על להקות גם בצפון... אני לומדת שם

תודה רבה
 

dudusapir

New member
להקות מחול בצפון

משגב, כרמיאל, נהלל, קרית אתא, מועצה אזורית זבולון, חיפה.....
אלו הלהקות שאני מכיר
 

25307yosef

New member
פירוט להקות המחול בצפון

להקת המחול יובלים חיפה - בארי אבידן
מועצה אזורית משגב - דגנית רום
כרמי מחול כרמיאל - דדו קראוס
אלון יזרעאל (עמותה עצמאית) [מועצה אזורית עמק יזרעאל (נהלל)] - זאב קרן
מועצה אזורית זבולון - אורן ברייר

דודאים פרדס חנה כרכור (עמותה עצמאית) - דדו קראוס
 

25307yosef

New member
תודה רבה רבה על הקישור להופעה מאתמול בפסטיבל ברחובות

 

25307yosef

New member
ויש גם את להקת המחול של הטכניון בחיפה

סטודנטים של הטכניון חיפה - אלרון ראובני (ניהול אמנותי: אורן הללי?).
 
הורה גלגלים

הורה גלגלים להקת המחול על כסאות גלגלים של בית הלוחם ת"א, רקדניות (עומדות) עם נסיון בהחלט מוזמנות לבוא להתרשם ולהרשים

אנחנו מתאמנים בימי ראשון בערב (החל מ-5:30) בבית הלוחם ת"א
הכוריאורגרף הוא רוני סימן-טוב
להקה מסודרת ומאוד הטרוגנית, הרקדנים לא משלמים ללהקה, מנוהלת ע"י א.נ.צ, הופעות בכל הארץ.
&nbsp
צריך לתאם מראש הגעה (אפשר לפנות אליי במסר)
 

EC467

New member
סיגל.בהרקדות על כסאות גלגלים יש בעיה לבחורים העומדים.הם

צריכים לבצע את תפקיד הבת ולא משנה אם בת או בן יושבים.
לכן לרוב הבחורים העומדים אין מה לעשות בהרקדות כאלה.
אולי זה התחיל מזה שהיושבים בחלק גדול מהם הם נכי מלחמות ולרוב התחיל הידע במרקידות ולא במרקידים ,כמו למשל המרקידה אורלי באור שהיתה בארץ מהחלוצות או הראשונה שהתחילה במיזם של כסאות מתגלגלים.
 
זה לא קשור לדיון

1. מדובר בלהקה ולא בחוג, בלהקה לא רוקדים ריקודים של חוגים
2. מדובר באישה ולא גבר
3. בלהקה שלנו רוקדות רק עומדות ולכן לא הייתי מציעה לה את הלהקה לפני שוידאתי שהיא אישה
 

EC467

New member
סיגן אני לא מבין בהרקדות כאלה,אבל ידוע לי שלפחות ראפ תימני

רוקד ברמת גן
והוא מבצע את צעדי הבחורה.
 
ראפ תימני רוקד בהרקדה על גלגלים

יש הבדל בין הרקדה ללהקת מחול, בלהקה לא רוקדים ריקודים שרוקדים בהרקדות אלא מחברים ריקודים מיוחדים לקבוצה - בשביל זה יש כוריאוגרף
 
למעלה