נהג חדש

שבתאי

New member
נהג חדש

אני חוזר אחורה, כמה שנים, ונזכר בשבתאי האימפולסיבי שכותב בפורום, "אני חולה, מצונץ" עם סמיילי של איש מסכן, חוזר אחרי כמה שעות ובודק את התגובות. מגיב ומקבל עוד... הפורום היה העולם החברתי היחיד שלי. למדתי אז באשקלון והייתי, או בספרייה, בפורום, או בשיעורים, או מכין שיעורי בית. לא נזקקתי אז לטיפול פסיכולוגי... הכל כתבתי כאן, ועל המקום. עד שקרה משהו עצוב. נפגשתי עם איש מושחת, או אולי חבורה של אנשים מושחתים, (הם מתוארים בספר לפרטי פרטים לקראת סופו) שנתנו לי להבין שהם קוראים כל הודעה שלי בפורום (שלי ושל כל אחד אחר שכותב) ונהנים מזה שאני סובל כשאני סובל. מיני אז נקטף ממני הפורום. הפסקתי לכתוב בו על בעיות, דיכאונות, מצבים קשים. לא הצלחתי לכתוב מבלי שתעמוד לנגד עיני דמותם המפלצתית של האנשים הרעים ששום טובה לא הסכמתי שתצמח להם מרעתי. הספר הגיע היום לחנות. התרגשתי. התרגשתי עוד. התרגשתי עוד ועוד ואז התפרקתי לגורמים. פרשתי לי לפינה צדדית והיטלטלתי בבכי. אני עובד בחנות, איש מהקונים לא יודע שאני כתבתי ספר. הם ניגשים אליו, לוקחים אותי. מביטים, ומניחים. חלקם הולכים אתו לקופה, וזהו, מעתה הוא שלהם, רכושם הפרטי. עד לא מזמן זה היה כאן, על המחשב הזה שממנו אני כותב את ההודעה הזו, ומעתה זהו רכושם שלהם – הם שילמו עליו... זה מרגש. משמח מחד ומעציב מאידך... מהרגע שבו הפסקתי לכתוב על הדיכאונות שלי, (מתוך אותו חשש לשמחה לאיד) התחלתי לכתוב את מה שהייתי מעדיף לכתוב כטקסט אינפורמטיבי, באמצעות סיפור – אותם אירועים רעיוניים, באדרת עובדות אחרות. אז הם ברשעותם תרמו לכך שהיום אני מתורגל בתרגום מצבים נפשיים שאני נתון בהם, לסיפורים. אין ספק שהספר נהג חדש, נולד מתוך הפורום הזה... ולכן אני רוצה שנחגוג (דברתי על כך עם לה פיי) נתכנן משהו (או בביתי או בגן, תלוי כמה רבים יהיו המשתתפים) ואשמח לראות שם את כוווולם (מבטיח לא להשתכר) (כפי שכתבה עופרה, הספר נמצא כעת בצומת ספרים ובחנויות פרטיות, לסטימצקי הוא יגיע בשבוע הבא. בכל אופן בצומת ספרים הוא במבצע החודש שני ספרים ב99 ₪ אז זה יוצא יותר זול) שבתאי קור (?)
 
מזל טוב שאב

אחרי כאלו חבלי לידה כמו שהיו לספר, אין ספק שאתה ואנחנו חייבים לחגוג. בהצלחה.
 

חיים 1990

New member
מזל טוב

אחרי שקראתי חלקים מהבלוג אני בטוח שלספר יהיה הצלחה גדולה. אני מקווה להספיק לקנות אותו ליפני שבת
 

חיים 1990

New member
איזה באסה כבר בניתי על זה

שיהיה לי מה לקרוא הלילה ועד שהגעתי לקניון כולי רטוב מזיעה אמרו לי בצומת ספרים שעדיין לא הגיע שיהיה רק ביום ראשון
 
מי אמר שגברים לא יכולים ללדת?

כה לחי! עלה והצלח! אני יודע שהברכות האלה היום, הם כמו זרים, יפים וצבעוניים. וספר טוב שיוצא ביום חורף טוב, טעמו כטעם לשד השמן הטוב, שיורד על פי מידותיו. שבתאי היקר! איש אשכולות. בגלל שאני רגשן, מאד קשה לי לקרוא את ההודעות המרגשות (למשל את ההודעה של תוהה היה מאד קשה לי לקרוא) אני לא אספר לך מה התופעות שקורות תוך כדי, כי זה לא ממש מאצ'ואיסטי. אבל אני חייב לומר לך, שאני מבין את ההרגשה שלך, כל כך יכול לדמיין את הסיטואציה, וכמעט מרגיש אתך, שם, בפינה בין שני קירות מדפים עמוסי ספרים, ואתה כל כך שמח שהוצאת משהו שלך, את פרי בטנך - אל העולם! רוצה לשתף את כולם, אבל משהו עוצר אותך מלצעוק "חברה, זה אני ! סתכלו עלי!" ודווקא הייתי רוצה שתעשה את מה שאני לא הייתי מסוגל, ל ה ת ג א ו ת, לומר לאנשים, תראו זה אני, והם ישאלו אותך מליון שאלות עד שכבר לא יהיה לך כוח. אני זה אני, ואתה זה אתה, ואני בטוח שאתה תצליח לעשות את זה יותר טוב, אבל אני חושב שאתה צריך לעשות ארוע השקה של הספר. משהו מכובד, לא רק ליוצאים אלא בסניף שלך, עם מודעות באותיות גדולות וכל זה. מתאים לך להיות סופר מכובד. אני חושב שהסיפור שלך הרואי, במיוחד על רקע שני המחנות (א' וס') בתוך המחנה האחר (ח'). יתר על כך, אתה הוא נס הדגל שלנו, כי אתה מעלה ומרומם את קרננו, כי כמה שיגידו לנו שאנחנו אמיצים, אם יגידו, זה ישמע כקלישאה ואנחנו נטמיע את זה ואחר כך נבליע את זה כי לא נרצה להרגיש מסכנים סטייל גמולי סמים שלא חטאו. ועל כן, ניקח בכל פעם שנרצה את הספר וננופף בו קדימה: "נהג חדש אבל לפניך".
 

almog4

New member
מזל טוב

מזל טוב על הספר. זכית וזכינו.
דני
 
מזל טוב גבר.../images/Emo45.gif

רץ לקרוא בקרוב. אני נזכר מסטיקר נוסף "ימותו הקנאים".... וגם אלו ששמחו כשהיה לך רע.
 
מזל טוב שבתאי! ותודה!

קניתי וקראתי קצת, אתה גדול! (או עם מנגינה: הוא גדול, הוא גדול, הוא גדול...) מעבר לענין של חומר קריאה המתאימה להשקפת העולם של יהדות היוצאים בשאלה, הרי שיש בכך הרבה עידוד ליוצאים ולאלה שבדרך. ושוב מזל טוב!
 
שבתאי כל הכבוד,

אמנם עדיין לא קראתי את הספר אך בקרוב אקרא, המון בהצלחה ויה"ר שיפוצו מעינותייך חוצה.
 

סידארתא

New member
במיוחד בשבילך

"סליחה, אפשר לעזור? צריך המלצה? מה דעתך על משהו מיוחד? הנה תראה - (אני ניגש לערימה, מרים את שלושת העליונים שעליהם מדבקות צהובות מכוערות, לוקח עותק שהכריכה שלו חשופה ונקייה ונותן לו). כן, ספר חדש. הראשון שלו, ואני יודע שכרגע הוא עובד על עוד אחד. הבחור הזה, היה חרדי ויצא בשאלה, ומתאר בספר הזה את התהליכים הנפשיים של המעבר הזה, מה שעבר עליו. מה שבאמת מיוחד כאן - זה פשוט הסיפור שלו. הבנאדם כתב את עצמו. בלי להתחבא מאחורי דמות בדויה, אמיתי לגמרי, ובכשרון כתיבה יוצא מן הכלל, באמת משהו מיוחד. מה? כן, משתתף במבצע. אני רואה שמצאת כבר ספר אחר שבמבצע, אז זה יצא לך משתלם. תהנה!" לא יודע אם אתכם זה שכנע, אבל ארבעה מתוך חמישה לקוחות שהספקתי לתפוס היום קיבלו את ההמלצה, ולקחו את הספר. (כן, רק חמישה, מצטער, רוב היום הייתי בקופה...) אז שבתאי, שוב, והפעם בכתב - מזל טוב!
 
שבתאי תותח!

אני ישמח להמליץ על הספר שלך גם לחברים חרדים. ובא לי לזיין (כמובן במובן השלילי) את האנשים החאארות שניצלו את מה שכתבת בפורום. שבתאי שים ז` ע-נ-ק על כולם. בהצלחה.
 
למעלה