אני צריך עזרה!

אני צריך עזרה!

אין לי אומץ לצאת בשאלה.אני הומו שבגלל היותי חרדי אין לי אומץ לצאת מהארון. אם יש למישהו רעיונ?
 
בינתיים,

עד שיגיעו הרעיונות, קבל ברכת ברוך הבא
 
רעיון לאומץ?

אם תשאר בארון כל החיים, לא יהיה לך אוויר לנשום, זה נשמע קשה מאוד,
 

מתלבט13

New member
"רעיון" אין

זה לא זבנג וגמרנו. החיים מסובכים מורכבים ולפעמים קשים. מה שחשוב זה לא להניח לחיים לזלוג להם ליד המקרה. תחפש פתרונות באופן אקטיבי, ותחשוב. זו הדעה שלי. למרות שלפעמים מלחשוב יוצא רק רע. ולפעמים ברירת המחדל עדיפה על פני סבל הפעולה. די בהתעללות שלי להלילה. בכל מקרה קח
גדול. תהיה חזק.
 
תפנה לאגודת ההומואים והלסביות

תתקשר לקו הפתוח שלהם (אשמח אם מישהו יביא את מס' הטלפון). יש להם קבוצת תמיכה של חרדים ודתיים. שיהיחה לך בהצלחה בכל אשר תבחר
 
הקו הלבן - 03-5167234

הקו מיועד לשיחות אנונימיות של הומסקסואלים ולסביות. הם יוכלו להפנות אותך לקבוצת תמיכה המיועדת לדתיים וחרדים
 

justchip

New member
לא הבנתי!

למה אתה צריך לצאת בשאלה בגלל שאתה הומו? מה בין נטיה מינית לאמונה? נראה שאתה יותר יותר צריך ליישב את אמונתך הדתית עם נטיותך. יש אנשים שעושים זאת יפה מאוד ויש שפחות יפה, אבל אין צורך לזרוק את כל התורה רק מכיוון שלאו אחד אתה לא יכול לקיים (אני לא יכולה לקיים מצוות התלויות בארץ, לא בגלל זה חזרתי בשאלה)
 
את באמת תמימה או שאת עושה את עצמך?

הומו יכול לחיות בחברה החרדית? רק בהכחשה, בהסתתרות, כמו גנב במחתרת, כמו עכבר נמלט. אולי פעם דין הומו כללי וחרדי כלפי חוץ היה שווה. היום, אחרי היציאה מהארון דין הומו חרדי כדין אנוס חרדי.
 

אבזץ

New member
גנבת ת'מילים מפי

היא בוודאי יצאה בשל אי-הסכמתה לכל התרי"ג. קשה לה, לדוגמא, להסכים עם "לא תרצח". ומעבר לחטא היוהרה, הטענה כי יש שיצא מדעת ויש שיצא מאילוץ (של נטיה מנית)... אפעס מנותק מן המציאות, שהרי לכל תהליך משמעותי בד"כ קיימים אינספור גורמים שאנו לא בהכרח מודעים אליהם (אך כנראה מקרה הצ'יפס הינו יחיד ומיוחד...) חשוב לזכור כי הקשיים מרגע היציאה דומים אצל כולם, והסיבה אינה ממין העניין. יום טוב
 

justchip

New member
לשניכם

לא טענתי שעל אדם לצאת רק מחוסר אמונה, אבל בהלט אין סיבה לצאת בשאלה ולכפור בתורה רק בגלל שאחת ממצוותיה לא עולה עם אורח חייך. אם בן אדם מאמין וגם חושב שיש אמת בתורה ודרכה והסיבה היחידה לרצונו להחליף את דרך חייו הם נטיות מיניות עליו לדעת שזה לא חובה לעשות זאת, שיש דרכים לשלב בין השניים. אז כן אנשים יכולים לצאת מאין ספור גורמים, אבל האם נטיה מינית בהחלט מחייבת יציאה? אולי כדאי לצאת מתפיסת העולם החרדית של או הכל או כלום? הוא יכול שלא לחיות בחברה החרדית הסטנדרטית, הוא יכול לחיות בחברה אחרת ולהשאר דתי ולקיים את המצוות שהוא חפץ לעשות, שהוא מאמין בהם ומתאימות לדרך חייו, הקביעה שאתה הומו אז עלייך להפסיק להיות דתי היא חסרת הגיון. אני לא יודעת איך זה בישראל אבל בעירי יש בית כנסת ששייך לקהילה ההומו לסבית (כמובן שהם מתפללים גם במקומות אחרים) וקהילה מגובשת של הומואים דתיים, יתכן ומערכת התמיכה הזו קיימת בארץ יתכן והיא לא, אבל השילוב בן אמונה דתית לנטיה מינית לא נראה לי יותר קשה מלחיות בדרך חיים שבחרת רק משום שחשבת שאין ברירה.
 

אבזץ

New member
אוקי. אבל בארץ

גם מעבר מחצר חסידות ויז'ניץ לחצר חסידות גור הינו זעזוע מעין יציאה לשאלה...
 

מתלבט13

New member
לא בהכרח

יש הומואים אורתודוקסים. והם מתייחסים לזה כאל יצר חזק שהם לא עומדים בו. כמדומני שרוב הדתיים לא מקפידים על לשון הרע. ורבים אינם מקפידים על "שמרית העיניים" (למי שלא יודע הכוונה לא להסתכל על בחורות) יש גם איזה שהוא פורום באינטרנט של הומואים דתיים. יש גם כאלה שמקפידים שלא לחדור כדי לא לעבור על האיסור שמפורש בתורה. אני לא מבין ביחסים חד-מיניים, אבל ברב-מיניים שמעתי שיש כאלה שחיים עם זה לא רע (ז"א בלי לחדור:=P) הייתי ממליץ לפותח האשכול לחפש את הפורום של הומואים דתיים. אני מניח שתמצא שם רבים כמוך.
 

rigoletto111

New member
את היית מוכנה לחיות בחברה ששוללת

לחלוטין את אורח החיים שלך? שרואה אותך שווה לבהמה? על מה הוא ידבר עם החבר'ה מהבית כנסת ב"קידוש"? על שלום בן-זוגו לחיים ומצב הזוגיות ביניהם...
 

justchip

New member
אז יותר קל לדעתך

לעבור לחברה שדרך החיים שלה לא נכונה בעיניך? לא אומרת שלהיות הומו ודתי זה קל (תלוי בחברה בה אתה נמצא) אבל זה אפשרי, השאלה היא אם זה יותר קל מלהחליף דרך חיים לכזו שאתה לא מאמין בה? והאם אדם בגלל נטיותיו המיניות צריך לעזוב את אמונותיו הדתיות? לדעתי עפ"י הנסיון שלי התשובה לזה היא לא.
 

rigoletto111

New member
בחברה חילונית אפשר לקיים

בעצם כל מצווה שמוצאת חן בעינייך. בחברה דתית גם אפשר לקיים הרבה עבירות ולהשאר "בפנים" אבל משכב זכר איננה ברשימה כרגע.
 
נדמה לי שאתה טועה

לא שאני מעורה בניואנסים של החברה הדתית, אבל את זה אני זוכרת בוודאות. >ספל חמאה מצרפת לינק<
 

the breezer

New member
אין שחור לבן-תקרא.

קודם כל קח נשימה עמוקה. אתה לא חייב לצאת בשאלה רק בגלל שאתה הומו. לא מחכה לך זר של שושנים שם בחוץ, אולי יהיה לך קל יותר לממש את התשוקות שלך בתור חילוני אבל גם שם קשה. אני מציע לך לשפוט בפורפורציה את מה שאתה מאמין בו ומה שעושה לך טוב ולנסות לשלב בין השניים. יש מספיק דרכים יצירתיות לשלב אלמנטים בחיים של בנאדם. בהצלחה!
 
למעלה