תחזור אלינו

את הילדים שלי

אקבל בכל מצב,גם אם הבת שאולי תהיה לי תבחר להיות סאטמרית לסבית שמזדיינת עם ערביות ג'ינג'יות. הקו האדום שלי הוא צמחונות. במקרה הזה נעשה הפלה,גם אם היא תהיה בת חמש עשרה.
 

Tbear

New member
הלו, הלו -עד ג'ינג'יות!!!!!

זה התחום שלי ואם יש להן עיניים ירוקות - הצעת נישואין מיידית בדרך!!!
 

Tbear

New member
הלוואי שהיו יותר בחורות בעולם

שנראות ככה - תאמין לי שהחיים היו נראים הרבה הרבה יותר יפים!!!
 

אמא עז

New member
זה נורא הומוריסטי

אבל קשור בדקיקות לנושא המרכזי. ניחא, נסלח לכם. ובעניין הג'ינגיות דעתי עדיין חלוקה, למרות שהחברה הכי טובה שלי היא ג'נגי'ת...
 
מגניב!

אתה כותב נפלא (עם שימוש יתר באינטר), זאת בטח לא המטרה העיקרית שלך, ובכל זאת, נהנתי לקרוא. >ספל חמאה בברכת תחזור אלינו<
 
עוד יגיע יום שתצחק על המצב הזה

ביחד איתו, היום הזה יגיע בסוף התהליך והוא קרוב משאתה חושב.
 

אבזץ

New member
תחזור בתשובה. למה לא?

ואני רציני לשם שינוי. אין פה שאלה שך כדאי. אתה מסוגל לחזור לשם אחרי שטעמת מעץ הדעת?! כל אחד מאיתנו עבר את מה שעובר עליך. זה חלק מהטכס וזו רק ההתחלה - "לנצח הם יגידו עליך תהילים" למרות שהם מתפכחים לאט לאט לאט. רק בשבת האחרונה נתוודעתי, תוך כדי שיחת אגב של צחוק, *לרעף המלובן שהורי הניחו איפשהו (תחת הראש?) כסגולה לחזרתי בתשובה שלימה. (פעם כש"בן-הרב" סיפר ע"ז, חשבתי שרק הוריו מטורפים...) *ישנה תעשיה שלמה של סגולות ורעפים מלובנים (יבוא מיוחד).
 

uri80

New member
בוודאי שידיך רועדות.

ואני כל כך מזדהה איתך ידידי. כשאנו בוחרים לעשות את הצעד הזה יש בו משהו אגואיסטי. אנו בוחרים להעמיד את חיינו בראש למרות שאנו מבינים ויודעים עד כמה הדבר הזה עלול לפגוע בבני המשפחה לעיתים. אבל אין ברירה. האלטרנטיבה היא הקרבת עצמך למענם ואז במה עשית טוב? רק עשית רע אם כי בצורה קצת שונה כשאתה פוגע במישהו אחר. בעצמך. ראה את כל התגובות המחזקות אותך כאן. אלו אנשים שעברו את אותו הדבר, מבינים את מה שעבר עליך ותומכים בך. כולי תקווה שבני משפחתך ישלימו עם זה בסופו של דבר. ראה את הטוב שבדבר. אתה חשוב להם, הם מוכנים לשמור איתך על קשר. יש כאן הרבה כאלה שגם לכך לא זכו. חזק ואמץ ידידי. אנחנו כאן בשבילך.
 
כמומחה לרגשות אשמה...

ולנקיפות מצפון, הרשה לי לומר שאין בך כל אשמה כלפי הוריך בשינוי אורח החיים שלך. * ואחרי שהבהרתי את העניין
אתה יכול להחליט בראש נקי באשר להמשך דרכך
 

Le Fay

New member
לויודעת כמה פעמים לפני כן

דמיינת לך איך זה יהיה, אבל לגמרי בטוחה שדמיינת; ונדמה לי שזה בכל זאת תמיד יותר גרוע במציאות. במיוחד לנשמה כמוך, שכל כך דוחה עימותים. ושיאכל את עצמו גם בגלל כל מה שעוד לא אמרו. ויאמרו, בטח יאמרו. כל פעם קצת. ואז יום אחד את כל השאר בצעקה גדולה. את התשובות הנכונות אתה לא צריך ממני, אתה מכיר את כולן בעצמך; ואולי באמת יותר חכם לשמוע ולחבק ולהתאזר בסבלנות, ואת הכאב שלך לקחת למקום אחר, הרחק משם. אבל מה שממש מרגיז אותי, זה שבתוך כל הכאב הזה לא יהיה מקום לשלך. ולא יהיה. הם עסוקים בזה שלהם. איך, איך אני מקווה שאף אחד מאיתנו לא יעשה את זה לילדים שלו!
 
לפעמים הם דווקא צודקים

באמת הרסתי לאחותי את השידוך (פרענק רח"ל), באמת הוצאתי את אחי לתרבות רעה ומי שאמרה לי שאני הורג אותה באמת מתה אחרי שנתיים. אבל יש גבול לאחריות שאני מוכן לקחת על עצמי.
 
גם אני הרסתי

לאחי את השידוך. אז מה? לא מוכנה לקחת אחריות על דברים שהם לא בשליטתי, ושנובעים מטמטום של אחרים. אם לאחי הצדיק היה קשה למצוא אשה אחרי שאני בחרתי בדרך אחרת, מצטערת, זה בגלל חשיבה אדיוטית של מישהו אחר, לא בגללי. בהחלט לוקחת אחריות על הצער שגרמתי למשפחה. עדיין, לא מצטערת על הבחירה. מצטערת על הצער.
 

מחממנוע

New member
תודה רבה לכולכם!

אתם נהדרים אחים יקרים! אחים וידידים, אחי ורעי. המשפטים שלכם, הקצת שנתתם חיזקו אותי ונתנו לי המון. אני לא יודע אם אתם יודעים כמה הועלתם לי ההודעות שלכם כל כך חשובות לי, עד כי אני קורא אותם הלוך ושוב חוזר ושונה ולא מפסיק וכל פעם היו בעיני כחדשים. נכון, גם משפחה כמוכם אסור לאבד.
 
למעלה