הגיע הזמן להמשיך הלאה.

אסור לי

New member
אני רוצה להגיד לך

שאם כולם היו חושבים כמוך.כותבים כמוך ומבין כמוך את הבריות הכל היה נראה פה אחרת.אבל מה לעשות שאתה די בודד במערכה.וחבל
 

Le Fay

New member
../images/Emo128.gif

לא היית, לא כתבת, לא קראת, אתה לא מכיר - ועדיין יש לך 240 מילה לכתוב על זה, בבטחון גמור. פשששיו.
 
מי כמוך יודעת

שהנושא הוא לא שנים או שלשה אנשים מסוימים. זאת בעיה שקיימת זמן רב (שיורדים על כל מי שיש עליו חשש קל שבקלים מהיותו טרול או טיפש או חרדי או מחבת או תכונה לא חביבה אחרת) וגם אם אותם שלשה אנשים הם ממש ממש טרולים התוכן של אותן מאתיים וחמישים מילה לא משתנה. ואני אף פעם לא כותב בביטחון גמור. אני כותב את מה שאני מרגיש וכשאני מדגיש שאינני מכיר זה מראה על ביטחון גמור? את יודעת מה, ראיתי את האיקס ששמת, קראתי את הפשיו שכתבת והבנתי מה עובר על מישהו שיורדים עליו בפורום בפומבי. מסתבר שזה לא נעים.
 

admor

New member
אני מבולבל

לפני יום הודעת לנו שאסור לחסום וחסימה מזכירה לך את בני ברק. וצריך להתעלם מהטרולים למינהם. היום כן צריך לחסום ועוד רשימה מדוקדקת את מי בדיוק.
 

barr1969

New member
איפה לעזעזאל כתוב לחסום אותם?

אני נגד חסימה, נגד מחיקה ונגד אנרכיה. הכוונה הייתה שחברי הפורום יצאו להגן על שמם של כותבי השוליים היקרים, כשהם מפקירים את החבר הקרוב שלהם. די להיתממות. אוקיי?
 

eoli

New member
../images/Emo124.gif את הרי דואגת ש"כל

החרדים העלגים" ישארו.יופי של תפקיד מצאת לך. את חוצפנית בלתי נלאית.מי את שתחליטי,מי עלג ומי לא? את מדברת על איכות? את הרי דאגת להעיף את ארשש. כל מי שאינו מוצא חן בעינייך קרי: אסור לי,איולי, ארשש,סווינג,וגרמי שמים נוספים,את דואגת ברוב חוצפתך לסלק,ומנצלת את מעמדך כפיבוריטית וממשיכה לפגוע בחברי הפורום שאין איכות יותר גדולה מהם,ועלגים? אני אשאיר להם להוכיח לך עד כמה הם עלגים,ויותר מכך,מסיטה את נושא השרשור שנכתב לאלי לתחום אחר. פעם שמעתי שאת מתלוננת על הסטת שרשורים,שנעשו ע"י ארשש,אבל לברביקיו מותר.
 
למה לעשות דרמה מכל דבר...

האמת שיש לי הרגשה שאתה עוד תחזור בגדול. לאן שלא תלך תזכור שאני רוצה יום אחד לגלוש איתך בים, שתלמד אותי את הטריקים שאתה מכיר. בינתיים קבל קישור.
 

RAMDN

New member
אליזד,

דווקא כשנראה לך שאנשים רוצים להוריד אותך או לשנוא אותך, זה הזמן להראות להם ממה אתה עשוי! תראה להם שלמרות הכל אתה תוכל לפרוח ולשגשג איתם או בלעדיהם. אם אתה עוזב אתה לא פוגע רק בעצמך, אתה גם פוגע בנו. אנחנו נפסיד איש יקר מהפורום וזה קרה כבר יותר מידי. לי זה גם קרה. תשים פס, למה שכמה מפגרים יעיפו אותך ממקום שמיועד לך ולא להם? תחשוב שוב!! אבל מה שלא תחליט, נהיה שם בשבילך. הם לא שווים את זה.
 

אסור לי

New member
הבנתי שביקורת ואמת לא מקובלים פה

אחרת למה מחקו את כל ההודעות שלי כמו במשטרים אפלים מהעבר הלא רחוק שעשו לך סבוטז'וריגלו וצינזרו אותך.ממש יפה
 
למעלה