הגיע הזמן להמשיך הלאה.

ברר יקרה

שוב את משתמשת בשמות מפורשים של חברים בפורום על מנת להבהיר את הנקודה שלך. שוב זה עשוי לפגוע בהם, כי הם לא בדיוק זוכרים מתי הם פגעו בך בפעם האחרונה. נכון שאליזד כותב בחסד עליון, נכון שיש אחרים שהייתי מוותר עליהם תמורתו בחפץ לב. אין לנו מה לגלגל עיניים, אליזד החליט, רצונו של אדם זהו כבודו. אין לי בעיה עם המסר שלך, יש לי בעיה עם הניסוח, ועם הפגיעה באחרים כבדרך אגב.. לא כל מי שלא מוצא חן בעינייך הוא טרול, טיבעה של אסופת אנשים שהיא מכילה רבים שאינם מתאימים לרבים אחרים, זו לא סיבה לפסול אלה באלה. מתנדנדות על מערכת השמש, אסור לי, אאולי, לא מוצאות חן בעינייך? אז מה, זה לא נותן לך לגיטימציה להשתלח בהן בכל הזדמנות. העובדה שהן כותבות כאן כבר דיי הרבה זמן (כמעט גרות כאן) , העובדה שהן לא חסומות קטגורית ע"י המנהלים, נותנת להן גושפנקה וזכות לכתוב מבלי להחשד בטרוליות כל חמש דקות. זכותך לומר את דברך, אני מלין על הסגנון.
 

אסור לי

New member
חבל על המאמץ

יש אנשים שגנטית לא מסוגלים להחליף דיסק.שזילזול האחרים זה לחם חוקם התנשאות ויהירות נותנים להם את משאת נפשם הרגשת עליונות.מין הנאה מזוכיסטית.יש כאלה שלעשות רע עושה להם טוב על הלב.
 

Swing On A Star

New member
אדם שלא מרגיש טוב עם עצמו

חש צורך עז לפסול את כל השאר כדי להרגיש פחות רע.
 
תרשה לי לבקש ממך להתאפק?

ופשוט לא להגיב. בבקשה. תן לאחרים לעשות את מלאכתך, אתה תצא הרבה יותר גדול. מסכים?
 

Le Fay

New member
../images/Emo31.gif

העובדה שבנאדם כמוך קובע מי טרול ומי לא על פי חסימות קטגוריות בידי המנהלים, בשעה שהמנהלים עצמם חוזרים ומבהירים שהם לא נוטים לחסום טרולים, רק מחזקת את הטענה של ברר ושל אליזד שצריך היה לחסום אותם מלכתחילה (קצת מוזר שאתה לא רואה את זה בעצמך). לא הבנתי איך ותק נוגע לזה: נחוםn יותר ותיק מחלק מהמנהלים פה. ההודעות שלו לפעמים משעשעות אותי מאד, וזה לא עושה אותו פחות טרול.
 
מדינה חופשית

כל אחד ודעתו, אני מכבד את דעתך ודעת ברר (אני גם אוהב אתכן, בכנות),בסך הכל אני לא מסכים איתכן. לדעתי סוף כל טרול להחסם, ולכן הזמן יכול להיות מדד טוב לדַעת "השופטים" (= המנהלים) באשר לטרוליותו של כותב, העובדה שכותב לא נחסם לאורך זמן מצביעה על כך שהמנהלים לא חושבים שהוא טרול. אבל זו רק דעתי. איכשהו נדמה לי שפיספסת את הנקודה שלי. מותר לך או לבר או לכל אחד לומר מה שבא לו על מי שבא לו (מדינה חופשית כבר אמרתי?) הביקורת שלי היא על הסגנון הפוגע שברר נקטה בו.
 

Le Fay

New member
אבל אין, ולא היתה לך מעולם, בעיה

עם הסגנון הפוגע של טרולים שכן נחסמו. למשל ביסלער ומלכיהו ואלכס לוין, ולא היתה לך בעיה גם עם הודעות של טרוליות שהמנהלים כן דאגו למחוק; אז יתכן שהדברים שיש לך בעיה איתם הם בכל זאת לא מדד מוצלח. נ.ב. גם אצלי זה לא מדד לסימפטיות פרטיות. ראה שרשור ת'נדר בר
 

eoli

New member
בר מתנגדת לחסימות. מתי תקלטי

את זה? בר מתנגדת למי שמפריע לה מנטאלית.
 

admor

New member
אני לא, וזה מה שחשוב.

אני מציע לכולם להרגע כי אני עכשו קצר על ההדק אני מבין שחשוב לאנשים מסוימים לשמר כאן את המריבה, לי לא אז לכן בעדינות .
 

eoli

New member
קצר על ההדק? לא

חושב שהגיע הזמן להפעיל את הקצר הזה? אם היית מוחק מיד את ההודעה של בר,זה לא היה קורה.לא חושב? אבל נוח לכם משום מה להאשים אחרים. הגיע הזמן שתבינו שאתם אשמים במה שקורה. באמת,מה קורה לכם? זו לא קומונה.זה פורום.
 

uri80

New member
אני רואה שאת לא מבינה דבר אחד

אנחנו לא מעוניינים למחוק הודעות. למעשה אנחנו עושים כל מה שאפשר כדי לא למחוק הודעות, אלא רק בלית ברירה ובתור צעד אחרון. אנחנו כן מצפים מכם שלא לפתוח שרשורי מריבות קטנוניות, יען כי אנחנו לא גננות (למרות שזה נראה כך לעיתים). אנחנו אשמים במה שקורה? נו באמת. זה כבר עובר כל גבול. אל תפתחו מריבה-אנחנו לא נצטרך למחוק. היו שלום ותודה על הדגים.
 
על מה את מדברת?

מי התעלם ממנו? לא ענו לו למה שהוא כתב? לא הגיבו בענייניות על דבריו? היו כמה בודדים שנכנסו איתו ראש בראש - וגם הוא בהם וזה הכל. אם אליזד חושב שזו סיבה לעזוב את הפורום זו זכותו המלאה אבל אל תפילי את זה על כל הכלל. ותסלחי לי, אני לא מכיר את אאולי ואסור לי כי חודשים ארוכים לא כתבתי בפורום, אבל בימים המעטים שאני כן כותב הם היו נראים לי סבבה. בשרשורי כעס יוצאים דברים מסריחים מכל הצדדים אז מדוע לדעתך צריך להגן רק על צד אחד? הצד שאותו את אוהבת? בשרשורים כאלו עדיף להזהר פי כמה ולנסות להרגיע, למה את לא מבינה את זה? מי נתן לך רשות להעליב את אאולי ואסור לי ולקרא להם מתנדנדים על מערכת השמש? מי נתן לך רשות? את חושבת שמאחורי הניקים אין בני אדם? ומה את מצפה, אחרי הודעה כזו שהם ישתקו ולא יגיבו לך בהודעות נאצה? תביני, בוויכוחים מהסוג הזה כולם יוצאים לא טוב. כולם. אני מת על אליזד וגם עלייך ואת יודעת את זה. אני מצטער מאד שהוא עוזב את הפורום אבל זה לא אומר שכל אחד חייב להסכים עם כל מילה שנאמרת. גם לאחרים יש דעות. ואגב, אני מניח שאליזד מסכים איתי בעניין הזה. ואם הוא עזב את הפורום זה כנראה מסיבות צודקות שמתאימות לו, ותביני, אף אחד לא רוצה להיות בפורום כסחני, ותגובות כאלו גורמות לעוד עשרה אנשים נפלאים להגיד זה לא מקומנו. תשני אסטרטגיה. ותתחילי לתרגל עלי. תנסי לא לכסח לי את הצורה אחרי ההודעה הזו. (אני רץ לשירותים להרגע, מחפש את השכפ"ץ, לא מוצא, אז מתחבא מאחורי האסלה.)
 

Swing On A Star

New member
../images/Emo6.gif אני חושבת ...

שבמתנדנדים על מערכת השמש היא התכוונה אלי.
 

Swing On A Star

New member
חח ואללה! איך עלית על זה?

תן לי לנחש, אתה עורך דין ביום ובלש גשש בפעולה בלילה. הלא כן?
 
למעלה