הגיע הזמן להמשיך הלאה.

אליזד

New member
הגיע הזמן להמשיך הלאה.

אתם מכירים את הרגע שבו אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך הלאה? אי אפשר להסביר אותו, הוא קורה לגבי כל מיני דברים. זה אותו דבר שקרה אתמול וקרה היום, אבל פתאום באה ההרגשה שהגיע הזמן להמשיך הלאה. תודה רבה לכל מי שהיכרתי פה. והיו הרבה. נהדרים. מצאתי פה בת זוג, וחברים, ואת מני-באני שבלעדיו לא הייתי אוזר אומץ להגיש את התביעה שלי. לא חושב שיכולתי לבקש מפורום כלשהוא יותר מזה. אני חושב שהפורום נהדר, אחד הטובים והמועילים שברשת. ופעם שכשמישהו יתעד את הדברים הטובים שקרו לאנשים בגללו, אני אתרום בשמחה את הסיפורים שסיפרתי, ואת אלו שלא... תודה לכל אחד באופן אישי. אל תשלחו לי מסרים - אני לא ממשיך עם הניק הזה, ואל תשאירו פה תגובות, אני לא אקרא אותן. אני כן ממשיך לקרוא אימיילים. הנה הכתובת: [email protected] אם היא תשתנה (קיבלתי הצעה טובה למייל גדול יותר) אני אעדכן. ומי שצריך טנדר? אצל מני-באני יש את הטלפון. תשאלו אותו, אפילו הספה הענקית שלו לא הצליחה לאיים על הגרוטאה החביבה שלי, אז אל תהססו... ושיהיה לכולנו כל טוב.
 
חבל, עד שהתחלנו קצת להכיר אתה עוזב.

בכל מקרה אהבתי את כתיבתך. ואיחולי להצלחה בחיים בכל אשר תפנה.
 

evc

New member
אוי.. באמת חבל.

מכבד כמובן את החלטתך,למרות שאקווה שתחזור. שמחתי מאוד להכירך,וגם למדתי ממך לא מעט.מקווה שנתראה,אפילו בנסיבות אחרות - א.י.
 

Jo twenty

New member
שכחת:למנהלים החולים של הפורום החולה

עוד כמה כאלו הודעות ולא יחסרו מי שישמחו לקלל במקומו. ביי אליזד, תחסר לי כאן לא רק בשביל הקללות
 

אסור לי

New member
תקלל חופשי

אם אתה כנוע ויורד על ארבע.או שאתה חבר שלהם אין לך מה לדאוג אתה יכול לקלל כאוות נפשך לא תחסם והכל יהיה בסדר גמור.אבל......אם אתה טרול או מחצית הטרול או עב"ם הלך עליך אתה מחוסל ודינך אחת החוצה.
 

חיפאית34

New member
../images/Emo26.gif אליזד.........

חבל... אומנם לא תמיד הסכמתי איתך אך לעיתים קרובות אהבתי את האופן בו התנסחת. אני אישית חושבת שהמראה הרגוע הולם אותך יותר מהמראה הכועס. בפורום כמו בכל מקום יש דיעות כאלה ואחרות יש אנשים שנעים לנו להסתופף בחברתם ויש כאלה שרק למראה הניק שלהם אוחזת בי בחילה קלה. ודרך אגב... נחרצות היא קו יסוד באופייך ולכן אני מניחה שלא תשוב לכתוב כאן אבל הייתי שמחה אם היית קצת פחות קשה עם עצמך ומרשה לעצמך להיכנס מתי שבא לך ולכתוב כל אימת שמתחשק ולא לכבול את עצמך להצהרות מן הסוג הזה שבוודאי נכתבו ברגעים של כעס. שיהיה לך רק טוב.
 
חבל

לאלי הודעה אישית. אני מצטער שאתה עוזב. נשבע לך שאתמול בלילה הלכתי לישון במחשבה שאני מקוה שהשרשורים האחרונים לא יגרמו לך לעזוב. שתבין שהסך הכל הוא הקובע, והסך הכל הוא שרוב חברי הפורום אוהבים את כתיבתך ואוהבים אותך. הסך הכל הוא שמצאת אהבה דרך הפורום ומצאת חברים, והרבה חברים מצאו אותך כחבר. חבל שהשרשורים מהסוג הזה גורמים כאלו נזקים חבל לי ששרשור כזה לא נגדע בתחילתו באמצעות אין תגובה עקשני, זה מה שאני משתדל לעשות כשמישהו לא מבין אותי או יורד עלי בצורה אישית בפורום. אני משתדל להסביר וכשאני רואה שאין תקוה אני פשוט מתעלם עד שהגלים שוככים וכולם נרגעים. לא תאמין כמה שזה עובד. מה אתה חושב, שבגלל שאני חולק עליך בנושא מסויים ואני גם מרשה לעצמי לומר את זה, אז אני לא אוהב אותך יותר? שכחת את המשפט האלמותי "ואת והב בסופה" ולאלו שלא זוכרים אתרגם, בזמן שתלמידי חכמים לומדים הם נראים כשונאים זה לזה אבל כשהם מסיימים אין אוהבים כמותם. אם הדוניסטית כותבת את דעתה בעניין העזרה לאפריקנים ואני ממש חולק עליה, זה אומר שאני לא רוצה יותר לאכול את השניצלים שלה? זה אומר שאני לא מחבב אותה יותר? ולמה אני כותב את כל זה? כי יש לי הרגשה שבדיוק בגלל דברים כאלו אנשים נפגעים וחברויות נגדעות ובמקרה שלך אתה גם עוזב את הפורום. איש יקר אתה אחד מ"אושיות" הפורום, הפורום זקוק לאנשים כמוך הפורום הזה חשוב מעבר לעניין החברתי, הוא סוג של "הלל" להרבה אנשים שקוראים ושנתמכים על ידו. תוביל ידידי אל תהיה מובל. אל תתן לכמה ימים מחורבנים ולכמה אנשים שירדו עליך ברמה אישית לגרום לך לעזוב את המקום שבו יש לך כל כך הרבה לתרום. היו כמה ימים קשים, תסתכל במראה תראה משוגע תרגע ותחזור אלינו. מני
 

BatHell

New member
הלאה.

אהבתי מאוד את הכתיבה שלך, יש לך כושר לנסח את עצמך בצורה פשוט מעולה וחד משמעית. חוץ מהכתיבה, אתה בנאדם מקסים ששמחתי להכיר. שיהיה, באמת, כל טוב.
 

barr1969

New member
יפי נפש כולכם

כדי להשאיר פה בפורום את אסור לי, אאולים , טרולים וכל מיני מתנדנדות על מערכת השמש, אתם מוכנים להתעלם מחבר טוב, אוהב אדם, ואם צריך גם לפגוע בו. עכשיו כולכם מגלגלים עיניים, מצטערים שאיבדתם כותב בחסד. אבל אני מכירה אתכם, זה יעבור לכם מהר. העיקר שכל החרדים העלגים נשארים, עדיף כמות על איכות.
 

אסור לי

New member
נראה לי שאסור לי ואאולים

עדיפים עשרות מונים על מקללים ומתנשאים למינהם ועל כך נאמר "דע מאין באת ולאן אתה הולך"
 
מקרה קלאסי של טול קורה מבין עיניך.

למרות שאני, פה בפורום, לא מרגיש בן בית (ואני לא מצטער על כך). ולמרות שאני בהחלט חושב שיש לאליזד מה לתרום,והייתי שמח אילו נשאר (בלי שמץ ציניות). אני חושב שצורת הביטוי שלך ושלו אינה דרך הגונה להתדיין\להדבר עם הזולת גם אם הוא אינו מקליקה קרובה. אני מקוה שלא פגעתי בו, גם אם הוא התעקש לראות בביקורת פגיעה, מעולם לא הוצאתי מפי מילה רעה או לא מכובדת מפי נגדו או נגד אחר - אני מקווה ,ואם כן פגעתי בלי משים, הרי אני מבקש סליחה- אבל תגובותיו, למה שהשתמע באוזניו כהתנשאות עליו, היו חריפות פוגעניות ולא נקיות (understatement) אילו ההנהלה היתה קשוחה יותר ולא היתה מאפשרת שום השתלחות אישית הרי שהמקום כאן היה נעים יותר לרבים וטובים. גם את ניצלת את השרשור הזה כדי "להכניס" למשתתפים אחרים כאן. שבמקרה אחת מהן למדתי להכיר והיא רחוקה מרחק "מזרח ממעריב" מהדמות שניסית לצייר. הבה ,אני ואת, וכל אחד נפשפש במעשינו ונשתדל להבא להיות יותר סלחנים ואדיבים כלפי הזולת. זה בסופו של יום רק פורום,ולא הדבר הכי חשוב בחיים, ולמה להפוך אותו למקום בו כל האגרסיות שלנו מוצאות מקום להתפרץ. בשביל זה יש GYM וBOXING אני משוכנע שיש בך הכח הנפשי להתגבר, שיש בך הכח הנפשי להשתנות. אני בכל אופן אשתדל יותר בעתיד.
 
למעלה