מישהו מכיר סיבה טובה להמשיך לחיות?

Swing On A Star

New member
הווו האירוניה... ../images/Emo13.gif

בעצבונך הבאת לשרשור היפה ביותר שראיתי בתפוז
איזה מזל שאתה פה אפי
 

stאסתי

New member
אמממ מזדהה

לפחות הזדהיתי בעבר..זה בא והולך גמלי מדי פעם יש תקופות שאני שואלת את עצמי "בשביל מה?" ואז זה עובר ושוב יש לי את ההרגשה החמה הזאת בלב שקוראים לה "שמחת חיים". תקשיב, אחרי מליון שנות חשיבה והרהורים וויכוחים...החיים הם מה שאתה עושה מהם!!! לא טוב לך כרגע,תעבוד בשיטת האלמינציה וככה תמצא מה בדיוק עושה לך לא טובב,קום ותשנה את זה!! חסר לך משהו? תנסה ללמוד תנסה למצוא תחביב חדש תנסה למצוא אהבה:) תקיף את עצמך בחברים טובים שיהיו שם כדי לסחוב אותך איתם לקניות אחרי יום קשה וארוך כשרק בא לך לישון ואתה תהנה רק מלהסתובב איתם בסופר:) תעשה כל יום משהו אחד חדש שלא עשית אתמול אל תיכנס לרפיון הזה של "בשביל מה לחיות" הכל בידיים שלך עכשיו כשעזבנו את דרך ה"אלוהים מחליט הכל, אני רק צעצוע" זאת האחריות שלך והחוכמה שלך ליצור לך חיים טובים מענינים ומלאים. בוא נראה אותך:)
 

מחממנוע

New member
כדי לריב עם כמה שיותר אנשים

לקלל כל מה שזז. ולהגיד כמה החיים זבל והכל דפוק ונדפק. אשכרה אתמול פגשתי אחד כזה וזה מדבק.
 

admor

New member
השאלה אם אתה מתכוון למטרה גדולה

או קטנה. אם אתה מתכוון למשמעות אז צר לי לאכזב אותך , אין משמעות לחיים. (אני יודע שקשה לנו בתור דתיים לשעבר לקבל את זה) החיים הם מה שאתה עושה מהם. אז שנס מותנים וצור לעצמך חיים שאתה אוהב. רק אתה יודע מה אתה אוהב ולכן לא אמנה פה סיבות כי אלה יהיו הסיבות שלי לא שלך. מקווה שאחרי השינה ההרגשה השתפרה (לי זה עושה את זה )
 

ephi79

New member
השינה מקלה קצת

אבל התהום שנמצא משני עברי הדרך בה אני נוסע, ימשיך ויפער את פיו מדי פעם, וזה מה שמפחיד ו/או מתסכל אותי כל כך.
 

מחממנוע

New member
ילדים

איך אמר הקשה יום ההוא "תאמין לי אני חי בשביל הילדים שלי" למרות שהחיים יפים, כי כל יום זורחת השמש כאן בארץ! עדיין מסתבר שילדים זה שמחה. ומהם אתה מקיש לשארית חייך. כי בשביל שארי בשרך אתה מוכן להקריב המון. נמצאת מתגבר על קשיים ביתר קלות. ובמצב האופטימלי - בשמחה.
 
אז ככה...

"בחיים הכל עובר,השנים חולפות מהר השנים חולפות מהר,בחיים הכל עובר"... עצה ממני,תסתכל על החיים באופטימיות עם חיוך וצחוק..תאמין לי זה עוזר וזה אני אומרת לך בתור אחת שהחיים שלה זה קושי אחד גדול. אז...אל יאוש עוד יגיעו ימים טובים!
 

אורלי^

New member
שתדע יש כדורי שמחה (פרוזאק)

ואפשר לשפר את האיכות חיים שלך. בהצלחה. המון אהבה.
 

ephi79

New member
תודה, ואני יודע שהכוונה טובה,

אבל זה מזכיר לי קצת את האמרה על טיפול פסיכולוגי, שיכול לגרום לאדם, שעדיין ירטיב בלילה, רק שירגיש טוב עם זה.
 

L i k o

New member
אני לא ממש מכיר אותך, אבל

אין לך תחביב כלשהו שאילו היה לך די כסף היית עוסק בו 24 שעות ביממה? אז תעבוד קשה כדי לאפשר לעצמך אתזה. אין לך מישהי שפעם לא רצתה אותך? אז תעבוד קשה כדי להוכיח לה יום אחד מה היא פספסה. אין לך מישהי שרק חיוך שלה גורם לך אושר? אז תעבוד קשה כדי לספק לה הרבה חיוכים כאלה וכאלה יש לרוב - תעבור לת"א מהעיר המדכאה שלך ויהיו לך עוד כמה סיבות
 

L i k o

New member
את התחת של עצמי אני לא מצליח לנהל

<מכירה את האנשים שיודעים שהם ישכחו את היומולדת שלך, אבל את לא רוצה שהם יתבאסו מזה, אז את מתקשרת להם כצה ימים לפני, ואומרת להם בדרך אגב משהו כמו: "איך אין לי כוח ליומולדת הזה מחרתיים", ואז הם זוכרים. אז כזה אני - מנהל עאלק
 
למעלה