מישהו מכיר סיבה טובה להמשיך לחיות?

Swing On A Star

New member
אההה... פשיוווו....

עכשיו נרגעתי
 

Swing On A Star

New member
גם אחרי כל השרשור הזה?

כל יוצאי בית ישראל השילו עורם כדי לעודד אותך ועדיין אתה לא מוצא סיבה להמשיך לחיות? אני אתן לך סיבה! תחיה כדי לגלות למה אתה חי. מבטיחה לך שבסוף תגלה את הסיבה. אולם לשם כך עליך לפתוח את הראש ולא לשלול דבר.
 

ephi79

New member
אז למה את לא מתכוונת גם אלי?

למה זה שונה? ותנסי להסתכל לרגע מבחינתי, לא מבחינת הזולת.. שאכפת לי מהם!!! אבל זה לא יכול לבוא על חשבון מצבי האישי.
 

ephi79

New member
למה? איך? מה נותן לך את המוטיבציה

להמשיך לנסות? שיכול להיות יותר טוב? קודם כל, כמו שכבר כתבתי, הפצע לעולם לא יגליד, תמיד אפשר למצוא תחליפים, כל החיים אנחנו מחפשים תחליפים לתחושה מהרחם, אבל אפפעם לא פותרים את מה שהיה. ואני שואל למה? למה זה טוב? כתבת שאנחנו יוצרים סיבות ע"י מעשינו, ואם אנחנו לא יוצרים? אם נגמר הכוח?
 

uri80

New member
אבל למה שיגמר???

אפי, שאלה לי אליך: האם הספקת כבר לעשות את כל מה שרצית בחייך? הספקת ללמוד הכל? לעשות הכל? לחוות הכל? לעשות את כל התוכניות שאי פעם היו לך? אם לא, זה אומר שיש עוד כל כך הרבה להספיק. לא סתם נאמר היום קצר, והמלאכה מרובה, והפועלים עצלים, והשכר הרבה, ובעל הבית דוחק. היום אכן קצר- כצל ימינו על הארץ.
 
כדי לגרום לי לחייך...

וכדי שגם אתה תחייך כשתראה את ההודעה הזו. אני מאמינה שכל אדם שעושה מעשה אחד טוב לפחות פעם אחת ביום , גם אם זה נראה הדבר הזניח ביותר או הדבר הכי הכי הכי פשוט בעולם... הוא אדם שמגיע למטרה שלו ומתוגמל אחכ באותה צורה. אני למשל תמיד אבל תמיד עוצרת במעברי חציה כשיש אנשים כי אז כשאני ארצה זכות קדימה גם לי יתנו.. זו הייתה סתם דוגמא כדי להבהיר על מה אני מדברת... תאמין לי זה שווה את זה. אני מאמינה שלכל אחד בחיים יש מטרה , אני לא מכירה אותך אישית אבל אני יודעת שעצם העובדה שאתה חושב כאלה מחשבות צריכה להביא אותך למצב שאתה צריך להחליט שאתה קם בבוקר ומחייך. ואם לא בשביל עצמך. אז בשבילי. מותר לי להיות אגואיסטית קצת לא? :) אם היית לידי הייתי מראה לך שצמחה לי חמניה ענקית בגינה ורק בגללה.. היית מחייך ומבין שיש כל כך הרבה דברים מופלאים בחיים שחבל לאבד אותם. אני לא בטוחה שמיצית את כל מה שרצית להגשים עדיין. קח נשימה עמוקה. ותתחיל להגשים את עצמך. אל תפחד.
 

BatHell

New member
../images/Emo140.gif

המממ אנ'לא אגיד אושר- כי מה יגידו אלו שלא מאושרים? אנ'לא אגיד בריאות- כי מה יגידו החולים והפצועים? אנ'לא אגיד אהבה- כי מה יגידו אלו שלא מצאו? אנ'לא אגיד כסף- כי מה יקרה אם אין לך? אנ'לא אגיד שאיפות\חלומות\תקוות- כי מה יקרה אם אין לך כאלו? אנ'לא אגיד שמש- כי מה יגידו תושבי אלסקה (או אנערף איפה שאין שם שמש)? בקיצור, נו אפי- חייבת להיות ל-פ-ח-ו-ת סיבה אחת מספיק טובה להמשיך לחיות. תתאמץ לחשוב! חסר לך אם מחר אתה מופיע באיזה מודעת אבל
<בתאל, פואטית בגרוש>
 

babylon_a1

New member
ירושלים - חורים סביב לה

למה רוב הירושלמים פסימים - מה יש שם ? קצת קר ויש הרבה סיבובים אז מה?
 

babylon_a1

New member
יש לך חתול ?

תלמד ממנו לאהב את עצמך הוא יאהב אותך גם אם שפכת על עצמך מרק, קרעת את המכנסיים, קיבלת רפורט של 20 אלף ש"ח חברה שלך עזבה אותך, למחרת גילתה שקוראים לה יוסי והיא הייתה בנח"ל וכל הדברים האלה, במקביל או בנפרד
 

ephi79

New member
הוא יותר מציק מכל דבר אחר..

וסליחה נימו, אתה באמת נורא חמוד. אבל לא יכול לראות בו טעם לחיים, כי אם כבר, הייתי רוצה להיות כמוהו, בלי התסכול והאכזבות.
 

babylon_a1

New member
הוא לא מציק, ככה זה חתול

הוא מאד אסטרטיבי, ויודע מה הוא רוצה ואם לא נותנים לו הוא עושה הכל כדי להשיג את זה הוא לא מתבייש להתחנף, לתכמן, לרמות או לקחת בכוח בעיקר אין לי נקיפות מצפון על שום דבר והם אף פעם לא שבוזים
 
למעלה