מישהו מכיר סיבה טובה להמשיך לחיות?

Swing On A Star

New member
פףףף זה לא נגמר...

עם עוד לא טעמת את הפיצה, הפירות, המים, הגלידה והקפה שיש באיטליה, שווה לחיות בשביל זה. מנסיון.
 

Le Fay

New member
אחת:

כי החיים מלאים הפתעות. כל פעם שמשתכנעת שאין עוד טעם, הם מארגנים לי הפתעה חדשה. והכי מפתיע - שההפתעות של עכשיו עוד יותר טובות מאלה של פעם (אני י ו ד ע ת שקשה להאמין, זה נשמע מופרך לגמרי, אבל זה ממש ככה).
 

ephi79

New member
אז זהו, שאני כבר לא מרגיש מופתע

משום דבר, אבל בהחלט נתת תקווה, שאולי יהיו עוד הפתעות בהמשך (ואם לא יהיו? ארגיש שהכל היה סתם, ונתליתי בתקוות שווא?)
 

uri80

New member
מכיר ודי הרבה.

כתבתי פעם הודעה בתשובה לשבתאי. בזמנו היא ביטאה את מצב הרוח שלי די טוב. היא עדיין רלוונטית ולכן אני חוזר עליה מדי פעם: למה אנחנו פה? אין לי מושג. אצל כולנו יש תקופות דיכאון מסוימות. כרגע אני מבואס מאד מהעובדה שיש לי יותר מדי מבחנים על הראש, מכריחים אותי לבזבז חלק ניכר מזמני על שטויות לא חשובות ודברים טפלים וכרגע אני לבד. אף על פי כן אני קם בבוקר ויודע שיש הרבה דברים שאני אוהב בעולם הזה: אני אוהב את הריח של הדשא הקצוץ, אני אוהב את הריח באויר מיד אחרי שירד גשם, אני אוהב את ההרגשה כשאתה עומד בטיול מול נוף בראשיתי מדהים כשרק הטבע מקיף אותך מכל עבר ומגמד אותך לעומתו (כמעט אמרתי יופי הבריאה...), אני אוהב את ההרגשה כשאתה קורא ספר טוב במיוחד או רואה סרט נהדר ואומר: "הבן-אדם שכתב את זה גאון!". אני אוהב את התקווה שיום אחד באמת אמצא את אותה אהבת אמת שכולם מדברים עליה אבל כל כך נדירה. אני אוהב את המחשבה שיום אחד אביט בגן העצים שאגדל, ואתן מהם פירות לילדים ולנכדים שעוד יהיו לי. ואין יום שבו אני לא מצטער שתוחלת החיים של כולנו היא כל כך מוגבלת. תן לי לחיות 500 שנה ולא יהיה יום שבו אתחרט על כך. יש כל כך הרבה דברים לראות, לחוות ולהספיק שחבל להחמיץ אותם. אני אף פעם לא יודע מה ילד יום, אבל אני אדם סקרן מאד. ואופטימי רוב הזמן-גם זה עוזר. תביט בתמונה הגדולה ולא רק ברגעים הבעייתיים, גם אם קשה לפעמים. החיים הם זכות בסך הכל.
 
לא חסר

לשחק כדורגל{כמו אוגזמה} אורגזמה קולה לקום בבוקר שטוף שמש לקול ציוץ ציפורים, לשתות קפה איתם בחצר חו"ל ללכת לאבוד בזמן ובמרחב חורף[ריחות ומלנכוליה קלה} ים גלים בירה ארטיק לימון פירות מבן יהודה לספור כסף צולנט וקיגל פרגיות וכבד חלה מתוקה חמה שינה עמוקה מוזיקה לכל עת וזמן
 
ליקו פירות גן עדן

יש חנויות מעטות בבן יהודה שמוכרים פירות מעולם אחר אפרסקים בגודל מילון קטן. שזיף סנטה רוז'ה עם טעם מעולם אחר וכמובן ענק מימדים. תאנים ענקיות וטעימות להפליא. בקיצור כל הפירות הם מזן מיוחד שלא תמצא באף מקום.זה מיועד לתיירים לחתוך להם את הכיס אבל שווה כל שקל.והסידור תאווה לעניים. ואני חולה על פירות אז מה יותר טוב מזה?
 

Swing On A Star

New member
נו אל תהיה כבדדדד

אני לא מת"א ולא מכירה את בן יהודה. בבקשה תגיד לי איפה החנויות האלו.
 

Swing On A Star

New member
סעמק

חרשתי היום על בן יהודה ולא מצאתי אף אפרסק בגודל מלון. אם התכוונת לרחוב בן יהודה בעיר שאינה תל אביב אתה מת!
 

nas10

New member
להילחם

תבחר לך מטרה חשובה. תעשה אותה עוד יותר חשובה. ואז, תלחם עליה. התעייפת? תתחיל מהתחלה.
 
יש לי שלוש. ועוד...

נכון שהן אישיות אבל כל אחד יכול ליצור אותן. 1] אהובתי. 1]בתי. 1] בני. החיוך שלהם הממיס. החיים במשותף. טעם החיים. ------------------------------------------------------ ולמי שעדיין אין. פרח סגול. גרגר חול. שתיל עץ. חיוך ענוג של נערה מתבגרת. ---------------------------------------------- ולמי שזכה: השתקפות פניו במראה כל יום.
 

R a c h e

New member
אני../images/Emo70.gif

אבל אני קצת עייפה מכדי למנות את הסיבות, לכן אזכיר שתיים: האחת, כדי ללכת לישון ולקום מחר בבוקר רעננה והרבה פחות עייפה ממה שאני כעת. השניה כי אתה איש טוב וחביב ויהיה נחמד להמשיך לראות אותך בסביבה. בריאות, אושר, אהבה ואריכות ימים
<כי ככה בא לי
>
 
למעלה